SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
Ik kan nooit een goede TT bedenkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
In hoeverre het werkt( met afvallen) en wat de bijwerkingen zijn ik gebruik eigenlijk nooit voedingsmiddelen met caffeine erin en als ik het doe ga ik stuiteren..
![]()
Voor afvallen lijkt het me niet nuttig als je van kleine hoeveelheden al gaat stuiteren. Eigenlijk in andere gevallen ook niet zo heel erg.
Als supplement om er eens lekker voor te gaan, ach... Al heb ik liever een fijne creatinespiegel in mn celletjes.![]()
Ik vind m helemaal Fantastick hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik kan nooit een goede TT bedenken.
![]()
Caffeine werkt alleen als mentale boost en een klein metabolisch effect. Denk aan 50 tot 100 kcal op zijn best. Voor de rest moet je er niet te veel van nuttigen. Bij 200gr kunnen bijwerkingen optreden zoals ongeduldigheid of slaap gebrek.
Pil/poeder vorm wordt beter opgenomen door het lichaam i.v.m. vloeibaar(koffie). Dus als je het voor de training gebruikt kan je beter 100 tot 200mg nemen in pil/poeder vorm. In een gemiddeld kopje koffie zit ongeveer 60 tot 120mg caffeine. Ligt voornamelijk aan hoe sterk je koffie is.
Maar als je het als supplement gebruikt kan je de normale koffie beter laten staan. Aangezien je anders slapeloosheid kan ondervinden.
TLDR;
-100 tot 200mg caffeine voor trainen
-Pil/poedervorm
-Geen koffieOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Nee daar heb je gelijk in. Ik weet niet veel over creatine maar dat je het dmv rood vlees binnen kan krijgen. Maar dat eet ik nauwelijks/liever niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:16 schreef NomanIW het volgende:
Voor afvallen lijkt het me niet nuttig als je van kleine hoeveelheden al gaat stuiteren. Eigenlijk in andere gevallen ook niet zo heel erg.
Als supplement om er eens lekker voor te gaan, ach... Al heb ik liever een fijne creatinespiegel in mn celletjes.![]()
Koffie, groene thee e.d, het heeft allemaal nauwelijks effect. Gewoon goed op je eten letten blijft het best.![]()
Indeed, meeste is mierenneuken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:26 schreef Snakey het volgende:
Koffie, groene thee e.d, het heeft allemaal nauwelijks effect. Gewoon goed op je eten letten blijft het best.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Aangezien ik nooit koffie drink denk ik dat ik wat gevoeliger zal zijn voor caffeine, maar ik kan iig een beginnen met een dosis van 100 mg of moet ik daar zelfs onder gaan zitten. Bedankt voor je uitleg trouwens.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:22 schreef Verbosity het volgende:
Caffeine werkt alleen als mentale boost en een klein metabolisch effect. Denk aan 50 tot 100 kcal op zijn best. Voor de rest moet je er niet te veel van nuttigen. Bij 200gr kunnen bijwerkingen optreden zoals ongeduldigheid of slaap gebrek.
Pil/poeder vorm wordt beter opgenomen door het lichaam i.v.m. vloeibaar(koffie). Dus als je het voor de training gebruikt kan je beter 100 tot 200mg nemen in pil/poeder vorm. In een gemiddeld kopje koffie zit ongeveer 60 tot 120mg caffeine. Ligt voornamelijk aan hoe sterk je koffie is.
Maar als je het als supplement gebruikt kan je de normale koffie beter laten staan. Aangezien je anders slapeloosheid kan ondervinden.
TLDR;
-100 tot 200mg caffeine voor trainen
-Pil/poedervorm
-Geen koffie![]()
Ik ben sinds kort weer mee begonnen en is voor krachttraining gewoon een aanrader.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee daar heb je gelijk in. Ik weet niet veel over creatine maar dat je het dmv rood vlees binnen kan krijgen. Maar dat eet ik nauwelijks/liever niet.
Goedkoop en het werkt, al heeft de een er meer profijt van dan de ander. Potje creatine monohydraat (op aanraden van iemand hier, en ik kan alleen maar beamen dat dit beter werkt dan de moderne creatine vormen - voor zover ik persoonlijk na kan gaan althans) was 15 euro.![]()
Dat doe ik nu al stukken beter dan vorig jaar. Ik val nu ook af, maar je hebt altijd het idee dat het te langzaam gaat en een vriendin van mij gebruikte die supplementen ook en zei dat het wel hielp.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:26 schreef Snakey het volgende:
Koffie, groene thee e.d, het heeft allemaal nauwelijks effect. Gewoon goed op je eten letten blijft het best.![]()
Je moet maar kijken hoe je erop reageert. Na aanleiding daarvan kan je het wel verhogen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Aangezien ik nooit koffie drink denk ik dat ik wat gevoeliger zal zijn voor caffeine, maar ik kan iig een beginnen met een dosis van 100 mg of moet ik daar zelfs onder gaan zitten. Bedankt voor je uitleg trouwens.
Heeft ook weinig toegevoegde waarde behalve de energie boost en eventueel in de cut voor die paar kcal extra die je kan nuttigen (~50-100 kcal). Zal niet zijn dat je er meer resultaat door ziet.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ik weet niet hoe het voor vrouwen werkt, ik dacht dat het iets is voor mannen daarom ook nooit in verdiept.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:29 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Ik ben sinds kort weer mee begonnen en is voor krachttraining gewoon een aanrader.
Goedkoop en het werkt, al heeft de een er meer profijt van dan de ander. Potje creatine monohydraat (op aanraden van iemand hier, en ik kan alleen maar beamen dat dit beter werkt dan de moderne creatine vormen - voor zover ik persoonlijk na kan gaan althans) was 15 euro.![]()
Ja dat maakt mij echt niet uit, dat ik nou een ei extra kan etenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:34 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Je moet maar kijken hoe je erop reageert. Na aanleiding daarvan kan je het wel verhogen.
Heeft ook weinig toegevoegde waarde behalve de energie boost en eventueel in de cut voor die paar kcal extra die je kan nuttigen (~50-100 kcal). Zal niet zijn dat je er meer resultaat door ziet.. Ik denk wel dat ik meer kan halen uit mijn training. Ik let nu wel op mijn calorie inname en zit al een paar weken onder de 1500 kcal.
![]()
Het wordt allemaal opgeblazen door de supplementen industrie. Maar als je eea na gaat lezen zijn er vreselijk veel supps waarvan de werking niet is bewezen, of een effect van 2 of 3% heeft. Zo goed als nutteloos dus.quote:![]()
Afvallen gaat nou eenmaal niet snel. Als je wel snel afvalt zit het er in no time weer aan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat doe ik nu al stukken beter dan vorig jaar. Ik val nu ook af, maar je hebt altijd het idee dat het te langzaam gaat en een vriendin van mij gebruikte die supplementen ook en zei dat het wel hielp.
Een hoop supps werken als placebo erg goed....![]()
Heb soms maaltijden van over de 1500.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja dat maakt mij echt niet uit, dat ik nou een ei extra kan eten. Ik denk wel dat ik meer kan halen uit mijn training. Ik let nu wel op mijn calorie inname en zit al een paar weken onder de 1500 kcal.
![]()
Bro-science on: Schijnt dat vrouwen kleinere borsten krijgen van caffeine. Mannen hoeven daar niet bang voor te zijn, krijgen juist meer volume also known as moobs.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ja ik wil ook niet te snel afvallen maar ben nu 0,75 kg kwijt per week. Het is raar ik ben wel een beetje chubby en heb het afgelopen jaar echt ongezond gegeten maar uiteindelijk 2 kg aangekomen. Ik zit er een beetje tussenin.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Afvallen gaat nou eenmaal niet snel. Als je wel snel afvalt zit het er in no time weer aan.
Een hoop supps werken als placebo erg goed....![]()
Haha you badass.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:42 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Heb soms maaltijden van over de 1500.![]()
Bro-science on: Schijnt dat vrouwen kleinere borsten krijgen van caffeine. Mannen hoeven daar niet bang voor te zijn, krijgen juist meer volume also known as moobs.
Ik zie dat wel vaker dat vrouwen die aan krachttraining doen bang zijn hun borsten te verliezen. Ik maak mij daar nog niet druk om.![]()
Je kunt het probleemloos in je vaginale sferen smeren hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het voor vrouwen werkt, ik dacht dat het iets is voor mannen daarom ook nooit in verdiept.![]()
Neen dat gaat prikken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:55 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Je kunt het probleemloos in je vaginale sferen smeren hoor.![]()
EC(A) stackje nemen dan maar?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja ik wil ook niet te snel afvallen maar ben nu 0,75 kg kwijt per week. Het is raar ik ben wel een beetje chubby en heb het afgelopen jaar echt ongezond gegeten maar uiteindelijk 2 kg aangekomen. Ik zit er een beetje tussenin.
Maar even serieus, 0,75 kg per week is heel netjes!![]()
Even een serieuze vraag..
ik heb vaak als ik mijn hoofd op mijn linkerschouder leg, en weer terug naar de "originele" stand zet, ik een knak in mijn nek hoor/voel.
Wat kan dat zijn?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Dan zet je verstand zich weer netjes op een rijtje.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
Even een serieuze vraag..
ik heb vaak als ik mijn hoofd op mijn linkerschouder leg, en weer terug naar de "originele" stand zet, ik een knak in mijn nek hoor/voel.
Wat kan dat zijn?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
In hoeverre is het zinnig om te decline benchpressen om je Serratus wat meer aan te spreken? Shoulder raises worden in het nieuwe schema opgenomen, vroeg me alleen af of dit zou helpen.
Ik mag in principe benchpressen, alleen niet te diep. Decline ontlast de schouders natuurlijk, maar ik kan zo 1, 2, 3 niet echt achterhalen of het ook echt bijdraagt aan het op sterkte brengen van de serratus (die relatief zwak is dus, hetgeen ik nu probeer recht te trekken).
Incline is te belastend nu, en flat benchpress zie ik ff niet zitten.
[ Bericht 7% gewijzigd door NomanIW op 29-03-2013 14:35:34 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: