Ze liggen altijd als trio in bed, dus tja...quote:
oh ja.. wat stom van mijquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet alle levensliederen over een kam scheren aub.
Volgens mij heeft zijn moeder eens in een interview verteld dat hij nog elke dag naast haar in bed ligtquote:
Het leven is nou eenmaal kut. Daar mag best over gezongen worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh ja.. wat stom van mij
50% van de liedjes klinken iets positiever.. de andere 50% gaat over hoe bedroefd iemand is
Eerste keer dat ze iets op tv mogen doen en ze willen meer... Helaas.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:23 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat het leuker was geweest zonder die Hazes kinderen. Volgens mij zitten die daar ook met het idee "Ka-ching!" en "*gaap*, wat doe ik hier"
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het leven is nou eenmaal kut. Daar mag best over gezongen worden.
Emo!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet naast zijn zus, maar naast zijn moeder dus, ook bizarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:24 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zijn moeder eens in een interview verteld dat hij nog elke dag naast haar in bed ligt
Dat kan niet serieus zijn, toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:24 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zijn moeder eens in een interview verteld dat hij nog elke dag naast haar in bed ligt
Mag deze in de OP?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:24 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
'inner feelings 'quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kom tenminste voor mijn inner feelings uit. Jij?
Innerlijke gevoelens dan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
'inner feelings 'er zijn goede nederlandse woorden die je zou kunnen gebruiken hoor..
en nee, waarom zou ik?
amaranta deed een pfaffertjequote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
'inner feelings 'er zijn goede nederlandse woorden die je zou kunnen gebruiken hoor..
Vinzzzzzzzent, is dat die ene, die met Sieneke toen in eh, ja hoe heet het zatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |