Shit happens.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:01 schreef SunTzu het volgende:
Ik rende net naar huis van de sportschool in m'n korte broek, rugzakje op. Komt er een dikke vent op een fiets langs: "De dijk is daar he". Hij duidde erop dat ik dus op de dijk moest gaan hardlopen.
Echt wtf is er mis mee als iemand gezond doet.
Een vriend van me had ook een squatfoto van me op facebook gezet, gelijk een reactie van een bierbuik mofo: "Zo kijk ik ook als ik moet poepen".
Haters gonna hate.
schijt aan hebben en gewoon je eigen ding doen. Mijn vrienden vonden het ook gek dat ik bijv met alcohol en wiet was gestopt, maar die hebben zich er ook bij neergelegd. Mensen die vroeger niks van je moesten hebben omdat je dik was zijn nu zelf dik of zieke ecto en willen opeens met je omgaan of ze ( chicks dus ) zien je opeens wel zitten. Die mogen nu allemaal de moord stikken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:01 schreef SunTzu het volgende:
Ik rende net naar huis van de sportschool in m'n korte broek, rugzakje op. Komt er een dikke vent op een fiets langs: "De dijk is daar he". Hij duidde erop dat ik dus op de dijk moest gaan hardlopen.
Echt wtf is er mis mee als iemand gezond doet.
Een vriend van me had ook een squatfoto van me op facebook gezet, gelijk een reactie van een bierbuik mofo: "Zo kijk ik ook als ik moet poepen".
Haters gonna hate.
Het effect dat spieren op vrouwen hebben valt wel mee hoor, het is vooral de zelfverzekerheid die er bij komt dat als aantrekking werkt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:53 schreef Drinky het volgende:
Na lang weer niet geweest te zijn ( voelt slecht ) vandaag weer getraind. Goede gains. Weet nog dat ik een maand of 4 geleden met 80kg deadlifts begon, zit nu op 117,5. Squats gaan minder hard helaas, van 60 naar 80( tsja, ben sowieso blij met enige gains gezien ik aan het cutten ben ). Vandaag ook de eerste keer dat ik de laatste set niet meer omhoog kon komen en het op de safety beams had moeten laten rusten.
Seated rows in mijn schema vervangen voor bent over rows, merk dat die m'n core echt goed hard aanspreekt.
[..]
schijt aan hebben en gewoon je eigen ding doen. Mijn vrienden vonden het ook gek dat ik bijv met alcohol en wiet was gestopt, maar die hebben zich er ook bij neergelegd. Mensen die vroeger niks van je moesten hebben omdat je dik was zijn nu zelf dik of zieke ecto en willen opeens met je omgaan of ze ( chicks dus ) zien je opeens wel zitten. Die mogen nu allemaal de moord stikken.
Je doet heb allemaal voor jezelf, niet voor andere mensen, dus trek je niks van anderen aan. Mensen met commentaar zijn vaak mentaal te zwak om echt ergens voor te gaan en echt te leven, ze zitten vast in de dagelijkse sleur en zien mensen die daar geen last van hebben en dat triggert iets in ze. Niks van aantrekken en gewoon doorgaan.
Bron?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
zeg maar dag tegen je testosteronlevels
dinsdag begin je weer.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:29 schreef ZetaOS het volgende:
Helaas mensen na lang wikken en wegen ben gestopt met trainen...
Hahahaha, die is wel epic. Zou gewoon hard gelachen hebben.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:01 schreef SunTzu het volgende:
Haters gonna hate.
Do you even lift?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:29 schreef ZetaOS het volgende:
Helaas mensen na lang wikken en wegen ben gestopt met trainen...
Goeie site! Thanks.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:33 schreef robuust89 het volgende:
http://simplesciencefitness.com/
Deze al bekend? Mooi overzicht!
Nee, ik ana-bowl gewoon met test.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:53 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gebruik je deze erbij?
http://www.amazon.com/gp/aw/d/B009GDDGHG
Welk spelletje?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:40 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Zag net dat spelletje op de ps3, allemaal grote roid gasten
Ja man, ook mooi in verhouding met de rest...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:51 schreef Travel. het volgende:
Goede biceps
http://www.liveleak.com/view?i=dff_1364619123
Lijkt wel of die synthol die ze er in spuiten er uit komt zetten. Echt hoe kom je er op het lijken wel gezwellenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:51 schreef Travel. het volgende:
Goede biceps
http://www.liveleak.com/view?i=dff_1364619123
Wat zit er in je shake?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:45 schreef Schadenfreude het volgende:
Kun je een lepel olijfolie door je shake mengen of geeft dat problemen
Gewoon uitproberen, en anders kun je altijd nog een shotje olijfolie nemen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:45 schreef Schadenfreude het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:45 schreef Schadenfreude het volgende:
Dat heb ik laatst geprobeerd, echt om te kotsenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:47 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Gewoon uitproberen, en anders kun je altijd nog een shotje olijfolie nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |