Omdat ik die American pie dvd's wil hebbenquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom moet je die dvd's jatten dan?
Je hebt het eindelijk door man.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
TT is waarheid, jammer dat dat niet op mij van toepassing is. Sneue ik![]()
Ik denk dat de kans dat Pizza jou bedriegt toch stukken hoger ligt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:45 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
He ho!
Ik bedrieg je niet echt met Zayn Malik he
oh zo jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Omdat ik die American pie dvd's wil hebben
Dan hebben we dit weekend gelijk leuke films om te kijken enzo
Harold & Kumarquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Omdat ik die American pie dvd's wil hebben
Dan hebben we dit weekend gelijk leuke films om te kijken enzo
En Niall?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb ruzie met hem gehad, spreek hem sinds een week of 2 niet meer.
Ik heb dan ook bijna directe banden met o.a. Putin.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat Pizza jou bedriegt toch stukken hoger ligt.
Weet je wel welke connecties die man heeft?Tering, kan er alleen maar van dromen
quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh zo ja![]()
Paasweekend american pie kijken
En dan de helft weer niet zien ofc
Mijn opa is de look-a-like van Putinquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb dan ook bijna directe banden met o.a. Putin.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niall is in het echt ontzettend arrogant, hem wil je niet eens ontmoeten
ja of eerst een keer of 5 even achter elkaar en daarna een paar films en dan nog een paar keer en dan nog meer filmsquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:50 schreef Taexon het volgende:
[..]nou dan kijken we de helft die we niet zien gewoon weer opnieuw
Ja het zijn er... 5 of 6 denk?
Helemaal niet man.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niall is in het echt ontzettend arrogant, hem wil je niet eens ontmoeten
Serieus?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb dan ook bijna directe banden met o.a. Putin.
Dat is natuurlijk ook nog een optiequote:Op donderdag 28 maart 2013 19:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja of eerst een keer of 5 even achter elkaar en daarna een paar films en dan nog een paar keer en dan nog meer films
ja ligt er ook aan waar je zin in hebt ofcquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook nog een optie
We kijken wel![]()
Vooral toen Bryant nog even langs kwamquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Serieus?Was wel chill toen die ganja zaterdag met de mannen van Triggerfinger weet je nog
![]()
Klein beetje maarquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maak ik nu alweer dromen kapot?
We zien het welquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ligt er ook aan waar je zin in hebt ofc
wat zit je nou weer te lachen johquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
We zien het wel
We hebben het hele paasweekend de tijd om die films te kijken dus er is vast wel een moment dat we tijd hebben om te kijken![]()
![]()
godsamme
Sobersoquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vooral toen Bryant nog even langs kwamik had pas de dag daarna met hem afgesproken
Gewoon droog ditdatquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat zit je nou weer te lachen joh
Heb best zin om een paar van die films te kijkenmaar dan ook echt kijken
Haha oke mooizoquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gewoon droog ditdat
jaaaahaaa ik ook hoor
Anders ga ik ze niet voor niets nu halen, kan dan net zo goed geen film opzetten
Oke brb films halen
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Haha oke mooizo
Tot zo schatje poepie ly blablabla
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
He ik at pannenkoeken vanavond maar ze waren goor dus heb ik broodjes kaas gegeten #swagleef
#tuigleef #hamerswag #dagboekswag #avondeten
baasquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
Oh en die nieuwe bioshock is best nice
Ja, JLo zit erin toch?quote:
RTL8.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Op welke zender komt die dan?
Ja, hele filmquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, JLo zit erin toch?
Deze toch hoop ik wel de hele film, vorige film met JLo was ze in het begin al dood
Ok dan ga ik m kijkenquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:22 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Ja, hele film
Is feel good movie
kkgrappig XDquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
Pizza heeft het denkvermogen van een vrouw xD
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
kkgrappig XD
(ik weet niet wat het inhoudt eigenlijk)
Ik kijk elke donderdag 2 voor 12quote:
Nou, ik ben helemaal alleenquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kijk elke donderdag 2 voor 12
Daarbij moet je vrouwenfilms alleen samen met een vrouw kijken.
Oh darn! Helemaal vergeten, ik voelde me zo connected!quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar wij zijn nu niet samen
herkenbaarquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:32 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Oh darn! Helemaal vergeten, ik voelde me zo connected!
Die pizza toch, dringt helemaal binnen in je ziel
Wij zijn samen in een metafysische vorm die alleen tot stand kan komen door een complete overgave van twee zielen aan elkaar. Dus eigenlijk kijk ik nu met je meequote:Op donderdag 28 maart 2013 20:32 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Oh darn! Helemaal vergeten, ik voelde me zo connected!
Die pizza toch, dringt helemaal binnen in je ziel
quote:
Wow, je zit symbolisch in mequote:Op donderdag 28 maart 2013 20:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wij zijn samen in een metafysische vorm die alleen tot stand kan komen door een complete overgave van twee zielen aan elkaar. Dus eigenlijk kijk ik nu met je mee
hihi ik zit symbolisch in je![]()
zo slecht pizzaquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wij zijn samen in een metafysische vorm die alleen tot stand kan komen door een complete overgave van twee zielen aan elkaar. Dus eigenlijk kijk ik nu met je mee
hihi ik zit symbolisch in je![]()
17 jaar jong,quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
Scudder hoe jong ben jij eigenlijk
Ontzettend cool ja.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:35 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
[..]
Wow, je zit symbolisch in me
Zo cool![]()
Is het al 8:30 dan?
Oeh ik ookquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:38 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
17 jaar jong,
maar bijna 18 jaar oud
oh wist ik niequote:Op donderdag 28 maart 2013 20:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Liefde kent geen goed of slecht.
Kom nou Pizza!quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Probeer je te zeggen dat je een kuiken bent????
Mijne welquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Liever niet, vind mijn laptop niet zo leuk
Niet grappigquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Lijkt me niet want als dat zo was zou je niet achter de computer zitten gok ik
zou om 7 uur al zijnquote:
nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij is nu leeg op mij na
hopiquote:
krabsquote:
O ja, lekker aan die haartjes knabbelenquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:46 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Kom nou Pizza!
jij weet beter, toch?![]()
Ik ben een vrouw met een snor
Nja, morgen DV meeten, zaterdag de hele dag werken en maandag weer werken. En schoolwerkquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bijna vrijdag he dus kan niet beter
Nog plannen voor dit weekend?
ohja dierenpark Emmen is tofquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nja, morgen FV meeten, zaterdag de hele dag werken en maandag weer werken. En schoolwerk
ging wel goedquote:
Nah, ze gaat vannacht uit en is morgenochtend pas terug. Dus we gaan savond in zwolle meeten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohja dierenpark Emmen is tof
Dat laatste is wat minderveel plezier morgen alvast
dierentuinenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nah, ze gaat vannacht uit en is morgenochtend pas terug. Dus we gaan savond in zwolle meeten.
Ik wil naar een dierentuin![]()
oh dacht dat je naar dierentuin gingquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nah, ze gaat vannacht uit en is morgenochtend pas terug. Dus we gaan savond in zwolle meeten.
Ik wil naar een dierentuin![]()
Ja ik wil nog een keer naar burgers zooquote:
Ja ik ookquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh dacht dat je naar dierentuin ging
Dierentuinen zijn zo leuk
burgers zoo was geweldigquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik wil nog een keer naar burgers zoo
te vaak geweest geen bal meer aanquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
burgers zoo was geweldig
Ik woon er eigenlijk best dichtbij, al hele tijd niet geweestquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
burgers zoo was geweldig
ik ben er pas 1x geweest maar het is zo leuk als je het zelf maaktquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik woon er eigenlijk best dichtbij, al hele tijd niet geweest
lijkt me tof jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik wil nog een keer naar burgers zoo
ik woon er zo'n 7 km vandaanquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik woon er eigenlijk best dichtbij, al hele tijd niet geweest
ik ben wel naar de efteling geweestquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
en ook nog nooit naar de efteling, wtf![]()
heb je wel pokemon gespeeld vroeger?
sofquote:
oh gaaf, ben je in de vogelrock en de python geweest enzo?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik ben wel naar de efteling geweestpaar weken terug
Pokemon![]()
wtf waarom krijg je dat niet uitbetaald?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:18 schreef supersof het volgende:
20.30 pas klaar met werken ipv 20 en niet uitbetaald krijgen![]()
Watquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:18 schreef supersof het volgende:
20.30 pas klaar met werken ipv 20 en niet uitbetaald krijgen![]()
Naaktfoto's van je haai kunnen per DM grgrquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
geweldig speesj hem helemaal XD
Ik mocht net instappen in de python gaat dat tering ding gek doenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh gaaf, ben je in de vogelrock en de python geweest enzo?
ging ie kapot?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik mocht net instappen in de python gaat dat tering ding gek doen
vogelrock is tof!
Nee ze had de minimale lengte nietquote:
jaquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ze had de minimale lengte niet
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ze had de minimale lengte niet
ha vrekquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoi meneer qwerty, welkom terug
nee man :squote:Op donderdag 28 maart 2013 21:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Naaktfoto's van je haai kunnen per DM grgr
neequote:Op donderdag 28 maart 2013 21:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Kennen jullie dat gevoel als je naakfoto's vraagt en dan genadeloos de grond in wordt geboord?
nee ik werd alleen gebeld door boze oudersquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Kennen jullie dat gevoel als je naakfoto's vraagt en dan genadeloos de grond in wordt geboord?
ughum... k... p....dquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
Naaktfoto's![]()
Alleen onzekere bitchess
Was grapje jwzquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
Naaktfoto's![]()
Alleen onzekere bitchess
Nou, dat vind ik zelf ook nog lastigquote:
food innovation en kinderenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik zelf ook nog lastiger komt niet concreet een studie uit ofzo, maar heel veel verschillende dingen. Pedagogiek, of kinderopvang, of food design and innovation ofzo
Ik weet niet hoe ik de richting moet noemen ofzo![]()
Je lijkt me wel iemand om wat met kinderen te doen hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik zelf ook nog lastiger komt niet concreet een studie uit ofzo, maar heel veel verschillende dingen. Pedagogiek, of kinderopvang, of food design and innovation ofzo
Ik weet niet hoe ik de richting moet noemen ofzo![]()
mijn hele pc staat vol met naaktfoto'squote:Op donderdag 28 maart 2013 21:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
Naaktfoto's![]()
Alleen onzekere bitchess
Wauw jij kan werkelijk overal over stressenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
mehhh vriendin had paar dagen geleden afgezegd maar besloot gster toch om met mij mee de stad in te gaan
ze zou om half 10 komen maar ze heeft sinds 9u niet meer op wa gekeken
ogod wat als ze ineens afzegd
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Wauw jij kan werkelijk overal over stressen
Is ze eral?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
mehhh vriendin had paar dagen geleden afgezegd maar besloot gster toch om met mij mee de stad in te gaan
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Omdat de vorige keer in dat half uur erbij wilde schrijven een meisje zei dat dat niet mocht ivm bezuiniging enzoquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wtf waarom krijg je dat niet uitbetaald?
Okee man, gelukkig heb ik genoeg hardeschijfruimte voor filmpjesquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mijn hele pc staat vol met naaktfoto's
k heb me godverdomme helemaal klaargemaakt, een uur met makeup en haar zitten klooien alles zit perfectquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Wauw jij kan werkelijk overal over stressen
Bullshit, je werkt, dus je krijgt geld.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat de vorige keer in dat half uur erbij wilde schrijven een meisje zei dat dat niet mocht ivm bezuiniging enzo![]()
wheheheh jaquote:
Ja ik ook wel, maar niet op school. Want: schoolquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je lijkt me wel iemand om wat met kinderen te doen hoor
neequote:Op donderdag 28 maart 2013 21:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Oke ik zet er morgen wel een half uur bijquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bullshit, je werkt, dus je krijgt geld.
Ga gewoon alleen stappen? en jagen, heb je ook geen blok aan je been (Lees: vriendin) die je de heletijd terughoudtquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
k heb me godverdomme helemaal klaargemaakt, een uur met makeup en haar zitten klooien alles zit perfect
ik word zo boos als ze afzegt
lollll ik ga niet alleen dansen etcquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ga gewoon alleen stappen? en jagen, heb je ook geen blok aan je been (Lees: vriendin) die je de heletijd terughoudt
wat een bullshit, als je de volgende keer overwerk niet betaald krijgt gewoon lekker de tijd weggaan tot wat je betaald krijgtquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat de vorige keer in dat half uur erbij wilde schrijven een meisje zei dat dat niet mocht ivm bezuiniging enzo![]()
Nooit om gevraagd dus neequote:Op donderdag 28 maart 2013 21:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ja maar het was echt een rotzooi op de afdeling. En om half acht kwam nog gebak en vet veel gasverpakkingquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat een bullshit, als je de volgende keer overwerk niet betaald krijgt gewoon lekker de tijd weggaan tot wat je betaald krijgt
wettelijk verbodenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan bel je P_z gok dat die zich wel even naar groningen sneltquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lollll ik ga niet alleen dansen etc
Dus je gaat ons zo weer verlaten?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
ja maar je werkt niet voor de kat haar kut dus gewoon lekker bijschrijven dat halfuur en anders zorgen ze dat het eerder geen bende meer isquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar het was echt een rotzooi op de afdeling. En om half acht kwam nog gebak en vet veel gasverpakking![]()
Wat is wettelijk verboden?quote:
ah bah VAquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je lijkt me wel iemand om wat met kinderen te doen hoor
Al die jongens die jullie zouden hosselenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
k heb me godverdomme helemaal klaargemaakt, een uur met makeup en haar zitten klooien alles zit perfect
ik word zo boos als ze afzegt
een beetje erbij snuiven zodat je een tweede persoonlijkheid krijgt waarmee je kunt dansenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lollll ik ga niet alleen dansen etc
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Een halfuurtje bijschrijven -> fraude -> Bij wet verboden
Niet zo stressen jijquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
oh gelukkig ze komt wel maar iets later
Hij kijkt film en er gebeuren 'sneue' dingenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wat loop jij nou weer te janken
Ah oke. Dan zet ik het er morgen gewoon bij.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
overwerk zonder betaald te krijgen
hard leven jwzquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:35 schreef supersof het volgende:
Sowieso blijf ik heel vaak langer omdat elke keer als ik tot 17 moet er een jongen komt die ik nog half moet inwerken en super traag is.
Ik word onderbroken tijdens een film.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wat loop jij nou weer te janken
vrijwillig of omdat het 'moet'?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:35 schreef supersof het volgende:
Sowieso blijf ik heel vaak langer omdat elke keer als ik tot 17 moet er een jongen komt die ik nog half moet inwerken en super traag is.
en vervolgens ga je FOK!ken om een nog langere onderbreking te hebben okéquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik word onderbroken tijdens een film.
waar is de mtn dew?quote:
Nee ik kijk 'm niet meer ik kom jullie lastigvallen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
en vervolgens ga je FOK!ken om een nog langere onderbreking te hebben oké
Ik geef je een update: ze gaat trouwen met de klootzak en haar ouders waren uitgehuwelijkt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik word onderbroken tijdens een film.
en als ze het er niet mee eens zijn leg je de situatie uit en dat je dan ook weg moet kunnen volgens je roostertijdenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah oke. Dan zet ik het er morgen gewoon bij.
De klootzak is de dokter of de klootzak is de Italiaan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik geef je een update: ze gaat trouwen met de klootzak en haar ouders waren uitgehuwelijkt.
Het moet wel, anders doet hij zijn werk niet goed en krijg ik de volgende dag te horen dat ik niet goed heb uitgelegd enzo.quote:
Italiaan, de dokter en zij komen bij elkaar ofc.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
De klootzak is de dokter of de klootzak is de Italiaan?
dan kan je het er wel gewoon bijschrijven jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Het moet wel, anders doet hij zijn werk niet goed en krijg ik de volgende dag te horen dat ik niet goed heb uitgelegd enzo.
Ja aan het einde natuurlijk pas, heb geen zin om die hele film daarvoor uit te kijken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Italiaan, de dokter en zij komen bij elkaar ofc.
jeeej dankjequote:Op donderdag 28 maart 2013 21:39 schreef 2Happy4U het volgende:
oeeeeeeeeh DV is jarig, GEFELICITEERD
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en als ze het er niet mee eens zijn leg je de situatie uit en dat je dan ook weg moet kunnen volgens je roostertijden
Ja oke, ik zet het er voortaan wel bijquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dan kan je het er wel gewoon bijschrijven ja
Nu ben je 18 toch? Naar clubs gaan vanavond? 18+ clubsquote:
nee want aanhangsel is geen 18quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nu ben je 18 toch? Naar clubs gaan vanavond? 18+ clubs
weet je hoe ongemakkelijk ik had nachtdienst die avond en was net mijn bed uit en moest me toen snel omkledenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
heppie weet je nog de eerste keer dat lel en ik bij jouw huis kwamen
toen je pa ons binnenliet en ons patat aanbood
Dump haar danquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee want aanhangsel is geen 18
quote:
dump haar, we gaan samenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ja oke, ik zet het er voortaan wel bij
ja was te zienquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
weet je hoe ongemakkelijk ik had nachtdienst die avond en was net mijn bed uit en moest me toen snel omkleden
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja was te zien
nee grapje
sry dat we onaangekondigd langskwamen yolo toch
Het is witte donderdag. Je komt overal binnen nu.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha. Ga mee dan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mijn vrienden gaan uit zonder mij te vragen omdat ik ziek ben. Wat een backstabbers
ben je ziek?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mijn vrienden gaan uit zonder mij te vragen omdat ik ziek ben. Wat een backstabbers
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik mis je broertjes en zusje heppie
smne 8er de hema XD
Wat voor muziek?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:43 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mono heeft van die kutmuziek altijd.
hahaha jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]![]()
was gezellig dus niet erg
en die foto die je toen maakte met al die shoops![]()
nah denk het niet, in groningen is het nu standaard studentenavond dus de clubs die normaliter 18+ zijn veranderen dat niet zo snel denk ikquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is witte donderdag. Je komt overal binnen nu.
Balen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee nu kunnen ze optiefen
En ik ben nog steeds niet fit.
dat welquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:43 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mono heeft van die kutmuziek altijd.
Bah, herrie.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Volgensmij van die hardstyle herrie.
Ga ik morgen DV laten stressenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon niet met mensen afspreken, dan heb je die problemen niet.
10/10 ik zou dat doenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga ik morgen DV laten stressen
noooooquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga ik morgen DV laten stressen
Ik weet zeker dat VA stiekem heel cool is onder die omstandigheden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nooooo
anders ga ik vanaf een afstandje jou staan bekijken hoe je mij vol in de stress smsjes stuurt waar ik blijf
Mja als je toch ziek was.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik bedoel wtf ze hadden me best kunnen vragen
Ik weet hoe erg dat is, de vorige keer dat ik iemand meette die ik nog nooit gezien had was ook tel aatquote:
Neehoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nooooo
anders ga ik vanaf een afstandje jou staan bekijken hoe je mij vol in de stress smsjes stuurt waar ik blijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |