abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 maart 2013 @ 10:38:12 #201
123170 alors
zlata1234
pi_124638034
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 10:36 schreef Harajuku. het volgende:
Psychiater: "Hij kan ook roekeloos en impulsief zijn seksueel. Het is zelfs de basis van zijn huwelijk geworden." #Vaatstra

Nou, dat klinkt leuk voor zijn vrouw :')
wtf ja :{ hij zei toch gister ook dat hij ook frustraties had in zijn eigen seksleven in die tijd?
know'm sayin?
word? word.
pi_124638174
Ik denk dat er véél meer aan de hand is, dan er zal worden gezegd in deze zaak.
Misschien dat hij zich tegenover zijn vrouw ook als een seksueel gefrustreerde idioot gedraagt. Maar als er inderdaad sprake is van een diep religieus gezin, zij dit altijd stilletjes gedragen heeft. Tot zover mijn psychologie van de koude grond.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  vrijdag 29 maart 2013 @ 10:53:36 #203
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124638404
waarom mag geen andere mening hebben dan de media. dan wordt je meteen weg gestopt als een complot denker. waarom is de media zo heilig. mensen denken dat alle waarheid van de media komt. terwijl het nieuws maar van 6 internationaal pers bureau's komt. maar 6. en de rijken steunen die pers bureau's. dus de rijken hebben een hele groot invloed op de media. raad jullie allemaal aan om geen nieuws meer te kijken. en geen kranten meer te leven. het red je leven.
wake up.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 10:55:11 #204
123170 alors
zlata1234
pi_124638440
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 10:53 schreef tribalwars het volgende:
waarom mag geen andere mening hebben dan de media. dan wordt je meteen weg gestopt als een complot denker. waarom is de media zo heilig. mensen denken dat alle waarheid van de media komt. terwijl het nieuws maar van 6 internationaal pers bureau's komt. maar 6. en de rijken steunen die pers bureau's. dus de rijken hebben een hele groot invloed op de media. raad jullie allemaal aan om geen nieuws meer te kijken. en geen kranten meer te leven. het red je leven.
wake up.
Ga alsjeblieft naar BNW, in deze zaak wordt echt geen complotdenken meer geduld.
know'm sayin?
word? word.
pi_124638456
quote:
wake up.
Maar gelukkig heb jij bronnen die je wel de volledige waarheid kunnen vertellen.

La derecha oprime, la izquierda libera
pi_124638513
quote:
wake up.
Je bent ook nog maar 17 he ;(
  vrijdag 29 maart 2013 @ 10:58:06 #207
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_124638519
Och jezus, het houdt ook nooit op hè. Hebben ze een heel eigen forum, is het nog niet genoeg.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_124638555
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 10:58 schreef Harajuku. het volgende:
Och jezus, het houdt ook nooit op hè. Hebben ze een heel eigen forum, is het nog niet genoeg.
Het is de schuld van Prins Friso en zijn wrede lustmoorden in de Walpurgisnacht.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 10:59:31 #209
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124638556
quote:
wake up.
In BNW ben jij beter op je plek met je napraten van obscure websites en youtubes.
Open daar maar in slecht Nederlands een topic over deze zaak.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:00:26 #210
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124638581
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 10:57 schreef TUFKAL het volgende:

Je bent ook nog maar 17 he ;(
Maar wel elke dag jarig!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:01:40 #211
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_124638617
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar wel elke dag jarig!
_O-
pi_124638638
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar wel elke dag jarig!
:D
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:06:52 #213
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_124638745
Zal zijn vrouw zich niet afvragen of hij dit ook gedaan zou hebben wanneer zij wat toegeeflijker was geweest binnen het huwelijk? We kennen de achtergronden niet, maar wat nou als zij na X jaar huwelijk ineens geen zin meer had of hem keer of keer bleef afwijzen? Jasper gaf ook aan regelmatig naar de hoeren te gaan. Dat doe je mijns inziens niet als je thuis met de liefde van je leven het bed in kunt duiken. Kan me voorstellen dat zijn echtgenote zichzelf een en ander verwijt (wmb onterecht, ook een sexuele frustratie praat deze misdaad niet goed).
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:09:36 #214
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_124638811
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:06 schreef Coelho het volgende:
Zal zijn vrouw zich niet afvragen of hij dit ook gedaan zou hebben wanneer zij wat toegeeflijker was geweest binnen het huwelijk? We kennen de achtergronden niet, maar wat nou als zij na X jaar huwelijk ineens geen zin meer had of hem keer of keer bleef afwijzen? Jasper gaf ook aan regelmatig naar de hoeren te gaan. Dat doe je mijns inziens niet als je thuis met de liefde van je leven het bed in kunt duiken. Kan me voorstellen dat zijn echtgenote zichzelf een en ander verwijt (wmb onterecht, ook een sexuele frustratie praat deze misdaad niet goed).
Daar ga je de mist in. Het zijn echt niet alleen mannen die thuis niet aan hun trekken komen die naar de hoeren gaan.

Volgens mij is er wel gezegd dat S. thuis te weinig kreeg volgens hem, dat zal wel kut voelen voor zijn vrouw ja.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:10:01 #215
123170 alors
zlata1234
pi_124638822
quote:
Ja dat heb ik me ook afgevraagd, lijkt me vreselijk, sommige mensen hebben het ook echt in het karakter dat ze zichzelf dan de schuld geven ;(
know'm sayin?
word? word.
pi_124638967
:D "Jasper ging ook wel eens op de trekker naar prostituees in Groningen".

Heb nu het nummer 'lekker op de trekker' in mn hoofd :')
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_124638968
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 10:12 schreef Thisbe het volgende:
Zoals ik het proces zie, probeert Jasper Steringa (althans zijn advocaat) het op doodslag te gooien, door er een 'vlaag van verstandsverbijstering' van te maken. Zoals SL al aangaf: dit lijkt me onwaarschijnlijk, zeker gezien zijn voorgeschiedenis.
Ik vermoed dat hij wel degelijk op pad is gegaan met een bepaalde woede of voornemen, en dat de geweldsexplosie iets minder toevallig is dan hij wil doen voorkomen. Ik ben benieuwd of de rechtbank ook vindt dat er sprake is van moord. Dat kan misschien moeilijk te bewijzen zijn, en wellicht is inderdaad de volgorde van zijn daden van belang.
Dat vermoed ik ook, maar was het niet zo dat hij na 'de daad' zich ervan bewust werd wat hij had gedaan en dat hij op dat punt besloot haar te vermoorden? Waarop de aktie met verwurging en hals doorsnijden volgde. Duidelijk bedoeld om haar te vermoorden. Dan kan ik daar geen doodslag van maken, maar dus moord.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:19:00 #218
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_124639047
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:15 schreef Montagui het volgende:

[..]

Dat vermoed ik ook, maar was het niet zo dat hij na 'de daad' zich ervan bewust werd wat hij had gedaan en dat hij op dat punt besloot haar te vermoorden? Waarop de aktie met verwurging en hals doorsnijden volgde. Duidelijk bedoeld om haar te vermoorden. Dan kan ik daar geen doodslag van maken, maar dus moord.
Hij kan het ook gedaan hebben om ontdekking te voorkomen, dan zit je aan gekwalificeerde doodslag ipv moord.
Waar overigens ook levenslang voor gegeven kan worden.
We zullen zien, zei de blinde.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:22:34 #219
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_124639140
quote:
Het zou niet zo best zijn als alle kerels die vinden dat ze thuis niet aan hun trekken komen meisjes gingen verkrachten en vermoorden.
Wie zegt dat het aan zijn vrouw ligt dat meneer niet aan zijn * trekken * kwam ? We weten niet genoeg over wat meneer daar onder verstaat immers ?
Als hij het leuk vind om veelvuldig en met grof geweld een vrouw vast te binden en haar op brute manier te nemen kan ik me voorstellen dat zijn vrouw dat mss niet zo heel prettig vond.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:25:47 #220
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_124639225
Ik zie hem al aankomen op de tractor _O-
pi_124639252
zalmijnkindnooitjaspernoemen/10
pi_124639253
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zie hem al aankomen op de tractor _O-
:D
pi_124639764
Wat lijkt me dit ook afschuwelijk voor zijn kinderen om dit allemaal te moeten horen....
Die moeten ook nog verder met hun leven, maar dit zal voor altijd aan hen kleven en dealen met het feit dat je vader een perverseling is en een moordenaar....
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:46:30 #224
330855 ejiraM
for the greater good
pi_124639815
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:44 schreef Injetta het volgende:
Wat lijkt me dit ook afschuwelijk voor zijn kinderen om dit allemaal te moeten horen....
Die moeten ook nog verder met hun leven, maar dit zal voor altijd aan hen kleven en dealen met het feit dat je vader een perverseling is en een moordenaar....
Dat, plus het feit dat heel je omgeving het ook weet. Ook meen ik me te herinneren dat de omgeving het goed opvatte, dat zij gewoon geaccepteerd zijn gebleven? Maar toch...
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:48:12 #225
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_124639858
Maar ook dat je als vrouw/kinderen weet dat je al die jaren met iemand in één huis hebt gewoond die dit op zijn geweten had. Het lijkt me zo een traumatische ervaring, ik hoop dat de vrouw en kinderen daar goede begeleiding bij krijgen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')