abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 maart 2013 @ 05:35:43 #1
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124675813

De meesten die hier regelmatig posten dragen dry denim, oftewel denim wat onbewerkt is. Er zit geen wassing overheen, en door de broek heel lang te dragen en pas na een hele lange tijd te wassen creëer je zelf de slijtage, waardoor je dus een eigen "wassing" creëert.

De meeste dry's hebben echter al wel een proces achter de rug om de krimp eruit te krijgen. Dit noemt men sanforized denim. Van deze broeken koop je over het algemeen een waistmaat die TTS (True To Size) is, of die 1 of zelfs 2 maten kleiner is, dit omdat sommige merken enorm uitlopen. Qua inseam (lengte) ook TTS of 1 maat langer (voor eventuele "rest"krimp of omdat je expres een cuff (omslag) wil maken).

Een mooi voorbeeld hiervan is APC, mensen kopen die soms zo smal qua waist dat de bovenste knoop niet eens dicht kan. Na een paar dagen/weken dragen lopen ze dan enorm uit, soms wel 2 - 3 waistmaten. Andere merken lopen weer minder uit, maar dry's doen dat over het algemeen altijd wel.

De broeken die te groot gekocht worden zijn unsanforized en worden over het algemeen shrink to fit genoemd, Levi heeft zelfs een hele STF lijn. Deze zijn helemaal niet bewerkt, waardoor ze bij de eerste keer wassen enorm krimpen, 2 - 3 maten is geen uitzondering. Door deze bij aankoop te soaken (letterlijk: onderdompelen) haal je de krimp eruit, dit kan door ze gewoon in een wasbak met warm water te leggen voor een tijdje, maar ook door met de broek aan in bad te gaan zitten en hem dan rond je lichaam te laten krimpen.

Wat bekende merken op een rijtje per prijscategorie:

>250 euro:
• Iron Heart
• Momotaro
• Samurai
• Somét
• Sugar Cane
• The Flathead

150 - 250 euro:
• Artist Denim
• Atelier La Durance
• Denham
• Iron Heart
• Japan Blue
• Naked & Famous
• Red Cloud

<150 euro:
• A.P.C.
• Cheap Monday
• Edwin
• Levi
• Naked & Famous
• Nudie Jeans
• The Unbranded Brand

Even in een notendop wat jeans-informatie. :)

Ali_Ilegali - Momotaro X N&F Collab, Red Cloud S400, Oldblue Co. 23oz., Sage 18 oz. Marcher, Oldblue '44 repro

Analoog - Momotaro 0701, N&F Skinny Guy Japan Heritage.

Atta-boy - APC Petit Standard, Samurai S5000VX, Oldblue Co.

BacardiRazzSinas - Warehouse 1000xx.

BigSmurf - Momotaro 0201, ALD Prescott Broken Twill, Indigofera Mack Broken Twill

Blaxje - N&F WeirdGuy Selvedge Chino, A.P.C New Standard, Nudie Thin Finn Dry Selvedge, Nudie Thin Finn Dry Black Coated.

Bobr - ALD Prescott Broken Twill.

Bokkepoot - , N&F Weird Guy Elephant 2, N&F Weird Guy Japan Heritage, Nudie Regular Ralf Dry Selvedge , Roy RS2 , Momotaro 201, Nudie Lab Neo , , Samurai S5000GX-K Wind , Edwin ED-35 Rainbow selvage

Brummi3_NL - Momotaro 0701, ALD Frontier BB, Nudie Lab 16 BB, Thin Finn Dry Grey Coated.

Cpt. - A.P.C. New Standard.

DeGrote - Denham Skin VJS, Indigofera Ryman Unwashed Shirt.

don-diablo - Momotaro 0201, N&F WG Japan Heritage , Levi's 511 commuter, APC PS

doo. - Momotaro 0701

DutchErrorist - Levi 501 STF, en meer STF's.

Ditty - Nudie Tight Long John denim stretch, Railcar Viper X003

Gaijin - Nudie Slim Jim Organic Dry Dark, APC Petit Standard

Grachtenpinguin - Nudie Slim Jim Organic Dry Dark, Japan Blue x Momotaro 0400, Denimasa 600IR

Ieppeh - APC Petit Standard, Tellason Ladbroke Grove

Jetlife - APC New Standards, Naked and Famous Japan Heritage

JopJuh - Tellason 15.5 oz Kuroki Denim.

Kaaspeer - ALD Princeton, Jean Shop Rocker Slim

Kasanova_ - N&F Slim Guy Nep Selvage, Nudie Grim Tim Red Selvage.

kipknots - Tellason Gustave, Momotaro 0702

Michhas - Edwin ED-57, Tellason Ladbroke Grove

M1stral - Momotaro 0201, 0701, 0702 en G007.

Neraice - Nudie Slim Jim Organic Dry Embu.

Nezhi - Cheap Monday Tight Original.

One_conundrum - Red Cloud S400 17oz.

omelette- APC New Standard

Patroon - Nudie Average Joe Dry Dirt Organic, Nudie Slim Jim Dry Black Coated.

RinkeNL - LVC 67 505, Samurai S710XX.

SatanicWarrior - Pace P-006 Dry Selvage, Nudie Average Joe Dry Selvage, Nudie Grim Tim Dry Stretch Selvage.

Sinji - Samurai 710xx.

T_Fuff - Sage 18 oz. Marcher, ALD Prescott, Artist Denim.

ThePlaneteer - Edwin Nashville , Edwin ED-47 Rainbow selvage.

xSanjay - APC Petit Standard, N&F SG Natural Indigo

Vipi - ALD Prescott, Denim Demon Sarves, Red Cloud R400S 21oz

vault_tec - Unbranded 21 oz.

Zwartemarktplaats: Denhram Grade Virgin Regular, Nudie Jeans Slim Jim Dry Organic Ecru Embo, Cheap Monday premium tight selvedge , Cheap Monday Autobahn Straight Selvedge, H&M Sliq Unwashed, Levis 504.

Ali_Ilegali (Oldblue)

Atta-boy (APC)

bokkepoot (Naked & Famous)

DeGrote (Denham)

don-diablo (Momotaro)

JetLife (APC NS)

LSDreamer (ALD)

RinkeNL (Edwin ED-47)

T_Fuff (Atelier la Durance Royston)

DutchErrorist (Levi's 501 STF)

OP-style made by: Bobr ^O^
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  zaterdag 30 maart 2013 @ 10:00:21 #2
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_124677139
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:03 schreef BigSmurf het volgende:
Voor in de OP, fitpic van m'n ALD.

[ afbeelding ]
Knal deze even in de OP. :)
pi_124677353
M'n samurai gisteren 250 dagen gedragen dus die mag ff op pauze. Nu m'n apc ps nog 4 keer dragen zodat ie op 400 dagen zit en dan kunnen ze allebei ff op pauze :+
Faka G
  zaterdag 30 maart 2013 @ 11:05:16 #4
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_124678086
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 10:17 schreef Atta-boy het volgende:
M'n samurai gisteren 250 dagen gedragen dus die mag ff op pauze. Nu m'n apc ps nog 4 keer dragen zodat ie op 400 dagen zit en dan kunnen ze allebei ff op pauze :+
Dat je dat precies bijhoudt. :')
pi_124678178
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:05 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Dat je dat precies bijhoudt. :')
Is makkelijker als blijven gokken :9
Heb een notitie in m'n telefoon en daar kan je zien hoe lang je niks in die notitie verandert hebt, zo houd ik het altijd bij :')
Faka G
pi_124680990
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:11 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Is makkelijker als blijven gokken :9
Heb een notitie in m'n telefoon en daar kan je zien hoe lang je niks in die notitie verandert hebt, zo houd ik het altijd bij :')
Ik probeer dit ook maar vergeet hem altijd bij te werken waardoor het toch gokwerk wordt.
pi_124681450
Ik vind het best wel kansloos van mezelf, maar het is wel makkelijk :')
Faka G
  zaterdag 30 maart 2013 @ 15:01:47 #8
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124684038
Ik draag, als ik kans zie, enkel mijn 0702 indien mogelijk.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_124685972
Tenue heeft deze dagen weer sale trouwens in het straatje naast de Elandsgracht. Zitten wel wat leuk RRL spul tussen, helaas geen denim.
pi_124686178
Vond die outlet ook deze keer weer niet erg bijzonder.
Wel in hun 'normale' store een APC gescoord.
pi_124686309
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 16:25 schreef daan.ams het volgende:
Vond die outlet ook deze keer weer niet erg bijzonder.
Wel in hun 'normale' store een APC gescoord.
Heb in de outlet een Acne vest gescoord en een apc Polo in de normale store.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 22:23:24 #12
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_124701069
Iemand miss interesse in een Thin Finn, nieuwstaat nog geen week wear, 28 pepernoten. En nog veel meer.

V&A / [TK] MerkKleding heren #2 Hundreds, SLVR, Actual Pain, Boy London etc.
pi_124704696
Actual pain shit is mij te groot, anders had ik het gekocht.
Faka G
  zondag 31 maart 2013 @ 12:49:45 #14
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124714357
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_124714700
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 12:49 schreef M1stral het volgende:
[ afbeelding ]
Nice paasprOncadeautje :D
We fear that which we cannot see
pi_124718035
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 22:23 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Iemand miss interesse in een Thin Finn, nieuwstaat nog geen week wear, 28 pepernoten. En nog veel meer.

V&A / [TK] MerkKleding heren #2 Hundreds, SLVR, Actual Pain, Boy London etc.
Je hebt een pm ;). Oja, lees maar over dat stukje van hoeveelheid wear heen, zie nu pas dat ie nog geen week oud is :P
  zondag 31 maart 2013 @ 14:29:33 #17
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_124718111
Helaas, iemand is je voor geweest. :)
pi_124718471
Jammer, ook maar net op een paar minuten waarschijnlijk. :(
pi_124720877
Voor de mensen die de ALD sales gemist hadden, ze zijn nu heel cheap bij shopvip.
Faka G
pi_124722581
Daar hebben ze die princeton nog. Fit is awesome, jammer van die coin pocket.

Heb van een patiënt op werk complimenten gekregen van mijn Sage, haha. Hij droeg zelf pantalon maar in vrije tijd ook dry denim. Altijd leuk 8-)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  zondag 31 maart 2013 @ 16:46:23 #21
230788 n8n
Pragmatisch
pi_124723064
Hi, ik ben op zoek naar een hoge skinny en ben uitgekomen op een High Kay van Nudie door advies in winkels. Probleem is alleen dat dit model vrijwel nergens te vinden is. In Utrecht werd ik naar Den Haag doorverwezen en in Den Haag weer naar Utrecht ;( Verder vind ik de wassing van Nudie over het algemeen niet zo, ben geen fan van ongewassen of fades.

Alternatief heb ik de 501 slim en een aantal cheap monday's geprobeerd maar deze zaten niet goed. Momenteel haal ik om de paar maanden een low waist skinny van h&m omdat deze precies goed zitten en geen fade hebben maar ze gaan wel erg snel kapot, zakken snel uit. Zakken scheuren, meerdere gaten in de jeans etc.

Weet iemand een winkel (in de randstad of zwolle bij voorkeur) waar ze de High Kay verkopen? En weet iemand een alternatief, dus hoge waist en smalle pijpen (vooral uiteindes). Liefst rond de 100e, daarboven doet me iets te veel pijn O+
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_124723092
Wauw, lekkere klap in de ballen dat die princeton zo snel al flink wordt afgeprijst. Heb daar in oktober de volle 160 ekken voor betaald. Can't win 'm all.

Met de maatvoering van ALD is het trouwens een heel slecht plan om die ongeinformeerd online te kopen... Ze laten je niet ff weten dat je 2 maten kleiner moet nemen dan normaal.

@ Fuff, wat is er mis met de coinpocket van de princeton? Knoopje niet chill?

Ik kwam op Rakuten trouwens deze Momo tegen:
http://global.rakuten.com/en/store/vari/item/mo-pt-1101sp/

10oz met GTB stripes is redelijk kick. Er is alleen nergens meer info over dat kreng te vinden.

@ N8N, Bendorff in Den Haag of Rotterdam al geprobeerd? Volgens mij is de eigenaar van die keten de importeur van Nudie in Nederland.
[EDIT] Er is ook een bendorff in Utrecht kennelijk

[ Bericht 6% gewijzigd door kaaspeer op 31-03-2013 16:53:50 ]
  zondag 31 maart 2013 @ 16:52:16 #23
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_124723300
quote:
14s.gif Op zondag 31 maart 2013 16:46 schreef n8n het volgende:
Hi, ik ben op zoek naar een hoge skinny en ben uitgekomen op een High Kay van Nudie door advies in winkels. Probleem is alleen dat dit model vrijwel nergens te vinden is. In Utrecht werd ik naar Den Haag doorverwezen en in Den Haag weer naar Utrecht ;( Verder vind ik de wassing van Nudie over het algemeen niet zo, ben geen fan van ongewassen of fades.

Alternatief heb ik de 501 slim en een aantal cheap monday's geprobeerd maar deze zaten niet goed. Momenteel haal ik om de paar maanden een low waist skinny van h&m omdat deze precies goed zitten en geen fade hebben maar ze gaan wel erg snel kapot, zakken snel uit. Zakken scheuren, meerdere gaten in de jeans etc.

Weet iemand een winkel (in de randstad of zwolle bij voorkeur) waar ze de High Kay verkopen? En weet iemand een alternatief, dus hoge waist en smalle pijpen (vooral uiteindes). Liefst rond de 100e, daarboven doet me iets te veel pijn O+
Ik ken twee winkels die de high kai verkopen, namelijk bendorff en Tenue de Nimes.
#FREEBAJSKORV
  zondag 31 maart 2013 @ 16:54:10 #24
230788 n8n
Pragmatisch
pi_124723369
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 16:52 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Ik ken twee winkels die de high kai verkopen, namelijk bendorff en Tenue de Nimes.
ow bendorff ben ik geweest in den haag en utrecht maar die hadden 'm beide niet, den haag wel maar alleen dames model. Verder vertelde ze bij men at work den haag dat rode winkel utrecht ze heeft dus ik word een beetje heen en weer gestuurd.

Tenue de Nimes zit in a'dam zie ik dus daar ga ik nog een keer heen, staan alleen niet op de webshop dus dan bel ik eerst ff. bedankt alvast
  zondag 31 maart 2013 @ 16:57:05 #25
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_124723499
quote:
17s.gif Op zondag 31 maart 2013 16:54 schreef n8n het volgende:

[..]

ow bendorff ben ik geweest in den haag en utrecht maar die hadden 'm beide niet, den haag wel maar alleen dames model. Verder vertelde ze bij men at work den haag dat rode winkel utrecht ze heeft dus ik word een beetje heen en weer gestuurd.

Tenue de Nimes zit in a'dam zie ik dus daar ga ik nog een keer heen. bedankt alvast
Er bestaat niet iets als een dames model high kai, is gewoon unisex. Beetje hetzekfde principe als de jeans van cheap monday :).

overigens zou ik TdN wel eerst mailen om te vragen wat ze hebben, scheelt je wellicht een ritje Amsterdam.
#FREEBAJSKORV
  zondag 31 maart 2013 @ 16:58:51 #26
230788 n8n
Pragmatisch
pi_124723581
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 16:57 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Er bestaat niet iets als een dames model high kai, is gewoon unisex. Beetje hetzekfde principe als de jeans van cheap monday :).

overigens zou ik TdN wel eerst mailen om te vragen wat ze hebben, scheelt je wellicht een ritje Amsterdam.
Ow dat is stom, broek was er toch net uit dus was de boot al misgelopen. Zie nu ook dat nudie een webshop heeft, iemand ervaring met retour? vind een broek online kopen best eng omdat ik een jeans eigenlijk altijd eerst wil passen. Ga sowieso de TdN en rode winkel utrecht nog ff mailen :)

Deze lijkt dus precies op die van de h&m maar ik weet vrijwel zeker dat ie meer dan 2x zo lang mee gaat oO<
  zondag 31 maart 2013 @ 17:02:41 #27
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_124723727
quote:
7s.gif Op zondag 31 maart 2013 16:58 schreef n8n het volgende:

[..]

Ow dat is stom, broek was er toch net uit dus was de boot al misgelopen. Zie nu ook dat nudie een webshop heeft, iemand ervaring met retour? vind een broek online kopen best eng omdat ik een jeans eigenlijk altijd eerst wil passen. Ga sowieso de TdN en rode winkel utrecht nog ff mailen :)

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Deze lijkt dus precies op die van de h&m maar ik weet vrijwel zeker dat ie meer dan 2x zo lang mee gaat oO<
Je hebt 14 dagen tijd om te retouren, shippings costs worden echter niet vergoed. Je kan altijd kijken of het model ergens te passen is in Nederland, en dan een andere wassing online kopen. Of je past een tight long john, en mailt nudie wat je het best kan kiezen als je een High Kai wil.

Maar ik dacht dat je niet van ongewassen hield? Die high kai is namelijk een dry.
#FREEBAJSKORV
  zondag 31 maart 2013 @ 17:04:15 #28
230788 n8n
Pragmatisch
pi_124723796
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:02 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Je hebt 14 dagen tijd om te retouren, shippings costs worden echter niet vergoed.

Maar ik dacht dat je niet van ongewassen hield? Die high kai is namelijk een dry.
deze is niet ongewassen staat op de site, vind het ook minder erg dan een fade maar liever gewoon oldskool papawassing.
  zondag 31 maart 2013 @ 17:04:58 #29
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_124723824
quote:
7s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:04 schreef n8n het volgende:

[..]

deze is niet ongewassen staat op de site, vind het ook minder erg dan een fade maar liever gewoon oldskool papawassing.
Je hebt gelijk, ik heb gewoon verkeerd gelezen :P.
#FREEBAJSKORV
pi_124724378
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 16:47 schreef kaaspeer het volgende:
Wauw, lekkere klap in de ballen dat die princeton zo snel al flink wordt afgeprijst. Heb daar in oktober de volle 160 ekken voor betaald. Can't win 'm all.

Met de maatvoering van ALD is het trouwens een heel slecht plan om die ongeinformeerd online te kopen... Ze laten je niet ff weten dat je 2 maten kleiner moet nemen dan normaal.

@ Fuff, wat is er mis met de coinpocket van de princeton? Knoopje niet chill?

Ik kwam op Rakuten trouwens deze Momo tegen:
http://global.rakuten.com/en/store/vari/item/mo-pt-1101sp/

10oz met GTB stripes is redelijk kick. Er is alleen nergens meer info over dat kreng te vinden.

@ N8N, Bendorff in Den Haag of Rotterdam al geprobeerd? Volgens mij is de eigenaar van die keten de importeur van Nudie in Nederland.
[EDIT] Er is ook een bendorff in Utrecht kennelijk
Ik denk dat het niet zo goed gaat met ALD. In Den Haag was het faillissement uitverkoop. Maar dit ziet er niet zo best uit. Maar ¤160 voor die broek is nog steeds een prima prijs hoor, het is alleen jammer nu voor je ja ;)

Ja ik vind die knoop groot, beetje lomp, het zou wat strakker zijn zonder. Plus dat - mits je telefoon in broekzak draagt - je snel beschadigd. Thans, dat heb ik bij mijn Artist Denim wel, telefoon vol met krassen daardoor (oude tellie dan, nu draag ik in jas).

Die momo is wel grappig, cell bitch 10oz, gekke vertaling haha 8-). Sowieso mijn maat niet, 32 is net te krap in thigh, 34 is way too big.
pi_124724712
Na een paar maanden al. Zuur voor ze. Naja de pasvorm van de princeton vind ik nog steeds top. Failliet of niet, ik ben daar nog wel een jaar zoet mee.

Cell bitch maakt overigens de denim :p

Die momo is niet in mijn maat en ik ben ook geen fan van de pasvorm, maar 10 oz momo denim klinkt wel weer leuk.
  zondag 31 maart 2013 @ 18:26:43 #32
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_124726376
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 15:44 schreef Atta-boy het volgende:
Voor de mensen die de ALD sales gemist hadden, ze zijn nu heel cheap bij shopvip.
Heeft iemand hier wellicht een toegangscode/uitnodiging voor mij?
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_124726706
Gewoon aanmelden zonder? Dat heb ik ook gedaan. Kun je gewoon bestellen ;)
  zondag 31 maart 2013 @ 18:41:00 #34
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_124726811
LEESVOER!.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
P.S. Je kunt klikken op de onderstreepte woorden :P.
#FREEBAJSKORV
pi_124727054
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 18:41 schreef xSanjay het volgende:
LEESVOER!.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hulde _O_!

Wat een briljantje referentie naar onze grote kleine vriend, het voelde alsof hij erbij was!
Snel weer.
  zondag 31 maart 2013 @ 18:49:36 #36
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124727057
quote:
LEESVOER!.

SPOILER
"Prachtig boers accent" _O- en dan praat ik niet eens plat :')

En een afbeelding van de burgemeester :D
Love will tear us apart (Joy Division)
  zondag 31 maart 2013 @ 19:08:58 #37
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124727646
quote:
LEESVOER!.

SPOILER
_O- en hoe herken je de echte denimgek? Hij geeft je broek netjes terug met een kleine omslag om de selvage te showen. :P
  zondag 31 maart 2013 @ 19:24:41 #38
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_124728173
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 18:49 schreef don-diablo het volgende:

[..]

"Prachtig boers accent" _O- en dan praat ik niet eens plat :')

En een afbeelding van de burgemeester :D
Haha, ja dat was iets wat me gewoon was bijgebleven :P. Ik wist dat je uit het noorden kwam, maar had me iemand voorgesteld met een zware stem die netjes ABN zou praten :P.
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 19:08 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

_O- en hoe herken je de echte denimgek? Hij geeft je broek netjes terug met een kleine omslag om de selvage te showen. :P
Hehe, en mensen maar zoeken bij smurf z.n broek ;(.
#FREEBAJSKORV
pi_124729206
Gaaf verslag Sanjay ^O^
  zondag 31 maart 2013 @ 20:22:24 #40
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_124730350
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 19:24 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Ik wil niet meteen zo'n stempel opgedrukt krijgen joh. :+
  zondag 31 maart 2013 @ 20:58:23 #41
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124732054
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 19:24 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Haha, ja dat was iets wat me gewoon was bijgebleven :P. Ik wist dat je uit het noorden kwam, maar had me iemand voorgesteld met een zware stem die netjes ABN zou praten :P.

[..]

Hahah ik heb geen zware stem idd en praat redelijk ABN. Je zou voor de grap eens een rondje door het centrum moeten doen tijdens koopavond waar ik woon. Dan lach je je helemaal dood. _O-
pi_124734962
quote:
LEESVOER!.

SPOILER
Dude _O- _O_
  zondag 31 maart 2013 @ 22:21:03 #43
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124736367
Geniaal verslag!

Ik moest stiekem heel hard lachen om die link naar peach boy, overigens...
Blog
pi_124744243
quote:
LEESVOER!.

SPOILER
Mwhaahaha, het was echt het wachten waard ^O^ _O_ _O- Te grappig 8)7
pi_124749819
Goed verslag _O_
Faka G
pi_124751231
quote:
LEESVOER!.

SPOILER
Hahaha held wat een verhaal _O_ :P
pi_124755265
Vandaag de switch gemaakt van Oldblue naar Sage :)

maandag 1 april 2013 @ 14:19:37 #48
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124755597
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:08 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Vandaag de switch gemaakt van Oldblue naar Sage :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Is gewoon erg Nice geworden :Y
  maandag 1 april 2013 @ 14:47:48 #49
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_124756440
Vandaag even een rogue territory van een maat gepast. Prachtige broek, hoge kwaliteit denim maar niet al te dik met een hele slimme fit. Probleem was alleen dat wanneer ik hem aankreeg hij prima zat maar ik eerst een half uur zat te kloten voordat ik mijn voeten in zijn geheel door de legopening kreeg.

#maat46troubles
pi_124758866
Die Old Blue is echt heel tof, Ali. Hoe veel wear heb je erin zitten en hoe vaak gewassen?

Hierbij een fitpic voor hwdc 2 in mijn Sage wardens O+

maandag 1 april 2013 @ 16:28:31 #51
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124759336
Panorama shot? :P
Blog
pi_124760778
Nope, maar ik zie nu dat mijn benen heel kort lijken in vergelijking met mijn boven lichaam :')
pi_124762300
Zon. O+

pi_124762869
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 16:12 schreef Pedroo het volgende:
Die Old Blue is echt heel tof, Ali. Hoe veel wear heb je erin zitten en hoe vaak gewassen?

[ afbeelding ]
Die is awesome zeg, fit vind ik ook erg goed :) Ik ben benieuwd hoe deze eruit komt te zien.
Zie ik het nu goed, een dubbele draad bij inseam?
  maandag 1 april 2013 @ 18:23:09 #55
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124762976
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 18:19 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Die is awesome zeg, fit vind ik ook erg goed :) Ik ben benieuwd hoe deze eruit komt te zien.
Zie ik het nu goed, een dubbele draad bij inseam?

Ja, dat zie je goed.
Blog
pi_124765573
quote:

[ afbeelding ]
Thanks, Jouw fit is ook nice :) ben ook benieuwd hoe die wordt ;)

Oldblue is sinds 18nov 2011, denk ongeveer 13/14mnd wear.
1x pre-soak, 1x seasoak, 1x gewassen en 1x sneeuw begraven :D
Heeft ook dubbel inseam alleen 1 draad is blauw ;)
pi_124765942
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 18:04 schreef JetLife het volgende:
Zon. O+

[ afbeelding ]
jij hebt melk op je broek gemorst
Bel me op me 0 six
Krijg hoofd van een hoop chicks
Pak cake zie je bent boos
Wij zijn in the building jullie zijn dakloos
pi_124765967
quote:

[ afbeelding ]
pijpen zo van sjonge jonge jonge
Bel me op me 0 six
Krijg hoofd van een hoop chicks
Pak cake zie je bent boos
Wij zijn in the building jullie zijn dakloos
  maandag 1 april 2013 @ 21:01:28 #59
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124769200
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 19:53 schreef Allessio het volgende:

[..]

jij hebt melk op je broek gemorst
Nee, dat is een scheur.
Blog
  maandag 1 april 2013 @ 21:11:09 #60
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124769589
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 18:04 schreef JetLife het volgende:
Zon. O+

[ afbeelding ]
Die is echt Nice geworden. Zou willen dat die van mij zo zou worden. ^O^
  maandag 1 april 2013 @ 21:11:55 #61
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_124769625
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 21:01 schreef M1stral het volgende:

[..]

Nee, dat is een scheur.
#FREEBAJSKORV
pi_124770378
Jezus wat is die oldblue tof geworden man. ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
pi_124771609
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 21:11 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Die is echt Nice geworden. Zou willen dat die van mij zo zou worden. ^O^
Thanks! Komt vast goed.

Werd bij de rw store in Amsterdam voor gek verklaard dat ik 'm nog een jaar door wil dragen. :')
pi_124773101
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 21:48 schreef JetLife het volgende:

[..]

Thanks! Komt vast goed.

Werd bij de rw store in Amsterdam voor gek verklaard dat ik 'm nog een jaar door wil dragen. :')
Hoe veel repairs heb je er nu aan gehad?
pi_124773311
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:13 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Hoe veel repairs heb je er nu aan gehad?
Twee keer de rechter zak, twee keer het kruis, één keer aan de onderkant en 'de scheur'.
pi_124773840
Dat valt nog wel mee dan. Ik vind 'de scheur' trouwens zo ontzettend gaaf.
pi_124774398
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:26 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Dat valt nog wel mee dan. Ik vind 'de scheur' trouwens zo ontzettend gaaf.
Thanks!
pi_124774931
Ziet er goed uit Ali en Jet _O_ Die Oldblue _O_
pi_124799946
Hierbij nog de beloofde foto's van mn nieuwe Momotaro en mn huidige N&F

Momotaro 0705SP

Naked&Famous Left Hand Twill 03-02-2013 aankoopdatum

dinsdag 2 april 2013 @ 18:15:25 #70
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124800440
Die N&F gaat al lekker zeg !

Beide mooie broekjes zeg.
pi_124800848
Damn, wat doe je met die N&F? Dat gaat erg hard.

Weet iemand hier ook goede adressen om portemonnees van Tanner Goods te kopen? Als ik vanuit de USA bestel komt er 40$ shipping bij. TdN zou het volgens de site van Tanner moeten hebben, maar kan het niet in de webshop vinden.
  dinsdag 2 april 2013 @ 18:34:48 #72
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124801072
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:28 schreef kipknots het volgende:

Weet iemand hier ook goede adressen om portemonnees van Tanner Goods te kopen? Als ik vanuit de USA bestel komt er 40$ shipping bij. TdN zou het volgens de site van Tanner moeten hebben, maar kan het niet in de webshop vinden.
Ik wilde het bestellen en naar het hotel sturen waar m'n broer verblijft tijdens z'n zaken trip maar dat wil die niet. :') hij is te druk.
pi_124801245
quote:

De Red Wing store heeft ze, onderdeel van Tenue de Nîmes.
  dinsdag 2 april 2013 @ 18:50:47 #74
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124801678
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:38 schreef JetLife het volgende:

[..]

De Red Wing store heeft ze, onderdeel van Tenue de Nîmes.
Moet ik onthouden om wanneer ik er weer een keer langs loop.
pi_124801731
quote:
Werken, stappen, fietsen draag hem elk wakker moment nog momenteel :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')