En ja de laatste stunt van Dankbaar is verachtelijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 03:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben blij te vernemen dat je met me eens bent dat die gasten niet sporen..
En wat ik erger vind: ze gaan letterlijk over lijken en kwellen nabestaanden..

Uitermate verachtelijk inderdaad..quote:Op donderdag 7 november 2013 03:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En ja de laatste stunt van Dankbaar is verachtelijk.

Wattes?quote:Op donderdag 7 november 2013 03:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Luister eens, dat ik het niet eens ben met die lieden, dat kun je in mijn pg zo zien hoor..
Als er iets is waar ik me mee bezig hou is epistemologie hier op dit forum.
Wat denk jij nou?

Ook nooit van gehoord, maar ben dan ook geen filosoof...quote:

Het is helemaal niet moeilijk te weerleggen, het is alleen jammer dan die nalopertjes sektegedrag vertonen..quote:Op donderdag 7 november 2013 03:12 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, zoals Veldkamp opmerkt is ook waar, er is vrijheid van meningsuiting an sich, het is taak om dit soort krankzinnigheid te ontmaskeren als wat het is door argumentatie en bewijzen.... en ja, dat is soms wel moeilijk. Maar eigenlijk is het daarmee ook stom om het krankzinnigheid te noemen, het moet blijken uit de argumenten en bewijzen. Als je het al van te voren krankzinnigheid noemt dan trekt dat weer mensen aan met een bepaalde grudge tegen de status quo. Beter is het dus... te negeren?

quote:Op donderdag 7 november 2013 03:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kennistheorie
Dat had ik al gevonden jaquote:Op donderdag 7 november 2013 03:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]

quote:Op donderdag 7 november 2013 03:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
* sp3c slentert het topic uitquote:Op donderdag 7 november 2013 03:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook nooit van gehoord, maar ben dan ook geen filosoof...

Nee, het is wel moeilijk te weerleggen, gekken kunnen meer opperen dan jij kunt weerleggen.quote:Op donderdag 7 november 2013 03:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is helemaal niet moeilijk te weerleggen, het is alleen jammer dan die nalopertjes sektegedrag vertonen..

quote:
 Kan je geen ongelijk geven
 Kan je geen ongelijk geven   

Nee, is feitelijk prima te weerleggen, ze willen er alleen niet aan.. Nooit..quote:Op donderdag 7 november 2013 03:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, het is wel moeilijk te weerleggen, gekken kunnen meer opperen dan jij kunt weerleggen.
Soms is hetgeen zij opperen gewoon niet te weerleggen ook, met bewijzen, want als het niet gebeurt is, hoe kun je daar de bewijzen van hebben?

Nee, veel theorieën zijn niet te weerleggen. Waaronder veel theorieën van hen.quote:Op donderdag 7 november 2013 03:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, is feitelijk prima te weerleggen, ze willen er alleen niet aan.. Nooit..

Dat zijn ze wel.. Dus ik twijfel even aan je oprechte afkeer van die lui, sorry..quote:Op donderdag 7 november 2013 03:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, veel theorieën zijn niet te weerleggen. Waaronder veel theorieën van hen.
Het is een onderscheid dat je kunt maken tussen wetenschap en pseudowetenschap, wetenschap en religie, wetenschap en ideologie. Helaas komt dat niet voor alleen bij deze nutters ook in het alledaagse leven op een forum zoals FOK!, in NWS.
Overigens zeg ik per se niet dat speculatie niet kan hè.

Nee, dat zijn ze niet, empirisch gezien. Daarbij de schijnbare weerlegging van een theorie, is voor hen juist de bevestiging van de waarheid van die theorie.quote:Op donderdag 7 november 2013 03:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel.. Dus ik twijfel even aan je oprechte afkeer van die lui, sorry..
 .
.

Ik beledig je nergens hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 03:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ze niet, empirisch gezien. Daarbij de schijnbare weerlegging van een theorie, is voor hen juist de bevestiging van de waarheid van die theorie.
En dat je wederom een belediging uit, zal ik maar voor lief nemen, want je bent helaas in het geheel niet goed ingevoerd in deze materie.
Terecht waar ben je?.

Ga jij nou maar lekker slapen.quote:Op donderdag 7 november 2013 03:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik beledig je nergens hoor

Verder lul je slap maar zeg je niks..

Ga jij maar semi-interessant doenquote:

Dat laten we wel aan jou over.quote:Op donderdag 7 november 2013 03:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga jij maar semi-interessant doen

Nergens voor nodig, ik spreek slechts als ik weet heb van de materie..quote:

Onwetendheid is een deugd, meen je?quote:Op donderdag 7 november 2013 03:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, ik spreek slechts als ik weet heb van de materie..

Begrijpend lezen is kennelijk lastig..quote:Op donderdag 7 november 2013 03:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Onwetendheid is een deugd, meen je?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |