Bij evenementen is dat iig wel het geval.quote:Op vrijdag 23 november 2012 07:58 schreef polariteit het volgende:
Leuk, extra exposure is nooit verkeerd
Vindt er bij plaatsen foto's ook verwijzing plaats naar bijv. de flickr of site van de fotograaf?
Jij weet mijn echte naam, als je een foto van mij plaatst, graag die gebruiken i.p.v. username (net als bij mijn festivals en andere foto's).quote:
Leuk!quote:Op donderdag 22 november 2012 15:56 schreef Levitas het volgende:
Net terug van een kleine shoot, voornamelijk om m`n nieuwe statief uit te proberen. Alle foto's laten het heerlijke weertje van vandaag wel zien denk ik zo. Of ze voorpagina waardig zijn, mogen jullie over oordelen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteraard!quote:Op vrijdag 23 november 2012 07:58 schreef polariteit het volgende:
Leuk, extra exposure is nooit verkeerd
Vindt er bij plaatsen foto's ook verwijzing plaats naar bijv. de flickr of site van de fotograaf?
Komt goedquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:14 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Bij evenementen is dat iig wel het geval.
[..]
Jij weet mijn echte naam, als je een foto van mij plaatst, graag die gebruiken i.p.v. username (net als bij mijn festivals en andere foto's).
Oops, aangepastquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:43 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Leuk!maaareuhh... Zie nogmaals de OP. De bedoeling is max. 1'tje per dag, omdat je anders van de één 3 foto's en de ander 35 foto's moet gaan beoordelen
Ok cool, ik doe meequote:Op vrijdag 23 november 2012 11:43 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Leuk!maaareuhh... Zie nogmaals de OP. De bedoeling is max. 1'tje per dag, omdat je anders van de één 3 foto's en de ander 35 foto's moet gaan beoordelen
[..]
Uiteraard!
[..]
Komt goed
hèhè, bekende gezichtenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:48 schreef freud het volgende:
Wachten om frontstage te gaan, teveel fotografen....
[ afbeelding ]
P_Bquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:14 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Bij evenementen is dat iig wel het geval.
[..]
Jij weet mijn echte naam, als je een foto van mij plaatst, graag die gebruiken i.p.v. username (net als bij mijn festivals en andere foto's).
Een hele fraaiequote:Op vrijdag 30 november 2012 00:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
Archief even open getrokken:
[ link | afbeelding ]
IJmuider sluizen zeekant by Sporingerdam, on Flickr
Thanks!quote:
MAg dat, uit het archief?quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
Archief even open getrokken:
[ link | afbeelding ]
IJmuider sluizen zeekant by Sporingerdam, on Flickr
Een optische illusie, de horizon is recht maar de lijnen van het water en de lucht gaan daar tegenin. Heel soms is het balanceren van deze lijnen iets spannender dan de rechte lijn opzoeken maar hier vind ik het prima zo.quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:25 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Thanks!
En toch heb ik nog steeds het gevoel dat hij iets scheef staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |