quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
Laatste stukje pik ik nog even mee. Ben net thuis.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
Je hebt werkelijkwaar echt barweinig gemistquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
Deze man vat ff de afgelopen 2,5 uur samen. Verder heb ik geen idee wie het is.twitter:jbartelds twitterde op vrijdag 29-03-2013 om 21:38:17Bloed, Zweet en Tranen. Het past vast goed bij SBS6 maar ze zingen allemaal hetzelfde. Marianne Weber draait zich om in haar fauteuil. #bzet reageer retweet
Dit dus, zonder hotseat was het veel leuker geweest.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:39 schreef female81 het volgende:
Hij doet journalistiek werk bij bladen als Nieuwe Revu. Leuke Twitteraar hij heeft heel vaak van dit soort scherp commentaar.
Een aanrader om te volgen.
Het programma viel me trouwens tegen, en dat komt grotendeels door die GRUWELIJKE hotseats, die eerdere John De Mol-programma's óók al verpest hebben.
Heb je de pech aan het begin van de uitzending te zitten, dan heb je amper kans meer om het einde van de uitzending te halen.![]()
Ah dus toch, ik had al lang geen miljoen verwacht.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:58 schreef iBenny het volgende:
868.000 kijkers.
Das naar verwachting veel te laag.
Ik vond het eerlijk gezegd ook een stuk minder leuk dan ik had gedachtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah dus toch, ik had al lang geen miljoen verwacht.
Ik denk nog even na of ik volgende week ga kijken. Wat een avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |