Ehmz de gynaecoloog zei dat ik dan meteen contact op kon nemen met de gyn in het ziekenhuis en dat dat niet via de verloskundige gaat. Maar waarom vanaf t begin, geen idee dacht dat dat normaal was. Maar niet dus?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:21 schreef Troeta het volgende:
Grappig, die Olli.
maar dan mag je toch nog wel naar de vk Loj? Alleen op het einde misschien niet.
Wat voor sprong is er met 8 maanden? Er schuifelt hier een meisje op de grond met slaapzak en al? Alles te bevoelen en er mee te slaan...en dat doet ze al de hele week. Niet moe te krijgen.
Nu vorige topic ff bijlezen.
Ik denk dat ik de reclame niet snap... Vind em namelijk stomquote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:53 schreef Cwen het volgende:
Oh, die Olli. Ik zit te janken als die reclame voorbij komt... Maar hey, zwanger.
Ik moest nu bij mijn 2e zwangerschap ook meteen naar de gynaecoloog. Volgens mij houden ze mensen met helpp/zwangerschapsvergiftiging/hoge bloeddruk ed het liefst vanaf het begin in de gaten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:54 schreef Loj het volgende:
[..]
Ehmz de gynaecoloog zei dat ik dan meteen contact op kon nemen met de gyn in het ziekenhuis en dat dat niet via de verloskundige gaat. Maar waarom vanaf t begin, geen idee dacht dat dat normaal was. Maar niet dus?
En ik heb ff in de oei ik groei gekeken:
De 8,5 maanden sprong willen ze dingen doen die nieuw voor ze zijn. Ze gaan op onderzoek uit, onderzoek dat je kleine wetenschapper in staat stelt zijn wereld in categorieën in te delen..
Lijkt dan wel te kloppen met wat je over je kleine schrijft
4 maanden is idd wel wat jong nog daarvoor. Bij ons was het doorslapen ook verleden tijd toen ik weer ging werken. Helaas gaat het pas sinds kort beter, heeft zeker 3/4 maanden geduurdquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:27 schreef Solagratia het volgende:
Volgende week is hij 4 maanden. Dus ik wil hem ook nog geen nachtvoedingen onthouden als hij er om vraagt. Met 6 maanden wil ik starten met bijvoeding. Ik hoop dat het dat beter maakt.
Hij kan het wel, doorslapen. Laatste maand van mijn verlof kwam die keurig om 5 uur op zijn vroegst. Maar sinds ik werk (alweer een maand) is het gewoon weer hard werken 's nachts.
Doet Bram ook. Melk is melk.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:51 schreef kaatjejannie het volgende:
Misschien drinkt hij het wel op kamertemperatuur. Dat scheelt warm maken. Luuk drinkt ook melk die minder warm is.
Hahaha herkenbaar!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Doet Bram ook. Melk is melk.voooooooeeeeer.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:54 schreef Gulara het volgende:
[..]
Hahaha herkenbaar!Hier ook zo'n varkentje. Knorrend op zoek naar de melk, hele gezicht onder en afentoe hysterisch naar adem happen.
Je doet wel lang met kleding. Bram zit in 68. Broeken vaker nog 62, maar als mensen vragen welke maat dan zeg ik 68 want bijvoorbeeld broeken van noppies maat 62 passen niet over en bovenbenen en kont heen. En truitjes maat 62 zijn bijna allemaal te strak en te kort.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:37 schreef becky27 het volgende:
oh die Bram is echt een beer he![]()
Isabel is 3,5 maand en 4800 gram, die zit nog steeds in 56 en is er voorlopig nog niet uit. Jammer genoeg.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:31 schreef kaatjejannie het volgende:
Luuk had vandaag 74/80 aan. De broekspijpen van de jumpsuit waren nog wat te lang, maar de rest zat prima.. Hij heeft nu 1,5 maand in 68 gezeten. Kleren koop ik nu niet meer in het voren. Geen idee welke maat hij in de zomer heeft..
Wat een achtbaan zeg becky. Hopelijk komen jullie gauw bij en krijgen jullie weer wat rust met elkaar.
mijn Lucquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:31 schreef kaatjejannie het volgende:
Luuk had vandaag 74/80 aan. De broekspijpen van de jumpsuit waren nog wat te lang, maar de rest zat prima.. Hij heeft nu 1,5 maand in 68 gezeten. Kleren koop ik nu niet meer in het voren. Geen idee welke maat hij in de zomer heeft..
Wij zijn met vier andere stelletjes ouders geworden in 2012 en alle vijf de gezinnen kennen hun uitdagingen. Mijn vrouw voelt zich soms net een melkkoe: 32 uu werken, 3 keer per dag kolven, 2 keer voeden. Vrije dagen staan in het teken van achterstand in huishouden, sinds onze meid 6 maanden is hapjes hapjes en nog meer hapjes, naast de flesjes en uiteraard regelmatig midden in je diepe slaap je bed uit omdat ze net die nacht dat jij wil doorslapen het even niet lukt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:28 schreef Kwisted het volgende:
Ohh becky wat een emotionele achtbaan zeg. Goed dat je ziek gemeld bent, want werken gaat zo natuutlijk niet. Wel fijn dat de logopediste wat duidelijkheid kon verschaffen. En bijvoeding vanaf 4maanden is toch prima, als je kindje maar goed groeit!
Ik heb volgende week n afspraak bij de huisarts. Ik ben nu al voor de 3e keer in 2 weken ziek. Ik heb n lage weerstand denk ik. Maargoed, met mij gaat t ook niet zo best. En ik weet niet of wat ik voel normaal is..
Ik voel me moe en gespannen, heb een kort lontje. Voel me regelmatig verdrietig. Zit ondertussen bijna 10kg onder startgewicht, wat maakt dat ik nu ondergewicht heb.
Denk alleen niet dat de huisarts me kan helpen. Het is geen postnatale, daar herken ik mezelf niet in. Voel me dan nog eerder overspannen. 32u werken, kind (dat nog niet doorslaapt) en huishouden. En een man die ontslagen wordt. Mijn sociaal leven staat al op 0. Volleyballen ben ik ook mee gestopt.
Zijn er meer moeders met het gevoel dat t ze af en toe teveel wordt..?
het is ook veel. Ik werk 4 * 9 en af en toe vraag ik me ook af waar ik aan begonnen ben. Voor je gevoel bestaat je leven doordeweeks alleen door werken en voor je kindje zorgen. Best zwaar soms!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:43 schreef bitterend het volgende:
32 uur werken is ook best veel vind ik...ik werk 24 uur en dat is precies genoeg
Precies zo!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:39 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]: 32 uur werken, 3 keer per dag kolven, 2 keer voeden. Vrije dagen staan in het teken van achterstand in huishouden, sinds onze meid 6 maanden is hapjes hapjes en nog meer hapjes, naast de flesjes en uiteraard regelmatig midden in je diepe slaap je bed uit omdat ze net die nacht dat jij wil doorslapen het even niet lukt.
Had ik ook Omen, maar het viel mij erg mee! Ik vond het eigenlijk heerlijk weer even iets voor mezelf te hebben, niet altijd een kind om me heen om rekening mee te houden en de zorg te kunnen delen met anderen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:53 schreef Omentielvo het volgende:
Over twee weken ga ik ook weer 4 dagen van 9 uur werken. Zie ik best wel tegenop. Niet alleen de lange dagen. Maar ook dat ik Riley zoveel minder ga zien. Ik moet er gewoon nu al om huilen.
Is het ook, maar niet iedereen heeft de keusquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:43 schreef bitterend het volgende:
32 uur werken is ook best veel vind ik...ik werk 24 uur en dat is precies genoeg
+1quote:Op vrijdag 29 maart 2013 05:48 schreef Gulara het volgende:
Hoi![]()
Ik krijg het niet voor elkaar, mee posten met een baby. Hier gaat het goed. Hoewel Pi de laatste week significant meer huilt. Slapen is alleen fijn bovenop iemand anders, met als voorwaarde dat diegene ook heel oncomfortabel zit.![]()
's Nachts slaapt ie stukken beter, dus ik mag eigenlijk niet klagen. En het is een onwijs lekker ding!
Ik hoop over twee weken wat meer een ritme te hebben en weer wat meer te kunnen posten. Tot die tijd ben ik op zoek naar dé oplossing om ervoor te zorgen dat mijn kind alleen ergens kan liggen.
Ik vind 32 uur idd best pittig. Ik ben erg blij dat ik straks 24 uur ga werkenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:43 schreef bitterend het volgende:
Eens! Hier ook ondergewicht en de tips van de diëtiste helpen me goed!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:44 schreef becky27 het volgende:
Kwisted neem contact op met een diëtiste. Ik had ook flink onderwicht bij Noortje. De diëtiste heeft mij wel goed geholpen daarin.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeli Phaidra!
Heb een kdv in de buurt maar omdat t zo lastig gaat met eten en slapen denk ik niet dat ze de tijd voor S hebben, wat ik logisch vindquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:50 schreef Cathmar het volgende:
Och Zoe, dat is echt helemaal niet leuk zo voor jullie. Op deze manier is je vertrouwen in de opvang ook snel verdwenen. En het gaat wbt opvang toch echt om het goede gevoel. Heb je een kdv in de buurt?
Als ik je verhaal zo lees dan heb ik het gevoel dat haar misschien nog iets anders niet lekker zit, behalve de reflux. Zo sneu bij zo'n kleintje he. Kon ze het je maar vertellen.
Begrijp ik goed dat je een afspraak hebt bij de kinderarts? Wanneer?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:59 schreef Logician het volgende:
Tico
Noa begint op jabba de hut te lijken
http://instagram.com/p/Xfaowoshgi/
Ze is alweer 2kg aangekomen sinds haar geboorte
Heb je er nog vakantie aan vast geplakt ook dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:06 schreef Ticootje het volgende:
Als ik 6 weken voor m'n bevaldatum verlof had genomen had ik aankomende week weer moeten gaan werken.
Nu heb ik nog een maand.
Ja ze schelen 6 dagen. en best wat in geboorte gewicht. Kyan was 3910 en woog vorige week 4860 dacht ik. Zal hem van de week weer even wegen. cb bezoek duurt nog ruim een week.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |