Fantastische foto, ziet er zo 3D uit, zo'n mooi tegenlicht, wow. Is het origineel ook ergens te zien, omdat de foto zo niet eens heel scherp/gedetailleerd is?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:58 schreef guitarist het volgende:
Op tour in de USA, vandaag met de band Manhattan in geweest.
[ afbeelding ]
WAT een toffe fotoquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:04 schreef Zigger het volgende:
[..]
Fantastische foto, ziet er zo 3D uit, zo'n mooi tegenlicht, wow. Is het origineel ook ergens te zien, omdat de foto zo niet eens heel scherp/gedetailleerd is?
Een hele boel, ook al is het maar een 300mm objectief dat ik heb gebruikt.quote:
De toning van de foto en de pose zijn wel leuk maar je cropt haar voeten eraf, een shot vanaf de knieen of een total shot zou het imho een betere foto maken.quote:Op zondag 14 april 2013 20:08 schreef Row-1 het volgende:
[..]
WAT een toffe foto
1 van mijn vriendin en haar auto
[ afbeelding ]
Dit ziet er geweldig uit. Ik zit even snel wat te kijken over die lens, maar is die voor meerdere mounts verkrijgbaar?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:43 schreef Zigger het volgende:
Ik zag laatst foto's gemaakt met een SLR Magic 0.95 lens, wat een 3D effect. Zelfs in fel zonlicht kun je iets er kompleet uit lichten, zoals deze foto bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Lijkt bijna tilt shift.
Zie ook: http://www.stevehuffphoto(...)e-lm-50-t0-95-rocks/
The First and Fastest Lens for mFT, E-mount, and M mount - pre order voor maar 2995 dollar...quote:Op maandag 22 april 2013 20:44 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dit ziet er geweldig uit. Ik zit even snel wat te kijken over die lens, maar is die voor meerdere mounts verkrijgbaar?
Ik vind juist dat ze zwoel kijktquote:Op maandag 22 april 2013 23:26 schreef Schanulleke het volgende:
@Stefan: Ik vind haar blik een beetje zeikerig. Bepaalt voor mij wel de sfeer van de foto.
vorige week nog in het nieuws geweest: mannen kunnen gezichtsuitdrukking van vrouwen slecht lezenquote:Op maandag 22 april 2013 23:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik vind juist dat ze zwoel kijktGrappig dat een blik zo anders kan overkomen op verschillende mensen
Mn monitor moet sowieso een keer gekalibreerd worden. Licht was wel de bedoeling, maar is dus iets te geworden...quote:Op maandag 22 april 2013 23:26 schreef Schanulleke het volgende:
Kreator: leuke hardloopplaatjes. 'Warm' vind ik de leukste.
Peter: leuke portretten, maar wel érg licht. Is dat je bedoeling, of zit er iets mis in je monitorkalibratie?
@Ericr: Mooie maanfoto's! Hadden vast ook goed in de wedstrijd mee kunnen doen.
@ Mirjam: Cool portret. Mooi veel scherpte in de ogen.
@Stefan: Ik vind haar blik een beetje zeikerig. Bepaalt voor mij wel de sfeer van de foto.
[ link | afbeelding ]
Disco Inferno by Gilles 1972, on Flickr
Ja, we interpreteren het zoals t ons uitkomtquote:Op dinsdag 23 april 2013 06:48 schreef photolex het volgende:
[..]
vorige week nog in het nieuws geweest: mannen kunnen gezichtsuitdrukking van vrouwen slecht lezen
mooi plaatjequote:Op woensdag 24 april 2013 10:37 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Sunset @ Santa Monica Pier
[ afbeelding ]
Strikt genomen ook zonlicht.quote:
Nice man!quote:Op donderdag 25 april 2013 22:38 schreef Nalbandian het volgende:
[ afbeelding ]
Zonsondergang van vandaag.
Flickr Lightbox
Jupquote:Op donderdag 25 april 2013 22:50 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Nice man!
wel je favoriete gebouw in de omgeving he
Oh dus daarom zag de maan er zo raar uit vanavondquote:Op donderdag 25 april 2013 22:42 schreef -CRASH- het volgende:
21:45 gedeeltelijke maansverduistering.
[ afbeelding ]
Ik moet ook nog eens een maansverduisteraar aanschaffen.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Oh dus daarom zag de maan er zo raar uit vanavond
Neequote:Op donderdag 25 april 2013 23:53 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik moet ook nog eens een maansverduisteraar aanschaffen.
Das gewoon n filtertje toch?
De maan reflecteert licht. Dus het is geen lichtbron zoals de zon.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:53 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik moet ook nog eens een maansverduisteraar aanschaffen.
Das gewoon n filtertje toch?
HEerlijke foto!quote:Op donderdag 25 april 2013 22:38 schreef Nalbandian het volgende:
[ afbeelding ]
Zonsondergang van vandaag.
Flickr Lightbox
Ik vind ze leuk!quote:Op zondag 28 april 2013 15:07 schreef crazydutchboi het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon met een compactcamera - wel wat nabewerkt voor het ikea-effect van de gele taxi![]()
[ afbeelding ]
Voor m'n apartement met een oude handmatige 135mm lens - ook weer wat nabewerkt om het groen
van de stoplichten er uit te laten springen
allemaal hdr?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:39 schreef Thrilled het volgende:
Vandaag een wandeling met de camera, met mijn top 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nette plaatquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Vond deze wel aardig gelukt van gisteren.
Leuk die ronde flarequote:
Nicequote:Op woensdag 1 mei 2013 09:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Vond deze wel aardig gelukt van gisteren.
Lekkere flarequote:
Jij was er ook?quote:
tofquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Rood-Wit-Blauw op geheel eigen wijze.
Stoere plaatquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Rood-Wit-Blauw op geheel eigen wijze.
Leuke foto, maar ik heb het gevoel dat hij iets beter was geweest als je hem van wat hoger had genomen, er staat wel erg veel lichaam op de foto en weinig van zijn kop. Het zijn wel echt geweldige beestjesquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Stoere plaatJammer dat dat stuk lucht erachter zo wit is, dat trekt de aandacht wel wat weg van het onderwerp.
Prairiehondje. Die beestjes worden stukgefotografeerd in de dierentuin. Niet voor niets
[ link | afbeelding ]
Prairiehondje by De_Taartjesfee, on Flickr
Wist helemaal niet dat we Facebookvriendjes zijnquote:Op zondag 5 mei 2013 23:28 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[ link | afbeelding ]
Helicopter by Peter vd Ham, on Flickr
Weer wat geleerdquote:Op maandag 6 mei 2013 08:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat we Facebookvriendjes zijn
Toffe plaat!quote:Op maandag 6 mei 2013 00:46 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hier prima gelukt
[ link | afbeelding ]
The Coup @ Bevrijdingsfestival Overijssel by Peter vd Ham, on Flickr
Het plaatje.quote:
Gast, dat is een serieus antwoord. Het gaat om het plaatje, het is straatfotografie waarbij het geen reet uitmaakt of het technisch goed in elkaar zit, het gaat om het plaatje dat ik tof vindquote:Op maandag 6 mei 2013 12:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Gast echt, ik vraag iets. Hoe moeilijk is het nou om een serieuze reactie te plaatsen?
Ok. Ik vind het een kiekje en geen fotografisch hoogstandje. Iedereen met een telefoon had hem ook kunnen maken. De scooter staat vol in beeld, maakt de foto niet spannend/leuk. Ook het watertje met boten word volledig uit het zicht ontnomen door de scooter.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Gast, dat is een serieus antwoord. Het gaat om het plaatje, het is straatfotografie waarbij het geen reet uitmaakt of het technisch goed in elkaar zit, het gaat om het plaatje dat ik tof vind
Dit topic heet dan ook EIGEN foto's die je gewoon tof vindt en wat jij er van vindt interesseert me dan ook nietquote:Op maandag 6 mei 2013 12:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ok. Ik vind het een kiekje en geen fotografisch hoogstandje. Iedereen met een telefoon had hem ook kunnen maken. De scooter staat vol in beeld, maakt de foto niet spannend/leuk. Ook het watertje met boten word volledig uit het zicht ontnomen door de scooter.
Dat is je goed recht, ik had ook eerlijk gezegd niets anders verwacht.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dit topic heet dan ook EIGEN foto's die je gewoon tof vindt en wat jij er van vindt interesseert me dan ook niet
Anders stond het wel in beoordeel de foto van je voorganger
Ik zie hier ook portretfotos waarvan het lijkt of de modellen in hun broek poepen, maar dit topic is nu eenmaal voor je eigen plezier, dus daar hoor je mij niet overquote:Op maandag 6 mei 2013 12:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is je goed recht, ik had ook eerlijk gezegd niets anders verwacht.
Laten we die discussies beide maar niet hier voeren. Mijn vragen betreffende je foto zijn beantwoord in elk geval.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik zie hier ook portretfotos waarvan het lijkt of de modellen in hun broek poepen, maar dit topic is nu eenmaal voor je eigen plezier, dus daar hoor je mij niet over
Maar je snapt het principe van straatfotografie?
Mooi oranje lucht is altijdquote:Op maandag 6 mei 2013 18:04 schreef LompeHork het volgende:
Niet bijster bijzonder, maar ik vond 'm wel tof.
Heerlijke kleurenquote:Op maandag 6 mei 2013 18:04 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Niet bijster bijzonder, maar ik vond 'm wel tof.
Schitterende auto. Wellicht iets te krap gekaderd, maar ik neem aan dat ie niet stilstond toen je de foto namquote:Op maandag 6 mei 2013 18:23 schreef CrashO het volgende:
Ook maar weer eens een bedrage van mij.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |