nou begin ik me af te vragen waar je ergens bentquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
nah geen zin om op te staan lol
De appie.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:44 schreef OllieWilliams het volgende:
valt zwaar zo op de nuchtere maagEerst ff naar de appie voor ik verder rook
of rookt er niet zo veelquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Dan stop je wel weinig in je joint?
Ja, maar hij AoS zei dat hij dagelijks rookte, dus dat is zeker al meer dan 20joints.quote:
Haha, zit gewoon thuisquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:46 schreef Olment het volgende:
[..]
nou begin ik me af te vragen waar je ergens bent
Je eeerste post dacht ik dat je ergens aant lopen was in de buurt van de Appie
Ik heb ook een winkel die zo dichtbij is, echt fijnquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:50 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Haha, zit gewoon thuisMaar de AH is echt 3 minuten lopen hier vandaan
en dan nog te lui zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:50 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Haha, zit gewoon thuisMaar de AH is echt 3 minuten lopen hier vandaan
toch minimaal 10-15min fietsen hier (na wat blowen)quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb ook een winkel die zo dichtbij is, echt fijn
Zo vaak blowen dat je stonedheidsvertraging meerekent.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:51 schreef Olment het volgende:
[..]
toch minimaal 10-15min fietsen hier (na wat blowen)
dat niet doen en vaker te laat komenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zo vaak blowen dat je stonedheidsvertraging meerekent.
Maar ik heb nooit een goed besef van tijd als ik stoned ben, dus kan dat niet meerekenen.quote:
Is alleen wat oud brood... Ik loop zo wel ff naar de winkelquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:51 schreef Olment het volgende:
[..]
en dan nog te lui zijn![]()
zal die wiet wel flink zijn ingeslagenGeen kast meer die je kunt plunderen?
Haha, doe het zelf onbewust eigenlijk ookquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zo vaak blowen dat je stonedheidsvertraging meerekent.
WENTELTEEFJES!!!!!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Is alleen wat oud brood... Ik loop zo wel ff naar de winkel
tuurlijk.. alles kan met zwartquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:57 schreef Unscrewed het volgende:
Kleed zwart goed af met dit groen?
[ afbeelding ]
hmm.. broodrooster? net zo lang bakken tot ze zo knapperig zijn dat je het "oude' niet meer proeftquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Geen ei en geen melk
[..]
Geen ei en geen melk
Oke.quote:
Er is ook geen kaas..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:00 schreef Olment het volgende:
[..]
hmm.. broodrooster? net zo lang bakken tot ze zo knapperig zijn dat je het "oude' niet meer proeft
Dan kaas erop
Plusquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oke.
Ik heb namelijk een dilemma.
Bij de Plus heb ik 2 shirts gekregen, een met lange mouwen, en een met korte mouwen.
Die met lange mouwen is iets te groot, dus wat ik nu wilde doen, is dat shirt met korte mouwen nemen en er dan een shirt met lange mouwen onder doen. Heb alleen geen wit (past goed bij de Plus samen met groen), dus dacht aan zwart.. is dat raar om te doen? Of zou ik gewoon het shirt met lange mouwen aan doen en dan de mouwen oprollen? Dat is toch ook geen gezicht denk ik?
Jonko al op?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:00 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Er is ook geen kaas..Het is echt gewoon hoog tijd om ook eens naar de winkel te gaan :p
gewoon de border omslaan, is het is toch geen 20cm te grootquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oke.
Ik heb namelijk een dilemma.
Bij de Plus heb ik 2 shirts gekregen, een met lange mouwen, en een met korte mouwen.
Die met lange mouwen is iets te groot, dus wat ik nu wilde doen, is dat shirt met korte mouwen nemen en er dan een shirt met lange mouwen onder doen. Heb alleen geen wit (past goed bij de Plus samen met groen), dus dacht aan zwart.. is dat raar om te doen? Of zou ik gewoon het shirt met lange mouwen aan doen en dan de mouwen oprollen? Dat is toch ook geen gezicht denk ik?
Ben net weer aan m'n jonko begonnenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:05 schreef Olment het volgende:
[..]
Jonko al op?
Dan na de supermarkt gaan:P
(of check thuisbezorgd.nl)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |