Als ik zo in m'n boek kijk, je schouders zelf niet, wel je vleugelsquote:Op maandag 1 april 2013 14:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als ik het goed zie dan activeer je met een dumbell pullover de front delts niet. Kan iemand dit bevestigen?
Ook krachttraining?quote:Op maandag 1 april 2013 15:01 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Als ik zo in m'n boek kijk, je schouders zelf niet, wel je vleugels
Je gebruikt hem als stabilisator om je schouder te fixeren.quote:Op maandag 1 april 2013 15:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ook krachttraining?Ja, dat maakt niet uit. Ik mag voorlopig geen chestpress oefeningen doen waarbij de front delts geactiveerd worden. Bij bijna alle chestpress oefeningen worden de front delts geactiveerd, en toch wil ik m'n chest prikkelen.
Ik merkte bij vit.d na een weekje of 2 wel een verschil; vooral in energielevel. Gewoon wat fitter, minder moeite met opstaan.. dat werk.quote:Op maandag 1 april 2013 15:36 schreef MrGuma het volgende:
Net even gekeken wat we hier in huis hebben voor vitamine D. Hebben een potje van 5mcg per tablet. Dus das 200 IU. Zou ik er 8 moeten nemen om ongeveer op de 2000 te komen.
Genieten, morgen maar even kijken in de stad.
Bij dergelijke supplementatie, hoe lang duurt het voordat er 'effect' optreedt?
Wuhaaa, sick ass squat. Maar hoort je deadlift niet wat meer er op voor te lopen?quote:Op maandag 1 april 2013 15:45 schreef SunTzu het volgende:
Nieuw PR squat en deadlift; 130kg x8 squat en 140kg x1 deadlift.
Geen idee, mijn benen zijn altijd wat dikker geweestquote:Op maandag 1 april 2013 15:48 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Wuhaaa, sick ass squat. Maar hoort je deadlift niet wat meer er op voor te lopen?
Still, good numbers
Neej joh, 140 is toch netjes.quote:Op maandag 1 april 2013 15:48 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Wuhaaa, sick ass squat. Maar hoort je deadlift niet wat meer er op voor te lopen?
Still, good numbers
Of als het tweede paasdag is en je een pussy gym hebt.quote:Op maandag 1 april 2013 16:05 schreef MarMar het volgende:
handige link voor buitentrainen wanneer sportscholen dicht zijn of je op vakantie bent oid:
http://www.spartanfam.com/doyourhomework
Bijvoorbeeld, hier wassie van 9 tot 12 open.quote:Op maandag 1 april 2013 16:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Of als het tweede paasdag is en je een pussy gym hebt.
Peck deck misschien?quote:Op maandag 1 april 2013 15:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ook krachttraining?Ja, dat maakt niet uit. Ik mag voorlopig geen chestpress oefeningen doen waarbij de front delts geactiveerd worden. Bij bijna alle chestpress oefeningen worden de front delts geactiveerd, en toch wil ik m'n chest prikkelen.
Nee Ron, gaat hem helaas niet worden. Train in m'n gym dus heb enkel de beschikking over stangen en dumbells. Heb net getraind en het ging goed met de dumbell pullover. Toch bedankt voor de tip!quote:
Vleugels?!quote:Op maandag 1 april 2013 15:01 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Als ik zo in m'n boek kijk, je schouders zelf niet, wel je vleugels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |