Dat dacht ik ook inderdaad...quote:Op zondag 30 juni 2013 08:26 schreef Leandra het volgende:
Voor iemand die geen interesse in de auto heeft loop je behoorlijk te drammen in het topic, je zou bijna denken dat je m graag wilt hebben.
Haha, leuk idee, ik ben echter zo technisch als een pinda dus dat gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:40 schreef Fer het volgende:
Hoeveel zou die waard zijn in onderdelen?
Onderdelen van het blok, zoals onderblok, zuigers en hele kop zijn toch wel toepasbaar op een turbo?
Intereur is nog netjes
Plaatwerk ook wel.
Echt ga eens ergens anders klagen, dit heb je nu wel genoeg herhaald. Het staat TS gewoon vrij om dit topic open te laten en te kijken hoe of wat.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:20 schreef ZetaOS het volgende:
Haha en TS was in ht begin nogal boos op mij omdat ik zei dat 1400 een hele nette prijs zou zijn als ze dat zou krijgen.
Bod staat nu op 800...
Mijn excuses voor de verwarring, ik doel er absoluut niet op het topic te sluiten.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt ga eens ergens anders klagen, dit heb je nu wel genoeg herhaald. Het staat TS gewoon vrij om dit topic open te laten en te kijken hoe of wat.
Waarom eigenlijk niet?quote:Op donderdag 25 juli 2013 07:55 schreef the85mc het volgende:
[..]
Sjezus kerel wat ben je irritant zeg. Ik zou het je als verkoper helemaal niet meer gunnen.
Omdat je als verkoper je geen verantwoording hoeft af te leggen waarom je een bepaalde vraagprijs hebt. En zeta heeft 'geen interesse' maar ondertussen wel iedere dag hier posten en continu over de prijs zeiken.quote:
Tuurlijk jij wel gulle geverquote:Op donderdag 25 juli 2013 08:09 schreef the85mc het volgende:
prijs zeiken dan ben ik juist veel minder coulant. Je moet t als koper ook gegund krijgen
Geen gulle gever, meer hoeveel de koper ervoor betaald. Hoe meer die zeikt over de prijs, hoe minder er van de vraagprijs afgaat. Dat bedoel ik met iemand iets gunnen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:47 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Tuurlijk jij wel gulle gever![]()
Man bij deze economische tijden mag je blij zijn als je een boot kan verkopen.
Je wilt de Saab van TS dus eigenlijk kopen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:47 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Tuurlijk jij wel gulle gever![]()
Man bij deze economische tijden mag je blij zijn als je een boot kan verkopen.
Om het exact te zeggen; er zijn 0 mensen langsgeweest en ik heb 2 reacties gehad. Een georgiėr die hem wilde verschepen via een of ander louche service, en 1 iemand die heb wilde ruilen voor zijn volvoquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:06 schreef ZetaOS het volgende:
Die auto gaat 850 opbrengen.
1200 is echt te veel.
Hardop denk ik
Na maanden op alle verkoop mediums gestaan te hebben moeten er wel 100 man langs zijn geweest, vraag me hardop af waarom die allemaal weggelopen zijn bij deze prachtige Saab.
i wonder..
Hoezo je eigen verkoop ramen ingooien..quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:14 schreef Bami-Bami het volgende:
[..]
Om het exact te zeggen; er zijn 0 mensen langsgeweest en ik heb 2 reacties gehad. Een georgiėr die hem wilde verschepen via een of ander louche service, en 1 iemand die heb wilde ruilen voor zijn volvo.
Heb je hem al op saabforum staan trouwens? Dat zou moeten helpen..quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:14 schreef Bami-Bami het volgende:
[..]
Om het exact te zeggen; er zijn 0 mensen langsgeweest en ik heb 2 reacties gehad. Een georgiėr die hem wilde verschepen via een of ander louche service, en 1 iemand die heb wilde ruilen voor zijn volvo.
Ja ook nog geen reacties, stond daar nog wel met een oudere prijs overigens.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb je hem al op saabforum staan trouwens? Dat zou moeten helpen..
Groningen is ook nog een optie. Ik woon in Groningen, mijn ouders in Lemmer.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jammer dat ie in freakin' Lemmer staat!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |