Er zit niet veel anders op dan het vliegtuig te nemen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:50 schreef eti het volgende:
Zug-Chef, ik heb een soort pre-booking, geheel vrijblijvend. Natuurlijk heb ik nog niet echt geboekt voor een trein die nog niet, en wellicht nooit meer, bestaat.
Wat is het überhaupt trouwens voor kul dat je treinen pas 2 of 3 maanden van tevoren kunt boeken? De keus is altijd: vliegen of trein. Als je een vliegtuig niet een half jaar van tevoren boekt, kom je er niet meer in. Maar een trein kun je dan nog niet eens boeken!
Waarom je treinen ook niet gewoon zelf kunt boeken zoals dat met vliegtuigen wel kan, daar begrijp ik ook niets van. Als ik van Indonesië naar de Filippijnen wil vliegen, boek ik dat even op internet. Maar probeer maar eens een plaats in de trein van Polen naar Rusland te bemachtigen... dat lukt je niet!
Dit is wel de YOLOvariant he. 2 minuten in Berlin Hbf.quote:
Het is tenminste ietsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is wel de YOLOvariant he. 2 minuten in Berlin Hbf.
Bril poetsen en nog eens kijken, het is een overstap van 12 minuten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is wel de YOLOvariant he. 2 minuten in Berlin Hbf.
heb je flink mazzel gehadquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Nou, alstublieft dankuwel! Het lag nog precies waar ik het had achtergelaten in het bagagerek!
Pakketje weer terecht
verbaast me niet dat juist nu dat nieuws komt. Arriva scoorde goed in de ov-barometer die vorige week bekend is gemaaktquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:16 schreef James1988 het volgende:
En dan nu het nieuws.
Arriva: 'wij willen de Fyra best vervangen'
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)fyra-best-vervangen/
Nee hoor, gewoon een eind raak bestellen en in NL laten bezorgen. Betaling met creditcard, eins zwei Polizeiquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:32 schreef V2 het volgende:
Hoe kan je trouwens als Nederlander aan een Bahncard komen? Als je online probeert te bestellen heb je een Duits afleveradres nodig, iets anders kun je zo te zien niet invullen. Kopen/ophalen op een Duits treinstation?
Nee, moest nog meer doen, waaronder plannen maken voor de komende 2 dagen. Dat moet ik nog steeds doen overigens. NSM is een optie. Maar ik heb ook weleens zin om eindelijk weer eens gewoon naar Leeuwarden of Groningen te gaan want daar ben ik sinds 2008 niet meer geweest. Leeuwarden dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:44 schreef Peterselieman het volgende:
al naar het spoorwegmuseum geweest, Fles?
Ik houd me aanbevolen voor maandag, heb nog een dagkaart liggen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, moest nog meer doen, waaronder plannen maken voor de komende 2 dagen. Dat moet ik nog steeds doen overigens. NSM is een optie. Maar ik heb ook weleens zin om eindelijk weer eens gewoon naar Leeuwarden of Groningen te gaan want daar ben ik sinds 2008 niet meer geweest. Leeuwarden dan.
Zullen we dat maandag dan doen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:48 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik houd me aanbevolen voor maandag, heb nog een dagkaart liggen.
Verder wil ik ook nog naar het NSM voor die sporen naar het front tentoonstelling!
Telt "camera in het maisveld" slingeren? Dat heb ik wel eens zien gebeuren in Engeland...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Valt me nog mee dat jullie r niet in elkaar geslagen en haar fiets in het maisveld geslingerd hebben.
Wut?!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:54 schreef greavy het volgende:
Mijn heggenschaar kwam wel goed van pas vandaag.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:54 schreef greavy het volgende:
Mijn heggenschaar kwam wel goed van pas vandaag.
En hoge ladder.
LOOOOOOLLLLLLLquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:55 schreef greavy het volgende:
[..]
Ff wat struiken voor ProRail gesnoeid. Hoefde de ProRail snoeiploeg niet meer te komen
Mijn ladder maximaal uitgeschoven en over het hek heengezet. Zo, toen was de fotostek weer mogelijk.quote:
Nee klopt. Sta er ook niet meer van te kijken verderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |