Ja, ms dat je me dan eindelijk eens wilt.quote:
Maar dat wil ik toch juist helemaal niet?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Here we go againMaar ok, dan leef je je leven toch lekker gefrustreerd, bitter en eenzaam?
Ze willen niet dat je je haar afknipt, dat lijkt me duidelijk.quote:
Jij had de lapo hoor, ik ging door het slotjequote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:07 schreef Ang3l het volgende:
Godverdomme dikke stront door een rietje Pheno!
Maar daar zorg je wel voor, met die geweldige instelling van je.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar dat wil ik toch juist helemaal niet?
Ja maar, ja maarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze willen niet dat je je haar afknipt, dat lijkt me duidelijk.
Ze zijn bang dat je lekker gek en spontaan gaat doen op de bank. Met een roseetje. In je onepiece. En terecht, schijnt. Hihihi.quote:
Dan maakt dat haar ook niet meer uit toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat je lekker gek en spontaan gaat doen op de bank. Met een roseetje. In je onepiece. En terecht, schijnt. Hihihi.
Owquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij had de lapo hoor, ik ging door het slotje
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar dat wil ik toch juist helemaal niet?
All is fair in love and chocolatequote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:16 schreef Pheno het volgende:
Een paashaas van chocolade staart me aan. Probleem: die is niet van mij.
Ja, maar dan is de paashaas kapot.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Ofwel... *pakt hoofd, bitchslapt een paar keer* GET A GRIP! BE A MAN!!!!!!!!!!
Off with his head!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:16 schreef Pheno het volgende:
Een paashaas van chocolade staart me aan. Probleem: die is niet van mij.
Ze treuren om het aanstaande heengaan van een vodka zuipende femme fatale.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan maakt dat haar ook niet meer uit toch?
In je maag gaat ie ook stuk!quote:
Zeikerdsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze treuren om het aanstaande heengaan van een vodka zuipende femme fatale.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze treuren om het aanstaande heengaan van een vodka zuipende femme fatale.
Requiem voor MissB.quote:
De NS ook niet: NWS / 'NS wil mening van reizigers minder zwaar meetellen'quote:
Dat komt omdat er hier geen spoorwegennet is.quote:
Goed he? Die gasten moeten ze eens keihard aanpakken....quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
De NS ook niet: NWS / 'NS wil mening van reizigers minder zwaar meetellen'
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
De NS ook niet: NWS / 'NS wil mening van reizigers minder zwaar meetellen'
Of van Sia - Drink to get drunkquote:
Door jezelf met zorg en toewijding gecultiveerd, dus niet zeuren.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:30 schreef missbehavin het volgende:
Wat een beeld hebben jullie toch van me..
Heerlijk beeldquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:30 schreef missbehavin het volgende:
Wat een beeld hebben jullie toch van me..
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heerlijk beeld
Sexy, lichtrozige, bitchy, in de bloei van haar vamp-leven, genietende vrouw.
Soort tattoo versie van Jessica Rabbit zie ik steeds voor me
Wedden dat ie zo tegen gaat vallen..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:45 schreef Barbusse het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar stiekem lijkt World War Z me best wel tof eigenlijk
Brad Pittquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:45 schreef Barbusse het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar stiekem lijkt World War Z me best wel tof eigenlijk
In verhouding met het boek zeker ja. Maar de trailer ziet er best spectaculair uitquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wedden dat ie zo tegen gaat vallen..
Ik heb zo'n vermoeden dat al het goede in de trailer zitquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In verhouding met het boek zeker ja. Maar de trailer ziet er best spectaculair uit
Nee, nog niet. Wil ik wel erg graag zien, lijkt me tofquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:48 schreef missbehavin het volgende:
Barb, heb jij John Dies at the End al gezien?
Oh hij is echt geweldig!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Wil ik wel erg graag zien, lijkt me tof
Jamaar groetjes uit Valettaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat al het goede in de trailer zit
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar groetjes uit Valetta![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |