Morning dames en heer !
Zoe: Pittig hoor ! en echt rot voor je meisje. Hoop dat het snel beter gaat, dit is niet leuk meer. Dat kokken is zo naar om te zien.
Ik bedoelde of je misschien een vriendin mee had genomen. Ik weet dat je man weg is. De mijne is weer redelijk fit. Gelukkig, wat een verschil maakt dat.
Goed dat je naar de kinderarts gaat. En NEE je mag je was niet opsturen

. Succes bij de gastouder. Lastig ! Ik weet even geen oplossing. Is het niet mogelijk om eerst de reflux onder controle te krijgen en tijdelijk de GO te stoppen ? Of is dat juist niet goed ??? Geen ervaring hier.
Phaidra: Mooie stat plaatjes. Helemaal prima ! Bewegende baby’s zijn idd geweldig (vermoeiend).
Wat een lekker jochie ! Super blij !
Kyara, Troeta, Ophelia, Mineola en Mango: Mooie Lekkere stats ! Fijn ! Wat een verschillen !
Onze stats komen volgende week !
(bij 8 maanden en 2 weken)
Soesa: Fijn dat het goed gaat met Etje! Vakantie, super ! Ook spannend voor het eerst met je meisje. Waarheen ?
Goed idee om je even ziek te melden. Uitrusten !!!
Kwisted: Wat een zorg. Onzeker dus allemaal met werk/inkomen. Zal ook weerslag hebben op F ? Dat jullie piekeren ?
Eerste tandje ! Hoera. Je meid is rap.
Tinu: Trapklimmen ! Wat schattig ! Kijk je wel uit met die babyschommels, hahaha. Hier zijn ze met de post, teruggestuurd. Een leuke mooie veilige schommel lijkt me wel nog steeds erg leuk. Las ook in het dreumes topic over een soort waterspeelbaan. Leuk als je een tuin hebt ?
Succes straks bij de HA.
Kyara: gekkenhuis. Gelukkig een helpende moeder.
Loj: Sprongetjes ! Het blijft me een raadsel. Net als Mango hier, geloof opeens in sprongetjes op de moeilijke momenten. Fijn dat je goedgekeurd bent.
Logi: Wat een achtbaan. Heel eng allemaal. Gelukkig weer naar huis, maar ook erg spannend lijkt me. Sterkte. Schrijf lekker van je af !!!
As: Spannend zondag ! Wat ga je doen ?
Skoap: Beterschap voor Luc. Hier geen ervaring met oorontsteking, maar hoor dat het echt super pijnlijk is.
Troeta: Fijn dat je er weer bent. Ook mooie stats en een ondernemend meisje. Leuk ! Sprong van 8 maanden ook benieuwd naar. Die waslijst van “oei ik groei” is ook altijd wel toepasbaar. Dat ontdekken en afleiding herken ik enorm.
Kusjes en dansen, wat leuk !
coco: Hoe is het bij jullie ?
Omen: Wat een schattig kunstwerkje ! En vrolijk Passen, whahahaha !
Twink: Mooie stats plaatjes ! En beterschap. Zwaar zelf griep met een kleintje. Hoop dat je man idd kan bijspringen. Fruithapje kan later ook nog toch ?
Sola: Een koukleumpje. Sterkte met de weinige uren slaap. Hoop dat er geen helmpje nodig is.
Ophelia: Hier ook steeds een echo bij de controles. Super fijn ! En wel echt persoonlijke benadering.
Asfalt: Je klinkt erg trots en betrokken !
Son: 8 maanden !!!
Hier komt olli er ook niet in. Hou van voetbal, maar ja geen Feyenoord he.
En wat leuk: zwaaien ! Hebben jullie dat geoefend ?
Gulara:

Hoe zwaar ook soms, het duurt echt maar even. Geniet er van. Zo’n heerlijke plakbaby is zo waardevol. Mis het echt. Gelukkig wil mn meisje veel op me liggen en knuffelen. Maar dat echte plakken van het begin is niet meer. Douchen met baby even in wipper naast je geen optie ?
Of mee onder de douche ?
Pessie: Vind de reclame ook stom
Hoe is het bij jullie ?
Hier is een wonder gebeurd
Mn meisje heeft van 19.30 tot 7.30 geslapen , aan 1 stuk door . Ik kan het nog niet geloven
Wat een heerlijkheid. Helaas zat ik zelf op van 1 tot 3. En heb 2x even gekeken of ze het nog deed
Maar, tsjonge jonge, wat een feest ! Het is 5 maanden geleden ( of zo iets) dat dit voor het laats gebeurde.
Gisteren heeft ze niet echt meer gegeten dan normaal, hebben we een druk dagje gehad (visite enzo) en badritueel overgeslagen. Ben benieuwd of dit weer een gewoonte gaat worden
Fietsstoeltje is binnen ! Hoera ! Nog niet in gebruik maar zodra het mooi weer is er op uit.