![SKNik.png]()
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Flodders kerken-en-treinenfetish, een kalende zuurpruim genaamd mschol, waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft en waar wij Miley keihard willen palen!
De echte reeks vind je hier:
Topicreeks: MinecraftSPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFT
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boek over Bestemmingsplan.SPOILER
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Curlbrah
dun dun dun
HTC One heeft geen vervangbare batterij, true; maar ik ga 'm toch niet vervangen.
geen uitbreidbaar geheugen,true; maar ook niet iets waar ik interesse in heb
langzame processor, benchmarks van tweakers:
geen AMOLED, wel een beter scherm:
oudere versie van Android.
update direct naar 4.2
met custom rom in mijn ogen beter dus.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Curlbrah
dun dun dun
tevens:
![ivxons.jpg]()
Oja nog een puntje van mijn kant:
de HTC One heeft een aluminium casing die helemaal zwart is. (dus je krijgt geen andere kleur te zien bij krassen erop)
Curlbrah
dun dun dun
quote:
Op vrijdag 29 maart 2013 22:53 schreef tuut-chips het volgende:[..]
maar je gaat toch rooten dus dan kun je er meteen cyanogenmod opgooien. Met CM is mijn S3 al een béést, dus de S4 zal
waarschijnlijk alleen nog maar sneller zijn.
Hier zit 't 'm in, ik ga niet ontkennen dat de S3 beter is dan de One X echter denk ik dat HTC dit keer een betere telefoon heeft neergezet.
Heb overigens de One X gekocht voor het design, gezien de S4 niks veranderd aan het design zal ik dit keer voor de ONE kiezen gezien de S4 zeker niet voorloopt qua speccs.