Jup, hebben we hier ook. Bij de toko koop je van die zakken bijna zo groot als zo'n potgrond zak. Die rijden ze met een steekkar naar je auto geloof ik.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:05 schreef Adames het volgende:
[..]
1 kilo is toch nog vrij standaard, basmatirijst koop ik standaard in die grootte? Hier liggen nog de 5 kilo zakken in het schap, van die surinaamse langkorrel. En het is een vrij kleine supermarkt.
beetje spitskool, beetje wortel, hamlappen, knoflook, pindakaas, kurkuma, sambal en een dikke zoete sojasausquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
eitje erdoorheen bakken, beetje ham, beetje prei.
hup je hebt nasi
Met lekker wat jus eroverheen en geprakt met andijvie of spinaziequote:Op donderdag 28 maart 2013 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rijst afkraken omdat het nergens naar smaakt en dan zeggen geef mij maar aardappels...
en dan ?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:06 schreef Adames het volgende:
[..]
beetje spitskool, beetje wortel, hamlappen, knoflook, pindakaas, kurkuma, sambal en een dikke zoete sojasaus
Wat een verfijning! Méér, méér a.u.b.!quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met lekker wat jus eroverheen en geprakt met andijvie of spinazie
en de meeste groenten ook niet zeker, tenzij je het met ketchup kunt etenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik hou alleen niet van rijst en pasta
Soms wat chilisaus of satésaus erdoorheen. Of ik kies voor sperziebonen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een verfijning! Méér, méér a.u.b.!
Moet je eens goede rijst kopen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind jij wel dan? Ik vind dat helemaal niks.
Nee ik eet dat meestal. Maar kom maar met jullie vooroordelenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:07 schreef Adames het volgende:
[..]
en de meeste groenten ook niet zeker, tenzij je het met ketchup kunt eten
Wat hou je over danquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, is daar wat mis mee dan? Ik vind rijst geen pasta. En wij hebben niet de zelfde smaak, so be it. Jij zult ook wel dingen niet lusten.
op een durian na, nee eigenlijk nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, is daar wat mis mee dan? Ik vind rijst geen pasta. En wij hebben niet de zelfde smaak, so be it. Jij zult ook wel dingen niet lusten.
Een wat?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:08 schreef Adames het volgende:
[..]
op een durian na, nee eigenlijk niet
Het is niet echt duur.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga daar geen geld aan uitgeven.
ja inderdaad, voor al die suri's hier in de wijk. En dan ook gelijk 20 verschillende soorten van die zakken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jup, hebben we hier ook. Bij de toko koop je van die zakken bijna zo groot als zo'n potgrond zak. Die rijden ze met een steekkar naar je auto geloof ik.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met lekker wat jus eroverheen en geprakt met andijvie of spinazie
Nee joh. Aardappelen lekker prakken met groente. Met jus erover en een stukje vlees. Helemaal niks mis mee.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Aardappelen plz, alleen friet is lekker of gefrietuurde gebakken aardappeltjes.
Je koopt een hele zak met rijst hé? En rijst kun je lekker makenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Koop ik liever iets lekkers van.
Serieus, dat spul is zo ontiegelijk smerig he. In Cambodja per ongeluk bij een tankstation een ijsje met durian smaak gekocht.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:08 schreef Adames het volgende:
[..]
op een durian na, nee eigenlijk niet
jouw voorkeur voor vettig eten wat je erna weer uit je reet kan laten spetteren is ons wel bekend jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Aardappelen plz, alleen friet is lekker of gefrietuurde gebakken aardappeltjes.
Aardappels prakken idd, eet het met alles bijna en prakken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh. Aardappelen lekker prakken met groente. Met jus erover en een stukje vlees. Helemaal niks mis mee.
en dat van iemand met een koe als avaquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:10 schreef Adames het volgende:
[..]
jouw voorkeur voor vettig eten wat je erna weer uit je reet kan laten spetteren is ons wel bekend ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |