hahahaquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook niet echt lekker spelen als je op komt en je word in je oog getuft
Trina Gulliver.quote:
Beetje zoals Lewis altijd.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:51 schreef -J-D- het volgende:
Barney ziet er zo lusteloos uit. Alsof hij een demonstratiepartij gooit, waar hij helemaal geen zin in heeft. Al vanaf pijl 1.
Lewis.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:53 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
van Barneveld is wel de reden dat ik darts leuk ben gaan vinden. Erg jammer dat ie weer het onderspit moet delven tegen Taylor en dan te bedenken dat hij de enige darter is die relatief vaak gewonnen heeft van Taylor op tv. Geen darter doet hem dat na ook al staat het 28-6.
Mvg haalt dat binnen 3 jaar max in.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:53 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
van Barneveld is wel de reden dat ik darts leuk ben gaan vinden. Erg jammer dat ie weer het onderspit moet delven tegen Taylor en dan te bedenken dat hij de enige darter is die relatief vaak gewonnen heeft van Taylor op tv. Geen darter doet hem dat na ook al staat het 28-6.
Hij krijgt betaald om onzin te roepenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:53 schreef Szura het volgende:
Die Frank denkt ook werkelijk dat het nog 6-6 wordt he
ja, best ergerlijkquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:53 schreef Szura het volgende:
Die Frank denkt ook werkelijk dat het nog 6-6 wordt he
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ik sta hier niet voor Raymond van Barneveld, ik sta hier wel Nederland te vertegenwoordigen!
Nou.. je wordt bedankt Raymond!
Dat denk ik ook. Ben ook wel fan van hem, woont praktisch naast me die gastquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mvg haalt dat binnen 3 jaar max in.
relatief vaak winst voor Barney tegen Taylor op TV? Mwah.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:53 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Dat zeggen ze toch netquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
relatief vaak winst voor Barney tegen Taylor op TV? Mwah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |