Zenuwen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:37 schreef THEFXR het volgende:
barney heeft wel een rooie kop, warm daar?
Doping.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:37 schreef THEFXR het volgende:
Hij dacht aan t avontuurtje met je vaderquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:37 schreef THEFXR het volgende:
Diabetes.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:37 schreef THEFXR het volgende:
Prestige jongen!quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:38 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ach Barney en Taylor eindigen toch wel beide bij de eerste 4.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... don't get him started..
Dat denk jij.quote:
Hij is net vreemd gegaan en heeft het Sylvia nog niet verteld.quote:
Barney niet. Wint alleen maar tegen de mindere. Won niet van Wade,MVG,Taylor en Thornton.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:38 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ach Barney en Taylor eindigen toch wel beide bij de eerste 4.
Ik denk dat ie wel bij de eerste 4 gaat eindigenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Barney niet. Wint alleen maar tegen de mindere. Won niet van Wade,MVG,Taylor en Thornton.
heeft die chanteersnol nog een straf gekregen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is net vreemd gegaan en heeft het Sylvia nog niet verteld.
Nee Quasimodo straalt lekker enthousiasme uitquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:39 schreef -J-D- het volgende:
Barney heeft echt het charisma van een visstick...
Enthousiasme is wat anders dan charisma.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee Quasimodo straalt lekker enthousiasme uit
Ik weet niet hoe dat afgelopen is.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heeft die chanteersnol nog een straf gekregen?
Vreemd gaan doe ik nooit..quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is net vreemd gegaan en heeft het Sylvia nog niet verteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk zelf van niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:40 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wel bij de eerste 4 gaat eindigen
Jaar cel voor chanteren Van Barneveldquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heeft die chanteersnol nog een straf gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |