Goede tipquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:45 schreef methodmich het volgende:
Album van Parquet Courts is hier vast al genoemd, maar anders: leuk schijfje! Doet wel een beetje denken aan Pavement.
quote:
Het kan mij niet echt opwindenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:29 schreef Bol_Wan het volgende:
Dat mag. Persoonlijk vind ik zijn vorige album England Keep My Bones één van de mooiste platen ooit gemaakt. De vergelijking met American High School vind ik totaal niet opgaan, zo doet ie de meeste dingen bijvoorbeeld akoestisch en hebben zijn teksten veel meer inhoud. Maar goed, ieder zijn mening. Ik laat dit hier toch even achter:
Kende het nog niet, klinkt goed zo op het eerste gehoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:45 schreef methodmich het volgende:
Album van Parquet Courts is hier vast al genoemd, maar anders: leuk schijfje! Doet wel een beetje denken aan Pavement.
9 mei!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef Arn0 het volgende:
Nog mensen die Peace live hebben gezien? Wel een coole liveband. Niets spectaculair maar toch beter dan op plaat.
Je bent goed bezig Kerftministerquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:32 schreef Kerftminister het volgende:
Modest Mouse voor het eerst proberen, Good News for People Who Love Bad News it is.
Ja vond het wel lastig om nu albums te kiezen waarvoor ik in de stemming ben. Allerlei lijsten afgezocht op RYM en uren verspild en maar 1 bandje gevonden, dus zo goed bezig eigenlijk niet, want had makkelijk 2 albums in die tijd kunnen luisteren mja. Dus nu maar zoveel mogelijk proberen, weet toch van te voren niet wat het is en zo leer ik vanzelf wel dingen kennen. Wil hierna denk ik aan iets van Mark Lanegan beginnen (door zijn fantastische vocalen op QOTSA's Hangin Treequote:
Ik kan het wel waarderen, maar het is niet heel bijzonder ofzo.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:24 schreef Maisnon het volgende:
http://pitchfork.com/advance/71-true-romance/
debuutalbum van Charli XCX, die wordt al vet lang voorgetrokken door Pitchfork volgens mijIk ben benieuwd of het ook iets is, zal het zo eens luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |