SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tettenquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Terras
BBQ'en
Korte rokjes en te kleine shirtjes
Motor rijden
De groetenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb jij mijn was ook gedaan?
Wacht maar tot je ineens een boxer in je was vindquote:
Been there, done thatquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ineens een boxer in je was vind
Ow, ligt ie daar!quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ineens een boxer in je was vind
Verbrand, bedoel jequote:Op donderdag 28 maart 2013 22:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoezo heb je al wel eens mijn boxer gewassen?
Ik voor de verandering juist wel. Als het warm is zweet ik bijna nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn.
Ik heb de mazzel dat ik, zeker in dit weer, niet zoveel zweet.
Dat lijkt me wel beter dan aangezien je het van seks vaak warm zat krijgt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik voor de verandering juist wel. Als het warm is zweet ik bijna niet
Hoiquote:
Dat is inderdaad een goede manier om het warm te krijgen tijdens de koudere dagenquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel beter dan aangezien je het van seks vaak warm zat krijgt.
Ook dat ja!quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
Dat is inderdaad een goede manier om het warm te krijgen tijdens de koudere dagen
quote:
Hey boys. Hoe is het hier?quote:
Slaap zacht!quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Trusten![]()
[..]
Gaat lekker. Vanavond getraind, nu alleen last van m'n enkel
Met jou?
Gevoetbald, maar weet niet wat ik voor rare beweging heb gemaaktquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
Met mij goed. Ik kan het weekend bijna ruiken.
Hmmm.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gevoetbald, maar weet niet wat ik voor rare beweging heb gemaakt
Morgen nog werken?
GvsE!quote:
jij.. Wat voor een telefoon wil ik en waarom?quote:
Ik ook, maandag wedstrijd namelijkquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm.Ik hoop dat het snel over is.
Ja, morgen de laatste werkdag.
Galaxy note 2. Omdat het kanquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij.. Wat voor een telefoon wil ik en waarom?
oke. Ik ben anti samsung want slecht geluid en anti knaakia en anti blackberry. Whats next?quote:
Paaswedstrijd.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook, maandag wedstrijd namelijk
Eindelijk
HTC?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke. Ik ben anti samsung want slecht geluid en anti knaakia en anti blackberry. Whats next?
ja, dat ge-ovistore vind ik echt kut. Ik snap echt niet waarom mensen voor knaakia kiezenquote:
Zoiets jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Paaswedstrijd.
Jazeker. Al vind ik de weken wel snel gaan met mijn baan. De uren zijn zo om, ik ben eigenlijk altijd bezig. Soms kom ik zelfs tijd tekort.
Xperia Zquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke. Ik ben anti samsung want slecht geluid en anti knaakia en anti blackberry. Whats next?
die was de vorige keer 2x binnen een half jaar kapot, waarvan 1 keer onherstelbaar beschadigd door een mokkaccinoquote:
Sony Xperia?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat ge-ovistore vind ik echt kut. Ik snap echt niet waarom mensen voor knaakia kiezen
want?quote:
Daarom xperia z. Stevig en waterdichtquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die was de vorige keer 2x binnen een half jaar kapot, waarvan 1 keer onherstelbaar beschadigd door een mokkaccino
ik heb die mini toen gehad, die was echt cutequote:
Heb jij dat op je nieuwe baan ook?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoiets ja
Haha, zo herkenbaarWel fijn is dat, dat de tijd snel gaat.
waterdicht zeg je?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom xperia z. Stevig en waterdicht
Hmmm. Als het maar geen iPhone is.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die was de vorige keer 2x binnen een half jaar kapot, waarvan 1 keer onherstelbaar beschadigd door een mokkaccino
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb die mini toen gehad, die was echt cute
nee, ik heb genoeg aan mn iPadquote:
en dan is dat niet het eerste waar je op komt als ik om een telefoon vraag?quote:
nog 2 dagen, en dan ben ik eindelijk van mn knaakia afquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Xperia Z is echt een goed toestel van horen zeggen. Degelijk gebouwd, goede accuduur.
Ja stom hequote:Op donderdag 28 maart 2013 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dan is dat niet het eerste waar je op komt als ik om een telefoon vraag?
Fijn om te horen.quote:
Je kan 'm ook tegen de muur gooienquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nog 2 dagen, en dan ben ik eindelijk van mn knaakia af
Zekerquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Fijn om te horen.Vooral omdat je vorige baan zo kut was.
handig als ik benquote:
nee, ik moet m teruggeven.. Ik heb deze al anderhalf jaar geleendquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan 'm ook tegen de muur gooien
[..]
ZekerJa, dit is echt op alle vlakken beter
Oja, lease-toestellenquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik moet m teruggeven.. Ik heb deze al anderhalf jaar geleend
moet ik toch eerst eens stoppen met overgeven, anders krijg ik straks te horen dat ik niet tegen drank kanquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoorde van Hups dat we binnenkort moeten gaan zuipen
Ben je ziek?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
moet ik toch eerst eens stoppen met overgeven, anders krijg ik straks te horen dat ik niet tegen drank kan
nee, lenen. Van vrienden. Je kent het welquote:
niet eensquote:
Oh op die fiets.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, lenen. Van vrienden. Je kent het wel
nee, zij wist dat mijn telefoon gesneuveld was door die mokkaccino, en dus mocht ik deze lenen tot ik een nieuwe mocht uitzoeken hahahaquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh op die fiets.
"Ging per ongeluk"
Dat is wel liefquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, zij wist dat mijn telefoon gesneuveld was door die mokkaccino, en dus mocht ik deze lenen tot ik een nieuwe mocht uitzoeken hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |