toffe foto man, staat nog op mijn to do list om de melkweg er op te krijgenquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:04 schreef Uncle het volgende:
[..]
Tof idee, netjes uitgevoerd! Ik had zelf de doorschijnende vertoning weg gelaten. Alleen de schoenen en de schaduw lijkt mij nog iets sterkerEn je schaduw mist een hand, was dat de bedoeling??
[ link | afbeelding ]
Church of the Good Shepherd bij Lake Takepo (nieuw zeeland)
Was nog een hele toer om het er op te krijgen want half china stond er ook te fotograferen midden in de nachten die schenen hun foto's bij met zaklampen, allemaal door elkaar. Dus uiteindelijk maar aangeboden dat als ze allemaal hun zaklamp uit zouden laten dat ik dan van achter de kerk in zou flitsen.
Dus half china heeft wel dezelfde foto nu
In nederland wordt het sowieso lastig om de melkweg er goed om te krijgen vanwege luchtkwaliteit en lichtvervuilingquote:Op zaterdag 6 april 2013 08:08 schreef Thrilled het volgende:
[..]
toffe foto man, staat nog op mijn to do list om de melkweg er op te krijgenWat zijn je exif-gegevens? Camera?
Met standaard remote (ik stond achter de kerk met een flitser) kan ik maar tot 30s sluitertijd en diafragma was al wijd open (en langer was sowieso niet wenselijk gezien de drukte)quote:
d3s... Tssk, dat is bijna valsspelen als het om weinig-ruis-bij-hoge-ISO gaat!quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:16 schreef Uncle het volgende:
en 3200 asa op een d3s is niet zo hoog hoor
Onwijs tof.quote:Op zondag 7 april 2013 12:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
Station Montzen (BE)
Ongeveer een week geleden
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 april 2013 17:42 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Miss heb ik het verkeerd Kirsten , excuses, maarrrre....
ben jij misschien van www.blog.twespa.nl.
www.blog.twespa.nl
www.blog.twespa.nl
www.blog.twespa.nl
die ook nog 's onscherp en vrij blauw isquote:Op zondag 7 april 2013 17:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Onwijs tof.
[..]
Gigantisch watermerk over een enorm (cliché) matige foto is sowieso een beetje overbodig.
Mooie plaat!quote:Op zondag 7 april 2013 12:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
Station Montzen (BE)
[ afbeelding ]
Ik zag vandaag ook mijn eerste lieveheersbeestje van het seizoen. Helaas niet zo mooi op de foto gekregen zoals jij. Nice!quote:
Gaafe locatie, Urbex? Wel een beetje te veel HDR voor mijquote:Op zondag 7 april 2013 12:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
Station Montzen (BE)
[ afbeelding ]
Grappig 'ding', maar ik vind de hele foto een beetje donker. Weinig contrast tussen onderwerp en achtergrond maakt het moeilijk snel te zien wat je wilt overbrengen.quote:Op maandag 8 april 2013 15:42 schreef bigbass het volgende:
Ik vind deze foto erg grappig
[ link | afbeelding ]
Oude lichtfabriek by MightyBass, on Flickr
Een tijdje terug gemaakt bij de oude lichtfabriek in Haarlem.
quote:Op maandag 8 april 2013 14:09 schreef Maraten het volgende:
Van afgelopen weekend, door de duinen gefietst, niet heel bijzonder maar vind hem wel grappig
[ afbeelding ]
leuke tiltshift!quote:Op maandag 8 april 2013 18:33 schreef -CRASH- het volgende:
Na een wandeling kom ik terug op de parkeerplaats.
Staat me daar toch wat te meuren![]()
[ afbeelding ]
Op z'n kop lijkt me mooier.....quote:Op maandag 8 april 2013 14:09 schreef Maraten het volgende:
[..]
Gaafe locatie, Urbex? Wel een beetje te veel HDR voor mij
Van afgelopen weekend, door de duinen gefietst, niet heel bijzonder maar vind hem wel grappig
[ afbeelding ]
Geweldig. De compositie, lijnenspel, het licht. Prachtige plaat!quote:Op maandag 8 april 2013 19:19 schreef kezmaster9 het volgende:
Gistermorgen toevallig hierlangs gereden, heel kort gestopt, plaat gemaakt en verder...
[ afbeelding ]
Lijkt wel een speelgoedtractor.quote:Op maandag 8 april 2013 18:33 schreef -CRASH- het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is ook juist de bedoeling van tiltshift fotografie.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:48 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Lijkt wel een speelgoedtractor.
2e foto vind ik echt gaaf!quote:Op donderdag 11 april 2013 11:16 schreef MartijnA3 het volgende:
Van afgelopen zaterdag:
[ link | afbeelding ]
_DSC3865 by Martijn Klimstra, on Flickr
[ link | afbeelding ]
_DSC3300 by Martijn Klimstra, on Flickr
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:21 schreef Mirjam het volgende:
Post tiltshift foto's vooral ook even hierFOT / [Effect] Miniatuurachtige foto's: hoe maak je die?
Brunssemerheidequote:Op donderdag 11 april 2013 21:49 schreef kezmaster9 het volgende:
[..]
Brunssum.. Tegen de Duitse grens. Mooi stuk bos ligt daar :-)
Misschien ben ik wat te argwanend maar ik heb het gevoel dat dit een stuk speelgoed ( Fischer price?) is (formaat Madurodam) wat je geschoten hebt en wat verder er prima uitziet,daar niet vanquote:Op maandag 8 april 2013 18:33 schreef -CRASH- het volgende:
FOT / [Effect] Miniatuurachtige foto's: hoe maak je die?quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Misschien ben ik wat te argwanend maar ik heb het gevoel dat dit een stuk speelgoed ( Fischer price?) is (formaat Madurodam) wat je geschoten hebt en wat verder er prima uitziet,daar niet van
Zieke alfa'squote:Op maandag 8 april 2013 23:32 schreef Linds155 het volgende:
Deze kleine serie van gister![]()
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
3
[ afbeelding ]
4
[ afbeelding ]
5
[ afbeelding ]
6
[ afbeelding ]
Parkeerplaats bij het zwarte water bij Venlo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Misschien ben ik wat te argwanend maar ik heb het gevoel dat dit een stuk speelgoed ( Fischer price?) is (formaat Madurodam) wat je geschoten hebt en wat verder er prima uitziet,daar niet van
Fantastische foto, ziet er zo 3D uit, zo'n mooi tegenlicht, wow. Is het origineel ook ergens te zien, omdat de foto zo niet eens heel scherp/gedetailleerd is?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:58 schreef guitarist het volgende:
Op tour in de USA, vandaag met de band Manhattan in geweest.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |