SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beast, a song by Nico Vega on Spotify.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
have fun hommo's
[ Bericht 2% gewijzigd door Curlbrah op 29-03-2013 22:57:50 ]Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:41 schreef shaderon het volgende:
iphone doet ook niet mee in de strijd he
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:39 schreef shaderon het volgende:
http://reviews.cnet.com/8(...)-and-blackberry-z10/
Processor in de S4 en HTC One zijn allebei een Snapdragon 600 dacht ik, alleen de S4 is op 1,9ghz geklokt en die in de HTC One op 1,7.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:43 schreef Curlbrah het volgende:
HTC One heeft geen vervangbare batterij,
true; maar ik ga 'm toch niet vervangen.
geen uitbreidbaar geheugen,
true; maar ook niet iets waar ik interesse in heb
langzame processor,
benchmarks van tweakers:
[ afbeelding ]
geen AMOLED,
wel een beter scherm:
[ afbeelding ]
oudere versie van Android.
update direct naar 4.2
met custom rom in mijn ogen beter dus.
maar je gaat toch rooten dus dan kun je er meteen cyanogenmod opgooien. Met CM is mijn S3 al een béést, dus de S4 zal waarschijnlijk alleen nog maar sneller zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:52 schreef Curlbrah het volgende:
Reden dat de S4 langzamer uit de benchmarks komt is omdat Samsung dit keer meer eigen software erop pleurt terwijl HTC 't er juist afhaalt.
Hier zit 't 'm in, ik ga niet ontkennen dat de S3 beter is dan de One X echter denk ik dat HTC dit keer een betere telefoon heeft neergezet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:53 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
maar je gaat toch rooten dus dan kun je er meteen cyanogenmod opgooien. Met CM is mijn S3 al een béést, dus de S4 zal waarschijnlijk alleen nog maar sneller zijn.
HWWquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:03 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.teamhww.nl/201(...)l-gates-en-condooms/
Kijk vanaf 25:35![]()
![]()
Ja jij haalt mijn topichoofd uit de OP.quote:
Ik vind mn iPhone (quote:
quote:
...quote:
BRAADWUUURSTquote:
Wat doet je moeder?quote:
check m'n link paar posts boven en het is het grappigste ooit!quote:
Ik had ooit een samsung omnia qwertyquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:13 schreef d4v1d het volgende:
ondertussen zit ik hier met een Samsung Star qwerty
[ afbeelding ]
Toch zit je daar goed mee!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:13 schreef d4v1d het volgende:
ondertussen zit ik hier met een Samsung Star qwerty
[ afbeelding ]
Ik heb hier nog wel een Samsung Galaxy S1 liggen, ooit een foutje gemaakt tijdens het rooten dus vertikt die het om te verbinden met t-mobile netwerk. Mijn IMEI nummer is wegquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Toch zit je daar goed mee!
Voorheen telde ik de dagen af dat ik weer een nieuwe mocht maar daar ben ik mee gestopt want werd me te gek. Die telefoon markt gaat veel te snel dat is niet goed.
Dat is wel zuurquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een Samsung Galaxy S1 liggen, ooit een foutje gemaakt tijdens het rooten dus vertikt die het om te verbinden met t-mobile netwerk. Mijn IMEI nummer is weg
en laggy als de neten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:35 schreef AQuila360 het volgende:
http://westeroscraft.com/
Minecraft Game of Thrones erg tof gedaan
Zo zwaar of?quote:
Voetbal.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:47 schreef shaderon het volgende:
Oh god, chelsea wil Ronaldo en Mourinho binnen halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Voetbal.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aldie, de voetbalhaters komen weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Voetbal.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WijfjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:48 schreef shaderon het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Pyongyang
Mooie stad hebben ze wel, en afgesloten naar het buitenland valt ook wel mee, is pas nog een nieuw mega hotel gebouwd voor buitenlandse toeristen en er zijn internationale vluchten en treinverbindingen.
Ander bestuurssysteem erin, import en export open en er is een mooi land van te maken
tijdje naast het "militair hospitaal" in utrecht gewerkt. Ook geen zuivere koffie.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vergeet na al die grappen niet dat er nog steeds tienduizenden noord-koreanen in interneringskampen zitten en systematisch vermoord worden.
Hmja, maar dat zijn inderdaad van die stations die geheimer dan normaal geheim zijn. Moet er ook zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:57 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
tijdje naast het "militair hospitaal" in utrecht gewerkt. Ook geen zuivere koffie.zwaar bepantserde auto's. Hummers met zwaailichten in de koplampen enzo.
Betekend ook dat hij sneller kapot kan gaan met vallen omdat als hij valt die trillingen door geeft waar die componenten miet goed tegen kunnen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:46 schreef Curlbrah het volgende:
tevens:
[ afbeelding ]
Oja nog een puntje van mijn kant:
de HTC One heeft een aluminium casing die helemaal zwart is. (dus je krijgt geen andere kleur te zien bij krassen erop)
Ik heb me te krampen gelachenquote:
quote:
Leukste stukjes:quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:35 schreef shaderon het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Camp_22
Apenland
quote:Prisoners and their families are held in lifelong detention.
quote:Camp 22 is around 225 km2 (87 sq mi) in area.
quote:In the 1990s there were an estimated 50,000 prisoners in the camp.
quote:Ahn estimates that about 30% of the prisoners have deformities, such as torn off ears, smashed eyes, crooked noses, and faces covered with cuts and scars resulting from beatings and other mistreatment. Around 2,000 prisoners he says have missing limbs, but even prisoners who need crutches to walk must still work.
quote:Ahn estimates that 1,500-2,000 people die of malnutrition there every year, mostly children.[14] Despite these deaths, the inmate population remains constant, suggesting that around 1,5002,000 new inmates arrive each year.
quote:~Therefore many children die before the age of ten years.
quote:Kwon reported about human experimentation carried out in Haengyong-ri.[69] He described a sealed glass chamber, 3.5 m (11 ft) wide, 3 m (9.8 ft) long and 2.2 m (7.2 ft) high,[70] where he witnessed a family with two children[45] dying from being test subjects for a suffocating gas.[71] Ahn explained how inexperienced medical officers of Chungbong-ri hospital practiced their surgery techniques on prisoners. He heard numerous accounts of unnecessary operations and medical flaws, killing or permanently crippling prisoners.[72]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oke flauw
Daar heb je zeker een punt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Daarom leuk en aardig dat er grapjes gemaakt worden over Kim Jong Un en zo, maar vergeet niet dat dat praktijken zijn waar alleen Eritrea aan kan tippen qua gruwelijkheid.
Tip, ga nu niet de hele dag lang spelen want dan raak je er snel weer op uitgekekenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:45 schreef tuut-chips het volgende:
ik heb echt intens veel zin om minecraft te spelen
eerst maar eens een server zoeken op minecraftforum ofzoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:47 schreef shaderon het volgende:
[..]
Tip, ga nu niet de hele dag lang spelen want dan raak je er snel weer op uitgekeken
Buitenlandse journalisten mogen daar uitsluitend rondkijken op een door NK bepaalde route en mogen ook uitsluitend praten met door NK bepaalde personen. Dat lijkt mij al duidelijk genoeg.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:16 schreef shaderon het volgende:
Ehh, ziet er wel chill uitNatuurlijk een verkeken beeld hoe het er in de uithoeken van dat land uitziet
Hm ja, en 50000 man per jaar vermoord..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Buitenlandse journalisten mogen daar uitsluitend rondkijken op een door NK bepaalde route en mogen ook uitsluitend praten met door NK bepaalde personen. Dat lijkt mij al duidelijk genoeg.
ga dan ftb spelen. Daar kom je nog fokkers tegen. Bij shaderon.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:45 schreef tuut-chips het volgende:
ik heb echt intens veel zin om minecraft te spelen
ftb is saaaaiquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:35 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ga dan ftb spelen. Daar kom je nog fokkers tegen. Bij shaderon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |