Wordt hem helaas niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:53 schreef ZetaOS het volgende:
Twee maanden verder.
Final bod 625,- Gaat hij woensdag nog op Transport naar Polen.
Thanksquote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:52 schreef StateOfMind het volgende:
TS, ik heb dit topic doorgelinkt naar het Saab topic in PTA.
Jammer. Hij had een maatje gehad op de trailer, een Saab met een opgeblazen turbo en wat schade.quote:
Tsja als je prijzen van een opkoper/ autodemontagebedrijf met een dealeronderhouden Saab gaat vergelijken...quote:Op zondag 30 juni 2013 08:18 schreef ZetaOS het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)2a&previousPage=home
Het is niet eens mijn trailer vriend.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:22 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Tsja als je prijzen van een opkoper/ autodemontagebedrijf met een dealeronderhouden Saab gaat vergelijken...
Als je perse je trailer vol wilt hebben kan je deze kopen:
http://www.saabforum.nl/saabmarktplaats/single_ad.php?ad_id=1105
Dan zijn we al een mooi end op weg natuurlijk, een vraagprijs van 1350¤ houdt niet in dat hij ook weg moet voor die prijs natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:46 schreef JohnB52 het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar ik denk dat je met een bod rond de 1000 euro tevreden kan zijn.
Waarom?
-Saab
-gewicht
-bouwjaar
-kmstand
-vraag
-aanbod
Voor een niet saabliefhebber, die er ook nog nooit in gereden heeft, is dat moeilijk uit te leggen...
Plaats dan even een TR, we lezen niet elk topic tot op de letter na. Zie ook: V&A / [V&A Policy & FAQ] Lees dit door voor je een topic opentquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:48 schreef Bami-Bami het volgende:
[..]
edit; Nog steeds even het verzoek aan een modje om de nieuwe prijs even in de OP te vermelden.
Thanks, excuus!quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Plaats dan even een TR, we lezen niet elk topic tot op de letter na. Zie ook: V&A / [V&A Policy & FAQ] Lees dit door voor je een topic opent
Frappant inderdaadquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:04 schreef delano.888 het volgende:
Hoe kan het trouwens dat deze auto 30kg zwaarder is dan mijn 5 deurs versie? Vreemd..
(willekeurige observatie, sorry)
Opties, airco enz enz...quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:04 schreef delano.888 het volgende:
Hoe kan het trouwens dat deze auto 30kg zwaarder is dan mijn 5 deurs versie? Vreemd..
(willekeurige observatie, sorry)
Waarschijnlijk meer dan wat ze er voor gaat krijgen als hele auto, maar dan moet je het wel leuk vinden om uit mekaar te slopen, + de ruimte hebben om een wrak te stallen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:40 schreef Fer het volgende:
Hoeveel zou die waard zijn in onderdelen?
Onderdelen van het blok, zoals onderblok, zuigers en hele kop zijn toch wel toepasbaar op een turbo?
Intereur is nog netjes
Plaatwerk ook wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |