SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tettenquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Terras
BBQ'en
Korte rokjes en te kleine shirtjes
Motor rijden
De groetenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb jij mijn was ook gedaan?
Wacht maar tot je ineens een boxer in je was vindquote:
Been there, done thatquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ineens een boxer in je was vind
Ow, ligt ie daar!quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ineens een boxer in je was vind
Verbrand, bedoel jequote:Op donderdag 28 maart 2013 22:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoezo heb je al wel eens mijn boxer gewassen?
Ik voor de verandering juist wel. Als het warm is zweet ik bijna nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn.
Ik heb de mazzel dat ik, zeker in dit weer, niet zoveel zweet.
Dat lijkt me wel beter dan aangezien je het van seks vaak warm zat krijgt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik voor de verandering juist wel. Als het warm is zweet ik bijna niet
Hoiquote:
Dat is inderdaad een goede manier om het warm te krijgen tijdens de koudere dagenquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel beter dan aangezien je het van seks vaak warm zat krijgt.
Ook dat ja!quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
Dat is inderdaad een goede manier om het warm te krijgen tijdens de koudere dagen
quote:
Hey boys. Hoe is het hier?quote:
Slaap zacht!quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Trusten![]()
[..]
Gaat lekker. Vanavond getraind, nu alleen last van m'n enkel
Met jou?
Gevoetbald, maar weet niet wat ik voor rare beweging heb gemaaktquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
Met mij goed. Ik kan het weekend bijna ruiken.
Hmmm.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gevoetbald, maar weet niet wat ik voor rare beweging heb gemaakt
Morgen nog werken?
GvsE!quote:
jij.. Wat voor een telefoon wil ik en waarom?quote:
Ik ook, maandag wedstrijd namelijkquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm.Ik hoop dat het snel over is.
Ja, morgen de laatste werkdag.
Galaxy note 2. Omdat het kanquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij.. Wat voor een telefoon wil ik en waarom?
oke. Ik ben anti samsung want slecht geluid en anti knaakia en anti blackberry. Whats next?quote:
Paaswedstrijd.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook, maandag wedstrijd namelijk
Eindelijk
HTC?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke. Ik ben anti samsung want slecht geluid en anti knaakia en anti blackberry. Whats next?
ja, dat ge-ovistore vind ik echt kut. Ik snap echt niet waarom mensen voor knaakia kiezenquote:
Zoiets jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Paaswedstrijd.
Jazeker. Al vind ik de weken wel snel gaan met mijn baan. De uren zijn zo om, ik ben eigenlijk altijd bezig. Soms kom ik zelfs tijd tekort.
Xperia Zquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke. Ik ben anti samsung want slecht geluid en anti knaakia en anti blackberry. Whats next?
die was de vorige keer 2x binnen een half jaar kapot, waarvan 1 keer onherstelbaar beschadigd door een mokkaccinoquote:
Sony Xperia?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat ge-ovistore vind ik echt kut. Ik snap echt niet waarom mensen voor knaakia kiezen
want?quote:
Daarom xperia z. Stevig en waterdichtquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die was de vorige keer 2x binnen een half jaar kapot, waarvan 1 keer onherstelbaar beschadigd door een mokkaccino
ik heb die mini toen gehad, die was echt cutequote:
Heb jij dat op je nieuwe baan ook?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoiets ja
Haha, zo herkenbaarWel fijn is dat, dat de tijd snel gaat.
waterdicht zeg je?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom xperia z. Stevig en waterdicht
Hmmm. Als het maar geen iPhone is.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die was de vorige keer 2x binnen een half jaar kapot, waarvan 1 keer onherstelbaar beschadigd door een mokkaccino
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb die mini toen gehad, die was echt cute
nee, ik heb genoeg aan mn iPadquote:
en dan is dat niet het eerste waar je op komt als ik om een telefoon vraag?quote:
nog 2 dagen, en dan ben ik eindelijk van mn knaakia afquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Xperia Z is echt een goed toestel van horen zeggen. Degelijk gebouwd, goede accuduur.
Ja stom hequote:Op donderdag 28 maart 2013 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dan is dat niet het eerste waar je op komt als ik om een telefoon vraag?
Fijn om te horen.quote:
Je kan 'm ook tegen de muur gooienquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nog 2 dagen, en dan ben ik eindelijk van mn knaakia af
Zekerquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Fijn om te horen.Vooral omdat je vorige baan zo kut was.
handig als ik benquote:
nee, ik moet m teruggeven.. Ik heb deze al anderhalf jaar geleendquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan 'm ook tegen de muur gooien
[..]
ZekerJa, dit is echt op alle vlakken beter
Oja, lease-toestellenquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik moet m teruggeven.. Ik heb deze al anderhalf jaar geleend
moet ik toch eerst eens stoppen met overgeven, anders krijg ik straks te horen dat ik niet tegen drank kanquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoorde van Hups dat we binnenkort moeten gaan zuipen
Ben je ziek?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
moet ik toch eerst eens stoppen met overgeven, anders krijg ik straks te horen dat ik niet tegen drank kan
nee, lenen. Van vrienden. Je kent het welquote:
niet eensquote:
Oh op die fiets.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, lenen. Van vrienden. Je kent het wel
nee, zij wist dat mijn telefoon gesneuveld was door die mokkaccino, en dus mocht ik deze lenen tot ik een nieuwe mocht uitzoeken hahahaquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh op die fiets.
"Ging per ongeluk"
Dat is wel liefquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, zij wist dat mijn telefoon gesneuveld was door die mokkaccino, en dus mocht ik deze lenen tot ik een nieuwe mocht uitzoeken hahaha
ja, wil ik wel, maar mijn lichaam nietquote:
ondanks knaakia iddquote:
daarom heb ik m dan ook nog niet helemaal vermoordquote:
Gezelligquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, wil ik wel, maar mijn lichaam niet
Dus nu ik me van de week heb ingeschreven bij een andere huisarts, kan ik daar volgende week even gezellig op bezoek
Verstandige damequote:Op donderdag 28 maart 2013 23:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarom heb ik m dan ook nog niet helemaal vermoord
sja, ik moet er langs, kan ik net zo goed doen alsof het gewoon gezellig isquote:
zeldenquote:
meestal nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je het maar op de goede momenten bent
Fijne Valentijnquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar ja.. Ik ga eens languit over de bank hangen. Fijne kerst!
Slaap lekkerquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Fijn dierendagquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Aldo in luuuuuvvvv.quote:
Knappe dame wel.quote:
Ik durf niet uit het raam te kijkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
Het is wit hier...................
Ik zag gisteravond ook hier sneeuw naar beneden komenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon bijna april... en er ligt sneeuw
Ik durf ook niet meer te zeggen dat het de laatste keer is. Daar heb ik al vier keer ongelijk mee gehadquote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:48 schreef Samzz het volgende:
Ik word er niet goed van, fucking sneeuw.
Ja, inderdaadquote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik durf ook niet meer te zeggen dat het de laatste keer is. Daar heb ik al vier keer ongelijk mee gehad
Volgens mij snap je het principe van global warming niet.quote:
Jawel hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het principe van global warming niet.
Ik zou ook moeten gaan drinken. Slaap ik misschien eens een keer goedquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:10 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb heerlijk in 1 keer doorgeslapen, maar ik was dan ook bezopen.
Ik slaap slechter van drankquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zou ook moeten gaan drinken. Slaap ik misschien eens een keer goed
Als ik straalbezopen ben slaap ik ook mega slecht, maar als ik gewoon een sixpackje wegtik is het primaquote:
dafuq?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien niet zo heel gek want de TV en slaapkamerlamp was nog aan
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In slaap pleuren met de TV en lamp aan, duh
Oh, dat maakt voor mij vrij weinig uit, hahaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als ik straalbezopen ben slaap ik ook mega slecht, maar als ik gewoon een sixpackje wegtik is het prima
Jawel want nu ben ik niet uitgerust en daar baal ik van.quote:
Hahaha ja dan is het niet zo gek.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien niet zo heel gek want de TV en slaapkamerlamp was nog aan
Waarom sliep jij dan slecht?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel want nu ben ik niet uitgerust en daar baal ik van.
Dit komt met enige regelmaat voor namelijk.
[..]
Hahaha ja dan is het niet zo gek.
Op bed liggen, surfen op je telefoon, lamp aan met het idee dat ik niet zo snel in slaap zou pleuren. Heeft wel geholpenquote:
Heb ik de laatste tijd vakerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel want nu ben ik niet uitgerust en daar baal ik van.
Dit komt met enige regelmaat voor namelijk.
[..]
Hahaha ja dan is het niet zo gek.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Het gebeurt al een paar maanden met enige regelmaat.
Hahaha.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb ik de laatste tijd vaker. Ook wel eens met laptop op schoot in slaap geflikkerd
Slaat ie af. Leuke beveiliging is dat jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:57 schreef muhahaha het volgende:
Of je probeert de motor in zijn 1 te zetten met de zij-standaard nog uitgeklapt. Serieus eerste keer dat dat gebeurde.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
Of je stapt bijna met bril op onder de douche
Goedemorgen
Goed idee wel...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Dan de lente maar een beetje in huis halen
Mooiquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Dan de lente maar een beetje in huis halen
Ouch pijnlijk, had je wel de koppeling vast?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Slaat ie af. Leuke beveiliging is dat ja
Ik heb wel eens gehad dat ik met draaiende motor (in neutraal) de zijstandaard wilde uitklappen, maar in plaats daarvan op het schakelpookje drukken
Neuh. Dus hij schoot naar voren en viel uit. Boeiend, was toch al op bestemmingquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ouch pijnlijk, had je wel de koppeling vast?
Ow hij sloeg wel meteen af?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neuh. Dus hij schoot naar voren en viel uit. Boeiend, was toch al op bestemming
Nee precies. Alleen als je op dat moment de koppeling vast hebt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Een (althans mijn) motor kan niet stationair draaien in een versnelling
Kloptquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee precies. Alleen als je op dat moment de koppeling vast hebt.
Ik moet 4 dagen werken, maar dat vind ik helemaal niet ergquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hoef volgende week maar 1 dag te werken
En krijg een hele week betaald
Nooit van gehoord, klinkt wel als iets wat ik niet zou willen hebben.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt
Multistrada kan geloof ik wel stationair lopen in de eerste versnelling
Bepaald bouwjaar geloof ik, ving ik op toen ik daar stage liepquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, klinkt wel als iets wat ik niet zou willen hebben.
Nee .... Beetje suiker of anders gewoon zo... Zoete sappige aardbeien verpesten met opgeklopte zuivel... Nee dank jequote:
Aarbeienbarbaarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee .... Beetje suiker of anders gewoon zo... Zoete sappige aardbeien verpesten met opgeklopte zuivel... Nee dank je
Aardbeienquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee .... Beetje suiker of anders gewoon zo... Zoete sappige aardbeien verpesten met opgeklopte zuivel... Nee dank je
Jaa heerlijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aardbeien. Lekker op een beschuitje
.
Juistquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slagroom moet op ijs. Of een taart of in een soesje, want slagroomsoesjes zonder slagroom kan natuurlijk niet.quote:
En op aardbeien! Maarja zal wel weer iets van boven de rivieren zijn....quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slagroom moet op ijs. Of een taart of in een soesje, want slagroomsoesjes zonder slagroom kan natuurlijk niet.
Maar nu ga ik naar Amsterdam
Veel plezierquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slagroom moet op ijs. Of een taart of in een soesje, want slagroomsoesjes zonder slagroom kan natuurlijk niet.
Maar nu ga ik naar Amsterdam
Bovenderivierenhatertquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
En op aardbeien! Maarja zal wel weer iets van boven de rivieren zijn....
Je doet het er om he?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:16 schreef Samzz het volgende:
Ik at woensdag avond een tomatensoep met een laagje room, echt heerlijk.
Tomatensoep... die wil ik wel maken dit weekendquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:16 schreef Samzz het volgende:
Ik at woensdag avond een tomatensoep met een laagje room, echt heerlijk.
Huh? Waar doe ik het om?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je doet het er om he?Ik ga niet happen
Haha laat maarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh? Waar doe ik het om?
Ik at daadwerkelijk zelfgemaakte tomatensoep met een laagje room. En een bruschetta, erg lekker.
Nog 1 ja?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:22 schreef Faxie het volgende:
Zo nog maar even snel een ticket gekocht voor een festival morgen
Beetje zoals Long Distance Calling, maar dan de hele dagquote:
Voor vanavond bedoel je?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil eens ergens heen met het OV, is de halte waar ik uit moet stappen buiten gebruik.
Helemaal opzoeken waar ik dan moet uitstappen enzo.
Hm dat trek ik niet een hele dag vrees ik en het is nog steeds koud buiten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje zoals Long Distance Calling, maar dan de hele dag
Moment, ik zal linkjes zoeken voor de band die morgen spelen
Binnenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm dat trek ik niet een hele dag vrees ik en het is nog steeds koud buiten.(geen idee of het buiten of binnen is).
En het kletsgehalte?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Binnen
Het metalhead gehalte is een stuk lager ook. Het hipster gehalte is wel wat hoger....
Je bedoelt de mogelijkheid om zelf te kletsen, of het geklets van de rest?quote:
Geen Praxis in de buurt?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
Helemaal naar de Gamma gefietst, hadden ze niet wat ik zocht
Herkenbaarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
Helemaal naar de Gamma gefietst, hadden ze niet wat ik zocht
Jawel, maar aangezien de Karwei het ook niet had ga ik er vanuit dat zij het niet hebben. En dat is nog verder fietsen en de andere kant opquote:
Goed idee wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:58 schreef AldoTheApache het volgende:
2e bier is al open vandaag
pizza in de oventopdag
ik heb net gedoucht = bierquote:
Jij bent snel dronken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb net gedoucht = bier
nu pizza = bier
straks trein = bier
daarna schiphol = bier
vliegtuig = gin tonic
aankomen = dronken![]()
Jeez wat is dit voor negativiteit en ontkenning van de realiteit.quote:
Wanneer kom je nou eens een bier drinken in Rotterdam?quote:
hoezo?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jeez wat is dit voor negativiteit en ontkenning van de realiteit.
Goed wel, laatste dagje en dan 3 dagen weekend. Hoewel ik niet kan wachten, paastakken staan in een emmer in mijn auto.quote:
Wanneer ik tijd over heb zeg maar een beetje hetzelfde als jouw nuchter-dronken opmerking.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wanneer kom je nou eens een bier drinken in Rotterdam?
Bijna nooit dus?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wanneer ik tijd over heb zeg maar een beetje hetzelfde als jouw nuchter-dronken opmerking.
nu welquote:
Yesquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goed wel, laatste dagje en dan 3 dagen weekend. Hoewel ik niet kan wachten, paastakken staan in een emmer in mijn auto.
Nee schatjon, ik werk 35 uur en leer 15 uur lijkt het wel.quote:
jammerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee schatjon, ik werk 35 uur en leer 15 uur lijkt het wel.
Hoe gaat het daar?quote:
Ook goed hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe gaat het daar?Omdat ik ze mooi vind en nu moet werken en ze gingen om 7 uur dicht dus dan was ik te laat.
Ik barst van de goede ideeënquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zei toch dat dat een goed idee was
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
Geen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:28 schreef Cod013 het volgende:
Gisteren een heerlijk trio gehad samen met 2 dames. Hoe zijn jullie ervaringen daarmee?
Jijquote:
Als je ze even doorstuurt naar mij zal ik binnenkort eens mijn ervaringen delenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:28 schreef Cod013 het volgende:
Gisteren een heerlijk trio gehad samen met 2 dames. Hoe zijn jullie ervaringen daarmee?
Als jij ze daarna doorstuurt naar mij hebben ze ook nog daadwerkelijk wat ervaringquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je ze even doorstuurt naar mij zal ik binnenkort eens mijn ervaringen delen
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:28 schreef Cod013 het volgende:
quote:
Altijd weer aandoenlijk die fantasie van die net puberende Fok!ers....quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:44 schreef Cod013 het volgende:
Ben je van de stevige dames of mag het wat dunner zijn?
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als jij ze daarna doorstuurt naar mij hebben ze ook nog daadwerkelijk wat ervaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |