allebeiquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:32 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
ja, in de zin van ervaring of ja van doen!
is ook alleen maar vandaag die aanbieding op de andere sitequote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:33 schreef TNA het volgende:
http://www.plattetvdiscounter.nl/product/toshiba-46tl938g
Goedkoper dan iBOOD. Heb je ook geen haast meer.
neequote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:33 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
en er zijn geen betere tv's van rond die prijsklasse van 500 euro?
Ik vond het wel duidelijk eigenlijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:40 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
met constant ja en en nee te antwoorden, heb ik vrij weinig aan
Ze lijken slachtoffer te worden van hun eigen succes.quote:
Als Dimens het zegt, dan kan je er wel vanuit gaan dat het zo is.quote:
Nou dat niet, maar ik heb zeg maar uhm... veel ervaring met televisies.quote:
Ik heb hem weleens uitstekend beoordeelde modellen af zien kraken omdat ze 'verouderd' zouden zijn, dus zijn mening zegt voor mij niet alles.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:47 schreef Lollertrolle het volgende:
Luister maar naar Dimens, das een goei kerel
maar wat voor vergelijkende tv voor rond die prijsklasse zou je dan willen adviseren?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nou dat niet, maar ik heb zeg maar uhm... veel ervaring met televisies.
Waar dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:52 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik heb hem weleens uitstekend beoordeelde modellen af zien kraken omdat ze 'verouderd' zouden zijn, dus zijn mening zegt voor mij niet alles.
Sowieso zou ik niet voor die prijs een 46" of groter nemen. Daarmee zit je voor een duppie op de eerste rang en krijg je ook de kwaliteit waar je voor betaalt. 3X niks dus.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:52 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
maar wat voor vergelijkende tv voor rond die prijsklasse zou je dan willen adviseren?
Nogal logisch aangezien ik dat nooit heb gedaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:56 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik denk dat het nogal wat tijd gaat kosten om die posts terug te vinden
Het ging over een tv die ik destijds zelf wilde kopen, dus ik denk dat ik dat wel goed onthouden heb.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nogal logisch aangezien ik dat nooit heb gedaan.
Dat zei ik toch alquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:03 schreef alwaysonhold het volgende:
Maar als ik die review eens terug lees is dit een geweldige prijs kwaliteit.
Het enige topic wat over televisies gaat en waar wij beide in gereageerd hebben, is DIT topic. Daar ik niets heb gezegd over een televisie dat bagger is omdat het een oud model is.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:00 schreef TNA het volgende:
[..]
Het ging over een tv die ik destijds zelf wilde kopen, dus ik denk dat ik dat wel goed onthouden heb.
Ik ben blij dat je mijn advies opvolgtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:05 schreef alwaysonhold het volgende:
Ik ga hem toch bestellen, keep you updated
no thanxquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:06 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je mijn advies opvolgt
Dus je gelooft Dimens niet, iemand die technisch goed aangelegd is op dat gebied.quote:
Banapples is een kloon van ts en ts heeft nu toch besloten geen tv te kopen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:10 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dus je gelooft Dimens niet, iemand die technisch goed aangelegd is op dat gebied.
Maar een review van iemand die je helemaal niet kent en dus ook niet weet wat voor kennis hij/zij bezit geloof je wel?
Treurig man, treurig
Slecht idee.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:15 schreef sturmpie het volgende:
je kan beter naar een winkel gaan waar ze verschillende soorten platte tv's hebben, dan kun je het verschil zien
heb geen consolequote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:15 schreef blow... het volgende:
[..]
Slecht idee.
Ts, als je een console hebt op de tv zou ik er eentje nemen met een betere responstijd.
Zo'n review zegt niet alles. Welke testen zijn daar gedaan? Op wat is de beeldkwaliteit gebaseerd?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:57 schreef alwaysonhold het volgende:
Een review tegen gekomenZie: http://www.trustedreviews.com/toshiba-46tl963_TV_review
Ik quote:
Colours are exceptionally vibrant. In fact, they’re too aggressive using many of the provided picture presets, with reds in particular looking a bit overpowering. The set provides all the tools you need to correct this problem, though, and it really doesn’t take long at all to calm the offending colour saturations down a notch. While you’re at it, we’d also recommend that you shift the contrast setting down from the 100 level used by some presets - including the Standard one - as this can make images look a bit noisy.
More good news for a set as affordable as the 46TL963 is how effective its screen is at soaking up any reflections or lights that might hit it from a normal living room environment. This, as you would expect, has a very beneficial impact on the screen’s perceived contrast performance.
In fact, with ‘typical’ HD viewing, which consistently contains shots combining a mixture of light and dark content, the 46TL963’s contrast range looks excellent for such a high-value set, with punchy whites at one of the spectrum and pleasingly deep blacks at the other. Also, there’s not the same overt grey ‘wash’ over predominantly dark scenes that’s all-too-common at the 46TL963’s price level.
Verdict:
The 46TL963 feels like only an incremental improvement on its predecessor overall, and its backlight consistency with 2D is arguably slightly worse than that of its predecessor.
However, for most of the time its pictures in 2D and 3D mode look overall slightly better than those of the TL868 series, and it’s also got one or two extra features up its sleeve too. Which means that as with its predecessor, it can be considered a pretty serious bargain.
Dat is toch best goed![]()
![]()
Hij krijgt een 8
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |