abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 30 maart 2013 @ 05:35:43 #1
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124675813





De meesten die hier regelmatig posten dragen dry denim, oftewel denim wat onbewerkt is. Er zit geen wassing overheen, en door de broek heel lang te dragen en pas na een hele lange tijd te wassen creëer je zelf de slijtage, waardoor je dus een eigen "wassing" creëert.

De meeste dry's hebben echter al wel een proces achter de rug om de krimp eruit te krijgen. Dit noemt men sanforized denim. Van deze broeken koop je over het algemeen een waistmaat die TTS (True To Size) is, of die 1 of zelfs 2 maten kleiner is, dit omdat sommige merken enorm uitlopen. Qua inseam (lengte) ook TTS of 1 maat langer (voor eventuele "rest"krimp of omdat je expres een cuff (omslag) wil maken).

Een mooi voorbeeld hiervan is APC, mensen kopen die soms zo smal qua waist dat de bovenste knoop niet eens dicht kan. Na een paar dagen/weken dragen lopen ze dan enorm uit, soms wel 2 - 3 waistmaten. Andere merken lopen weer minder uit, maar dry's doen dat over het algemeen altijd wel.

De broeken die te groot gekocht worden zijn unsanforized en worden over het algemeen shrink to fit genoemd, Levi heeft zelfs een hele STF lijn. Deze zijn helemaal niet bewerkt, waardoor ze bij de eerste keer wassen enorm krimpen, 2 - 3 maten is geen uitzondering. Door deze bij aankoop te soaken (letterlijk: onderdompelen) haal je de krimp eruit, dit kan door ze gewoon in een wasbak met warm water te leggen voor een tijdje, maar ook door met de broek aan in bad te gaan zitten en hem dan rond je lichaam te laten krimpen.

Wat bekende merken op een rijtje per prijscategorie:

>250 euro:
• Iron Heart
• Momotaro
• Samurai
• Somét
• Sugar Cane
• The Flathead

150 - 250 euro:
• Artist Denim
• Atelier La Durance
• Denham
• Iron Heart
• Japan Blue
• Naked & Famous
• Red Cloud

<150 euro:
• A.P.C.
• Cheap Monday
• Edwin
• Levi
• Naked & Famous
• Nudie Jeans
• The Unbranded Brand

Even in een notendop wat jeans-informatie. :)







Ali_Ilegali - Momotaro X N&F Collab, Red Cloud S400, Oldblue Co. 23oz., Sage 18 oz. Marcher, Oldblue '44 repro

Analoog - Momotaro 0701, N&F Skinny Guy Japan Heritage.

Atta-boy - APC Petit Standard, Samurai S5000VX, Oldblue Co.

BacardiRazzSinas - Warehouse 1000xx.

BigSmurf - Momotaro 0201, ALD Prescott Broken Twill, Indigofera Mack Broken Twill

Blaxje - N&F WeirdGuy Selvedge Chino, A.P.C New Standard, Nudie Thin Finn Dry Selvedge, Nudie Thin Finn Dry Black Coated.

Bobr - ALD Prescott Broken Twill.

Bokkepoot - , N&F Weird Guy Elephant 2, N&F Weird Guy Japan Heritage, Nudie Regular Ralf Dry Selvedge , Roy RS2 , Momotaro 201, Nudie Lab Neo , , Samurai S5000GX-K Wind , Edwin ED-35 Rainbow selvage

Brummi3_NL - Momotaro 0701, ALD Frontier BB, Nudie Lab 16 BB, Thin Finn Dry Grey Coated.

Cpt. - A.P.C. New Standard.

DeGrote - Denham Skin VJS, Indigofera Ryman Unwashed Shirt.

don-diablo - Momotaro 0201, N&F WG Japan Heritage , Levi's 511 commuter, APC PS

doo. - Momotaro 0701

DutchErrorist - Levi 501 STF, en meer STF's.

Ditty - Nudie Tight Long John denim stretch, Railcar Viper X003

Gaijin - Nudie Slim Jim Organic Dry Dark, APC Petit Standard

Grachtenpinguin - Nudie Slim Jim Organic Dry Dark, Japan Blue x Momotaro 0400, Denimasa 600IR

Ieppeh - APC Petit Standard, Tellason Ladbroke Grove

Jetlife - APC New Standards, Naked and Famous Japan Heritage

JopJuh - Tellason 15.5 oz Kuroki Denim.

Kaaspeer - ALD Princeton, Jean Shop Rocker Slim

Kasanova_ - N&F Slim Guy Nep Selvage, Nudie Grim Tim Red Selvage.

kipknots - Tellason Gustave, Momotaro 0702

Michhas - Edwin ED-57, Tellason Ladbroke Grove

M1stral - Momotaro 0201, 0701, 0702 en G007.

Neraice - Nudie Slim Jim Organic Dry Embu.

Nezhi - Cheap Monday Tight Original.

One_conundrum - Red Cloud S400 17oz.

omelette- APC New Standard

Patroon - Nudie Average Joe Dry Dirt Organic, Nudie Slim Jim Dry Black Coated.

RinkeNL - LVC 67 505, Samurai S710XX.

SatanicWarrior - Pace P-006 Dry Selvage, Nudie Average Joe Dry Selvage, Nudie Grim Tim Dry Stretch Selvage.

Sinji - Samurai 710xx.

T_Fuff - Sage 18 oz. Marcher, ALD Prescott, Artist Denim.

ThePlaneteer - Edwin Nashville , Edwin ED-47 Rainbow selvage.

xSanjay - APC Petit Standard, N&F SG Natural Indigo

Vipi - ALD Prescott, Denim Demon Sarves, Red Cloud R400S 21oz

vault_tec - Unbranded 21 oz.

Zwartemarktplaats: Denhram Grade Virgin Regular, Nudie Jeans Slim Jim Dry Organic Ecru Embo, Cheap Monday premium tight selvedge , Cheap Monday Autobahn Straight Selvedge, H&M Sliq Unwashed, Levis 504.



Ali_Ilegali (Oldblue)


Atta-boy (APC)


bokkepoot (Naked & Famous)


DeGrote (Denham)


don-diablo (Momotaro)


JetLife (APC NS)


LSDreamer (ALD)


RinkeNL (Edwin ED-47)



T_Fuff (Atelier la Durance Royston)


DutchErrorist (Levi's 501 STF)



OP-style made by: Bobr ^O^
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  zaterdag 30 maart 2013 @ 10:00:21 #2
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_124677139
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:03 schreef BigSmurf het volgende:
Voor in de OP, fitpic van m'n ALD.

[ afbeelding ]
Knal deze even in de OP. :)
pi_124677353
M'n samurai gisteren 250 dagen gedragen dus die mag ff op pauze. Nu m'n apc ps nog 4 keer dragen zodat ie op 400 dagen zit en dan kunnen ze allebei ff op pauze :+
Faka G
  zaterdag 30 maart 2013 @ 11:05:16 #4
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_124678086
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 10:17 schreef Atta-boy het volgende:
M'n samurai gisteren 250 dagen gedragen dus die mag ff op pauze. Nu m'n apc ps nog 4 keer dragen zodat ie op 400 dagen zit en dan kunnen ze allebei ff op pauze :+
Dat je dat precies bijhoudt. :')
pi_124678178
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:05 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Dat je dat precies bijhoudt. :')
Is makkelijker als blijven gokken :9
Heb een notitie in m'n telefoon en daar kan je zien hoe lang je niks in die notitie verandert hebt, zo houd ik het altijd bij :')
Faka G
pi_124680990
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:11 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Is makkelijker als blijven gokken :9
Heb een notitie in m'n telefoon en daar kan je zien hoe lang je niks in die notitie verandert hebt, zo houd ik het altijd bij :')
Ik probeer dit ook maar vergeet hem altijd bij te werken waardoor het toch gokwerk wordt.
pi_124681450
Ik vind het best wel kansloos van mezelf, maar het is wel makkelijk :')
Faka G
  zaterdag 30 maart 2013 @ 15:01:47 #8
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124684038
Ik draag, als ik kans zie, enkel mijn 0702 indien mogelijk.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_124685972
Tenue heeft deze dagen weer sale trouwens in het straatje naast de Elandsgracht. Zitten wel wat leuk RRL spul tussen, helaas geen denim.
pi_124686178
Vond die outlet ook deze keer weer niet erg bijzonder.
Wel in hun 'normale' store een APC gescoord.
pi_124686309
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 16:25 schreef daan.ams het volgende:
Vond die outlet ook deze keer weer niet erg bijzonder.
Wel in hun 'normale' store een APC gescoord.
Heb in de outlet een Acne vest gescoord en een apc Polo in de normale store.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 22:23:24 #12
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_124701069
Iemand miss interesse in een Thin Finn, nieuwstaat nog geen week wear, 28 pepernoten. En nog veel meer.

V&A / [TK] MerkKleding heren #2 Hundreds, SLVR, Actual Pain, Boy London etc.
pi_124704696
Actual pain shit is mij te groot, anders had ik het gekocht.
Faka G
  zondag 31 maart 2013 @ 12:49:45 #14
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124714357
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_124714700
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 12:49 schreef M1stral het volgende:
[ afbeelding ]
Nice paasprOncadeautje :D
We fear that which we cannot see
pi_124718035
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 22:23 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Iemand miss interesse in een Thin Finn, nieuwstaat nog geen week wear, 28 pepernoten. En nog veel meer.

V&A / [TK] MerkKleding heren #2 Hundreds, SLVR, Actual Pain, Boy London etc.
Je hebt een pm ;). Oja, lees maar over dat stukje van hoeveelheid wear heen, zie nu pas dat ie nog geen week oud is :P
  zondag 31 maart 2013 @ 14:29:33 #17
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_124718111
Helaas, iemand is je voor geweest. :)
pi_124718471
Jammer, ook maar net op een paar minuten waarschijnlijk. :(
pi_124720877
Voor de mensen die de ALD sales gemist hadden, ze zijn nu heel cheap bij shopvip.
Faka G
pi_124722581
Daar hebben ze die princeton nog. Fit is awesome, jammer van die coin pocket.

Heb van een patiënt op werk complimenten gekregen van mijn Sage, haha. Hij droeg zelf pantalon maar in vrije tijd ook dry denim. Altijd leuk 8-)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  zondag 31 maart 2013 @ 16:46:23 #21
230788 n8n
Pragmatisch
pi_124723064
Hi, ik ben op zoek naar een hoge skinny en ben uitgekomen op een High Kay van Nudie door advies in winkels. Probleem is alleen dat dit model vrijwel nergens te vinden is. In Utrecht werd ik naar Den Haag doorverwezen en in Den Haag weer naar Utrecht ;( Verder vind ik de wassing van Nudie over het algemeen niet zo, ben geen fan van ongewassen of fades.

Alternatief heb ik de 501 slim en een aantal cheap monday's geprobeerd maar deze zaten niet goed. Momenteel haal ik om de paar maanden een low waist skinny van h&m omdat deze precies goed zitten en geen fade hebben maar ze gaan wel erg snel kapot, zakken snel uit. Zakken scheuren, meerdere gaten in de jeans etc.

Weet iemand een winkel (in de randstad of zwolle bij voorkeur) waar ze de High Kay verkopen? En weet iemand een alternatief, dus hoge waist en smalle pijpen (vooral uiteindes). Liefst rond de 100e, daarboven doet me iets te veel pijn O+
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_124723092
Wauw, lekkere klap in de ballen dat die princeton zo snel al flink wordt afgeprijst. Heb daar in oktober de volle 160 ekken voor betaald. Can't win 'm all.

Met de maatvoering van ALD is het trouwens een heel slecht plan om die ongeinformeerd online te kopen... Ze laten je niet ff weten dat je 2 maten kleiner moet nemen dan normaal.

@ Fuff, wat is er mis met de coinpocket van de princeton? Knoopje niet chill?


Ik kwam op Rakuten trouwens deze Momo tegen:
http://global.rakuten.com/en/store/vari/item/mo-pt-1101sp/

10oz met GTB stripes is redelijk kick. Er is alleen nergens meer info over dat kreng te vinden.


@ N8N, Bendorff in Den Haag of Rotterdam al geprobeerd? Volgens mij is de eigenaar van die keten de importeur van Nudie in Nederland.
[EDIT] Er is ook een bendorff in Utrecht kennelijk

[ Bericht 6% gewijzigd door kaaspeer op 31-03-2013 16:53:50 ]
  zondag 31 maart 2013 @ 16:52:16 #23
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_124723300
quote:
14s.gif Op zondag 31 maart 2013 16:46 schreef n8n het volgende:
Hi, ik ben op zoek naar een hoge skinny en ben uitgekomen op een High Kay van Nudie door advies in winkels. Probleem is alleen dat dit model vrijwel nergens te vinden is. In Utrecht werd ik naar Den Haag doorverwezen en in Den Haag weer naar Utrecht ;( Verder vind ik de wassing van Nudie over het algemeen niet zo, ben geen fan van ongewassen of fades.

Alternatief heb ik de 501 slim en een aantal cheap monday's geprobeerd maar deze zaten niet goed. Momenteel haal ik om de paar maanden een low waist skinny van h&m omdat deze precies goed zitten en geen fade hebben maar ze gaan wel erg snel kapot, zakken snel uit. Zakken scheuren, meerdere gaten in de jeans etc.

Weet iemand een winkel (in de randstad of zwolle bij voorkeur) waar ze de High Kay verkopen? En weet iemand een alternatief, dus hoge waist en smalle pijpen (vooral uiteindes). Liefst rond de 100e, daarboven doet me iets te veel pijn O+
Ik ken twee winkels die de high kai verkopen, namelijk bendorff en Tenue de Nimes.
#FREEBAJSKORV
  zondag 31 maart 2013 @ 16:54:10 #24
230788 n8n
Pragmatisch
pi_124723369
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 16:52 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Ik ken twee winkels die de high kai verkopen, namelijk bendorff en Tenue de Nimes.
ow bendorff ben ik geweest in den haag en utrecht maar die hadden 'm beide niet, den haag wel maar alleen dames model. Verder vertelde ze bij men at work den haag dat rode winkel utrecht ze heeft dus ik word een beetje heen en weer gestuurd.

Tenue de Nimes zit in a'dam zie ik dus daar ga ik nog een keer heen, staan alleen niet op de webshop dus dan bel ik eerst ff. bedankt alvast
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zondag 31 maart 2013 @ 16:57:05 #25
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_124723499
quote:
17s.gif Op zondag 31 maart 2013 16:54 schreef n8n het volgende:

[..]

ow bendorff ben ik geweest in den haag en utrecht maar die hadden 'm beide niet, den haag wel maar alleen dames model. Verder vertelde ze bij men at work den haag dat rode winkel utrecht ze heeft dus ik word een beetje heen en weer gestuurd.

Tenue de Nimes zit in a'dam zie ik dus daar ga ik nog een keer heen. bedankt alvast
Er bestaat niet iets als een dames model high kai, is gewoon unisex. Beetje hetzekfde principe als de jeans van cheap monday :).

overigens zou ik TdN wel eerst mailen om te vragen wat ze hebben, scheelt je wellicht een ritje Amsterdam.
#FREEBAJSKORV
  zondag 31 maart 2013 @ 16:58:51 #26
230788 n8n
Pragmatisch
pi_124723581
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 16:57 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Er bestaat niet iets als een dames model high kai, is gewoon unisex. Beetje hetzekfde principe als de jeans van cheap monday :).

overigens zou ik TdN wel eerst mailen om te vragen wat ze hebben, scheelt je wellicht een ritje Amsterdam.
Ow dat is stom, broek was er toch net uit dus was de boot al misgelopen. Zie nu ook dat nudie een webshop heeft, iemand ervaring met retour? vind een broek online kopen best eng omdat ik een jeans eigenlijk altijd eerst wil passen. Ga sowieso de TdN en rode winkel utrecht nog ff mailen :)



Deze lijkt dus precies op die van de h&m maar ik weet vrijwel zeker dat ie meer dan 2x zo lang mee gaat oO<
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zondag 31 maart 2013 @ 17:02:41 #27
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_124723727
quote:
7s.gif Op zondag 31 maart 2013 16:58 schreef n8n het volgende:

[..]

Ow dat is stom, broek was er toch net uit dus was de boot al misgelopen. Zie nu ook dat nudie een webshop heeft, iemand ervaring met retour? vind een broek online kopen best eng omdat ik een jeans eigenlijk altijd eerst wil passen. Ga sowieso de TdN en rode winkel utrecht nog ff mailen :)

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Deze lijkt dus precies op die van de h&m maar ik weet vrijwel zeker dat ie meer dan 2x zo lang mee gaat oO<
Je hebt 14 dagen tijd om te retouren, shippings costs worden echter niet vergoed. Je kan altijd kijken of het model ergens te passen is in Nederland, en dan een andere wassing online kopen. Of je past een tight long john, en mailt nudie wat je het best kan kiezen als je een High Kai wil.

Maar ik dacht dat je niet van ongewassen hield? Die high kai is namelijk een dry.
#FREEBAJSKORV
  zondag 31 maart 2013 @ 17:04:15 #28
230788 n8n
Pragmatisch
pi_124723796
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:02 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Je hebt 14 dagen tijd om te retouren, shippings costs worden echter niet vergoed.

Maar ik dacht dat je niet van ongewassen hield? Die high kai is namelijk een dry.
deze is niet ongewassen staat op de site, vind het ook minder erg dan een fade maar liever gewoon oldskool papawassing.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zondag 31 maart 2013 @ 17:04:58 #29
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_124723824
quote:
7s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:04 schreef n8n het volgende:

[..]

deze is niet ongewassen staat op de site, vind het ook minder erg dan een fade maar liever gewoon oldskool papawassing.
Je hebt gelijk, ik heb gewoon verkeerd gelezen :P.
#FREEBAJSKORV
pi_124724378
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 16:47 schreef kaaspeer het volgende:
Wauw, lekkere klap in de ballen dat die princeton zo snel al flink wordt afgeprijst. Heb daar in oktober de volle 160 ekken voor betaald. Can't win 'm all.

Met de maatvoering van ALD is het trouwens een heel slecht plan om die ongeinformeerd online te kopen... Ze laten je niet ff weten dat je 2 maten kleiner moet nemen dan normaal.

@ Fuff, wat is er mis met de coinpocket van de princeton? Knoopje niet chill?

Ik kwam op Rakuten trouwens deze Momo tegen:
http://global.rakuten.com/en/store/vari/item/mo-pt-1101sp/

10oz met GTB stripes is redelijk kick. Er is alleen nergens meer info over dat kreng te vinden.

@ N8N, Bendorff in Den Haag of Rotterdam al geprobeerd? Volgens mij is de eigenaar van die keten de importeur van Nudie in Nederland.
[EDIT] Er is ook een bendorff in Utrecht kennelijk
Ik denk dat het niet zo goed gaat met ALD. In Den Haag was het faillissement uitverkoop. Maar dit ziet er niet zo best uit. Maar ¤160 voor die broek is nog steeds een prima prijs hoor, het is alleen jammer nu voor je ja ;)

Ja ik vind die knoop groot, beetje lomp, het zou wat strakker zijn zonder. Plus dat - mits je telefoon in broekzak draagt - je snel beschadigd. Thans, dat heb ik bij mijn Artist Denim wel, telefoon vol met krassen daardoor (oude tellie dan, nu draag ik in jas).

Die momo is wel grappig, cell bitch 10oz, gekke vertaling haha 8-). Sowieso mijn maat niet, 32 is net te krap in thigh, 34 is way too big.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_124724712
Na een paar maanden al. Zuur voor ze. Naja de pasvorm van de princeton vind ik nog steeds top. Failliet of niet, ik ben daar nog wel een jaar zoet mee.

Cell bitch maakt overigens de denim :p

Die momo is niet in mijn maat en ik ben ook geen fan van de pasvorm, maar 10 oz momo denim klinkt wel weer leuk.
  zondag 31 maart 2013 @ 18:26:43 #32
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_124726376
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 15:44 schreef Atta-boy het volgende:
Voor de mensen die de ALD sales gemist hadden, ze zijn nu heel cheap bij shopvip.
Heeft iemand hier wellicht een toegangscode/uitnodiging voor mij?
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_124726706
Gewoon aanmelden zonder? Dat heb ik ook gedaan. Kun je gewoon bestellen ;)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  zondag 31 maart 2013 @ 18:41:00 #34
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_124726811
LEESVOER!.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
P.S. Je kunt klikken op de onderstreepte woorden :P.
#FREEBAJSKORV
pi_124727054
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 18:41 schreef xSanjay het volgende:
LEESVOER!.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
P.S. Je kunt klikken op de onderstreepte woorden :P.
Hulde _O_!

Wat een briljantje referentie naar onze grote kleine vriend, het voelde alsof hij erbij was!
Snel weer.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  zondag 31 maart 2013 @ 18:49:36 #36
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124727057
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 18:41 schreef xSanjay het volgende:
LEESVOER!.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
P.S. Je kunt klikken op de onderstreepte woorden :P.
"Prachtig boers accent" _O- en dan praat ik niet eens plat :')

En een afbeelding van de burgemeester :D
Love will tear us apart (Joy Division)
  zondag 31 maart 2013 @ 19:08:58 #37
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124727646
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 18:41 schreef xSanjay het volgende:
LEESVOER!.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
P.S. Je kunt klikken op de onderstreepte woorden :P.
_O- en hoe herken je de echte denimgek? Hij geeft je broek netjes terug met een kleine omslag om de selvage te showen. :P
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  zondag 31 maart 2013 @ 19:24:41 #38
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_124728173
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 18:49 schreef don-diablo het volgende:

[..]

"Prachtig boers accent" _O- en dan praat ik niet eens plat :')

En een afbeelding van de burgemeester :D
Haha, ja dat was iets wat me gewoon was bijgebleven :P. Ik wist dat je uit het noorden kwam, maar had me iemand voorgesteld met een zware stem die netjes ABN zou praten :P.
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 19:08 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

_O- en hoe herken je de echte denimgek? Hij geeft je broek netjes terug met een kleine omslag om de selvage te showen. :P
Hehe, en mensen maar zoeken bij smurf z.n broek ;(.
#FREEBAJSKORV
pi_124729206
Gaaf verslag Sanjay ^O^
  zondag 31 maart 2013 @ 20:22:24 #40
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_124730350
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 19:24 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Hehe, en mensen maar zoeken bij smurf z.n broek ;(.
Ik wil niet meteen zo'n stempel opgedrukt krijgen joh. :+
  zondag 31 maart 2013 @ 20:58:23 #41
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124732054
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 19:24 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Haha, ja dat was iets wat me gewoon was bijgebleven :P. Ik wist dat je uit het noorden kwam, maar had me iemand voorgesteld met een zware stem die netjes ABN zou praten :P.

[..]

Hehe, en mensen maar zoeken bij smurf z.n broek ;(.
Hahah ik heb geen zware stem idd en praat redelijk ABN. Je zou voor de grap eens een rondje door het centrum moeten doen tijdens koopavond waar ik woon. Dan lach je je helemaal dood. _O-
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_124734962
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 18:41 schreef xSanjay het volgende:
LEESVOER!.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
P.S. Je kunt klikken op de onderstreepte woorden :P.
Dude _O- _O_
  zondag 31 maart 2013 @ 22:21:03 #43
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124736367
Geniaal verslag!

Ik moest stiekem heel hard lachen om die link naar peach boy, overigens...
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_124744243
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 18:41 schreef xSanjay het volgende:
LEESVOER!.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
P.S. Je kunt klikken op de onderstreepte woorden :P.
Mwhaahaha, het was echt het wachten waard ^O^ _O_ _O- Te grappig 8)7
We fear that which we cannot see
pi_124749819
Goed verslag _O_
Faka G
pi_124751231
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 18:41 schreef xSanjay het volgende:
LEESVOER!.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
P.S. Je kunt klikken op de onderstreepte woorden :P.
Hahaha held wat een verhaal _O_ :P
pi_124755265
Vandaag de switch gemaakt van Oldblue naar Sage :)







We fear that which we cannot see
  maandag 1 april 2013 @ 14:19:37 #48
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124755597
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:08 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Vandaag de switch gemaakt van Oldblue naar Sage :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Is gewoon erg Nice geworden :Y
Love will tear us apart (Joy Division)
  maandag 1 april 2013 @ 14:47:48 #49
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_124756440
Vandaag even een rogue territory van een maat gepast. Prachtige broek, hoge kwaliteit denim maar niet al te dik met een hele slimme fit. Probleem was alleen dat wanneer ik hem aankreeg hij prima zat maar ik eerst een half uur zat te kloten voordat ik mijn voeten in zijn geheel door de legopening kreeg.

#maat46troubles
pi_124758866
Die Old Blue is echt heel tof, Ali. Hoe veel wear heb je erin zitten en hoe vaak gewassen?

Hierbij een fitpic voor hwdc 2 in mijn Sage wardens O+

  maandag 1 april 2013 @ 16:28:31 #51
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124759336
Panorama shot? :P
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_124760778
Nope, maar ik zie nu dat mijn benen heel kort lijken in vergelijking met mijn boven lichaam :')
pi_124762300
Zon. O+

pi_124762869
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 16:12 schreef Pedroo het volgende:
Die Old Blue is echt heel tof, Ali. Hoe veel wear heb je erin zitten en hoe vaak gewassen?

Hierbij een fitpic voor hwdc 2 in mijn Sage wardens O+

[ afbeelding ]
Die is awesome zeg, fit vind ik ook erg goed :) Ik ben benieuwd hoe deze eruit komt te zien.
Zie ik het nu goed, een dubbele draad bij inseam?
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  maandag 1 april 2013 @ 18:23:09 #55
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124762976
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 18:19 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Die is awesome zeg, fit vind ik ook erg goed :) Ik ben benieuwd hoe deze eruit komt te zien.
Zie ik het nu goed, een dubbele draad bij inseam?

Ja, dat zie je goed.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_124765573
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 16:12 schreef Pedroo het volgende:
Die Old Blue is echt heel tof, Ali. Hoe veel wear heb je erin zitten en hoe vaak gewassen?

Hierbij een fitpic voor hwdc 2 in mijn Sage wardens O+

[ afbeelding ]
Thanks, Jouw fit is ook nice :) ben ook benieuwd hoe die wordt ;)

Oldblue is sinds 18nov 2011, denk ongeveer 13/14mnd wear.
1x pre-soak, 1x seasoak, 1x gewassen en 1x sneeuw begraven :D
Heeft ook dubbel inseam alleen 1 draad is blauw ;)
We fear that which we cannot see
pi_124765942
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 18:04 schreef JetLife het volgende:
Zon. O+

[ afbeelding ]
jij hebt melk op je broek gemorst
Bel me op me 0 six
Krijg hoofd van een hoop chicks
Pak cake zie je bent boos
Wij zijn in the building jullie zijn dakloos
pi_124765967
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 16:12 schreef Pedroo het volgende:
Die Old Blue is echt heel tof, Ali. Hoe veel wear heb je erin zitten en hoe vaak gewassen?

Hierbij een fitpic voor hwdc 2 in mijn Sage wardens O+

[ afbeelding ]
pijpen zo van sjonge jonge jonge
Bel me op me 0 six
Krijg hoofd van een hoop chicks
Pak cake zie je bent boos
Wij zijn in the building jullie zijn dakloos
  maandag 1 april 2013 @ 21:01:28 #59
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124769200
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 19:53 schreef Allessio het volgende:

[..]

jij hebt melk op je broek gemorst
Nee, dat is een scheur.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  maandag 1 april 2013 @ 21:11:09 #60
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124769589
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 18:04 schreef JetLife het volgende:
Zon. O+

[ afbeelding ]
Die is echt Nice geworden. Zou willen dat die van mij zo zou worden. ^O^
Love will tear us apart (Joy Division)
  maandag 1 april 2013 @ 21:11:55 #61
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_124769625
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 21:01 schreef M1stral het volgende:

[..]

Nee, dat is een scheur.
#FREEBAJSKORV
pi_124770378
Jezus wat is die oldblue tof geworden man. ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
pi_124771609
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 21:11 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Die is echt Nice geworden. Zou willen dat die van mij zo zou worden. ^O^
Thanks! Komt vast goed.

Werd bij de rw store in Amsterdam voor gek verklaard dat ik 'm nog een jaar door wil dragen. :')
pi_124773101
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 21:48 schreef JetLife het volgende:

[..]

Thanks! Komt vast goed.

Werd bij de rw store in Amsterdam voor gek verklaard dat ik 'm nog een jaar door wil dragen. :')
Hoe veel repairs heb je er nu aan gehad?
pi_124773311
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:13 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Hoe veel repairs heb je er nu aan gehad?
Twee keer de rechter zak, twee keer het kruis, één keer aan de onderkant en 'de scheur'.
pi_124773840
Dat valt nog wel mee dan. Ik vind 'de scheur' trouwens zo ontzettend gaaf.
pi_124774398
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:26 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Dat valt nog wel mee dan. Ik vind 'de scheur' trouwens zo ontzettend gaaf.
Thanks!
pi_124774931
Ziet er goed uit Ali en Jet _O_ Die Oldblue _O_
pi_124799946
Hierbij nog de beloofde foto's van mn nieuwe Momotaro en mn huidige N&F

Momotaro 0705SP






Naked&Famous Left Hand Twill 03-02-2013 aankoopdatum






  dinsdag 2 april 2013 @ 18:15:25 #70
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124800440
Die N&F gaat al lekker zeg !

Beide mooie broekjes zeg.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_124800848
Damn, wat doe je met die N&F? Dat gaat erg hard.

Weet iemand hier ook goede adressen om portemonnees van Tanner Goods te kopen? Als ik vanuit de USA bestel komt er 40$ shipping bij. TdN zou het volgens de site van Tanner moeten hebben, maar kan het niet in de webshop vinden.
  dinsdag 2 april 2013 @ 18:34:48 #72
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124801072
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:28 schreef kipknots het volgende:
Damn, wat doe je met die N&F? Dat gaat erg hard.

Weet iemand hier ook goede adressen om portemonnees van Tanner Goods te kopen? Als ik vanuit de USA bestel komt er 40$ shipping bij. TdN zou het volgens de site van Tanner moeten hebben, maar kan het niet in de webshop vinden.
Ik wilde het bestellen en naar het hotel sturen waar m'n broer verblijft tijdens z'n zaken trip maar dat wil die niet. :') hij is te druk.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_124801245
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:28 schreef kipknots het volgende:
Damn, wat doe je met die N&F? Dat gaat erg hard.

Weet iemand hier ook goede adressen om portemonnees van Tanner Goods te kopen? Als ik vanuit de USA bestel komt er 40$ shipping bij. TdN zou het volgens de site van Tanner moeten hebben, maar kan het niet in de webshop vinden.
De Red Wing store heeft ze, onderdeel van Tenue de Nîmes.
  dinsdag 2 april 2013 @ 18:50:47 #74
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124801678
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:38 schreef JetLife het volgende:

[..]

De Red Wing store heeft ze, onderdeel van Tenue de Nîmes.
Moet ik onthouden om wanneer ik er weer een keer langs loop.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_124801731
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:28 schreef kipknots het volgende:
Damn, wat doe je met die N&F? Dat gaat erg hard.
Werken, stappen, fietsen draag hem elk wakker moment nog momenteel :P
pi_124802027
Nice denimprOn ^O^
We fear that which we cannot see
pi_124802031
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:52 schreef MartiniNL het volgende:

[..]

Werken, stappen, fietsen draag hem elk wakker moment nog momenteel :P
Zoals het hoort.
pi_124802092
Die N&F gaat lekker zeg. Hoe doen jullie dat eigenlijk met stappen en de bijkomende stank?
Ik ga meestal in mijn nudie, die ik niet zo interessant meer vind maar niet met pensioen wil sturen, of een nudie pre-wash stappen. Natuurlijk ook wel eens met mijn andere broeken maar ben tocht altijd bang dat ik de stank er niet meer uit krijg.
pi_124802370
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:01 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Die N&F gaat lekker zeg. Hoe doen jullie dat eigenlijk met stappen en de bijkomende stank?
Ik ga meestal in mijn nudie, die ik niet zo interessant meer vind maar niet met pensioen wil sturen, of een nudie pre-wash stappen. Natuurlijk ook wel eens met mijn andere broeken maar ben tocht altijd bang dat ik de stank er niet meer uit krijg.
Nachtje voor een open raam hangen does the trick.
pi_124802386
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:38 schreef JetLife het volgende:

[..]

De Red Wing store heeft ze, onderdeel van Tenue de Nîmes.
Was die inderdaad al tegen gekomen via google, maar daar zijn ze (iig volgens de site) niet op voorraad. Als je op de site zelf zoekt kan je ze ook niet vinden.
pi_124803232
Gewoon door dragen om de stank er uit te krijgen. Ik loop veel buiten en dan gaat de stank er vanzelf wel uit.
Heb eigenlijk alleen last van de geur als ze nat worden :9
Faka G
  dinsdag 2 april 2013 @ 20:17:17 #82
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124805916
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:29 schreef Atta-boy het volgende:
Gewoon door dragen om de stank er uit te krijgen. Ik loop veel buiten en dan gaat de stank er vanzelf wel uit.
Heb eigenlijk alleen last van de geur als ze nat worden :9
Geur gaat er dan vanzelf wel uit. Al heb ik met m'n nudie esod een periode gehad waarbij ik de geur er ondanks alles gewoon niet uit kreeg. Die heeft dan ook aardig wat feestjes en stap avonden meegemaakt.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_124807351
Hallo allemaal,
ik volg dit topic al een tijdje, maar heb toch maar even besloten iets te posten. :)
Ik heb namelijk een vraagje, ik zat een beetje op internet rond te kijken en ik zag deze levi's staan op de site van de men at work: Linkje
Nou was mijn vraag eigenlijk hoe deze fit is, en of ik hier echt bij moet gaan downsizen. Ook of het überhaupt die 60 euro waard is. :P
Ter informatie: Ik heb meestal waist maat 29, maar omdat deze meestal al weg zijn heb ik (jammer genoeg) veel maatjes 30.

Ik ben geen complete leek wat betreft dry denim, maar heel veel is het ook niet :@

Mijn jeans collectie bestaat momenteel uit 2 nudies:
-Tape Ted dry grey embo (30/32, iets van 80 dagen wear nu, draag ik het meest, sommige weken elke dag, andere keren maar 2x)
-Thin finn dry liquid indigo (31/32, eigenlijk te groot, al bij aankoop en nu ook nog eens uitgerekt, ook iets van 80 dagen wear)

Die thin finn heeft mijn moeder jammer genoeg al na 20 dagen in de was gegooid en hij kwam er niet zo mooi meer uit, draag ik ook bijna nooit meer en ik overweeg er een korte broek van te maken voor de zomer. Kijken of ik m dan nog aan het faden krijg. De reden voor de te grote aankoop was eigenlijk dat ik niet wilden wachten en hem via internet wou bestellen. Het was mijn eerste dry dus ik was heel enthousiast, maar ja duidelijk te weinig geduld gehad.

Ik kijk uit naar reacties!
pi_124807719
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:43 schreef kybroo het volgende:
Hallo allemaal,
ik volg dit topic al een tijdje, maar heb toch maar even besloten iets te posten. :)
Ik heb namelijk een vraagje, ik zat een beetje op internet rond te kijken en ik zag deze levi's staan op de site van de men at work: Linkje
Nou was mijn vraag eigenlijk hoe deze fit is, en of ik hier echt bij moet gaan downsizen. Ook of het überhaupt die 60 euro waard is. :P
Ter informatie: Ik heb meestal waist maat 29, maar omdat deze meestal al weg zijn heb ik (jammer genoeg) veel maatjes 30.

Ik ben geen complete leek wat betreft dry denim, maar heel veel is het ook niet :@

Mijn jeans collectie bestaat momenteel uit 2 nudies:
-Tape Ted dry grey embo (30/32, iets van 80 dagen wear nu, draag ik het meest, sommige weken elke dag, andere keren maar 2x)
-Thin finn dry liquid indigo (31/32, eigenlijk te groot, al bij aankoop en nu ook nog eens uitgerekt, ook iets van 80 dagen wear)

Die thin finn heeft mijn moeder jammer genoeg al na 20 dagen in de was gegooid en hij kwam er niet zo mooi meer uit, draag ik ook bijna nooit meer en ik overweeg er een korte broek van te maken voor de zomer. Kijken of ik m dan nog aan het faden krijg. De reden voor de te grote aankoop was eigenlijk dat ik niet wilden wachten en hem via internet wou bestellen. Het was mijn eerste dry dus ik was heel enthousiast, maar ja duidelijk te weinig geduld gehad.

Ik kijk uit naar reacties!
Bij die Levi's zal je moeten upsizen. Het is een rigid, dus die krimpt de eerste keer dat hij nat wordt flink rond je middel en in de lengte. Hoeveel precies kunnen anderen beter zeggen.
pi_124807997
Wat ik je echt kan aanraden is om eens goed uit te zoeken wat voor fit je graag wilt, wat je verder qua fabric en details enzo wilt en dan rustig een broek uit te zoeken die je echt wilt.
Je hebt al wat ervaring met dry denim dus de "beginnersfouten" zal niet je niet snel meer maken.

Ik denk dat je daar een stuk meer plezier van zult hebben dan van een broek die toevallig in de aanbieding is, ook al betaal je er waarschijnlijk wat meer voor.
pi_124809528
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:53 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Wat ik je echt kan aanraden is om eens goed uit te zoeken wat voor fit je graag wilt, wat je verder qua fabric en details enzo wilt en dan rustig een broek uit te zoeken die je echt wilt.
Je hebt al wat ervaring met dry denim dus de "beginnersfouten" zal niet je niet snel meer maken.

Ik denk dat je daar een stuk meer plezier van zult hebben dan van een broek die toevallig in de aanbieding is, ook al betaal je er waarschijnlijk wat meer voor.
Ja ik wil sowieso een slim fit broek, dus mijn vraag was of deze levi's ongeveer hetzelfde zit als een tape ted of thin finn qua slim fit. Ik snap wat je bedoelt, maar ik wil nog niet zo veel geld uitgeven aan deze 'hobby'.
Nog een vraagje, is de selvedge van levi's veel betere kwaliteit dan een gewone dry van bijvoorbeeld nudie?
  dinsdag 2 april 2013 @ 23:45:52 #87
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124818709
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:48 schreef kipknots het volgende:

[..]

Bij die Levi's zal je moeten upsizen. Het is een rigid, dus die krimpt de eerste keer dat hij nat wordt flink rond je middel en in de lengte. Hoeveel precies kunnen anderen beter zeggen.
Het is, zoals je al aangeeft Rigid. Dat geeft in dit geval alleen de wassing aan.
Geen STF dus. Krimp zal minimaal zijn.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_124824661
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:45 schreef M1stral het volgende:

[..]

Het is, zoals je al aangeeft Rigid. Dat geeft in dit geval alleen de wassing aan.
Geen STF dus. Krimp zal minimaal zijn.
Mijn fout, om een of andere reden dacht ik dat Levi's die twee termen door elkaar gebruikte.
pi_124833016
Mijn apc staat op 400 dagen wear, samurai op 250 dus het is tijd om m'n oldblue nu echt te gaan gebruiken voor de hwdcr2 :D

Wat pics:





Hidden arcs die al een beetje zichtbaar worden:


Fit pics:

Faka G
pi_124833059
N to the fucking Ice!

Hidden arcs :*
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_124834716
Ziet er gaaf uit atta! En zeker die hidden arcs, zo tof.
Fit ziet er ook een stuk beter uit en wordt volgens mij alleen maar nog beter ^O^
pi_124835407
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:45 schreef M1stral het volgende:

[..]

Het is, zoals je al aangeeft Rigid. Dat geeft in dit geval alleen de wassing aan.
Geen STF dus. Krimp zal minimaal zijn.
Dus gewoon TTS nemen? En ik denk dat ik nog ff in de men at work naar die broek ga vragen, toch altijd fijner als je hem een keer aan hebt gehad.
pi_124835556
Die Oldblue _O_
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
pi_124838023
Heel nice, Atta. Vooral die hidden arcs. 22oz was ie toch?
  woensdag 3 april 2013 @ 16:38:24 #95
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_124839251
Wat zijn hidden arcs?
pi_124840112
Die strepen op je kontzakken. Van de buitenkant zie je ze niet, maar ze zitten aan de binnenkant. Ze faden er dus doorheen.
  woensdag 3 april 2013 @ 18:05:34 #97
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_124843024
explosie van matige foto's aanstaande...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 3 april 2013 @ 18:11:15 #98
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_124843211
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kleuren komen niet altijd overeen, heb de opvijzelknop van ms picture dinges eroverheen moeten gooien omdat et te donker was...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_124843543
Nice o_c, je red clouds?
@ pedroo ze zijn 21 oz pre soak en 23 post soak
Faka G
  woensdag 3 april 2013 @ 18:24:45 #100
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_124843787
klopt.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_124843989
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:52 schreef Atta-boy het volgende:
Mijn apc staat op 400 dagen wear, samurai op 250 dus het is tijd om m'n oldblue nu echt te gaan gebruiken voor de hwdcr2 :D

Wat pics:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hidden arcs die al een beetje zichtbaar worden:
[ afbeelding ]

Fit pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed man!
  woensdag 3 april 2013 @ 18:34:33 #102
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124844172
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:52 schreef Atta-boy het volgende:
Mijn apc staat op 400 dagen wear, samurai op 250 dus het is tijd om m'n oldblue nu echt te gaan gebruiken voor de hwdcr2 :D

Wat pics:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hidden arcs die al een beetje zichtbaar worden:
[ afbeelding ]

Fit pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker hoor, al vind ik die tab wel een tandje te groot.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:11 schreef One_conundrum het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kleuren komen niet altijd overeen, heb de opvijzelknop van ms picture dinges eroverheen moeten gooien omdat et te donker was...
Vertical falling is goed aanwezig :9 :9
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_124844217
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:11 schreef One_conundrum het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kleuren komen niet altijd overeen, heb de opvijzelknop van ms picture dinges eroverheen moeten gooien omdat et te donker was...
Wow.
pi_124845181
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:11 schreef One_conundrum het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kleuren komen niet altijd overeen, heb de opvijzelknop van ms picture dinges eroverheen moeten gooien omdat et te donker was...
Nice :) Hoeveel wear totaal? iig pics ^O^

-

Hidden-atta's worden beter dan de mijne ;)
We fear that which we cannot see
  woensdag 3 april 2013 @ 18:57:36 #105
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124845185
Toffe pics allemaal. ^O^
Love will tear us apart (Joy Division)
  woensdag 3 april 2013 @ 19:13:17 #106
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_124845965
Euh, september 2011 gekocht. Nog nooit gewassen, behalve enkele rainsoaks in het begin. Wear echt geen idee. gemiddeld 3 dagen per week ofzo.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_124846084
Ziet er goed uit Conundrum. Flinke zadelfades ook :P
  woensdag 3 april 2013 @ 20:36:42 #108
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_124850083
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 16:56 schreef Pedroo het volgende:
Die strepen op je kontzakken. Van de buitenkant zie je ze niet, maar ze zitten aan de binnenkant. Ze faden er dus doorheen.
Ah,

bizar spul blijft het toch denim.

I have often said that I wish I had invented blue jeans: the most spectacular, the most practical, the most relaxed and nonchalant. They have expression, modesty, sex appeal, simplicity - all I hope for in my clothes.
”- Yves Saint Laurent.

Kwam deze vandaag tegen in mijn studieboek, toepasselijk.
  woensdag 3 april 2013 @ 20:38:17 #109
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124850167
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 20:36 schreef zwartemarktplaats het volgende:

[..]

Ah,

bizar spul blijft het toch denim.

I have often said that I wish I had invented blue jeans: the most spectacular, the most practical, the most relaxed and nonchalant. They have expression, modesty, sex appeal, simplicity - all I hope for in my clothes.
”- Yves Saint Laurent.

Kwam deze vandaag tegen in mijn studieboek, toepasselijk.
Die uitspraak ben ik wel eens vaker tegengekomen. Klopt iig helemaal wat die man zei.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_124850812
Bekende en terechte uitspraak inderdaad.
  woensdag 3 april 2013 @ 23:30:25 #111
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124860770
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 15:00 schreef kybroo het volgende:

[..]

Dus gewoon TTS nemen? En ik denk dat ik nog ff in de men at work naar die broek ga vragen, toch altijd fijner als je hem een keer aan hebt gehad.
Je sized TTS als je tagged size overeenkomt met je waist. Met andere woorden, meten is weten of... Passen.

Durf niet te zeggen dat Levi's maatvoering correct is. Houd wel rekening met wat stretch.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_124861410
Voor iedereen die meedoet aan HWDC2; hoe gaan jullie je eerste challenge invullen?
pi_124865520
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 23:43 schreef Pedroo het volgende:
Voor iedereen die meedoet aan HWDC2; hoe gaan jullie je eerste challenge invullen?
Geen idee nog. Beetje lame ook dat die eerste challenge hetzelfde is als het voorbeeld dat ze gaven :9
Filmposter is op zich wel leuk maar er zijn er maar weinig die je na kan doen volgens mij.
Faka G
pi_124866866
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 23:43 schreef Pedroo het volgende:
Voor iedereen die meedoet aan HWDC2; hoe gaan jullie je eerste challenge invullen?
Volgende week heb ik een vrijgezellendag, waar men vies kan worden. Vind het alleen veel te vroeg om er mee te gaan sporten :{ Denk dat ik 1 van de 2 andere dan kies :)
We fear that which we cannot see
pi_124868819
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 08:46 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Geen idee nog. Beetje lame ook dat die eerste challenge hetzelfde is als het voorbeeld dat ze gaven :9
Filmposter is op zich wel leuk maar er zijn er maar weinig die je na kan doen volgens mij.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 09:57 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Volgende week heb ik een vrijgezellendag, waar men vies kan worden. Vind het alleen veel te vroeg om er mee te gaan sporten :{ Denk dat ik 1 van de 2 andere dan kies :)
Ik zit eraan te denken om een scene uit Paranoid Park te doen. Zitten een paar skateboard scenes in :)
pi_124871995
Maar je moet toch een poster na doen?
Faka G
pi_124874431
Of een scene uit een film filmen.
pi_124888326
Oh dat is wel goed te doen, kan wel leuk zijn :D
Faka G
  donderdag 4 april 2013 @ 20:47:48 #119
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124890779
Must resist,must resist




:9~ 54545242542 :9
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  donderdag 4 april 2013 @ 20:55:07 #120
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124891181
quote:
8s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:47 schreef bokkepoot het volgende:
Must resist,must resist

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

:9~ 54545242542 :9
Erg tof :Y :9
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_124892341
Superdik :), is dat de 0702?
  donderdag 4 april 2013 @ 21:21:26 #122
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124892612
Plaatjes zeggen 202, maar dat is dezelfde fabric :)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_124896835
wow, heel mooi broekje! :Y
En bedankt m1stral!
pi_124897194
quote:
8s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:47 schreef bokkepoot het volgende:
Must resist,must resist

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

:9~ 54545242542 :9
:9

M'n 0702 niet meer geruild. Ze zouden er bij TdN achteraan gaan, maar ze zullen nog geen nieuwe stock binnen hebben. Die van mij gaat nu ook al zo goed dat ik ruilen zonde zou vinden, ook al is de roze stitching op een paar plaatsen rond m'n kruis nu al door.

Denk dat ik hem binnenkort naar een kleermaker breng om de naad van de binnenkant wat te verstevigen en hem dan door blijf dragen.
  donderdag 4 april 2013 @ 22:50:53 #125
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124897638
Ik heb dat probleem met mijn 0702 helemaal niet.

Die pics zijn echt awesome overigens.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_124898118
quote:
8s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:47 schreef bokkepoot het volgende:
Must resist,must resist

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

:9~ 54545242542 :9
wow!
pi_124898629
Erg nice die 0202 idd!
Er is ook een gast die met die hwdcr2 een pbj draagt met blue warp en weft geloof ik. Ben ik ook wel benieuwd naar.
Faka G
  donderdag 4 april 2013 @ 23:28:30 #128
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124899576
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 23:09 schreef Atta-boy het volgende:
Erg nice die 0202 idd!
Er is ook een gast die met die hwdcr2 een pbj draagt met blue warp en weft geloof ik. Ben ik ook wel benieuwd naar.
Die zijn vet ook, maar dan geef ik voorkeur aan het lightweight model. Die heeft meer slub dan die 24 oz PBJ's
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_124899635
Bij die PBJ's zijn volgens mij de warp en weft beide Indigo, de Momotaro's hebben een sulphur dyed weft. Heeft beide wel wat, leuke van de Momo is dat er een klein kleurverschil zit tussen de warp en weft. Maar die PBJ's zagen er ook vet uit.
  donderdag 4 april 2013 @ 23:54:50 #130
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124900719
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 23:30 schreef kipknots het volgende:
Bij die PBJ's zijn volgens mij de warp en weft beide Indigo, de Momotaro's hebben een sulphur dyed weft.
Correct.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_124906451
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 23:30 schreef kipknots het volgende:
Bij die PBJ's zijn volgens mij de warp en weft beide Indigo, de Momotaro's hebben een sulphur dyed weft. Heeft beide wel wat, leuke van de Momo is dat er een klein kleurverschil zit tussen de warp en weft. Maar die PBJ's zagen er ook vet uit.
Ok dat wist ik niet. Wel heel cool dat er zo'n soort broek tussen zit.
Die studio d'artisan dingen zijn ook heeeel erg cool. Zitten genoeg intressante fabrics (doeken :') ) tussen
Faka G
pi_124906501
quote:
8s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:47 schreef bokkepoot het volgende:
Must resist,must resist

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

:9~ 54545242542 :9
idd nice O+
We fear that which we cannot see
  vrijdag 5 april 2013 @ 10:10:50 #133
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_124906835
quote:
8s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:47 schreef bokkepoot het volgende:
Must resist,must resist

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

:9~ 54545242542 :9
Electric blue just got another dimension. _O_
  vrijdag 5 april 2013 @ 15:25:01 #134
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_124916544
quote:
8s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:47 schreef bokkepoot het volgende:
Must resist,must resist

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

:9~ 54545242542 :9
Damn, is dat 13 .oz? Ziet er echt dik uit.
pi_124917872
Is volgens mij gewoon 15.7oz als het een 0202 of 0702 is?

In elk geval, verdomme wat een heerlijke progress 8-)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_124918012
quote:
8s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:47 schreef bokkepoot het volgende:
Must resist,must resist

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

:9~ 54545242542 :9
Dacht altijd geen fan te zijn van blue warp & weft maar daar kom ik bij deze op terug. Hawt damn :9~
pi_124920154
Ik vind dat bij een slimfit juist heel erg cool, vooral als ze nog zo goed als nieuw zijn.
Faka G
pi_124920870
Hoi Allemaal,

Weet niet of ik hier reclame mag maken maar een goede maat van me maakt spijkerbroeken op maat. Ons halve dorp loopt er al in en die dingen zijn echt mega goed gewoon. Misschien iets voor jullie jeansliefhebbers? Mocht je al informatie willen stuur me dan een PB.

Groete
  vrijdag 5 april 2013 @ 17:23:14 #139
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124921041
Jaja dat is dan wel een hele goeie maat... :')
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_124921049
Volgens mij mag dat niet in V&A, maar daar zitten we niet. Leuk dat die dat doet, maar het hangt er natuurlijk wel van af met welk doek hij werkt en dergelijke. Heeft hij geen site of een blog?
Ik ben wel benieuwd naar de gedachte
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_124921548
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:23 schreef T_Fuff het volgende:
Volgens mij mag dat niet in V&A, maar daar zitten we niet. Leuk dat die dat doet, maar het hangt er natuurlijk wel van af met welk doek hij werkt en dergelijke. Heeft hij geen site of een blog?
Ik ben wel benieuwd naar de gedachte
Ok check www.tulpjeans.nl (website moet nog wel eea aan gebeuren)
Hij heeft laatst een broek van volgens mij momotaro voor me gemaakt en maakt het anders van japan blue denim oid? Hij doet het al een paar jaar maar de laatste tijd zijn ze echt van topper de top kwaliteit en ze zitten als gegoten (na 2 weken dragen dan... fucking harde stof)
pi_124922138
Nice dat iemand uit NL jeans maakt ^O^
Vind de backpockets niet zo van de buitenkant, maar dit is cool ^O^ http://www.tulpjeans.nl/i(...)kets-in-the-make-the
We fear that which we cannot see
pi_124922851
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:40 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Ok check www.tulpjeans.nl (website moet nog wel eea aan gebeuren)
Hij heeft laatst een broek van volgens mij momotaro voor me gemaakt en maakt het anders van japan blue denim oid? Hij doet het al een paar jaar maar de laatste tijd zijn ze echt van topper de top kwaliteit en ze zitten als gegoten (na 2 weken dragen dan... fucking harde stof)
Ik had iets heel anders verwacht. Dit is eigenlijk wel gaaf, leuk oog voor detail in elk geval.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_124924129
Die Reece 101 (op facebook) klinkt als een machinegeweer ofzo. Damn!
Wel heel gaaf, en ook simpel verhaal erachter... niet zo'n nepgelul dat haast elk nieuw product lijkt te hebben.
  vrijdag 5 april 2013 @ 19:46:23 #146
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124926234
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:23 schreef bokkepoot het volgende:
Jaja dat is dan wel een hele goeie maat... :')
Ik neem mijn woorden terug, het ziet er best wel tof uit ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  vrijdag 5 april 2013 @ 23:42:05 #147
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124938115
Backpocket zijn niet mijn ding met dat leer. En die tab had voor mij gewoon op de zijkant van de backpocket gemogen.

Die pink selvage lijkt me overigens niet van Rampuya te komen. Momo exclusive en het gewicht komt niet overeen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_124938626
Vind die streep op de backpockets ook niet zo mooi. De naam en leather tab zijn een beetje :')
Maar verder best wel leuk. Alleen denk idd niet dat het momo fabric is.
Bij die foto van een jaar gedragen paartje zie je btw zo goed als geen fades of zie ik het nou verkeerd?
Faka G
  zaterdag 6 april 2013 @ 09:06:58 #149
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_124944435
Ik vind de leather patch zwaar tof, alleen de back pockets zijn ook niet m'n ding. Verder zie ik ook niet veel contrast, wat voor mij eigenlijk toch wel de doorslag zou geven.

Die 0202/0702 vond ik namelijk eerst veel te donker, maar als ik dem electric blue zie :9~!
#FREEBAJSKORV
  zaterdag 6 april 2013 @ 14:22:10 #150
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_124950630
Leuk concept, vraag me af of er een beetje een markt voor is.

Iemand wel eens de leg opening laten aanpassen van een denim? Als ik de Max Cash neem heb ik liever dat die onder de knie wat slimmer loopt maar vraag me af wat er dan van de pasvorm overblijft.
pi_124950749
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 14:22 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Leuk concept, vraag me af of er een beetje een markt voor is.

Iemand wel eens de leg opening laten aanpassen van een denim? Als ik de Max Cash neem heb ik liever dat die onder de knie wat slimmer loopt maar vraag me af wat er dan van de pasvorm overblijft.
De Max Cash van een vriend van mij was na vier maanden overleden. Zulke grote gaten bij het kruis dat die niet meer goed te repareren was.
En dat zonder te fietsen.
  zaterdag 6 april 2013 @ 14:35:43 #152
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_124950897
Ik hoop dat dat niet representatief is voor alle Max Cash. =o
pi_124950996
Volgens mij is de kwaliteit normaal gesproken wel dik in orde. Mijn Max Cash ziet er nog perfect uit, maar wordt ook amper gedragen.

De service van Acne is wel super, hij kon in de winkel zo een nieuwe broek meenemen.
pi_124955231
Vandaag toch maar mijn 0702 geruild. Jammer genoeg geen 0701's / 0702's meer in mijn maat, ben maar voor een N&F blue weft gegaan. Netjes het verschil contant terug gekregen, top service bij TeN.
pi_124955556
Pics jonguh! :+
Goede service dan idd.
Faka G
pi_124956114
Top service mag je verwachten als je de volle mep betaalt. Goed om te lezen dat die ook wordt geleverd.
pi_124958162
Pics volgen morgen wel.

Vind zelf het restant terug erg netjes, al mag dat met de prijzen inderdaad wel.
  zaterdag 6 april 2013 @ 20:33:18 #158
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124962910
Dus je kreeg 295 terug? De waarde van een N&F is immers niet... Eh, in geld uit te drukken :P
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_124963397
Denk dat ie Naked and Famous in ieder geval niet na een dag kapot is. :6
pi_124978943
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 14:22 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Leuk concept, vraag me af of er een beetje een markt voor is.

Iemand wel eens de leg opening laten aanpassen van een denim? Als ik de Max Cash neem heb ik liever dat die onder de knie wat slimmer loopt maar vraag me af wat er dan van de pasvorm overblijft.
Vandaag mijn Denimasa opgehaald bij TdN. Die is wat slimmer vanaf de knie, pasvorm is daardoor juist beter vind ik. Zal binnenkort wel fitpics posten.
  zondag 7 april 2013 @ 11:17:22 #161
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_124980931
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 05:55 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Vandaag mijn Denimasa opgehaald bij TdN. Die is wat slimmer vanaf de knie, pasvorm is daardoor juist beter vind ik. Zal binnenkort wel fitpics posten.
Is die vermaakt? Kan je dan ook het binnenwerk laten zien, ben benieuwd.
pi_124986172
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 05:55 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Vandaag mijn Denimasa opgehaald bij TdN. Die is wat slimmer vanaf de knie, pasvorm is daardoor juist beter vind ik. Zal binnenkort wel fitpics posten.
Ben benieuwd :D

En voor Don ;)
http://www.rawrdenim.com/(...)ty-to-buy-raw-denim/
We fear that which we cannot see
pi_124988249
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 11:17 schreef zwartemarktplaats het volgende:

[..]

Is die vermaakt? Kan je dan ook het binnenwerk laten zien, ben benieuwd.
Jep :). Heb hem alleen bij een vriend van me laten liggen dus kan een paar dagen duren :')
  zondag 7 april 2013 @ 15:31:03 #164
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124989157
quote:
^O^ zal er een notitie van maken op m'n mobiel. Altijd bij de hand.
Love will tear us apart (Joy Division)
  zondag 7 april 2013 @ 15:56:12 #165
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_124990268
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 15:11 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Jep :). Heb hem alleen bij een vriend van me laten liggen dus kan een paar dagen duren :')
Ben benieuwd.
  zondag 7 april 2013 @ 15:57:52 #166
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_124990354
Ga je naar NY don? Ik had hiervoor laatst de SUFU guide gebruikt. Is nog best handig. :)

tiny.cc/supern
  zondag 7 april 2013 @ 16:01:23 #167
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124990508
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 15:57 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ga je naar NY don? Ik had hiervoor laatst de SUFU guide gebruikt. Is nog best handig. :)

tiny.cc/supern
Nog niet concreet gepland, maar wil dit jaar met een vriend van me weer die kant op. Tijd geleden alweer. Zal de link opslaan thnx. ^O^
Love will tear us apart (Joy Division)
  zondag 7 april 2013 @ 19:18:43 #168
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124999275
Was vandaag even met m'n vriendin in de stad. Waren we in de pull & bear en wilden net naar beneden lopen toen ik in m'n ooghoek het volgende zag:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love will tear us apart (Joy Division)
  zondag 7 april 2013 @ 20:42:52 #169
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_125003605
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 19:18 schreef don-diablo het volgende:
Was vandaag even met m'n vriendin in de stad. Waren we in de pull & bear en wilden net naar beneden lopen toen ik in m'n ooghoek het volgende zag:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
#FREEBAJSKORV
  zondag 7 april 2013 @ 20:51:10 #170
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_125004043
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:42 schreef xSanjay het volgende:

[..]

:')
Heb niet gezien hoe duur de broeken eig. waren, maar zagen er iig beter uit dan de selvage dingen van H&M.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_125004240
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 19:18 schreef don-diablo het volgende:
Was vandaag even met m'n vriendin in de stad. Waren we in de pull & bear en wilden net naar beneden lopen toen ik in m'n ooghoek het volgende zag:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie de laatste tijd sowieso veel selvage bij random prewashes, nieuwe trend ofzo denk ik
  zondag 7 april 2013 @ 20:55:31 #172
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_125004305
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 20:54 schreef electronique het volgende:

[..]

Ik zie de laatste tijd sowieso veel selvage bij random prewashes, nieuwe trend ofzo denk ik
Ja blijkbaar is selvage helemaal "hot", dus dan krijg je dat.
#FREEBAJSKORV
  zondag 7 april 2013 @ 23:53:48 #173
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_125015556
Eckte jeans hebben pink selvage.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_125022469
Inderdaad, zoals mijn Sage bijvoorbeeld :p

Maar bovenal, eckte jeans moet je zelf dragen.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  maandag 8 april 2013 @ 15:59:47 #175
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_125033587
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:55 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Ja blijkbaar is selvage helemaal "hot", dus dan krijg je dat.
Behalve bij smurf en zijn indogofera. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_125034195
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 23:51 schreef Atta-boy het volgende:
Vind die streep op de backpockets ook niet zo mooi. De naam en leather tab zijn een beetje :')
Maar verder best wel leuk. Alleen denk idd niet dat het momo fabric is.
Bij die foto van een jaar gedragen paartje zie je btw zo goed als geen fades of zie ik het nou verkeerd?
Zn meeste broeken zijn niet van momo hoor ik weet dat hij laatst een x aantal meter van die stof had. Die stof is sowieso fucking duur. Zal hem jullie reacties is laten zien :)
pi_125071586
We fear that which we cannot see
  dinsdag 9 april 2013 @ 17:19:21 #178
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_125075429




nog te donker eigenlijk...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_125078374
Goede honeycombs!
Faka G
pi_125083599
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 17:19 schreef One_conundrum het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

nog te donker eigenlijk...
^O^ Wordt nice

Nieuwe kickstarter:
http://www.kickstarter.co(...)d-by-us?ref=category
We fear that which we cannot see
pi_125090314
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:36 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

^O^ Wordt nice

Nieuwe kickstarter:
http://www.kickstarter.co(...)d-by-us?ref=category
Dat ziet er wel nice uit, fits zijn mooi.
pi_125093995
Toffe fit en grappig detail met die ster op de kontzak.
pi_125094103
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 10:17 schreef Atta-boy het volgende:
M'n samurai gisteren 250 dagen gedragen dus die mag ff op pauze. Nu m'n apc ps nog 4 keer dragen zodat ie op 400 dagen zit en dan kunnen ze allebei ff op pauze :+
Mijne gaan veel korter dan dat mee. Zo irritant, ze slijten ook op hele vervelende plekken. Wellicht van het fietsen, want mijn benen schuren niet tegen elkaar.
pi_125097693
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 april 2013 22:53 schreef Catnip het volgende:

[..]

Mijne gaan veel korter dan dat mee. Zo irritant, ze slijten ook op hele vervelende plekken. Wellicht van het fietsen, want mijn benen schuren niet tegen elkaar.
Wat heb je voor broek(en) dan?
Faka G
pi_125098119
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:36 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

^O^ Wordt nice

Nieuwe kickstarter:
http://www.kickstarter.co(...)d-by-us?ref=category
Hoe werkt dat precies, kan je alleen van ze kopen als je geld investeerd ofzo? Ik vind die exposed selvedge bij de coinpocket niet zo mooi en de stitching kleur ook wat minder. Die ster is wel heel cool. Ik vind het bijna altijd cool als er een kleine feature bij de kontzak zit.
En dan heb ik het niet over mega evisu gulls ofzo :+
Faka G
pi_125101256
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 00:05 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Hoe werkt dat precies, kan je alleen van ze kopen als je geld investeerd ofzo? Ik vind die exposed selvedge bij de coinpocket niet zo mooi en de stitching kleur ook wat minder. Die ster is wel heel cool. Ik vind het bijna altijd cool als er een kleine feature bij de kontzak zit.
En dan heb ik het niet over mega evisu gulls ofzo :+

Niet?
pi_125106275
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 00:05 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Hoe werkt dat precies, kan je alleen van ze kopen als je geld investeerd ofzo? Ik vind die exposed selvedge bij de coinpocket niet zo mooi en de stitching kleur ook wat minder. Die ster is wel heel cool. Ik vind het bijna altijd cool als er een kleine feature bij de kontzak zit.
En dan heb ik het niet over mega evisu gulls ofzo :+
Denk dat het idd zo werkt, er zijn verschillende bedragen iig voor verschillende fits.
Denk dat je zelf ook nog beetje kon customizen zoals geen selvedge coinpocket :p
We fear that which we cannot see
pi_125107062
Is gewoon een kickstarter project, crowdfunding.

Zij presenteren een idee en zeggen dat ze X bedrag nodig hebben om het te kunnen maken. Halen ze genoeg geld op, dan gaan ze daadwerkelijk productie in en uitleveren.

Je bent je geld bijvoorbeeld ook niet kwijt, dat krijg je gewoon terug als de deadline niet gehaald wordt. Die acties zijn om snel meer 'backers' te krijgen.

Deze ziet er erg goed uit moet ik zeggen, prima prijzen ook, echter zonde van de coin pocket, misschien als kado voor mijn broer ofzo. Kan die ook eens kennis maken met eckte jeans.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_125107077
Doe mij maar met selvage inseam, outseam, fly, knoopgaten en beltloops. Dit als in your face naar Smurfs selvageloze Indigofera.

Leuk idee allemaal, maar heb je echt een kickstarter nodig voor nog een jeansmerk? Genoeg merken die broeken met mooie fits bieden voor de jeansdrager zonder al te hoge eisen.
  woensdag 10 april 2013 @ 13:16:06 #190
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_125109639
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 11:48 schreef kaaspeer het volgende:
Doe mij maar met selvage inseam, outseam, fly, knoopgaten en beltloops. Dit als in your face naar Smurfs selvageloze Indigofera.
You called me? :Y)
pi_125111514
Ik neem gewoon een broek geheel gemaakt van selvedge! :D :D :D
Faka G
pi_125113225
Kan een goeie investernig zijn voor cheap ;) dat kickstarter project.

Oldblue interview:
http://denimhunters.com/brand/oldblue
We fear that which we cannot see
pi_125114820
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 14:14 schreef Atta-boy het volgende:
Ik neem gewoon een broek geheel gemaakt van selvedge! :D :D :D
Ik wacht op de nieuwe N&F Japanese Ropedyed Selvage Suikerspin. Want zo rol ik.

Leuk om te zien dat er steeds meer aandacht besteed wordt aan die indo denims.
Heeft er iemand hier trouwens ervaring met de Red Cloud R400S 21oz?

EDIT - D'OH One_Conundrums pics even naar boven. Hoe bevallen ze? De IH fetish op SUFU is allemaal leuk en aardig maar een 21 oz alternatief uit China lijkt me niet eens heel slecht.

[ Bericht 8% gewijzigd door kaaspeer op 10-04-2013 16:06:27 ]
  woensdag 10 april 2013 @ 16:28:29 #194
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_125115990
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 17:19 schreef One_conundrum het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

nog te donker eigenlijk...
What's up met die super brede pijpen bij de lowerleg/calves.
pi_125118835
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:58 schreef kaaspeer het volgende:

[..]

Ik wacht op de nieuwe N&F Japanese Ropedyed Selvage Suikerspin. Want zo rol ik.

Leuk om te zien dat er steeds meer aandacht besteed wordt aan die indo denims.
Heeft er iemand hier trouwens ervaring met de Red Cloud R400S 21oz?

EDIT - D'OH One_Conundrums pics even naar boven. Hoe bevallen ze? De IH fetish op SUFU is allemaal leuk en aardig maar een 21 oz alternatief uit China lijkt me niet eens heel slecht.
Die van O_C zijn geen 21 oz'ers geloof ik. Maar er zijn idd veel (goedkopere) alternatieven als iron heart voor een heavyweight denim. Mijn oldblue ook :D
Faka G
  woensdag 10 april 2013 @ 17:47:25 #196
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_125119207
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 16:28 schreef zwartemarktplaats het volgende:

[..]

What's up met die super brede pijpen bij de lowerleg/calves.
Mjaa is 20 21 cm leg opening geloof ik, kan wat raar lijken door stacking.

Is idd 17oz versie.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 10 april 2013 @ 17:48:24 #197
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_125119240
Wel grappig, ik verbaasde me al over die rare strepen bij mijn kont, die kon ik niet verklaren, maar komt gewoon doordat ik de hele dag mijn handen in mijn zakken heb zie ik nu op de foto :P
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 10 april 2013 @ 20:48:50 #198
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_125126713
http://supertalk.superfut(...)t__2580#entry2925959

Het spaarvarken staat hier klaar :Y)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  woensdag 10 april 2013 @ 20:57:35 #199
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_125127205
quote:
7s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:48 schreef bokkepoot het volgende:
http://supertalk.superfut(...)t__2580#entry2925959

Het spaarvarken staat hier klaar :Y)
Damn, super gelijkmatige fades. Prachtig gezicht.
pi_125129957
Ik vind die niet zo mooi tbh. Zie ik liever een mooi paar PBJ's ofzo. Deze lijkt net alsof ie heel stoffig geworden is :9
Faka G
  woensdag 10 april 2013 @ 21:43:57 #201
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_125130374
quote:
7s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:48 schreef bokkepoot het volgende:
http://supertalk.superfut(...)t__2580#entry2925959

Het spaarvarken staat hier klaar :Y)
Die is mooi geworden zeg. :Y
Love will tear us apart (Joy Division)
  woensdag 10 april 2013 @ 21:52:15 #202
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_125131028
Supervet idd.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_125161557
Zojuist mijn prescott even naar de kleermaker gebracht voor een taper. Expliciet erbij vermeld dat ze alleen vanaf de inseam moest innemen, dus ben benieuwd. Zal volgende week ff fitpics posten als ik ze weer heb.
  donderdag 11 april 2013 @ 17:35:55 #204
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_125161734
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 17:31 schreef Pedroo het volgende:
Zojuist mijn prescott even naar de kleermaker gebracht voor een taper. Expliciet erbij vermeld dat ze alleen vanaf de inseam moest innemen, dus ben benieuwd. Zal volgende week ff fitpics posten als ik ze weer heb.
Inb4 selvage alsnog weggehaald. :+
pi_125161884
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 17:35 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Inb4 selvage alsnog weggehaald. :+
Grote kans dat mijn selvage inderdaad alsnog wordt weggehaald :+. Ik zie het volgend week vanzelf.
  donderdag 11 april 2013 @ 17:44:37 #206
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_125162022
Hoop het niet voor je, maar de kans is wel aanwezig bij de gemiddelde kleermaker. :P
  donderdag 11 april 2013 @ 18:17:28 #207
323189 Pollore
Hell ain't far
pi_125163117
Kan ik iemand interesseren in een Tenue de Nimes Big John collab broek maat 33 16 Oz geloof ik? Ik heb hem in December gekocht (heb de bon nog) en enkele dagen aan gehad maar ik kan er maar niet aan wennen. Ik weet dat zo'n broek tijd nodig heeft maar op ik ga er gewoon na een uur al irriteren hoe strak hij zit etc.

Wel heel erg zonde van mijn geld natuurlijk maar misschien kan ik hier er een liefhebber voor vinden. Als iemand foto's wil zien zeg het maar...
pi_125163571
Ik heb denim bleed op m'n red wings :'(
Draag ze best veel op luie dagen etc. En ze zijn in combinatie met m'n oldblue echt awesome, perfecte leg opening ervoor. Dus draag ze toch meer als ik dachtz
Faka G
  donderdag 11 april 2013 @ 19:16:08 #209
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_125165165
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 18:30 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb denim bleed op m'n red wings :'(
Draag ze best veel op luie dagen etc. En ze zijn in combinatie met m'n oldblue echt awesome, perfecte leg opening ervoor. Dus draag ze toch meer als ik dachtz
Zoals het hoort, denimbleed ftw.
#FREEBAJSKORV
pi_125169121
Vind het ook niet heel erg en denk dat het amper zichtbaar is na een lange tijd omdat ze toch donkerder worden en er waarschijnlijk meer vuiligheid overheen gaat komen :9
Mijn kat is trouwens ook into dry denim. Hij was net in m'n oldblue gaan liggen en zat er in te krabben en te graven :+ hoop dat m'n zakken nog heel zijn.
Een andere keer was hij er ook met z'n kont in gaan liggen waardoor het leek alsof hij hem aan had.
Faka G
pi_125176327
Om de denim bleed op mijn TV's kan je moeilijk heen, maar vind het niet erg.

De blue weft lijkt redelijk hetzelfde te gaan faden als de 0702, op de naden rond het kruis komt al fantastisch electric blue heen. Zo begon het ook met de momo. :9
  donderdag 11 april 2013 @ 23:45:48 #212
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_125179160
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 18:17 schreef Pollore het volgende:
Kan ik iemand interesseren in een Tenue de Nimes Big John collab broek maat 33 16 Oz geloof ik? Ik heb hem in December gekocht (heb de bon nog) en enkele dagen aan gehad maar ik kan er maar niet aan wennen. Ik weet dat zo'n broek tijd nodig heeft maar op ik ga er gewoon na een uur al irriteren hoe strak hij zit etc.

Wel heel erg zonde van mijn geld natuurlijk maar misschien kan ik hier er een liefhebber voor vinden. Als iemand foto's wil zien zeg het maar...
Deze? http://www.rawrdenim.com/(...)g-john-denim-review/

Ik wilde die broek heel graag hebben, nog wezen passen zelfs speciaal, maar paste er met geen mogelijkheid in met m'n bovenbenen. Zal in een maat 33 wel gaan, maar dan kan ik zwemmen in de waist. :')

Zet 'm te koop op SuFu of Indigo Roots ofzo, meer kans denk ik.
pi_125181751
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 22:59 schreef kipknots het volgende:
Om de denim bleed op mijn TV's kan je moeilijk heen, maar vind het niet erg.

De blue weft lijkt redelijk hetzelfde te gaan faden als de 0702, op de naden rond het kruis komt al fantastisch electric blue heen. Zo begon het ook met de momo. :9
Tv's? :9
Klinkt goed van je n&f iig!
Faka G
pi_125184872
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 00:38 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Tv's? :9
Klinkt goed van je n&f iig!
Rw's. Telefoon :')
  vrijdag 12 april 2013 @ 08:00:04 #215
323189 Pollore
Hell ain't far
pi_125185070
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Deze? http://www.rawrdenim.com/(...)g-john-denim-review/

Ik wilde die broek heel graag hebben, nog wezen passen zelfs speciaal, maar paste er met geen mogelijkheid in met m'n bovenbenen. Zal in een maat 33 wel gaan, maar dan kan ik zwemmen in de waist. :')

Zet 'm te koop op SuFu of Indigo Roots ofzo, meer kans denk ik.
Hij lijkt er wel op alleen is het een donkere denim niet de natural blue. Ik zal even TdN erover mailen en vragen welke het exact is want ik wordt niet wijzer uit de binnenkant van de broek. Ik weet dus ook niet of het een 14.5 of 16 oz. is.
pi_125185246
Pics? Ik kan m sowieso niet kopen omdat ie mij te groot is :P
Maar op sufu ben je m zomaar kwijt.
pi_125188939
Is volgens mij wel een prima maat voor mij. Moet alleen even thigh weten :p
Maar waarschijnlijk toch niet omdat geen geld.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_125227772
N&F sale bij tateandyoko.com
Camo selvedge :p
pi_125230256
Beeswax Desert boots na 1,5 jaar

  zaterdag 13 april 2013 @ 14:17:36 #220
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_125230412
Iemand enig idee waar je een witte/licht grijze wollen broek haal? Dus niet zo'n dunne sensation white achtig ding.
pi_125230949
Bedoel je gewoon een pantalon? Vrijwel alle herenmode zaken. Wil je een betaalbare pantalon met italiaanse snit, ga dan ff langs Suit Supply,
pi_125238432
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 14:10 schreef santiagojwz het volgende:
Beeswax Desert boots na 1,5 jaar

[ link | afbeelding ]
Nice. Goed te behandelen die :)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_125265943
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 19:01 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Nice. Goed te behandelen die :)
heb ze 2x met dubbin leatherfood behandeld, maar was vrij kort op elkaar. Nu dus al meer dan 1+ jaar niet behandeld en ben ook niet van plan om 't binnenkort nog te doen, vind het proces zo wel tof!
pi_125273882
Vandaag wezen kijken bij de Amstel Gold Race. Dat betekende bergen op fietsen in de hitte en dus zweten in dry denim. Fades, fades everywhere!
pi_125307357
Mijn apc is dood aan het gaan :+
Faka G
pi_125307575
Hij komt juist pas net tot leven ;)
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
pi_125307773
Ja ik vind hem nu wel cool. Maar weet niet of ie het nog lang uit blijft houden, ik hoop het.
Kan je dat draadje missen? Dan brand ik het er af. Anders even laten fixen een keer.
Faka G
pi_125307991
M'n Naked & Famous stinkt best wel na een onverwachte regenbui vanochtend.

Adds character
pi_125308072
Die stank na een regenbui is altijd goor he? Helemaal als je daarna moet zitten en het de hele tijd ruikt :')
Als je gewoon kan lopen en andere dingen kan doen heb je het een stuk minder door.
Faka G
pi_125308185
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:31 schreef Atta-boy het volgende:
Die stank na een regenbui is altijd goor he? Helemaal als je daarna moet zitten en het de hele tijd ruikt :')
Als je gewoon kan lopen en andere dingen kan doen heb je het een stuk minder door.
Haha ja. Plus alle stank van een feest op zaterdag. Zit ik dan vanmiddag in een klein hokje met cliënten. :')
  maandag 15 april 2013 @ 13:50:49 #231
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_125308676
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:20 schreef Atta-boy het volgende:
Ja ik vind hem nu wel cool. Maar weet niet of ie het nog lang uit blijft houden, ik hoop het.
Kan je dat draadje missen? Dan brand ik het er af. Anders even laten fixen een keer.
Kun je makkelijk fixen hoor. :)
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_125309032
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:07 schreef Atta-boy het volgende:
Mijn apc is dood aan het gaan :+
[ link | afbeelding ]
Waarom draag jij niet je oldblue :( :( ~O> :P
We fear that which we cannot see
pi_125309211
Draadje kan je ook wel missen.
pi_125326458
quote:
18s.gif Op maandag 15 april 2013 14:00 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Waarom draag jij niet je oldblue :( :( ~O> :P
Tot nu toe elke dag aangehad behalve vanmiddag en tijdens sneakerness. Had vanmiddag zin om wat luchtigs aan te doen naar de stad, toen dus maar m'n apc aangedaan. Toen ik thuis kwam weer m'n oldblue aan gedaan, alles voor de fadezzz :7
Faka G
pi_125331473
Zie je al een beetje fades bij je Old Blue? Mijn Sage fade een beetje naar paars, best wel sexy :@
pi_125332212
Nog erg weinig tbh. Je ziet wel de hidden arcs steeds een beetje maar dat is het wel ongeveer :9
Faka G
pi_125334828
Gasten op SuFu hebben hun broek al bijna helemaal afgefade. Snap er niks van ;(
  dinsdag 16 april 2013 @ 13:42:36 #238
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_125351468
http://supertalk.superfut(...)lvc-samurai-outlier/

en NL based Sam water element in de market
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_125354336
Uiteindelijk dan toch de update pics, na 4,5 maand in Oostenrijk. Heb niet echt heel veel denim gedragen, en wanneer ik dit deed vooral m'n Momo. Ik heb m tot nu toe alleen nog gesoakt vooraf. Misschien tijd voor een wash, of gewoon lekker doorraggen?

Momo:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lederwaren zijn opzich ook wel wat van tint veranderd, deze wil ik binnenkort olien en laten tannen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_125355665
Ziet er goed uit analoog :9 ^O^

Denimjack oldblue:
http://denimhunters.com/j(...)o-type-1-work-jacket
We fear that which we cannot see
pi_125356300
Super dope jack. Heb nu wel spijt dat ik zo'n ald jackje niet heb opgepikt voor 25e toen.
  dinsdag 16 april 2013 @ 16:01:25 #242
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_125356821
Die momo gaat tof analoog!



:9~
#FREEBAJSKORV
pi_125358113
Analoog, die momo gaat heerlijk hoor, gaat helemaal goed komen.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_125360692
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 15:49 schreef Pedroo het volgende:
Super dope jack. Heb nu wel spijt dat ik zo'n ald jackje niet heb opgepikt voor 25e toen.
Heeft iedereen behalve ik :7
Die momo gaat idd de goede kant op zeg!
Faka G
  dinsdag 16 april 2013 @ 17:40:42 #245
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_125360744
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:01 schreef xSanjay het volgende:
Die momo gaat tof analoog!

[ afbeelding ]

:9~
*O* *O* :9~

Die momotaro is ook erg lekker.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 16 april 2013 @ 18:24:33 #246
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_125362293
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 17:39 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Heeft iedereen behalve ik :7
Die momo gaat idd de goede kant op zeg!
Ik heb er ook geen spijt van hoor. :+
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_125363046
Jij hebt 'm helemaal niet :o
Faka G
  dinsdag 16 april 2013 @ 19:25:07 #248
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_125364878
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 18:44 schreef Atta-boy het volgende:
Jij hebt 'm helemaal niet :o
Klopt, maar ik heb em voor die prijs niet opgepikt en zou het ook niet doen.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_125371561
Dus je wil zeggen dat m'n spijkerjas lelijk is? :+
Haters gonna hate
Faka G
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:40:48 #250
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_125372364
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:25 schreef Atta-boy het volgende:
Dus je wil zeggen dat m'n spijkerjas lelijk is? :+
Haters gonna hate
[ afbeelding ]
Nee hoor, maar ik heb er al 3 van levi's dus ben goed voorzien. ;)
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_125372446
Ik had ook nog een evisu liggen. Al heeeeeeel lang niet meer gedragen. Binnenkort maar eens een keer gaan zoeken :9
Faka G
pi_125372880
Dit topic gaat echt langzaam vergeleken met de vorige delen :(

We need more prOn en aankopen, updates etc |:( :Y
We fear that which we cannot see
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:51:50 #253
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_125373010
Rogue Territory SK 12.5 oz besteld, ben benieuwd :D
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_125373141
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Rogue Territory
Kijk dat is het :D Goeie shit voor de zomer.

Dat merk is awesome vooral dat jack
Focking prON http://www.rogueterritory.com/store/supply-jacket-dkind/ O+ O+ :9
We fear that which we cannot see
pi_125373597
quote:
8s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:49 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Dit topic gaat echt langzaam vergeleken met de vorige delen :(

We need more prOn en aankopen, updates etc |:( :Y
Ik heb mijn royston gewassen en krijg deze week mijn getaperde prescott terug. :7
pi_125374990
Hopen op some nice pics >:)
We fear that which we cannot see
pi_125376046
Alles komt donderdag. Plus Sage updates omdat ze behoorlijk snel gaan.
pi_125376932
Heb m'n oldblue keihard gedragen. Al 3 keer fanatiek gebasketballed minimaal een uur. Een paar keer touwtje gesprongen en verder beweeg ik gewoon best veel.
Maar nog niet veel fades te zien jammer genoeg.
Faka G
pi_125377029
Atta, komt wel, break-in duurt even, je hebt ook gesoakt toch?
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_125377229
Tot nu elke dag wel een uurtje geskate in mijn Sage als het weer het toe liet. Vooral honeycombs gaan snel.
pi_125377383
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 22:49 schreef Pedroo het volgende:
Tot nu elke dag wel een uurtje geskate in mijn Sage als het weer het toe liet. Vooral honeycombs gaan snel.
Ik wil ook skaten maar niemand die ik ken vind dat leuk #fml.
In m'n eentje skaten is ook niet leuk :')
Faka G
pi_125377420
Ik vind het wel tof, maar kan het niet zo goed.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_125379440
Gewoon muziek op en in autistenmodus tricks gaan oefenen. En anders FOK skateboard/denim meet in skatepark Amsterdam :P
pi_125379737
Ik ben ook slecht, kan alleen rollen en van dingen af gaan.
En een klein beetje springen, manuals rijden maar dat is meestal meer geluk als wijsheid :9
Wel gaten in m'n apc gekregen door het skateboarden.
Faka G
pi_125380297
Ach, dat maakt niks uit. Zolang je lol hebt. Heb ook wel een paar mooie plekken in mijn ALD en oude levi's dankzij skateboarden. Maar ja, bails zijn part of the game
  dinsdag 16 april 2013 @ 23:41:22 #266
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_125380316
Veel te weinig denim gedragen afgelopen week... Storingsdienst... Pfff.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_125385012
Zal eens kijken of ik deze week wat evopics van mijn Tellason kan schieten. Hij gaat nog niet zo hard, op de phonefades na :P
  woensdag 17 april 2013 @ 08:14:41 #268
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_125385644
Ik zal binnenkort eens nieuwe foto's schieten van m'n apc. Is te merken dat ik het kruis flink heb belast door het vele fietsen de laatste tijd. :') daar zal snel genoeg een patch achter moeten of iets dergelijks vermoed ik.
Love will tear us apart (Joy Division)
  woensdag 17 april 2013 @ 08:47:34 #269
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_125386068
Heb momenteel niet zoveel boeiends, ja een RRDS die eindelijk na 4 jaar wat fades begint te te tonen.
En een Neo van Nudie, maar dat begint ook net pas
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_125386387
Heb toch maar mijn aanschaf van de Pure Blue Japan uitgesteld, zelfs nu deze maar 180(!) euri kosten op Rakuten en je geen invoerheffingen hoeft te betalen in Singapore. Vliegtickets hadden ff mijn prioriteit.

Beetje zuur, niets aan te doen.
pi_125387468
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:54 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Kijk dat is het :D Goeie shit voor de zomer.

Dat merk is awesome vooral dat jack
Focking prON http://www.rogueterritory.com/store/supply-jacket-dkind/ O+ O+ :9
Supervet O+

Mijn broek begint langzaam weer te faden uiteraard. (verschrikkelijk saai want het is natuurlijk nog steeds een STF)
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_125393284
broek ontzettend vies :(
en een klein gaatje bij de knie .... studentenborrels..
  woensdag 17 april 2013 @ 14:52:59 #273
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_125397684
Kreng is al zo verschrikkelijk oud, uit Juli 2011 :)

Slechte Fitpic


Fades :9

Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_125404201
Broek terug van de kleermaker. Mijn selvedge leeft nog :)
  woensdag 17 april 2013 @ 17:36:10 #275
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_125404748
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 17:23 schreef Pedroo het volgende:
Broek terug van de kleermaker. Mijn selvedge leeft nog :)
Goeie kleermaker! ^O^
pi_125404793
Mooi, mooi, mooi man Pedroo. Waar heb je het laten doen?

@Bok, dat is een langzaam fadend ding inderdaad.

@Apenkont, als je door blijft gaan op deze voet dan wordt hij vanzelf egaal :') Blijven rocken die handel in elk geval. Misschien even afspoelen met koud water en uit laten waaien.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_125405030
Hierbij even snelle fitpics.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_125405085
Wat is dat voor broek eigenlijk? Nog niet eerder die selvedge gezien.

Edit: fit is uber.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_125405149
Heb het bij een kleermaker in mijn dorp laten doen, was 15 euro kwijt.

@T__Fuff Het is een ALD Prescott Sterling.

Edit: Bedankt ^O^
pi_125405512
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 17:48 schreef Pedroo het volgende:
Heb het bij een kleermaker in mijn dorp laten doen, was 15 euro kwijt.

@T__Fuff Het is een ALD Prescott Sterling.

Edit: Bedankt ^O^
Nooit geweten dat die die kleur selvedge had, ik heb zelf normale prescott en een vriend van me heeft ook een sterling (2006 geloof ik) en die hadden gewone red selvedge, ziet er wel tof uit :)

Wanneer pics van je Sage? Mijne gaat als een tierelier voor mijn gevoel, met een beetje zon erop krijg je een hele mooie shades of blue :)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_125405992
Dit is eentje uit de mode d'emploi sale van laatst, dus sale wel een relatief nieuw lot zijn.

Ik hoop dit weekend. Ik zal mijn vriendin ff vragen of ze haar camera wil meenemen aangezien ik alleen een telefooncamera heb :(. Als ze zon erbij goed opvalt zie je een beetje paars/blauw tussen het blauw door. :)
  woensdag 17 april 2013 @ 18:51:08 #282
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_125407366
Vind de prescott wel een tof model en had een keer de 'flag' selvage en die had een soortgelijke selvage. Alleen slim is toch meer m'n ding nu.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_125433509
Ik vind de originele prescott en sterling iets te wijd, maar kon ze niet laten liggen voor 30 euro. De taper was ook maar 15 euro en mijn selvedge is er nog :P
pi_125443812
Wat zou we gebeuren als je je denim zou strijken...
Iemand dat wel eens gedaan?
pi_125444015
Dan gaan je creases er uit geloof ik.
Faka G
  donderdag 18 april 2013 @ 16:19:44 #286
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_125444290
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:11 schreef Atta-boy het volgende:
Dan gaan je creases er uit geloof ik.
Dit dus, en waarom zou je dat willen? Cuffs strijken wordt dan wel regelmatig gedaan.

Heb trouwens al m'n tentamens gehaald, en mocht daarom van mijzelf een paar redwings kopen. Echter ga ik wss verhuizen, dus moet ik weer wachten op m'n RW :'(.
#FREEBAJSKORV
  donderdag 18 april 2013 @ 16:40:53 #287
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_125445086
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:19 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Dit dus, en waarom zou je dat willen? Cuffs strijken wordt dan wel regelmatig gedaan.

Heb trouwens al m'n tentamens gehaald, en mocht daarom van mijzelf een paar redwings kopen. Echter ga ik wss verhuizen, dus moet ik weer wachten op m'n RW :'(.
Cuffs strijken? :W nee, gewoon kapot laten gaan.

Waar ga je naartoe en welke red wing wilde je halen? 875? :9
Love will tear us apart (Joy Division)
  donderdag 18 april 2013 @ 16:49:17 #288
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_125445431
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:40 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Cuffs strijken? :W nee, gewoon kapot laten gaan.

Waar ga je naartoe en welke red wing wilde je halen? 875? :9
Blijf in Nijmegen wonen, alleen een kamer die iets meer in het centrum ligt en twee keer zo groot is :).

875 is toch iets te lomp met mijn legopeningen. De round toe boot, maar grote kans dat ik de chukka neem.

#FREEBAJSKORV
pi_125445496
JAAAHAAA TOPIC EINDELIJK DICHT HOEZEEE

hahah wtf in de verkeerde gepost. anyway
mooie spijkerbroeken
pi_125445562
Chukka's zijn ook nice Sanjay en flex dat je alles hebt gehaald ^O^
We fear that which we cannot see
  donderdag 18 april 2013 @ 16:53:40 #291
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_125445618
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:50 schreef doo. het volgende:
JAAAHAAA TOPIC EINDELIJK DICHT HOEZEEE

hahah wtf in de verkeerde gepost. anyway
mooie spijkerbroeken
:D :')
quote:
14s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:52 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Chukka's zijn ook nice Sanjay en flex dat je alles hebt gehaald ^O^
Thx, was ook wel blij :P.
#FREEBAJSKORV
  donderdag 18 april 2013 @ 16:58:50 #292
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_125445854
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:49 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Blijf in Nijmegen wonen, alleen een kamer die iets meer in het centrum ligt en twee keer zo groot is :).

875 is toch iets te lomp met mijn legopeningen. De round toe boot, maar grote kans dat ik de chukka neem.

[ afbeelding ]
Dat vind ik zelf ook een mooie kleur van de chukka. Zou wel een paartje willen, maar alleen voor cheap. Heb er nog 2 immers. :)
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_125447140
Hier zijn 2 paar redwings in de sale @sanjay, zijn niet de modellen die je noemde maar zijn allebei niet bulky dus best te doen met een kleinere leg opening lijkt me.
http://www.asos.com/Men/A(...)v=1&DCSext.oss_url=1
Vaak zijn er ook nog wel ergens kortingscodes te vinden ofzo.
Bij daily rush zijn ze geloof ik ook nog in de sale
Faka G
pi_125448068
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:19 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Dit dus, en waarom zou je dat willen? Cuffs strijken wordt dan wel regelmatig gedaan.
Just wondering :P
pi_125448134
Heb zin in een nieuwe broek. :')
pi_125457376
Same here. Zit te twijfelen om een Flat Head te halen via SuToCorp, de 2111 om precies te zijn.
pi_125480501
quote:
10s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:02 schreef JetLife het volgende:
Heb zin in een nieuwe broek. :')
Welke zat je aan te denken?
pi_125481549
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:40 schreef Pedroo het volgende:

[..]

Welke zat je aan te denken?
Iets van rond de 17 oz met het model van m'n Naked & Famous.

http://imgur.com/nVoHVo1
Er beginnen nu ook al random gaten te ontstaan en m'n coin pocket is gone. :')
pi_125483021
Wel 17oz, geen n&f fit.
710! Samurai _O_
Faka G
pi_125483100
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 15:32 schreef Atta-boy het volgende:
Wel 17oz, geen n&f fit.
710! Samurai _O_
Bijvoorbeeld. Die 710 is erg sexy :9

Aan de andere kant kan m'n huidige N&F ook nog wel een tijdje mee, fade lekker door zo met een actieve dagbesteding.
pi_125485011
Sage Warden is ook 17oz :D

Alleen geen n&f fit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')