Dat vind ik hier ook een beetje wrang. Het is niet zo dat de dader er in het gevang echt minder door wordt als hij geld moet betalen. Zijn gezin wel.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Beetje te makkelijk, om van de verdachte te vragen zijn eigen gezin te benadelen ten goede van de nabestaanden van het slachtoffer. Vrouw en kinderen van Jasper S. zijn net zo goed slachtoffer van zijn handelen, en met financiele maatregelen tref je eigenlijk alleen hen.
Nee, het gaat over shockschade. Niet over moord/doodslag, voor zover relevant in elk geval. En ja, voor die moeder is het gruwelijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is meer dood door schuld, neem ik aan (en mijn hemel wat een traumatische ervaring voor de moeder inderdaad).
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat vind ik hier ook een beetje wrang. Het is niet zo dat de dader er in het gevang echt minder door wordt als hij geld moet betalen. Zijn gezin wel.
Je kan wel leuk doen maar het is wel pijnlijk duidelijk geworden dat je geen idee hebt waar het over gaat.quote:
en daar is geen sprake van? De hele familie heeft er last van.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, het gaat over shockschade. Niet over moord/doodslag, voor zover relevant in elk geval. En ja, voor die moeder is het gruwelijk.
je doet leuk terug iigquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je kan wel leuk doen maar het is wel pijnlijk duidelijk geworden dat je geen idee hebt waar het over gaat.
Jij zou getrouwd blijven met zo iemand?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:55 schreef Nies het volgende:
Is er eigenlijk iets bekend over de vrouw van S.? Boerdererij schijnt verkocht te worden? (dacht ik ergens gelezen te hebben)
Als zij en S. getrouwd zijn en blijven (vast in gemeenschap van goederen) komt zij grotendeels voor die post van 40.000,- te staan, wordt het dan niet heel erg een oog-om-oog-principe?
Doet ie anders nooit!quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij zou getrouwd blijven met zo iemand?
'De hele familie heeft last van', geweldig criterium. Zo kun je iedereen wel schockschade toekennen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
en daar is geen sprake van? De hele familie heeft er last van.
http://www.letselschade.n(...)e-en-affectieschade/
ook nog eens een hoerenloperquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk dat de scheidingspapieren al op tafel liggen hoor
is dat niet zo dan? Ik gun je een weekje Vaastra hoor.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
'De hele familie heeft last van', geweldig criterium. Zo kun je iedereen wel schockschade toekennen.
Lees het arrest nou eens en kom dan terug.
Die hebben nog 13 onbezorgde jaren gehad en tjsa het is wél een manier om de man zelf wat naars aan te doen. Ook al is het door middel van zijn gezien dat er ook niks aan kan doen.....quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat vind ik hier ook een beetje wrang. Het is niet zo dat de dader er in het gevang echt minder door wordt als hij geld moet betalen. Zijn gezin wel.
Ze hebben er wel last van, maar dat betekent nog niet dat ze recht hebben op een schadevergoeding.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:00 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
is dat niet zo dan? Ik gun je een weekje Vaastra hoor.
Het gaat hier niet om mij, ik vraag me af of er wdb iets over haar bekend is.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Met moeder en vader Vaatstra voorop, toe 'ns zeg...quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
De familie zegt ook veel last te hebben gehad van complotdenkers die zelfs dingen verzonnen wat de familie heeft gezegd om hun theorieen te ondersteunen. Als de familie die nu eens gaat aanklagen.
Familie zegt dus daar heel veel last van te hebben gehad, die complotdenkers.
Nee, het gaat hier niet om jou. Maar de aanname mag wel zijn dat deze vrouw voor 99% zeker gaat scheiden van haar hoerenlopende en moordende echtgenoot.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:01 schreef Nies het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om mij, ik vraag me af of er wdb iets over haar bekend is.
Indien zij wel bij haar man blijft, zal zij dat geld dus op moeten hoesten...
[..]
Met moeder en vader Vaatstra voorop, toe 'ns zeg...
dan kunnen ze het wel proberen. Advocaat zal geen koekenbakker zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ze hebben er wel last van, maar dat betekent nog niet dat ze recht hebben op een schadevergoeding.
Ik ben benieuwd hoe die aluhoedjes dat nu weer in hun straatje gaan draaien.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
De familie zegt ook veel last te hebben gehad van complotdenkers die zelfs dingen verzonnen wat de familie heeft gezegd om hun theorieen te ondersteunen. Als de familie die nu eens gaat aanklagen.
Familie zegt dus daar heel veel last van te hebben gehad, die complotdenkers.
wat heeft hij daar dan aan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:02 schreef Paxcon het volgende:
Ook wel opmerkelijk dat vader Vaatstra helemaal niet geïnteresseerd is in schadevergoeding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |