Echt, hij heeft ervoor gezorgd dat al mijn jeugddromen werden geruineerd.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja bij Gertje klopte er ook wat toen
Dat lijkt me echt een prijzig grapje, als het zo echt is. Hebben ze net die andere blonde weggewerkt aan spullen in de winkel, kunnen ze dit ook ruimen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Naar het schijnt, probeert ze bij studio100 het bloed onder de spreekwoordelijke nagel vandaan te halen, zodat ze haar ontslaan.
Hing Gertje ook boven je bed Lut?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt, hij heeft ervoor gezorgd dat al mijn jeugddromen werden geruineerd.
Dan wil ik het wel overnemen!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een prijzig grapje, als het zo echt is. Hebben ze net die andere blonde weggewerkt aan spullen in de winkel, kunnen ze dit ook ruimen.
Weliswaar de privé...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een prijzig grapje, als het zo echt is. Hebben ze net die andere blonde weggewerkt aan spullen in de winkel, kunnen ze dit ook ruimen.
Dan ben je wel heel fris tussen die bijna-uitgezakte Belginnenquote:
Echt?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou dat niet maar ik was echt extreme fan van Samson en Gert, heb er zelfs een dekbed van.
Die met die zwarte haren conserveert anders best goed.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel fris tussen die bijna-uitgezakte Belginnen
Die hebben we straks weer bij X-factor.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:37 schreef Stickertje het volgende:
waar zijn de hele hele hele slechte zangers
Ja maar Lut zou bijna de dochter kunnen zijn, dat mama-sét toch wat lastig.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die met die zwarte haren conserveert anders best goed.
Ik ken Lut niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar Lut zou bijna de dochter kunnen zijn, dat mama-sét toch wat lastig.
wil je me dood hebben?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:39 schreef amaranta het volgende:
Jongens, wij gaan gewoon met zn allen naar die boot.
Ik wil daar een keer heen, hollandse pot als buffetquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:39 schreef amaranta het volgende:
Jongens, wij gaan gewoon met zn allen naar die boot.
Die moeten ze zingen.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Die muziek, alsof ik in de draaimolen zit.
Nee dan had ik hem waarschijnlijk gehadquote:
Hahahahaaquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dan had ik hem waarschijnlijk gehad
LOLquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dan had ik hem waarschijnlijk gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |