SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beast, a song by Nico Vega on Spotify.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
have fun hommo's
[ Bericht 2% gewijzigd door Curlbrah op 29-03-2013 22:57:50 ]Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:41 schreef shaderon het volgende:
iphone doet ook niet mee in de strijd he
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:39 schreef shaderon het volgende:
http://reviews.cnet.com/8(...)-and-blackberry-z10/
Processor in de S4 en HTC One zijn allebei een Snapdragon 600 dacht ik, alleen de S4 is op 1,9ghz geklokt en die in de HTC One op 1,7.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:43 schreef Curlbrah het volgende:
HTC One heeft geen vervangbare batterij,
true; maar ik ga 'm toch niet vervangen.
geen uitbreidbaar geheugen,
true; maar ook niet iets waar ik interesse in heb
langzame processor,
benchmarks van tweakers:
[ afbeelding ]
geen AMOLED,
wel een beter scherm:
[ afbeelding ]
oudere versie van Android.
update direct naar 4.2
met custom rom in mijn ogen beter dus.
maar je gaat toch rooten dus dan kun je er meteen cyanogenmod opgooien. Met CM is mijn S3 al een béést, dus de S4 zal waarschijnlijk alleen nog maar sneller zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:52 schreef Curlbrah het volgende:
Reden dat de S4 langzamer uit de benchmarks komt is omdat Samsung dit keer meer eigen software erop pleurt terwijl HTC 't er juist afhaalt.
Hier zit 't 'm in, ik ga niet ontkennen dat de S3 beter is dan de One X echter denk ik dat HTC dit keer een betere telefoon heeft neergezet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:53 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
maar je gaat toch rooten dus dan kun je er meteen cyanogenmod opgooien. Met CM is mijn S3 al een béést, dus de S4 zal waarschijnlijk alleen nog maar sneller zijn.
HWWquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:03 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.teamhww.nl/201(...)l-gates-en-condooms/
Kijk vanaf 25:35![]()
![]()
Ja jij haalt mijn topichoofd uit de OP.quote:
Ik vind mn iPhone (quote:
quote:
...quote:
BRAADWUUURSTquote:
Wat doet je moeder?quote:
check m'n link paar posts boven en het is het grappigste ooit!quote:
Ik had ooit een samsung omnia qwertyquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:13 schreef d4v1d het volgende:
ondertussen zit ik hier met een Samsung Star qwerty
[ afbeelding ]
Toch zit je daar goed mee!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:13 schreef d4v1d het volgende:
ondertussen zit ik hier met een Samsung Star qwerty
[ afbeelding ]
Ik heb hier nog wel een Samsung Galaxy S1 liggen, ooit een foutje gemaakt tijdens het rooten dus vertikt die het om te verbinden met t-mobile netwerk. Mijn IMEI nummer is wegquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Toch zit je daar goed mee!
Voorheen telde ik de dagen af dat ik weer een nieuwe mocht maar daar ben ik mee gestopt want werd me te gek. Die telefoon markt gaat veel te snel dat is niet goed.
Dat is wel zuurquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een Samsung Galaxy S1 liggen, ooit een foutje gemaakt tijdens het rooten dus vertikt die het om te verbinden met t-mobile netwerk. Mijn IMEI nummer is weg
en laggy als de neten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:35 schreef AQuila360 het volgende:
http://westeroscraft.com/
Minecraft Game of Thrones erg tof gedaan
Zo zwaar of?quote:
Voetbal.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:47 schreef shaderon het volgende:
Oh god, chelsea wil Ronaldo en Mourinho binnen halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Voetbal.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aldie, de voetbalhaters komen weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Voetbal.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WijfjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:48 schreef shaderon het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Pyongyang
Mooie stad hebben ze wel, en afgesloten naar het buitenland valt ook wel mee, is pas nog een nieuw mega hotel gebouwd voor buitenlandse toeristen en er zijn internationale vluchten en treinverbindingen.
Ander bestuurssysteem erin, import en export open en er is een mooi land van te maken
tijdje naast het "militair hospitaal" in utrecht gewerkt. Ook geen zuivere koffie.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vergeet na al die grappen niet dat er nog steeds tienduizenden noord-koreanen in interneringskampen zitten en systematisch vermoord worden.
Hmja, maar dat zijn inderdaad van die stations die geheimer dan normaal geheim zijn. Moet er ook zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:57 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
tijdje naast het "militair hospitaal" in utrecht gewerkt. Ook geen zuivere koffie.zwaar bepantserde auto's. Hummers met zwaailichten in de koplampen enzo.
Betekend ook dat hij sneller kapot kan gaan met vallen omdat als hij valt die trillingen door geeft waar die componenten miet goed tegen kunnen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:46 schreef Curlbrah het volgende:
tevens:
[ afbeelding ]
Oja nog een puntje van mijn kant:
de HTC One heeft een aluminium casing die helemaal zwart is. (dus je krijgt geen andere kleur te zien bij krassen erop)
Ik heb me te krampen gelachenquote:
quote:
Leukste stukjes:quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:35 schreef shaderon het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Camp_22
Apenland
quote:Prisoners and their families are held in lifelong detention.
quote:Camp 22 is around 225 km2 (87 sq mi) in area.
quote:In the 1990s there were an estimated 50,000 prisoners in the camp.
quote:Ahn estimates that about 30% of the prisoners have deformities, such as torn off ears, smashed eyes, crooked noses, and faces covered with cuts and scars resulting from beatings and other mistreatment. Around 2,000 prisoners he says have missing limbs, but even prisoners who need crutches to walk must still work.
quote:Ahn estimates that 1,500-2,000 people die of malnutrition there every year, mostly children.[14] Despite these deaths, the inmate population remains constant, suggesting that around 1,5002,000 new inmates arrive each year.
quote:~Therefore many children die before the age of ten years.
quote:Kwon reported about human experimentation carried out in Haengyong-ri.[69] He described a sealed glass chamber, 3.5 m (11 ft) wide, 3 m (9.8 ft) long and 2.2 m (7.2 ft) high,[70] where he witnessed a family with two children[45] dying from being test subjects for a suffocating gas.[71] Ahn explained how inexperienced medical officers of Chungbong-ri hospital practiced their surgery techniques on prisoners. He heard numerous accounts of unnecessary operations and medical flaws, killing or permanently crippling prisoners.[72]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oke flauw
Daar heb je zeker een punt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Daarom leuk en aardig dat er grapjes gemaakt worden over Kim Jong Un en zo, maar vergeet niet dat dat praktijken zijn waar alleen Eritrea aan kan tippen qua gruwelijkheid.
Tip, ga nu niet de hele dag lang spelen want dan raak je er snel weer op uitgekekenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:45 schreef tuut-chips het volgende:
ik heb echt intens veel zin om minecraft te spelen
eerst maar eens een server zoeken op minecraftforum ofzoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:47 schreef shaderon het volgende:
[..]
Tip, ga nu niet de hele dag lang spelen want dan raak je er snel weer op uitgekeken
Buitenlandse journalisten mogen daar uitsluitend rondkijken op een door NK bepaalde route en mogen ook uitsluitend praten met door NK bepaalde personen. Dat lijkt mij al duidelijk genoeg.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:16 schreef shaderon het volgende:
Ehh, ziet er wel chill uitNatuurlijk een verkeken beeld hoe het er in de uithoeken van dat land uitziet
Hm ja, en 50000 man per jaar vermoord..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Buitenlandse journalisten mogen daar uitsluitend rondkijken op een door NK bepaalde route en mogen ook uitsluitend praten met door NK bepaalde personen. Dat lijkt mij al duidelijk genoeg.
ga dan ftb spelen. Daar kom je nog fokkers tegen. Bij shaderon.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:45 schreef tuut-chips het volgende:
ik heb echt intens veel zin om minecraft te spelen
ftb is saaaaiquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:35 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ga dan ftb spelen. Daar kom je nog fokkers tegen. Bij shaderon.
zwarte magie denk ikquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:42 schreef shaderon het volgende:
[..]
hoe kan ftb saaier zijn dan vanilla als het alles van vanilla heeft + meer?
vooral die ads op piratebayquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:15 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen hierom al zou ik AdBlock aanzetten..
Rot eens op met je Spotify shit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:26 schreef tuut-chips het volgende:
Wolf, an album by Tyler, The Creator on Spotify.
eerrrggg dope, stukken beter dan goblin
neequote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Rot eens op met je Spotify shit.
Ik ging mn economie docent laten zien hoe je iets moest downloaden van TPB, gaf ik m wat proxy's..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
bok zelf opquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Rot eens op met je Spotify shit.
Ja kijk hoe vaak hij Spotify linkjes plaatst..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:50 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
bok zelf op
tuut; die werkt trouwens niet
misschien 4 of 5 keer in de afgelopen week en anders nooitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja kijk hoe vaak hij Spotify linkjes plaatst..
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:04 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
misschien 4 of 5 keer in de afgelopen week en anders nooit
en mensen met [ afbeelding ] als PI hoeven sowieso niet serieus genomen te worden
Ik zeg niet dat ik het vervélend vind, ik zeg alleen dat mensen je door je combinatie vanquote:
jij bent hardquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:11 schreef bobbernaut het volgende:
Ik troll toch alleen maar op FOK!, behalve als ik een andere PI neem, dan is t serieus
waar is die foto van die griet in zwarte pantys genomen?quote:
Nee hij heeft het weer Torchcraft genoemdquote:
welke foto?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:17 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
waar is die foto van die griet in zwarte pantys genomen?
broekzakpaste.. Sry.quote:
3 keer gespeeld. 3 keer bestolen gegriefd of iemand die 3 blokken bij je vandaan een huis gaat bouwen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:26 schreef Timwonnacott het volgende:
Wel leuk dat het zo actief is natuurlijk. Op het verhoogde risico van stelen/griefen na dan.
Ja hij maakt superveel geld volgens mijquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:26 schreef Timwonnacott het volgende:
Wel leuk dat het zo actief is natuurlijk. Op het verhoogde risico van stelen/griefen na dan.
Ja, maar dat zegt niets. Op ftb ben je ook gegriefd en genukedquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:28 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
3 keer gespeeld. 3 keer bestolen gegriefd of iemand die 3 blokken bij je vandaan een huis gaat bouwen.
mjah, maar huis staat er staat er inmiddels weer. Lab is volgende project.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:29 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt niets. Op ftb ben je ook gegriefd en genuked
Ik vind FTB echt heel erg kutquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Kom gewoon bij shaderon spelen dan. Lekker rustig, leuke mods.
hey penis in welke wold zit jequote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:32 schreef tuut-chips het volgende:
http://www.torchcraft.nl/index.php/pages/doneren
MEEN JE DEZE
survivalquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:33 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
hey penis in welke wold zit je
uu matter kopen typ 237482paashaas837492432driequote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:36 schreef Timwonnacott het volgende:
Heb maar 189 stacks UU matter nodig op ftb. is maar 12096 miljoen EU.
die chat is echt geen kaas van te makenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:36 schreef MineraalWater het volgende:
Berend baat in kaviaar zegt die power hahaha
Chunkloader, dat generaten gaat wel door zonder online te zijn. Mijn chest kan 2 miljard items houden dus hoef me geen zorgen te maken voor overvolle chestsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:36 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
uu matter kopen typ 237482paashaas837492432drie
ze hebben een nieuwe wereld, 95% zijn echt van die 12 jarige noob huisjesquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:39 schreef Timwonnacott het volgende:
Ben er geloof ik paar keer online geweest, hoop mooie gebouwen wel. Maar had niet echt zin om iets te bouwen.
Oh dat is wel minder dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:40 schreef shaderon het volgende:
[..]
ze hebben een nieuwe wereld, 95% zijn echt van die 12 jarige noob huisjes
ga die haye steeds /msg sturenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:36 schreef MineraalWater het volgende:
Berend baat in kaviaar zegt die power hahaha
bobber is meer zo'n gast die die anonymous client installeert en zichzelf dan uber hacker vindtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:41 schreef shaderon het volgende:
[..]
geen idee, hij heeft het altijd over hacken enzo
en bobber heeft die swag
quote:
Nee?quote:
Nee?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:41 schreef shaderon het volgende:
[..]
geen idee, hij heeft het altijd over hacken enzo
en bobber heeft die swag
quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:27 schreef MineraalWater het volgende:
Yo remy, Morgen krijgen wij een nieuwe gamemode, Lijkt een beetje op TTT maar is niet zo'n massacre simulator.
hahahahah ik lig in een deuk die zinquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:49 schreef bobbernaut het volgende:
Als die server nou met goede MC'ers was, dan had ie t echt gemaakt weet je, nu is het al om 9 uur "joo gaste mot slape van mn kkr moeder laterzzz"
Het wordt nu helemaal verpest zoals BANJOOOO en DUSDAVIDquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:50 schreef Curlbrah het volgende:
nja; minecraft is vooral bevolkt met kids nu. De meeste ouderen zijn al doorgegaan naar andere games.
Al die vloggers..quote:
wiesdaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:11 schreef tuut-chips het volgende:
Milan banjomovies en dusdavid
Suicidaldutchie
herkenbaarquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Of nee belastingaangifte
qftquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:26 schreef Timwonnacott het volgende:
Google eens niet zovaak op aziatische sletjes dan. Zijn gewoon googleads hoor!
Misschien je vader wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:28 schreef bobbernaut het volgende:
Maar ik krijg ook Bijenkorf ads en ik kom echt nooit op de Bijenkorf site, en ik zoek niet naar aziatische snollen, ik hou niet zo van aziatische snollen.
En met adblock gaat FOK! janken..
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:46 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ah nice
Moet je morgen maar ff op steam zeggen wanneer het erop staat dan kom ik ff spelen
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:43 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik moest hard lachen
Ja wordt tof denk ik even context:quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:46 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ah nice
Moet je morgen maar ff op steam zeggen wanneer het erop staat dan kom ik ff spelen
Dat moment waarop ze heel langzaam voorover klapt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:43 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik moest hard lachen
Paaseitjes met 2 papiertjes. Bahquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:49 schreef Timwonnacott het volgende:
Paalei papiertjes die per ongeluk nog op je ei zitten en in contact komen met je vulling![]()
![]()
Ja, lijkt bijna of je een blik ziet van 'oh shit'quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:49 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat moment waarop ze heel langzaam voorover klapt.
Doe link danquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat marktplaatstopicMalloten
Kijk maarrrrrrquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat marktplaatstopicMalloten
l4d2 wel zin in, vraag anders piekartz ook voor helms deepquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:18 schreef tuut-chips het volgende:
Iemand interesse om L4D2/TTT te spelen ofzo?
true man; dat had ik ook toen ik 'm keek.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:18 schreef SosuaCafe het volgende:
Vage trieste kutfilm dat cloud atlas.
Doet mij denken aan zon gast die ik ken: Vandaag weer bulken l. Zulke dingen maar hij is nog echte ecto. Wel minder dan mij hihiquote:
Raadpleeg de catalogus van Nickelson, staan genoeg vuilniszakken in voor ieder wat wilsquote:Op zondag 31 maart 2013 01:33 schreef d4v1d het volgende:
Geen zin om een nieuw topic aan te maken hier ergens op FOK!
Als je een vuilniszak wilt waar een persoon (1.70) inpast, hoeveel liter moet die zak dan zijn?
250-400 L ?quote:Op zondag 31 maart 2013 01:33 schreef d4v1d het volgende:
Geen zin om een nieuw topic aan te maken hier ergens op FOK!
Als je een vuilniszak wilt waar een persoon (1.70) inpast, hoeveel liter moet die zak dan zijn?
quote:Op zondag 31 maart 2013 01:34 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Raadpleeg de catalogus van Nickelson, staan genoeg vuilniszakken in voor ieder wat wils
Ey plex, zie ze flippen in het Chinese Webshop topic danquote:
quote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 12:34 schreef shaderon het volgende:
Vrolijk pasen swagga boiis in dez0n topique
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2013 12:50:08 ]
Het zijn iets van 6 "losse" verhalen waar een verband tussen zit, maar het verband is zo obvious dat je als kijker niet serieus genomen voelt, tenminste dat had ik. De film wil je slim laten voelen als je het snapt of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:23 schreef MineraalWater het volgende:
Wat is er triest aan? Heb hem niet gezien
quote:Op zondag 31 maart 2013 13:22 schreef Ame_thyst het volgende:
parkeerwachters die mensen gaan beboeten voor een kerk op pasen
In elkaar rammen met het heilige woord zeg ik je
Als je hem co-op wil spelen moet je het zeggenquote:Op zondag 31 maart 2013 15:56 schreef d4v1d het volgende:
Saints row the third is echt fucking vet.
Zit je in zo'n type auto die je oma had kunnen kopen een heel swat team / leger neer te schieten met een rocket launcher
Komt later, anders zal ik sowieso wel even mijn skype dm'en. maar ik wil eerst wat verder in de singeplayer komen :pquote:Op zondag 31 maart 2013 16:40 schreef shaderon het volgende:
[..]
Als je hem co-op wil spelen moet je het zeggen![]()
Heb het spel nog niet echt gespeeld
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Komt later, anders zal ik sowieso wel even mijn skype dm'en. maar ik wil eerst wat verder in de singeplayer komen :p
het was voor mij wat TE van kijk mij eens artistiek anders zijn met mijn stomvervelende jazzy loopjes die eigenlijk helemaal niet origineel zijn.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:47 schreef MineraalWater het volgende:
Sos wat vond jij nu niet zo goed aan Jamie cullum?
Ohja, Iemand die hier naar north sea festival gaat ? zal wel niet
Hm ja, Ik vind het wel leuk klinken opzig, maar ik zou niet een heel album van hem achter elkaar spelenquote:Op zondag 31 maart 2013 18:47 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
het was voor mij wat TE van kijk mij eens artistiek anders zijn met mijn stomvervelende jazzy loopjes die eigenlijk helemaal niet origineel zijn.
Zat te denken om zondag te gaan, maar Springsteen speelt dat weekeinde ook in Rome en op Rock Werchter. Lastig, lastig.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:47 schreef MineraalWater het volgende:
Sos wat vond jij nu niet zo goed aan Jamie cullum?
Ohja, Iemand die hier naar north sea festival gaat ? zal wel niet
Zondag komt sting daar.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:13 schreef TJV het volgende:
[..]
Zat te denken om zondag te gaan, maar Springsteen speelt dat weekeinde ook in Rome en op Rock Werchter. Lastig, lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |