Nee, hij kan ook gewoon aan hoor, opzich.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gewoon de border omslaan, is het is toch geen 20cm te groot
of gewoon een andere maat nemen
Ah oke thanks.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:04 schreef Olment het volgende:
[..]
Plus
jk
Uhmm... tbh,, ik rolde mijn mouwen altijd op
maar is het niet warm in de winkel? is een "kort" tshirt niet voldoende?
gewoon de border omslaan dan, niet moeilijk doenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, hij kan ook gewoon aan hoor, opzich.
Alleen de mouwen zijn iets te lang.
Wat is 'de border'?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:11 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gewoon de border omslaan dan, niet moeilijk doen
soberso. ipodquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:29 schreef Studeur het volgende:
Wat komt er toch goed geluid uit mn oortjes als ik ze in mm laptop doeVeel beter dan mn ipod
het "einde" van je mouw.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat is 'de border'?
Ik weet niks van kleding.
Mag da wel?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:46 schreef Gummiebeer het volgende:
Vandaag een zooitje folders en catalogi opgehaald bij een seedshop. Even orienteren voor kweek want de shop wordt ook steeds duurder. Gewoon simpel met 5 a 7 plantjes binnenkweek onder spaarlampen.
pics?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:02 schreef Klojo120 het volgende:
jaaa, kreeg zakgeld voorgeschoten dus ik had weer geld voor tabak dus weer genoeg spul om n Jtje te draaien.![]()
En wat voor een
hou ik je aanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:03 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
zal er de volgende keer aan denken.
Ik rook alleen puurquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Dan stop je wel weinig in je joint?
Oven voorverwarmen, dat je het geduld hebt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:58 schreef OllieWilliams het volgende:
Terug van de winkelStokbrood kruidenboter gehaald, ben nu de oven aan het voor verwarmen
Ook bananen gehaald, dacht dat ik eens wat gezonder aan moest gaan doen
mensen die niet met een grammafoonplaat in hun rugzak rondlopen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
mp3-spelers
mensen die hun mobiel voor muziek gebruiken
heb ook een cervelaat worst meegenomen, daar zit ik nu aan te etenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oven voorverwarmen, dat je het geduld hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |