Knal deze even in de OP.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:03 schreef BigSmurf het volgende:
Voor in de OP, fitpic van m'n ALD.
[ afbeelding ]
Dat je dat precies bijhoudt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:17 schreef Atta-boy het volgende:
M'n samurai gisteren 250 dagen gedragen dus die mag ff op pauze. Nu m'n apc ps nog 4 keer dragen zodat ie op 400 dagen zit en dan kunnen ze allebei ff op pauze
Is makkelijker als blijven gokkenquote:
Ik probeer dit ook maar vergeet hem altijd bij te werken waardoor het toch gokwerk wordt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:11 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Is makkelijker als blijven gokken![]()
Heb een notitie in m'n telefoon en daar kan je zien hoe lang je niks in die notitie verandert hebt, zo houd ik het altijd bij
Heb in de outlet een Acne vest gescoord en een apc Polo in de normale store.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:25 schreef daan.ams het volgende:
Vond die outlet ook deze keer weer niet erg bijzonder.
Wel in hun 'normale' store een APC gescoord.
Je hebt een pmquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:23 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Iemand miss interesse in een Thin Finn, nieuwstaat nog geen week wear, 28 pepernoten. En nog veel meer.
V&A / [TK] MerkKleding heren #2 Hundreds, SLVR, Actual Pain, Boy London etc.
Ik ken twee winkels die de high kai verkopen, namelijk bendorff en Tenue de Nimes.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:46 schreef n8n het volgende:
Hi, ik ben op zoek naar een hoge skinny en ben uitgekomen op een High Kay van Nudie door advies in winkels. Probleem is alleen dat dit model vrijwel nergens te vinden is. In Utrecht werd ik naar Den Haag doorverwezen en in Den Haag weer naar UtrechtVerder vind ik de wassing van Nudie over het algemeen niet zo, ben geen fan van ongewassen of fades.
Alternatief heb ik de 501 slim en een aantal cheap monday's geprobeerd maar deze zaten niet goed. Momenteel haal ik om de paar maanden een low waist skinny van h&m omdat deze precies goed zitten en geen fade hebben maar ze gaan wel erg snel kapot, zakken snel uit. Zakken scheuren, meerdere gaten in de jeans etc.
Weet iemand een winkel (in de randstad of zwolle bij voorkeur) waar ze de High Kay verkopen? En weet iemand een alternatief, dus hoge waist en smalle pijpen (vooral uiteindes). Liefst rond de 100e, daarboven doet me iets te veel pijn
ow bendorff ben ik geweest in den haag en utrecht maar die hadden 'm beide niet, den haag wel maar alleen dames model. Verder vertelde ze bij men at work den haag dat rode winkel utrecht ze heeft dus ik word een beetje heen en weer gestuurd.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:52 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ik ken twee winkels die de high kai verkopen, namelijk bendorff en Tenue de Nimes.
Er bestaat niet iets als een dames model high kai, is gewoon unisex. Beetje hetzekfde principe als de jeans van cheap mondayquote:Op zondag 31 maart 2013 16:54 schreef n8n het volgende:
[..]
ow bendorff ben ik geweest in den haag en utrecht maar die hadden 'm beide niet, den haag wel maar alleen dames model. Verder vertelde ze bij men at work den haag dat rode winkel utrecht ze heeft dus ik word een beetje heen en weer gestuurd.
Tenue de Nimes zit in a'dam zie ik dus daar ga ik nog een keer heen. bedankt alvast
Ow dat is stom, broek was er toch net uit dus was de boot al misgelopen. Zie nu ook dat nudie een webshop heeft, iemand ervaring met retour? vind een broek online kopen best eng omdat ik een jeans eigenlijk altijd eerst wil passen. Ga sowieso de TdN en rode winkel utrecht nog ff mailenquote:Op zondag 31 maart 2013 16:57 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Er bestaat niet iets als een dames model high kai, is gewoon unisex. Beetje hetzekfde principe als de jeans van cheap monday.
overigens zou ik TdN wel eerst mailen om te vragen wat ze hebben, scheelt je wellicht een ritje Amsterdam.
Je hebt 14 dagen tijd om te retouren, shippings costs worden echter niet vergoed. Je kan altijd kijken of het model ergens te passen is in Nederland, en dan een andere wassing online kopen. Of je past een tight long john, en mailt nudie wat je het best kan kiezen als je een High Kai wil.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:58 schreef n8n het volgende:
[..]
Ow dat is stom, broek was er toch net uit dus was de boot al misgelopen. Zie nu ook dat nudie een webshop heeft, iemand ervaring met retour? vind een broek online kopen best eng omdat ik een jeans eigenlijk altijd eerst wil passen. Ga sowieso de TdN en rode winkel utrecht nog ff mailen
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Deze lijkt dus precies op die van de h&m maar ik weet vrijwel zeker dat ie meer dan 2x zo lang mee gaat![]()
deze is niet ongewassen staat op de site, vind het ook minder erg dan een fade maar liever gewoon oldskool papawassing.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:02 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Je hebt 14 dagen tijd om te retouren, shippings costs worden echter niet vergoed.
Maar ik dacht dat je niet van ongewassen hield? Die high kai is namelijk een dry.
Je hebt gelijk, ik heb gewoon verkeerd gelezenquote:Op zondag 31 maart 2013 17:04 schreef n8n het volgende:
[..]
deze is niet ongewassen staat op de site, vind het ook minder erg dan een fade maar liever gewoon oldskool papawassing.
Ik denk dat het niet zo goed gaat met ALD. In Den Haag was het faillissement uitverkoop. Maar dit ziet er niet zo best uit. Maar ¤160 voor die broek is nog steeds een prima prijs hoor, het is alleen jammer nu voor je jaquote:Op zondag 31 maart 2013 16:47 schreef kaaspeer het volgende:
Wauw, lekkere klap in de ballen dat die princeton zo snel al flink wordt afgeprijst. Heb daar in oktober de volle 160 ekken voor betaald. Can't win 'm all.
Met de maatvoering van ALD is het trouwens een heel slecht plan om die ongeinformeerd online te kopen... Ze laten je niet ff weten dat je 2 maten kleiner moet nemen dan normaal.
@ Fuff, wat is er mis met de coinpocket van de princeton? Knoopje niet chill?
Ik kwam op Rakuten trouwens deze Momo tegen:
http://global.rakuten.com/en/store/vari/item/mo-pt-1101sp/
10oz met GTB stripes is redelijk kick. Er is alleen nergens meer info over dat kreng te vinden.
@ N8N, Bendorff in Den Haag of Rotterdam al geprobeerd? Volgens mij is de eigenaar van die keten de importeur van Nudie in Nederland.
[EDIT] Er is ook een bendorff in Utrecht kennelijk
Heeft iemand hier wellicht een toegangscode/uitnodiging voor mij?quote:Op zondag 31 maart 2013 15:44 schreef Atta-boy het volgende:
Voor de mensen die de ALD sales gemist hadden, ze zijn nu heel cheap bij shopvip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.P.S. Je kunt klikken op de onderstreepte woorden.
#FREEBAJSKORV
quote:Op zondag 31 maart 2013 18:41 schreef xSanjay het volgende:
LEESVOER!.HuldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.P.S. Je kunt klikken op de onderstreepte woorden.
!
Wat een briljantje referentie naar onze grote kleine vriend, het voelde alsof hij erbij was!
Snel weer.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
LEESVOER!."Prachtig boers accent"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.P.S. Je kunt klikken op de onderstreepte woorden.
en dan praat ik niet eens plat
En een afbeelding van de burgemeester
Love will tear us apart (Joy Division)
LEESVOER!.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.P.S. Je kunt klikken op de onderstreepte woorden.
en hoe herken je de echte denimgek? Hij geeft je broek netjes terug met een kleine omslag om de selvage te showen.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Haha, ja dat was iets wat me gewoon was bijgeblevenquote:Op zondag 31 maart 2013 18:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
"Prachtig boers accent"en dan praat ik niet eens plat
En een afbeelding van de burgemeester
Hehe, en mensen maar zoeken bij smurf z.n broekquote:Op zondag 31 maart 2013 19:08 schreef bokkepoot het volgende:
[..]en hoe herken je de echte denimgek? Hij geeft je broek netjes terug met een kleine omslag om de selvage te showen.
Ik wil niet meteen zo'n stempel opgedrukt krijgen joh.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:24 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Hehe, en mensen maar zoeken bij smurf z.n broek.
Hahah ik heb geen zware stem idd en praat redelijk ABN. Je zou voor de grap eens een rondje door het centrum moeten doen tijdens koopavond waar ik woon. Dan lach je je helemaal dood.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:24 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Haha, ja dat was iets wat me gewoon was bijgebleven. Ik wist dat je uit het noorden kwam, maar had me iemand voorgesteld met een zware stem die netjes ABN zou praten
.
[..]
Hehe, en mensen maar zoeken bij smurf z.n broek.
LEESVOER!.DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.P.S. Je kunt klikken op de onderstreepte woorden.
![]()
![]()
LEESVOER!.Mwhaahaha, het was echt het wachten waardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.P.S. Je kunt klikken op de onderstreepte woorden.
![]()
![]()
Te grappig
We fear that which we cannot see
LEESVOER!.Hahaha held wat een verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.P.S. Je kunt klikken op de onderstreepte woorden.
![]()
![]()
Is gewoon erg Nice gewordenquote:Op maandag 1 april 2013 14:08 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Vandaag de switch gemaakt van Oldblue naar Sage
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is awesome zeg, fit vind ik ook erg goedquote:Op maandag 1 april 2013 16:12 schreef Pedroo het volgende:
Die Old Blue is echt heel tof, Ali. Hoe veel wear heb je erin zitten en hoe vaak gewassen?
Hierbij een fitpic voor hwdc 2 in mijn Sage wardens![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat zie je goed.quote:Op maandag 1 april 2013 18:19 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Die is awesome zeg, fit vind ik ook erg goedIk ben benieuwd hoe deze eruit komt te zien.
Zie ik het nu goed, een dubbele draad bij inseam?
Thanks, Jouw fit is ook nicequote:Op maandag 1 april 2013 16:12 schreef Pedroo het volgende:
Die Old Blue is echt heel tof, Ali. Hoe veel wear heb je erin zitten en hoe vaak gewassen?
[ afbeelding ]
jij hebt melk op je broek gemorstquote:
pijpen zo van sjonge jonge jongequote:Op maandag 1 april 2013 16:12 schreef Pedroo het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dat is een scheur.quote:
Die is echt Nice geworden. Zou willen dat die van mij zo zou worden.quote:
Thanks! Komt vast goed.quote:Op maandag 1 april 2013 21:11 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die is echt Nice geworden. Zou willen dat die van mij zo zou worden.
Hoe veel repairs heb je er nu aan gehad?quote:Op maandag 1 april 2013 21:48 schreef JetLife het volgende:
[..]
Thanks! Komt vast goed.
Werd bij de rw store in Amsterdam voor gek verklaard dat ik 'm nog een jaar door wil dragen.
Twee keer de rechter zak, twee keer het kruis, één keer aan de onderkant en 'de scheur'.quote:Op maandag 1 april 2013 22:13 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Hoe veel repairs heb je er nu aan gehad?
Thanks!quote:Op maandag 1 april 2013 22:26 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Dat valt nog wel mee dan. Ik vind 'de scheur' trouwens zo ontzettend gaaf.
Ik wilde het bestellen en naar het hotel sturen waar m'n broer verblijft tijdens z'n zaken trip maar dat wil die niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:28 schreef kipknots het volgende:
Damn, wat doe je met die N&F? Dat gaat erg hard.
Weet iemand hier ook goede adressen om portemonnees van Tanner Goods te kopen? Als ik vanuit de USA bestel komt er 40$ shipping bij. TdN zou het volgens de site van Tanner moeten hebben, maar kan het niet in de webshop vinden.
De Red Wing store heeft ze, onderdeel van Tenue de Nîmes.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:28 schreef kipknots het volgende:
Weet iemand hier ook goede adressen om portemonnees van Tanner Goods te kopen? Als ik vanuit de USA bestel komt er 40$ shipping bij. TdN zou het volgens de site van Tanner moeten hebben, maar kan het niet in de webshop vinden.
Moet ik onthouden om wanneer ik er weer een keer langs loop.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:38 schreef JetLife het volgende:
[..]
De Red Wing store heeft ze, onderdeel van Tenue de Nîmes.
Werken, stappen, fietsen draag hem elk wakker moment nog momenteelquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:28 schreef kipknots het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |