SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is WO rechten: geen cursisten gaarne!
Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe
Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je bezwaar maken. En in beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel waarschijnlijk niet wat dat betekent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Tchock op 28-03-2013 22:27:03 ]![]()
Dat was inderdaad een hele goede oplossing geweest!quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:15 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Oplossen met de zin: 'aangezien mijn geografische kennis onder het niveau van mijn juridische kennis ligt, doe ik hier de aanname dat Hulst in België ligt teneinde deze vraag te kunnen beantwoorden'
En hallon maharbal![]()
![]()
Dit is ook zo'n bijzonder arrest. We gooien alle regels uit alle bepalingen overboord om twee kinderen te redden.![]()
Ik heb dat wel eens vaker gedaan. Als ik echt even twijfelde over een feitelijk iets, zette ik er een aanname bij waarop ik mijn antwoord baseerde.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een hele goede oplossing geweest!
En hallon maharbal
In de praktijk doe je dat heel vaak![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat niet weten op hbo/wo niveau is ook wel schandalig.He, ik zat daar echt ook met een kop vanquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was potdomme nog een GmbH![]()
Bij Internationaal ook gedaan. Met de toevoeging dat de vraag onduidelijk geformuleerd was en uitleg hoe ik die interpreteerde.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens vaker gedaan. Als ik echt even twijfelde over een feitelijk iets, zette ik er een aanname bij waarop ik mijn antwoord baseerde.
In de praktijk doe je dat heel vaak![]()
Ja doen ze express natuurlijk die lamlullenquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:18 schreef Paxcon het volgende:
@TiesWat een kutplaats om te kiezen inderdaad.
![]()
![]()
neequote:Op donderdag 28 maart 2013 22:17 schreef Actaeon het volgende:
Dus als ik dit jaar nog een bachelor start is het goed![]()
GmbH zegt me niks, maar alsnog is het eenquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
He, ik zat daar echt ook met een kop van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was potdomme nog een GmbHwaard.
![]()
Duitse BV.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
GmbH zegt me niks, maar alsnog is het eenwaard.
![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij Internationaal ook gedaan. Met de toevoeging dat de vraag onduidelijk geformuleerd was en uitleg hoe ik die interpreteerde.![]()
Als fiscalist moet je dit weten hequote:Op donderdag 28 maart 2013 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
![]()
?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:19 schreef Actaeon het volgende:
Waarom staat er een 'in spé' in de OP?![]()
Ik schrijf te groot om dat allemaal in een hokje te kalkenquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij Internationaal ook gedaan. Met de toevoeging dat de vraag onduidelijk geformuleerd was en uitleg hoe ik die interpreteerde.![]()
![]()
Absoluut niet van mijn hand. In de regel maken mensen die Latijn gehad hebben die fout niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:19 schreef Actaeon het volgende:
Waarom staat er een 'in spé' in de OP?![]()
Ik had geen hokjes. Dus dat scheelde weer.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik schrijf te groot om dat allemaal in een hokje te kalken![]()
Iets wat je wel dient te weten op je tentamen handelsrechtquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
![]()
Wel bij Elementair denk ikquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als tweedejaars moet je weten dat zoiets niet krijgt in het eerste jaar he![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Niet? Dacht dat dat in die post van Tchock stond?Of mis ik iets.
Dat staat op de site van DUO.quote:Naast deze voorwaarden geldt het wettelijk collegegeld of een instellingscollegegeld ter hoogte van het wettelijk collegegeld ook in de volgende gevallen:
U wilt een tweede bachelor of een tweede master in de zorg of in het onderwijs volgen en heeft nog geen diploma behaald in deze richtingen. Om te bepalen of een opleiding een zorg- of een onderwijsopleiding is, kunt u het Centraal Register Opleidingen Hoger Onderwijs (CROHO) bij DUO raadplegen.
U stapt na een hbo-bacheloropleiding over naar een masteropleiding aan een universiteit en heeft daarvoor een schakelprogramma nodig, ingepast in een bachelorprogramma van een universiteit.
U bent een tweede bachelor of een tweede master gestart tijdens uw eerste studie.
Oh, en:quote:Tweede studie
Tijdens een bachelor of master kunt u vakken volgen van een andere opleiding. Zolang er nog geen diploma is behaald, kunt ook een complete tweede opleiding volgen (aan dezelfde of een andere instelling). Hiervoor kan geen extra collegegeld worden gevraagd naast het wettelijk collegegeld dat u al betaalt voor de eerste bachelor of master.![]()
Ah zoquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:21 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is 'in spe'. Het komt uit het Latijn en is dus niet 'in spé'.Dan zul je toch echt een van die oude users moeten dagvaarden voor die grove fout.
![]()
Oh nee was ook niet beschuldigend naar jou hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Absoluut niet van mijn hand. In de regel maken mensen die Latijn gehad hebben die fout niet.![]()
![]()
jij hebt al een bachelor. Dus kan je niet "een 2de bachelor starten tijdens je bachelor"quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Niet? Dacht dat dat in die post van Tchock stond?Of mis ik iets.
Wat zou je eigelijk nog willen doen![]()
Ik hoop trouwens dat herenweg.nl () niet offline wordt gehaald ooit want dan zijn we onze banner kwijt. Tenzij iemand hem mirrort maar daar zal iedereen wel te lui voor zijn.
![]()
Waar the heck heb je t overquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:22 schreef Paxcon het volgende:
Ik hoop trouwens dat herenweg.nl () niet offline wordt gehaald ooit want dan zijn we onze banner kwijt. Tenzij iemand hem mirrort maar daar zal iedereen wel te lui voor zijn.
![]()
Maar kun je dan met een bachelordiploma nog beginnen aan een nieuwe tweede bachelor? Of telt dat ook als diploma in de zin dat je dan niet nog aan een tweede bachelor kunt beginnen alleen aan een tweede master.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Dat staat op de site van DUO.
Oh, en:
[..]![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zal je zien dat we 't ook krijgen voor strafHopelijk niet.
Ik vond het echt kut hoor. Mijn antwoorden kwamen helemaal niet lekker uit de verf omdat ik alles moest proppen.![]()
ik ga hem dan maar even opslaanquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:22 schreef Paxcon het volgende:
![]()
In spe (net als per se en meer) is latijn en daar had een slot-e altijd een lange klank. In spé is een verbastering alsof het een Frans woord was.quote:![]()
Goed plan. Pax moet onze topic-deurwaarder worden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah zoDan zul je toch echt een van die oude users moeten dagvaarden voor die grove fout.
![]()
![]()
Volgens mij dat laatste.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar kun je dan met een bachelordiploma nog beginnen aan een nieuwe tweede bachelor? Of telt dat ook als diploma in de zin dat je dan niet nog aan een tweede bachelor kunt beginnen alleen aan een tweede master.![]()
je moet bachelor en master zien als fases. Je kan dus je diploma hebben in de bachelor, dan gelde regels voor 2de diploma's voor bachelorstudies. Zelfde voor mastersquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar kun je dan met een bachelordiploma nog beginnen aan een nieuwe tweede bachelor? Of telt dat ook als diploma in de zin dat je dan niet nog aan een tweede bachelor kunt beginnen alleen aan een tweede master.![]()
Is dit echt 100% waar?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
jij hebt al een bachelor. Dus kan je niet "een 2de bachelor starten tijdens je bachelor"
Wat zou je eigelijk nog willen doen![]()
![]()
Ik heb hem vervangen door een imgur-afbeelding.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:22 schreef Paxcon het volgende:
![]()
En maar een 9 halen voor rechtsgeschiedenis. Ga weg manquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]Hopelijk niet.
Ik vond het echt kut hoor. Mijn antwoorden kwamen helemaal niet lekker uit de verf omdat ik alles moest proppen.![]()
![]()
Schakelprogramma is bachelor.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:25 schreef Ties02 het volgende:
En hoe zit dat dan met schakelprogramma's?
bijvoorbeeld hier voor Fiscaal![]()
quote:100% zeker? Balen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
je moet bachelor en master zien als fases. Je kan dus je diploma hebben in de bachelor, dan gelde regels voor 2de diploma's voor bachelorstudies. Zelfde voor masters![]()
![]()
Waarom denk je dat ik het mezelf zo onmogelijk maak? ik probeer die belachelijke bedrage te ontlopen.quote:![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb hem vervangen door een imgur-afbeelding.Ik word liever novietenhoederquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Goed plan. Pax moet onze topic-deurwaarder worden.Als ik m'n P haal enzo.
![]()
Daar was voldoende ruimtequote:Op donderdag 28 maart 2013 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
En maar een 9 halen voor rechtsgeschiedenis. Ga weg man![]()
![]()
Ik vind topic-deurwaarder een hele eer hoor Pax(je).quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Ik word liever novietenhoederAls ik m'n P haal enzo.
![]()
![]()
Hmm I seequote:Op donderdag 28 maart 2013 22:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het mezelf zo onmogelijk maak? ik probeer die belachelijke bedrage te ontlopen.![]()
Klinkt nogal werkloosachtigquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vind topic-deurwaarder een hele eer hoor Pax(je).![]()
![]()
Haha watquote:Duizenden trotseren kou voor The Passion
Ondanks het koude weer wonen donderdagavond duizenden mensen de opvoering van The Passion bij in Den Haag
Bij de Hofvijver vertolken bekende artiesten het verhaal van de laatste uren van het leven van Jezus, een rol van René van Kooten.
Het muziekspektakel wordt dit jaar voor de derde keer opgevoerd. De EO en RKK zenden het evenement live uit en verwachten twee miljoen kijkers.
Vorig jaar trok de opvoering van het lijdensverhaal van Jezus 1,7 miljoen kijkers. Een stuk meer dan de eerste editie van The Passion, die 979 mensen wist te boeien.
Tot de cast behoren verder onder anderen Daniël Boissevain, Anita Meyer en Jim Bakkum. Jörgen Raymann is de verteller.![]()
Vooral heel veel status, aanzien enzo. Je boezemt angst in, wekt ontzag. De sterke arm van het recht.quote:![]()
Ik verschuil me liever op een afdeling bij de gemeente Zoetermeerquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Vooral heel veel status, aanzien enzo. Je boezemt angst in, wekt ontzag. De sterke arm van het recht.![]()
![]()
54.000 euro collegegeld voor een deeltijd bachelor rechten. 1 avondje in de week 1.5 uur werkgroep.quote:
KASSAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
Kut tentamen, heeft m'n hele ritme weer verstoord
heb het idee dat het nu 6uur is ofzo
alle supermarkten dicht, niks in huis![]()
Moet jij dat betalen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
54.000 euro collegegeld voor een deeltijd bachelor rechten. 1 avondje in de week 1.5 uur werkgroep.
KASSAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
Paxquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik verschuil me liever op een afdeling bij de gemeente Zoetermeer![]()
Ik wilde je zo'n mooie positie in het topic schenken.
![]()
![]()
Ga toch fietsen man. Zoetermeer ownt jouw kutdorpje keihardquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik verschuil me liever op een afdeling bij de gemeente Zoetermeer![]()
![]()
Schenk me volgend collegejaar het novietenhoederschap maarquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Pax![]()
![]()
![]()
Mensen die vragen, worden overgeslagenquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Schenk me volgend collegejaar het novietenhoederschap maar![]()
Zoetjequote:Op donderdag 28 maart 2013 22:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ga toch fietsen man. Zoetermeer ownt jouw kutdorpje keihard![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mensen die vragen, worden overgeslagen![]()
![]()
Weer eens een dubbele TT hoorOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Daar is nog altijd instemming van een tweede persoon voor nodig, waarde confrčre.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Pax![]()
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
SES / [SC] WO Rechten #260 - Ruiz Zambranoquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was 'ie al geweest? Ik raakte in paniek
Maandje terug.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: