Ik vind nasi best lekker. Maar ik had het over droge rijst. Dat is niks. Maar wel nasi met veel satésausquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je koopt een hele zak met rijst hé? En rijst kun je lekker maken.
en dan prakken ?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind nasi best lekker. Maar ik had het over droge rijst. Dat is niks. Maar wel nasi met veel satésaus
ik weet niet echt hoe het smaakt, die geur van een vuilniszak in de volle zon neemt alle smaak wegquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, dat spul is zo ontiegelijk smerig he. In Cambodja per ongeluk bij een tankstation een ijsje met durian smaak gekocht.Rest van de middag die smerige blafsmaak in m'n bek.
Alsof droge aardappel zo'n enorme 'treat' is.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind nasi best lekker. Maar ik had het over droge rijst. Dat is niks. Maar wel nasi met veel satésaus
Je wilt 't ook niet weten...quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:11 schreef Adames het volgende:
[..]
ik weet niet echt hoe het smaakt, die geur van een vuilniszak in de volle zon neemt alle smaak weg
koeien eten niet te vettig, wel te vochtig inderdaad. vandaar hun natte strontquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en dat van iemand met een koe als ava
huuuuquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel de satésaus door de nasi heen ja. Dat het goed is verdeelt.
Nasi goreng met veel pindasaus, dat is echt nederlandsquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ook niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof droge aardappel zo'n enorme 'treat' is.
Daarom doe ik er satésaus op. Is het toch nog wat buitenlands.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nasi goreng met veel pindasaus, dat is echt nederlands
Jij bent raarquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom doe ik er satésaus op. Is het toch nog wat buitenlands.
Appelmoes erdoorheen doe ik ook wel eens. Als het op tafel staat. En soms chilisaus of satésaus erdoorheen. Met satésaus kan je alles lekker maken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ik prak aardappels ook, met ju.. maar zonder appelmoes krijg ik het niet lekker weg.
en de saté dan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom doe ik er satésaus op. Is het toch nog wat buitenlands.
Dus je hele punt slaat nergens op. Eigenlijk lust je dan aardappel vooral vanwege de combinatie met jus.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ook niet.Maar rijst met jus is ook niet echt lekker. En aardappels met jus wel.
Jij denkt ook dat ik dat zou doenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toen ik nog vakantiebaantje had gingen we eens na afloop van goed jaar eten bij sterrentent. Ook zo'n doos erbij uit de bediening die niks lekker vond. Heeft serieus in interscaldes een tosti en broodje kroket gegeten
Klopt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat ik dat zou doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |