Nonsens.. Hele dikke nonsens..quote:Op donderdag 7 november 2013 01:58 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Heerlijk om te lezen, als nietbetrokkene......
Vergeet niet, dat Micha Kat en medewerkers vroeger zeer gerespecteerde journalisten en cameralieden waren..... En dat zij inzake Joris Demmink, justitiecorruptie en de boekhoudschandalen wél gelijk kregen.... "Overdreven hysterische toon" of niet, ze hebben daar wel punten gemaakt. Lang voordat andere media en onderzoekers in binnen- en buitenland zich daaraan waagden.....
Die Vrijland ken ik niet, maar Kat werkte lang met NRC samen en voor Telegraaf. En inzake boekhoudfraude met Pieter Lakeman, niet de eerste beste, hoor....quote:Op donderdag 7 november 2013 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nonsens.. Hele dikke nonsens..
En Kat, Dankbaar, Vrijland en consorten zijn knettergek..
Kan me niet schelen of Kat "ooit" gerespecteerd was.. Het is al jaren een volslagen idioot met waandenkbeelden.. De anderen eveneens. En ze slachtofferen de familieleden van de vermoorden waarvoor ze zeggen op te komen.. Walgelijke lui..quote:Op donderdag 7 november 2013 02:11 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Die Vrijland ken ik niet, maar Kat werkte lang met NRC samen en voor Telegraaf. En inzake boekhoudfraude met Pieter Lakeman, niet de eerste beste, hoor....
Dankbaar lijkt hier inderdaad te vast in zijn eigen scenario te zitten.... Maar wat als in 2032 het tegendeel blijkt?
Misschien levert het wel ontzettend veel geld op? Ik kan me niet voorstellen waarom ze anders zo gek doen.quote:Op donderdag 7 november 2013 02:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan me niet schelen of Kat "ooit" gerespecteerd was.. Het is al jaren een volslagen idioot met waandenkbeelden.. De anderen eveneens. En ze slachtofferen de familieleden van de vermoorden waarvoor ze zeggen op te komen.. Walgelijke lui..
Het levert ze zeker geld op..Ze bedelen er regelmatig om, "om de goede zaak"..quote:Op donderdag 7 november 2013 02:23 schreef Interv het volgende:
[..]
Misschien levert het wel ontzettend veel geld op? Ik kan me niet voorstellen waarom ze anders zo gek doen.
Die verhuist van (internet)land naar landquote:Op donderdag 7 november 2013 02:30 schreef YazooW het volgende:
Ik dacht dat die klokkenluider site plat was gegooid door justitie?
Dankbaar is ict-miljonair, dit is puur hobby voor hem. Hoe of wat weet ik niet, maar hij had dus een ict-bedrijf en is uitgekocht.quote:Op donderdag 7 november 2013 02:23 schreef Interv het volgende:
[..]
Misschien levert het wel ontzettend veel geld op? Ik kan me niet voorstellen waarom ze anders zo gek doen.
Ik hoor ook steeds dat het een gerespecteerd journalist was, maar hoezo is dat dan niet zo, volgens jou?quote:Op donderdag 7 november 2013 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nonsens.. Hele dikke nonsens..
En Kat, Dankbaar, Vrijland en consorten zijn knettergek..
Kan zijn, maar door hun hetzes hebben ze zo goed als allemaal (terechte) problemen met Justitie..quote:Op donderdag 7 november 2013 02:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dankbaar is ict-miljonair, dit is puur hobby voor hem. Hoe of wat weet ik niet, maar hij had dus een ict-bedrijf en is uitgekocht.
Micha kreeg tot voor kort 2.000 euro per maand van Jan Poot (ivm de Chipshol zaak). Hij verbleef met name in Thailand. Nu niet meer, hoe hij aan zijn geld komt tegenwoordig, weet ik niet.
Het eventuele "was"-deel doet er niet toe.. Het gaat om nu en de afgelopen jaren.. Maar verdiep je er zelf maar in.. Lees KLOL bijvoorbeeld..quote:Op donderdag 7 november 2013 02:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik hoor ook steeds dat het een gerespecteerd journalist was, maar hoezo is dat dan niet zo, volgens jou?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Micha_Kat
Ja, volkomen terecht idd.quote:Op donderdag 7 november 2013 02:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan zijn, maar door hun hetzes hebben ze zo goed als allemaal (terechte) problemen met Justitie..
Nou ik heb me er wel redelijk in verdiept hoor, hij was voordat hij van het padje afging een redelijk gerespecteerd journalist, althans dat geven bronnen aan... maar volgens jou dus niet. Uiteraard hield dat op, op het moment dat hij van het padje afging. En ja, toen ging het ook echt wel goed mis met deze jongen. Het is een zeldzaam geval, en dat is hij.quote:Op donderdag 7 november 2013 02:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het eventuele "was"-deel doet er niet toe.. Het gaat om nu en de afgelopen jaren.. Maar verdiep je er zelf maar in.. Lees KLOL bijvoorbeeld..
Heb je je ingelezen over Dankbaar? War voor soort man het is? En zeker gaat het hem wel over geld: zie het willen uitgeven van het dagboek van de moeder van Marianne Vaatstra.. Volledig tegen haar wil (verkregen via een vriendin van haar).quote:Op donderdag 7 november 2013 02:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, volkomen terecht idd.
Maar het geld motief geldt iig niet voor Willem Dankbaar.
Dat zei ik niet.. Ik zei dat "van het padje afgeraakt" belangrijker was dan "ooit gerespecteerd".quote:Op donderdag 7 november 2013 02:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ik heb me er wel redelijk in verdiept hoor, hij was voordat hij van het padje afging een redelijk gerespecteerd journalist, althans dat geven bronnen aan... maar volgens jou dus niet. Uiteraard hield dat op, op het moment dat hij van het padje afging. En ja, toen ging het ook echt wel goed mis met deze jongen. Het is een zeldzaam geval, en dat is hij.
Ict-miljonair is hij, financieel onafhankelijk. Woont ergens in Drenthe, meen ik.quote:Op donderdag 7 november 2013 02:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je je ingelezen over Dankbaar? War voor soort man het is? En zeker gaat het hem wel over geld: zie het willen uitgeven van het dagboek van de moeder van Marianne Vaatstra.. Volledig tegen haar wil (verkregen via een vriendin van haar).
Ja, die periode van het padje af duurt nu ook wel wat langer dan ooit gerespecteerd zijn ja...quote:Op donderdag 7 november 2013 02:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zei ik niet.. Ik zei dat "van het padje afgeraakt" belangrijker was dan "ooit gerespecteerd".
Dankbaar is wel wat eh hoe zal ik het noemen? Als persoon aanvaardbaarder dan de figuur Vervloesem, Van Hertum of Micha Kat. Maar uiteindelijk hetzelfde vaarwater.quote:Op donderdag 7 november 2013 02:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, sorry, was ff in de war met Vervloesem.. Maar ja, al die gekkies de hele tijd uit elkaar houden valt niet mee. En Dankbaar is zeker één van de gekkies, of hij nou geld heeft of niet..
Hop in, man...quote:Op donderdag 7 november 2013 03:01 schreef sp3c het volgende:
man, ik dacht ik google ff naar die micha kat, krijg ik dit
dude is de eigenaar van de crazy train
Ben blij te vernemen dat je met me eens bent dat die gasten niet sporen..quote:Op donderdag 7 november 2013 03:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dankbaar is wel wat eh hoe zal ik het noemen? Als persoon aanvaardbaarder dan de figuur Vervloesem, Van Hertum of Micha Kat. Maar uiteindelijk hetzelfde vaarwater.
Uiteindelijk denk ik ergens dat het een mentaal virus is, waar deze mensen aan lijden, niet ongelijk aan wat met iemand gebeurt in een religie, of een sekte.
Als je je wil verdiepen in Kat kun je beter KLOL lezen en googelen op rechtszaken tegen hemquote:Op donderdag 7 november 2013 03:01 schreef sp3c het volgende:
man, ik dacht ik google ff naar die micha kat, krijg ik dit
dude is de eigenaar van de crazy train
Luister eens, dat ik het niet eens ben met die lieden, dat kun je in mijn pg zo zien hoor.quote:Op donderdag 7 november 2013 03:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben blij te vernemen dat je met me eens bent dat die gasten niet sporen..
En wat ik erger vind: ze gaan letterlijk over lijken en kwellen nabestaanden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |