Ze liggen altijd als trio in bed, dus tja...quote:
oh ja.. wat stom van mijquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet alle levensliederen over een kam scheren aub.
Volgens mij heeft zijn moeder eens in een interview verteld dat hij nog elke dag naast haar in bed ligtquote:
Het leven is nou eenmaal kut. Daar mag best over gezongen worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh ja.. wat stom van mij
50% van de liedjes klinken iets positiever.. de andere 50% gaat over hoe bedroefd iemand is
Eerste keer dat ze iets op tv mogen doen en ze willen meer... Helaas.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:23 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat het leuker was geweest zonder die Hazes kinderen. Volgens mij zitten die daar ook met het idee "Ka-ching!" en "*gaap*, wat doe ik hier"
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het leven is nou eenmaal kut. Daar mag best over gezongen worden.
Emo!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet naast zijn zus, maar naast zijn moeder dus, ook bizarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:24 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zijn moeder eens in een interview verteld dat hij nog elke dag naast haar in bed ligt
Dat kan niet serieus zijn, toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:24 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zijn moeder eens in een interview verteld dat hij nog elke dag naast haar in bed ligt
Mag deze in de OP?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:24 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
'inner feelings 'quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kom tenminste voor mijn inner feelings uit. Jij?
Innerlijke gevoelens dan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
'inner feelings 'er zijn goede nederlandse woorden die je zou kunnen gebruiken hoor..
en nee, waarom zou ik?
amaranta deed een pfaffertjequote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
'inner feelings 'er zijn goede nederlandse woorden die je zou kunnen gebruiken hoor..
Vinzzzzzzzent, is dat die ene, die met Sieneke toen in eh, ja hoe heet het zatquote:
Wil ik het weten?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vinzzzzzzzent, is dat die ene, die met Sieneke toen in eh, ja hoe heet het zat
Songfestivalquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vinzzzzzzzent, is dat die ene, die met Sieneke toen in eh, ja hoe heet het zat
Nee, doe maar niet.quote:
Echt wel!quote:
Pjeeereee nu moet je beslissaaahquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet.
Dat waren toen Mooie Woorden van ons aller Yo.
Oooooeeeeehhhhquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
'josje neemt actie na rel rond neusring'
eh wat dan? eruit halen?
maar ook rel... alsof er kamervragen over gesteld zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
'josje neemt actie na rel rond neusring'
eh wat dan? eruit halen?
Oke, nu stikte ik bijna in m'n muntdropjequote:
Er zijn wel moeders compleet over de flos anders hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
maar ook rel... alsof er kamervragen over gesteld zijn
Serieus, ohja van de K3 fans natuurlijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Er zijn wel moeders compleet over de flos anders hoor.
Jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
maar ook rel... alsof er kamervragen over gesteld zijn
Ja want straks wil hun kind ook een neusbel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Serieus, ohja van de K3 fans natuurlijk
Omdat ze eerst de rijkste vent van Belgie pakt en dan die van Nederland?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja
Ze past wel perfect bij Johnny de Mol, vraag me niet waarom.
Ik vind het serieus ook niet echt bij K3 passen, maar wie weet is hij alleen in, in haar vrije tijd.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja want straks wil hun kind ook een neusbel.
Ze moest kloppen want de bel doet het niet?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat ze eerst de rijkste vent van Belgie pakt en dan die van Nederland?
Dat.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat ze eerst de rijkste vent van Belgie pakt en dan die van Nederland?
Naar het schijnt, probeert ze bij studio100 het bloed onder de spreekwoordelijke nagel vandaan te halen, zodat ze haar ontslaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het serieus ook niet echt bij K3 passen, maar wie weet is hij alleen in, in haar vrije tijd.
Ja bij Gertje klopte er ook wat toenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze moest kloppen want de bel doet het niet?
Dat denk ik ook ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja bij Gertje klopte er ook wat toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |