Thanks voor de tip, gaan we even proberenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:51 schreef Jano9 het volgende:
Nog niemand voor deze mooie auto?
Tip zet hem op een Saab forum, raak je hem meestal wel snel kwijt.
Snap er geen hol van. Heb zelf sinds een half jaar dezelfde en ben er zo ontzettend blij mee. Wat je bij Saab krijgt betaal je bij andere merken 2x zo veel voor. Snap ook niet dat je m weg doetquote:
Zoals in de OP al aangegeven, krijg een leasebak, doe hem met pijn in m'n hart weg.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Snap er geen hol van. Heb zelf sinds een half jaar dezelfde en ben er zo ontzettend blij mee. Wat je bij Saab krijgt betaal je bij andere merken 2x zo veel voor. Snap ook niet dat je m weg doet
quote:
Hebben wij weerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]Hij is mooi, maar helaas komen er de komende tijd veel uitgaven aan...
Deze auto zal wel goed zijn, ze zijn alleen om bepaalde redenen erg impopulair. Imago van een dure maar saaie auto waarschijnlijk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:56 schreef ZetaOS het volgende:
Als ie zo goed was, was ie al lang verkocht.
Nou vooruit bod 500 euro.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:36 schreef Leandra het volgende:
een onzuinige, zware auto, en dan ook nog eens van een merk wat niet mee...
Mooi héquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:40 schreef StateOfMind het volgende:
Vanmiddag nog 2 leuke Saabs gezien. Een Viggen en een Gripen
Zekersquote:
Hoe doe je dat dan. Ik kom met veel moeite net op 10,1l / 100kmquote:Op zondag 16 juni 2013 17:56 schreef Bami-Bami het volgende:
Heb mijn verbruik inmiddels naar 9,2l / 100km, dat is goed te overzien dus. Een sportuitlaat zou ook niets voor mij zijn.
edit: Ooh ja, misschien kan een modje de OP even wijzigen met de nieuwe vraagprijs (¤1350) en de huidige kilometerstand (226.500), thanks
En je lachte mij nog wel uit toen ik zei dat je met 1400 euro blij mocht zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:56 schreef Bami-Bami het volgende:
Heb mijn verbruik inmiddels naar 9,2l / 100km, dat is goed te overzien dus. Een sportuitlaat zou ook niets voor mij zijn.
edit: Ooh ja, misschien kan een modje de OP even wijzigen met de nieuwe vraagprijs (¤1350) en de huidige kilometerstand (226.500), thanks
Ga alsjeblieft weg joh, ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:44 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
En je lachte mij nog wel uit toen ik zei dat je met 1400 euro blij mocht zijn.
En opgeschoond werd het topic. LOOK AT U NOW!
Gewoon een beetje het nieuwe rijden toepassen, maar 10,1 kan ik echt niet bij komen.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan. Ik kom met veel moeite net op 10,1l / 100km
Met een beetje netjes rijden moet dat wel kunnen, ik zit nu met de Sport Sedan op gemiddeld 8,4 ltr / 100 km.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan. Ik kom met veel moeite net op 10,1l / 100km
Thanks, kun je die andere reacties ook weghalen? Is alleen maar vervuiling.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:39 schreef rene90 het volgende:
Zullen we even bij het aangeboden spul blijven, dit is niet de plek voor een discussie over eigen ervaringen. Je hebt interesse en dan kan je reageren, het afkraken van de auto is allemaal niet nodig.
Danku
Heb wat kickjes weg gehaald, de rest van de reacties lok je ook zelf uit door wel alles te quoten en er op in te gaan. Vandaar is het handiger om het vanaf nu zo te doen dat users reageren als ze interesse hebben, verdere discussie over de auto kan per pm/dm met elkaar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:51 schreef Bami-Bami het volgende:
[..]
Thanks, kun je die andere reacties ook weghalen? Is alleen maar vervuiling.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |