abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 maart 2013 @ 10:38:12 #201
123170 alors
zlata1234
pi_124638034
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 10:36 schreef Harajuku. het volgende:
Psychiater: "Hij kan ook roekeloos en impulsief zijn seksueel. Het is zelfs de basis van zijn huwelijk geworden." #Vaatstra

Nou, dat klinkt leuk voor zijn vrouw :')
wtf ja :{ hij zei toch gister ook dat hij ook frustraties had in zijn eigen seksleven in die tijd?
know'm sayin?
word? word.
pi_124638174
Ik denk dat er véél meer aan de hand is, dan er zal worden gezegd in deze zaak.
Misschien dat hij zich tegenover zijn vrouw ook als een seksueel gefrustreerde idioot gedraagt. Maar als er inderdaad sprake is van een diep religieus gezin, zij dit altijd stilletjes gedragen heeft. Tot zover mijn psychologie van de koude grond.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  vrijdag 29 maart 2013 @ 10:53:36 #203
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124638404
waarom mag geen andere mening hebben dan de media. dan wordt je meteen weg gestopt als een complot denker. waarom is de media zo heilig. mensen denken dat alle waarheid van de media komt. terwijl het nieuws maar van 6 internationaal pers bureau's komt. maar 6. en de rijken steunen die pers bureau's. dus de rijken hebben een hele groot invloed op de media. raad jullie allemaal aan om geen nieuws meer te kijken. en geen kranten meer te leven. het red je leven.
wake up.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 10:55:11 #204
123170 alors
zlata1234
pi_124638440
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 10:53 schreef tribalwars het volgende:
waarom mag geen andere mening hebben dan de media. dan wordt je meteen weg gestopt als een complot denker. waarom is de media zo heilig. mensen denken dat alle waarheid van de media komt. terwijl het nieuws maar van 6 internationaal pers bureau's komt. maar 6. en de rijken steunen die pers bureau's. dus de rijken hebben een hele groot invloed op de media. raad jullie allemaal aan om geen nieuws meer te kijken. en geen kranten meer te leven. het red je leven.
wake up.
Ga alsjeblieft naar BNW, in deze zaak wordt echt geen complotdenken meer geduld.
know'm sayin?
word? word.
pi_124638456
quote:
wake up.
Maar gelukkig heb jij bronnen die je wel de volledige waarheid kunnen vertellen.

La derecha oprime, la izquierda libera
pi_124638513
quote:
wake up.
Je bent ook nog maar 17 he ;(
  vrijdag 29 maart 2013 @ 10:58:06 #207
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_124638519
Och jezus, het houdt ook nooit op hè. Hebben ze een heel eigen forum, is het nog niet genoeg.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_124638555
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 10:58 schreef Harajuku. het volgende:
Och jezus, het houdt ook nooit op hè. Hebben ze een heel eigen forum, is het nog niet genoeg.
Het is de schuld van Prins Friso en zijn wrede lustmoorden in de Walpurgisnacht.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 10:59:31 #209
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124638556
quote:
wake up.
In BNW ben jij beter op je plek met je napraten van obscure websites en youtubes.
Open daar maar in slecht Nederlands een topic over deze zaak.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:00:26 #210
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124638581
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 10:57 schreef TUFKAL het volgende:

Je bent ook nog maar 17 he ;(
Maar wel elke dag jarig!
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:01:40 #211
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_124638617
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar wel elke dag jarig!
_O-
pi_124638638
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar wel elke dag jarig!
:D
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:06:52 #213
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_124638745
Zal zijn vrouw zich niet afvragen of hij dit ook gedaan zou hebben wanneer zij wat toegeeflijker was geweest binnen het huwelijk? We kennen de achtergronden niet, maar wat nou als zij na X jaar huwelijk ineens geen zin meer had of hem keer of keer bleef afwijzen? Jasper gaf ook aan regelmatig naar de hoeren te gaan. Dat doe je mijns inziens niet als je thuis met de liefde van je leven het bed in kunt duiken. Kan me voorstellen dat zijn echtgenote zichzelf een en ander verwijt (wmb onterecht, ook een sexuele frustratie praat deze misdaad niet goed).
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:09:36 #214
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_124638811
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:06 schreef Coelho het volgende:
Zal zijn vrouw zich niet afvragen of hij dit ook gedaan zou hebben wanneer zij wat toegeeflijker was geweest binnen het huwelijk? We kennen de achtergronden niet, maar wat nou als zij na X jaar huwelijk ineens geen zin meer had of hem keer of keer bleef afwijzen? Jasper gaf ook aan regelmatig naar de hoeren te gaan. Dat doe je mijns inziens niet als je thuis met de liefde van je leven het bed in kunt duiken. Kan me voorstellen dat zijn echtgenote zichzelf een en ander verwijt (wmb onterecht, ook een sexuele frustratie praat deze misdaad niet goed).
Daar ga je de mist in. Het zijn echt niet alleen mannen die thuis niet aan hun trekken komen die naar de hoeren gaan.

Volgens mij is er wel gezegd dat S. thuis te weinig kreeg volgens hem, dat zal wel kut voelen voor zijn vrouw ja.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:10:01 #215
123170 alors
zlata1234
pi_124638822
quote:
Ja dat heb ik me ook afgevraagd, lijkt me vreselijk, sommige mensen hebben het ook echt in het karakter dat ze zichzelf dan de schuld geven ;(
know'm sayin?
word? word.
pi_124638967
:D "Jasper ging ook wel eens op de trekker naar prostituees in Groningen".

Heb nu het nummer 'lekker op de trekker' in mn hoofd :')
pi_124638968
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 10:12 schreef Thisbe het volgende:
Zoals ik het proces zie, probeert Jasper Steringa (althans zijn advocaat) het op doodslag te gooien, door er een 'vlaag van verstandsverbijstering' van te maken. Zoals SL al aangaf: dit lijkt me onwaarschijnlijk, zeker gezien zijn voorgeschiedenis.
Ik vermoed dat hij wel degelijk op pad is gegaan met een bepaalde woede of voornemen, en dat de geweldsexplosie iets minder toevallig is dan hij wil doen voorkomen. Ik ben benieuwd of de rechtbank ook vindt dat er sprake is van moord. Dat kan misschien moeilijk te bewijzen zijn, en wellicht is inderdaad de volgorde van zijn daden van belang.
Dat vermoed ik ook, maar was het niet zo dat hij na 'de daad' zich ervan bewust werd wat hij had gedaan en dat hij op dat punt besloot haar te vermoorden? Waarop de aktie met verwurging en hals doorsnijden volgde. Duidelijk bedoeld om haar te vermoorden. Dan kan ik daar geen doodslag van maken, maar dus moord.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:19:00 #218
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_124639047
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:15 schreef Montagui het volgende:

[..]

Dat vermoed ik ook, maar was het niet zo dat hij na 'de daad' zich ervan bewust werd wat hij had gedaan en dat hij op dat punt besloot haar te vermoorden? Waarop de aktie met verwurging en hals doorsnijden volgde. Duidelijk bedoeld om haar te vermoorden. Dan kan ik daar geen doodslag van maken, maar dus moord.
Hij kan het ook gedaan hebben om ontdekking te voorkomen, dan zit je aan gekwalificeerde doodslag ipv moord.
Waar overigens ook levenslang voor gegeven kan worden.
We zullen zien, zei de blinde.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:22:34 #219
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_124639140
quote:
Het zou niet zo best zijn als alle kerels die vinden dat ze thuis niet aan hun trekken komen meisjes gingen verkrachten en vermoorden.
Wie zegt dat het aan zijn vrouw ligt dat meneer niet aan zijn * trekken * kwam ? We weten niet genoeg over wat meneer daar onder verstaat immers ?
Als hij het leuk vind om veelvuldig en met grof geweld een vrouw vast te binden en haar op brute manier te nemen kan ik me voorstellen dat zijn vrouw dat mss niet zo heel prettig vond.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:25:47 #220
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_124639225
Ik zie hem al aankomen op de tractor _O-
pi_124639252
zalmijnkindnooitjaspernoemen/10
pi_124639253
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zie hem al aankomen op de tractor _O-
pi_124639764
Wat lijkt me dit ook afschuwelijk voor zijn kinderen om dit allemaal te moeten horen....
Die moeten ook nog verder met hun leven, maar dit zal voor altijd aan hen kleven en dealen met het feit dat je vader een perverseling is en een moordenaar....
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:46:30 #224
330855 ejiraM
for the greater good
pi_124639815
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:44 schreef Injetta het volgende:
Wat lijkt me dit ook afschuwelijk voor zijn kinderen om dit allemaal te moeten horen....
Die moeten ook nog verder met hun leven, maar dit zal voor altijd aan hen kleven en dealen met het feit dat je vader een perverseling is en een moordenaar....
Dat, plus het feit dat heel je omgeving het ook weet. Ook meen ik me te herinneren dat de omgeving het goed opvatte, dat zij gewoon geaccepteerd zijn gebleven? Maar toch...
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:48:12 #225
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_124639858
Maar ook dat je als vrouw/kinderen weet dat je al die jaren met iemand in één huis hebt gewoond die dit op zijn geweten had. Het lijkt me zo een traumatische ervaring, ik hoop dat de vrouw en kinderen daar goede begeleiding bij krijgen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_124641307
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 10:44 schreef Thisbe het volgende:
Ik denk dat er véél meer aan de hand is, dan er zal worden gezegd in deze zaak.
Misschien dat hij zich tegenover zijn vrouw ook als een seksueel gefrustreerde idioot gedraagt. Maar als er inderdaad sprake is van een diep religieus gezin, zij dit altijd stilletjes gedragen heeft. Tot zover mijn psychologie van de koude grond.
Heb ik ook, maar is ook in mijn geval psychologie van de koude grond.

Kan me helemaal voorstellen dat de kinderen alles ontgaat en ze hem als volkomen normale vader zien. Maar als jarenlang getrouwde volwassen vrouw, met iemand samenlevend en het bed delend, krijg je meer mee van iemands onvoorspelbare kanten en seksuele voorkeuren.

De schets van zijn gedrag in de fatale nacht en het ideaalplaatje dat door vrienden geschetst wordt liggen ver uit elkaar. Ergens daartussen zal het beeld liggen dat de vrouw van hem had. Ik vind het interessant waar precies.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 12:45:29 #227
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_124641600
Wat ik trouwens nog mis is het verhaal met die aansteker.
Volgens mij hebben ze daar nog heel niet over gesproken?

Of het was in het voor-onderzoek al duidelijk, dat kan ook nog.
pi_124641621
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 12:45 schreef Doodloper het volgende:
Wat ik trouwens nog mis is het verhaal met die aansteker.
Volgens mij hebben ze daar nog heel niet over gesproken?

Of het was in het voor-onderzoek al duidelijk, dat kan ook nog.
Hij beweerde dat ding nog nooit te hebben gezien.
Tap tap tap
pi_124641647
Ja, ik kan me ook niet voorstellen dat die vrouw helemaal niks weet van de sexuele driften van die man. Dat zal hij wellicht toch eerst op haar hebben willen botvieren. En als dat extreem was, kan ik me voorstellen dat die vrouw dat niet wilde. Dus zocht hij zijn heil ergens anders.

Maar die kinderen... Met name sexuele spanningen en problemen lijken me niet zo gauw door kinderen te worden opgemerkt. Zeker ook gezien die kerkelijke achtergrond. Dan lijkt me niet dat sexuele problemen en lusten open worden besproken en geetaleerd.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 12:55:42 #230
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_124641940
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 12:46 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hij beweerde dat ding nog nooit te hebben gezien.
Dat is onzin toch, als er een haar in gevonden is?
pi_124642172
Vanaf 13.15 uur hier requisitoir en pleidooi te volgen (vertraging van 15 minuten) http://www.omroplive.nl/rjochtsaak-vaatstra

[ Bericht 6% gewijzigd door md89 op 29-03-2013 13:20:01 ]
pi_124643167
DNA aansteker was dus geen match met Jasper S.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 13:29:38 #233
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_124643229
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 12:55 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Dat is onzin toch, als er een haar in gevonden is?
Het is niet bewezen dat die haar van Jasper is.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 13:47:26 #234
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_124644145
In Groningen zijn er nog wel wat onopgeloste moordzaken in de prostitutie eind jaren 90. Zullen ze ook wel aan het onderzoeken zijn aangezien hij daar met regelmaat kwam. Ik heb het idee ook dat hij veel niet vertelt en dat de werkelijkheid misschien nog wel vernederender was dan hij doet geloven.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_124644252
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 13:47 schreef Bayswater het volgende:
In Groningen zijn er nog wel wat onopgeloste moordzaken in de prostitutie eind jaren 90. Zullen ze ook wel aan het onderzoeken zijn aangezien hij daar met regelmaat kwam. Ik heb het idee ook dat hij veel niet vertelt en dat de werkelijkheid misschien nog wel vernederender was dan hij doet geloven.
pi_124644776
quote:
Neem aan dat ze ook nog wel DNA-sporen van de lichamen van die prostituees hebben bewaard en al hebben gekeken of er een match is met zijn DNA, niet?
  vrijdag 29 maart 2013 @ 14:00:40 #237
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_124644856
quote:

Ik heb het idee ook dat hij veel niet vertelt en dat de werkelijkheid misschien nog wel vernederender was dan hij doet geloven.
Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat het bij deze ene keer is gebleven en dat-ie daarvoor of daarna nooit meer zoiets heeft gedaan. Maar goed, zo lang er geen concreet bewijs is, kan niemand hem natuurlijk van meer beschuldigen dan waar hij nu voor terecht staat.
pi_124644930
Officier van Justitie zegt te kunnen aantonen dat Marianne zich wel hevig verzet heeft en dat Jasper S buitensporig geweld heeft gebruikt tegen haar (misschien als reactie er op?)
  vrijdag 29 maart 2013 @ 14:05:35 #239
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_124645092
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 13:58 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Neem aan dat ze ook nog wel DNA-sporen van de lichamen van die prostituees hebben bewaard en al hebben gekeken of er een match is met zijn DNA, niet?
Ik weet niet of er daar dader DNA is gevonden, is bij een prostituee ook wat lastiger toe te wijzen door de vele contacten.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_124645333
zozo OvJ verteld een heel ander verhaal.
pi_124645480
quote:
@mickvanwelyWaarom acht OM bewezen? Lange tijd tussen moment dat S. Marianne zag en de moord. S. kon nadenken al die tijd over gevolgen v seks #vaatstra
pi_124645831
quote:
Mous gaat geen levenslang vragen, zegt hij. Geeft aan dat langste tijdelijke straf in 1999 20 jaar was. #Vaatstra
Lijkt me ook.
pi_124645984
OvJ eist 20 jaar tegen Jasper S.
pi_124646045
OM vindt het toch moord.
pi_124646074
Die OvJ legt het allemaal uit in het nos journaal ;
moeten we dat allemaal weten, of is dat exhibitionistisch ? of een poppenkast ?
pi_124646378
Waarom die onevenredige hoeveelheid aandacht voor deze zaak? Moorden gebeuren elke week/maand en er gaan er tig keer zoveel dood in Syrië elke dag of in Afrika. Komt het doordat ze blank is en een meisje + in een westers land woont (net zoals met Joran van der Sloot)? Dit wordt ook wel missing white woman syndrome genoemd. Of komt het doordat peter r de vries :r zijn vuist diep in de anus van deze zaak heeft gestopt?
pi_124646402
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:40 schreef Syntix het volgende:
Waarom die onevenredige hoeveelheid aandacht voor deze zaak? Moorden gebeuren elke week/maand en er gaan er tig keer zoveel dood in Syrië elke dag of in Afrika. Komt het doordat ze blank is en een meisje + in een westers land woont (net zoals met Joran van der Sloot)? Dit wordt ook wel missing white woman syndrome genoemd. Of komt het doordat peter r de vries :r zijn vuist diep in de anus van deze zaak heeft gestopt?
Waarom kom je hier eigenlijk?
pi_124646427
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:40 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Waarom kom je hier eigenlijk?
Dit gaat toch over deze zaak.
pi_124646473
quote:
Er worden in NL hopelijk niet zo heel vaak meisjes van 15/16 de keel doorgesneden. Hoop ik.
Tap tap tap
  vrijdag 29 maart 2013 @ 14:43:42 #250
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124646508
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:41 schreef Syntix het volgende:

Jouw commentaar? Nee hoor. Die gaat over jouw misplaatste frustratie.
pi_124646523
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Er worden in NL hopelijk niet zo heel vaak meisjes van 15/16 de keel doorgesneden. Hoop ik.
Aha dus omdat het in NL gebeurd is het erger en moet er meer aandacht aangegeven worden dan een moord in Syrië of in Afrika (waar het in een veelvoud gebeurd)?
pi_124646541
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jouw commentaar? Nee hoor. Die gaat over jouw misplaatste frustratie.
Dit gaat over deze zaak. Er wordt onevenredig veel over deze zaak gepraat in de media.
pi_124646548
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:44 schreef Syntix het volgende:

[..]

Aha dus omdat het in NL gebeurd is het erger en moet er meer aandacht aangegeven worden dan een moord in Syrië of in Afrika (waar het in een veelvoud gebeurd)?
Wij wonen in Nederland dus ja, zaken uit Nederland zijn interessanter.
pi_124646552
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:41 schreef Syntix het volgende:

[..]

Ja je ergert je eraan. Maar nieuws zoek jezelf op.
pi_124646574
quote:

[..]

Ja zo werkt dat.
pi_124646592
quote:

[..]

Omdat de moord na zoveel jaren is opgelost en dat is geschied door een succesvol dna-onderzoek.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_124646600
quote:

Waarom vier jij niet de verjaardag van iedereen in de wereld? Waarom alleen die van jezelf en je vrienden/familie? Is de verjaardag van andere mensen niet belangrijk genoeg?!

Omdat je meestal alleen dingen belangrijk vindt die dicht bij je staan/gebeuren. Daarom.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_124646636
Even het weerbericht voor morgen in Madagaskar bekijken, brb.
pi_124646644
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:46 schreef Melleyn het volgende:
Even het weerbericht voor morgen in Madagaskar bekijken, brb.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_124646646
quote:

[..]

Ja, duh.
Tap tap tap
  vrijdag 29 maart 2013 @ 14:47:18 #261
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124646650
quote:

Dit gaat over deze zaak. Er wordt onevenredig veel over deze zaak gepraat in de media.
Dan kijk je toch niet in dit topic. Hoef je er ook niet over mee te praten. Opgelost.
pi_124646663
Ik heb hier de P2000 van Jordanie aanstaan :)
pi_124646677
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:47 schreef Copycat het volgende:

Dan kijk je toch niet in dit topic. Hoef je er ook niet over mee te praten. Opgelost.
Een typische Nederlander moppert graag en zoekt liever negatieve ervaringen (om te kunnen mopperen) dan positieve O+
pi_124646691
quote:

[..]

Mensen hebben over het algemeen niet de capaciteit om het gehele wereldleed op hun schouders te nemen dus houden ze het veelal lokaal. Wil niet zeggen dat het ene minder erg is dan het andere. Wat verwacht je van ons?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_124646692
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Kun je gelijk alle regionale (of nationale!) kranten afschaffen, scheelt een hoop papier O+
Tap tap tap
pi_124646702
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een typische Nederlander moppert graag en zoekt liever negatieve ervaringen (om te kunnen mopperen) dan positieve O+
Ik zou er bijna een klaagbaaktopic over openen. :{
pi_124646713
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Kun je gelijk alle regionale (of nationale!) kranten afschaffen, scheelt een hoop papier O+
kranten? Krijg je die niet bij een gratis fiets? ;(
pi_124646775
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:12 schreef TUFKAL het volgende:
zozo OvJ verteld een heel ander verhaal.
Zelfs anders dan de experts en het 3D-team. Ik vraag mij af of ze op deze manier de voorbedachte rade er wel door kunnen krijgen.
pi_124646868
Zo, zo, hij ging op z'n tractor naar Groningen om prostituees te bezoeken. _O-
pi_124646921
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zo, zo, hij ging op z'n tractor naar Groningen om prostituees te bezoeken. _O-
*O*
pi_124646926
Ze denken ook dat Marianne verzon tegenover Jasper dat ze ongesteld was om verkrachting te voorkomen.
pi_124646939
20 jaar :')

Lachertje.
pi_124646969
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:55 schreef Confetti het volgende:

Lachertje.
Oh my lord, weer zo een. ;(
pi_124646975
Hoe snel is hij dan weer vrij met goed gedrag?
pi_124646983
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ze denken ook dat Marianne verzon tegenover Jasper dat ze ongesteld was om verkrachting te voorkomen.
Maar ze kunnen toch wel zien of ze ongesteld was, of niet?

Ben in ieder geval wel 'blij' dat ze flauw is gevallen toen ze besefte dat ze vermoord zou worden, dan heeft ze het in ieder geval niet helemaal mee hoeven maken :{
pi_124646993
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:55 schreef Fascination het volgende:
Oh my lord, weer zo een. ;(
Oh jee, weer zo'n zelfbenoemde elitair die neerkijkt op de mening van het volk. ;(
pi_124647031
Hoezo flauw gevallen toen ze besefte vermoord te worden? Hij heeft haar toch ook geprobeerd te wurgen, daar zal ze wel van buiten bewustzijn zijn geraakt. Zuurstofgebrek.
pi_124647065
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:56 schreef Confetti het volgende:

[..]

Oh jee, weer zo'n zelfbenoemde elitair die neerkijkt op de mening van het volk. ;(
"Het volk". Whehe. :')
pi_124647073
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoezo flauw gevallen toen ze besefte vermoord te worden? Hij heeft haar toch ook geprobeerd te wurgen, daar zal ze wel van buiten bewustzijn zijn geraakt. Zuurstofgebrek.
Oh dat kan ook, dacht dat ik de OvJ net hoorde zeggen dat haar lichaam al verslapte zodra de BH om haar hals werd gelegd.
pi_124647081
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:56 schreef Melleyn het volgende:

[..]

Ben in ieder geval wel 'blij' dat ze flauw is gevallen toen ze besefte dat ze vermoord zou worden, dan heeft ze het in ieder geval niet helemaal mee hoeven maken :{
Inderdaad, je zou denken dat alles onderzit :@ Of ben ik de enige met dat probleem :')
Tap tap tap
pi_124647104
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:59 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Inderdaad, je zou denken dat alles onderzit :@ Of ben ik de enige met dat probleem :')
Nouja ook omdat ze helemaal inwendig is onderzocht op sporen van sperma enzo..
pi_124647211
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dat duurt wel even, hij heeft haar kort gewurgd en een beha is daar nou niet echt voor ontworpen.
pi_124647215
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:56 schreef Melleyn het volgende:

[..]

Volgens mij zei hij dat ze in de laatste dagen van menstruatie zat en mogelijk kon hebben gedaan alsof ze een tampon droeg om hem zo 'af te schrikken'. Maar hij zei ook dat het mogelijk was dat een dier er mee aan de haal was gegaan.
pi_124647258
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:59 schreef CherryLips het volgende:

[..]

:) Bij een verkrachting gaat het er sowieso wat minder zacht aan toe he. Ze zal flinke verwondingen hebben opgelopen. Dan nog lijkt het me iets dat bij een sectie wel voorbij komt.
pi_124647270
Alsnog. Waarom zo onevenredig veel aandacht voor deze zaak?
pi_124647285
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 15:05 schreef Syntix het volgende:
Open een KLB-topic, vraag het daar.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 maart 2013 @ 15:07:07 #287
862 Arcee
Look closer
pi_124647340
quote:
Om dezelfde reden als bij de zaak Natalee Holloway en de zaak Madeleine McCann.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_124647384
quote:
En nu wegwezen of ik maak er een melding van!
pi_124647397
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 15:08 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En nu wegwezen of ik maak er een melding van!
~O>
pi_124647493
Waarschijnlijk heeft Marianne hem ook gekrabt want zijn DNA zat onder haar vingernagels.
pi_124647641
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 15:07 schreef Arcee het volgende:

[..]

Om dezelfde reden als bij de zaak Natalee Holloway en de zaak Madeleine McCann.
missing white-woman syndrome dus... Moet het publiek hier niet wat aan doen? De media heeft blijkbaar iets teveel macht...
pi_124647660
quote:
Het komt omdat het gaat om een onschuldig, jong, blank meisje dat op een brute manier vermoord is in een hechte gemeenschap en waarvan de dader nooit is gevonden. Plus dat de vader heel actief in de media is geweest rond de zoektocht naar de dader en dat deze zaak geschikt was om het nieuwe DNA-onderzoek van de politie op te verrichten.
pi_124647688
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:55 schreef Confetti het volgende:

Lachertje.
En wil je dit even uitleggen?
pi_124647699
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 15:14 schreef Syntix het volgende:

[..]

missing white-woman syndrome dus... Moet het publiek hier niet wat aan doen? De media heeft blijkbaar iets teveel macht...
Probeer het eens uit, verkracht en vermoord een zwart meisje van 15 in een weiland, goed voor je onderzoek.
Tap tap tap
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 maart 2013 @ 15:16:02 #295
862 Arcee
Look closer
pi_124647703
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 15:14 schreef Syntix het volgende:
missing white-woman syndrome dus...
Nee.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_124647708
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 15:15 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het komt omdat het gaat om een onschuldig, jong, blank meisje dat op een brute manier vermoord is in een hechte gemeenschap en waarvan de dader nooit is gevonden. Plus dat de vader heel actief in de media is geweest rond de zoektocht naar de dader en dat deze zaak geschikt was om het nieuwe DNA-onderzoek van de politie op te verrichten.
Mooi opgesomd.
pi_124647907
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:56 schreef Confetti het volgende:

[..]

Ah hier spreekt de stem des volks!!!! :')
pi_124647917
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 15:15 schreef Tchock het volgende:

[..]

En wil je dit even uitleggen?
Voor een moord als deze zie ik liever een levenslange gevangenisstraf. Ook omdat hij zolang heeft gezwegen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 maart 2013 @ 15:23:24 #299
862 Arcee
Look closer
pi_124647983
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 15:21 schreef Confetti het volgende:
Voor een moord als deze zie ik liever een levenslange gevangenisstraf. Ook omdat hij zolang heeft gezwegen.
Voor een moord uit 1999 is 20 jaar de maximale straf.
pi_124647986
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 15:21 schreef Confetti het volgende:

[..]

Maar levenslang voor een enkelvoudige moord is in Nederland zeer onwaarschijnlijk. Dat is maar één keer voorgekomen, en die man had een hoop meer op zijn kerfstok dan onze Jasper. De kans dat de rechter met de eis meegaat als het OM levenslang eist is nihil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')