twitter:NS_online twitterde op zaterdag 30-03-2013 om 12:37:49Utrecht-Amsterdam en Utrecht-Schiphol: tussen Breukelen en Abcoude rijden geen treinen door een brand. http://t.co/axyyfHsfHm #UtAsd reageer retweet
Maar zou het dan niet beter zijn om gewoon treinstellen te bouwen voor nachttreinen? Dat zou vast wel goedkoper zijn, alleen al omdat je niet hoeft te rangeren. Daarnaast minder zwaar, dus minder kosten?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:27 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
En ik vraag me af hoelang dit soort getrokken nachttreinen überhaupt nog blijven rijden...
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso zitten er TWEE dosto's achter die loc, daar ga je al. En je maakt mij niet wijs dat er op die plaat ook maar één diagnostisch kenmerk te zien is van die loc op basis waarvan je hard kunt maken "Dit is een Poolse Tyzoveel en kan DUS geen enkele andere stoomloc ter wereld zijn".Het is zo'n geleed dosto-apparaat type Bhp: http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/PL/PKP_Bhp.phpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T in Ty staat voor Towarowe (goederen), y is iets van asindeling geloof ik. ik durf zelfs aan dat het een Ty51 is.
Beter kijken: de arm zit een stuk voor de balk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:48 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Wie heeft trouwens bedacht dat er daar wel 25KV isolatoren opgehangen moeten worden maar dat slechts tien centimeter afstand tussen de uithouder en de mast genoeg is om overslag te voorkomen?
De inzet van treinstellen betekent per definitie het einde van koerswagens naar bijvoorbeeld Minsk en Moskou. In sommige nachttreinen heeft iedere set van twee rijtuigen een andere bestemming en wordt er onderweg zeven keer gerangeerd. Dat is met treinstellen niet te doen tenzij je iets Deense-neuzen achtigs doet. Ik denk niet dat dat rendabel is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:50 schreef Facepalm het volgende:
[..]
Maar zou het dan niet beter zijn om gewoon treinstellen te bouwen voor nachttreinen? Dat zou vast wel goedkoper zijn, alleen al omdat je niet hoeft te rangeren. Daarnaast minder zwaar, dus minder kosten?
Zit je alleen wel met het probleem dat je verschillende veiligheidssystemen en voltages moet inbouwen...
Dat hele gerangeer midden in de nacht maakt de nachttreinen irritant sloom en je slaapt er ook niet lekkerder door. Als je al slaapt in die dwergenbedden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:52 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
De inzet van treinstellen betekent per definitie het einde van koerswagens naar bijvoorbeeld Minsk en Moskou. In sommige nachttreinen heeft iedere set van twee rijtuigen een andere bestemming en wordt er onderweg zeven keer gerangeerd. Dat is met treinstellen niet te doen tenzij je iets Deense-neuzen achtigs doet. Ik denk niet dat dat rendabel is.
Moskou rijdt sowieso al niet meer en Minsk en Warschau per juni ook niet meer.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:52 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
De inzet van treinstellen betekent per definitie het einde van koerswagens naar bijvoorbeeld Minsk en Moskou. In sommige nachttreinen heeft iedere set van twee rijtuigen een andere bestemming en wordt er onderweg zeven keer gerangeerd. Dat is met treinstellen niet te doen tenzij je iets Deense-neuzen achtigs doet. Ik denk niet dat dat rendabel is.
Als een trein bizarre omwegen neemt om bij de eindbestemming aan te komen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:55 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Moskou rijdt sowieso al niet meer en Minsk en Warschau per juni ook niet meer.
Moskou rijdt niet meer naar Nederland maar de RZD zet koerswagens in nachttreinen in naar een tigtal landen. Sommigen rijden dagelijks, anderen slechts één keer per week.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:55 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Moskou rijdt sowieso al niet meer en Minsk en Warschau per juni ook niet meer.
T zal wel zo zijn. Ik ben van mening dat je zulke details niet uit zo'n plaatje kunt halen. Het is een mogelijkheid, dat wel natuurlijkquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:51 schreef Okuliarnik het volgende:
[..]
Het is zo'n geleed dosto-apparaat type Bhp: http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/PL/PKP_Bhp.php
T in Ty staat voor Towarowe (goederen), y is iets van asindeling geloof ik. ik durf zelfs aan dat het een Ty51 is.
Goed voor de spoorkilometersquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:57 schreef b2py het volgende:
[..]
Als een trein bizarre omwegen neemt om bij de eindbestemming aan te komen.
Ik hoorde afgelopen woensdag van Flashie en Deadlock dat de CNL naar Kopenhagen ook bizar veel om rijdt. Eerst naar Keulen, Hannover compleet de verkeerde kant op.
Ik pak het vliegtuig welquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed voor de spoorkilometers
Goed voor de uitslaaptijd
Goed voor de bieromzet aan boord
Ik zie alleen maar voordelen
Ik had al een hele serieuze post getypt tot ik weer besefte wat het maandag was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |