Dat zou te mooi zijnquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:25 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik kan mensen brengen met de auto. Ik kom vanaf Rotterdam vandaan.
Ik ken al die users niet, dus hoaxquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:27 schreef 9611Niels het volgende:
Uit Skrillarks fotoboek
[ afbeelding ]
En dan zelf niet gaan. Enkel mensen naar de meet toe brengen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:25 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik kan mensen brengen met de auto. Ik kom vanaf Rotterdam vandaan.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:27 schreef 9611Niels het volgende:
Uit Skrillarks fotoboek
[ afbeelding ]
Uit Skrillarks fotoboek
[ afbeelding ]
Uit Skrillarks fotoboek
[ afbeelding ]
Ik ben er alleen bij als swarmahoer ook komt, anders heeft die hele meeting geen zin voor mij.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan zelf niet gaan. Enkel mensen naar de meet toe brengen.
Daarom zou ik niet gaanquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:27 schreef 9611Niels het volgende:
Uit Skrillarks fotoboek
[ afbeelding ]
Leeft hij eigenlijk nog?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:29 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik ben er alleen bij als swarmahoer ook komt, anders heeft die hele meeting geen zin voor mij.
Uit Skrillarks fotoboek
[ afbeelding ]
Is gewoon gebeurd.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ken al die users niet, dus hoax
Hoezo niet?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:29 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik ben er alleen bij als swarmahoer ook komt, anders heeft die hele meeting geen zin voor mij.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:30 schreef CristinaYang het volgende:
Hugh en ik komen sowieso. Als de rest niet komt opdagen hebben we het dus wel gewoon leuk met z'n tweetjes
Overigens geloof ik dat Piye en Dima ook van de partij zijn. Maar ik moet erbij zeggen, dat dat zo was toen de meet nog in Amsterdam zou zijn...
Is er een koningsmeet?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom zou ik niet gaan
Heb jij trouwens al iets over de Koningsdag meet gehoord?
Ik heb al meets meegemaakt dus ik weet dat het kan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
boeie niet in het verleden blijven leven
Komt omdat je noob bentquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ken al die users niet, dus hoax
topickaap!quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb jij trouwens al iets over de Koningsdag meet gehoord?
Ik kom misschien als jij erbij bent.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:29 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
uitleg please.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:45 schreef Scorpie het volgende:
Mensen die hierin trappen na de rel met Comp_lex![]()
Sta je mooi voor lul als #2 die erin getrapt is
Een aantal KLB-ers hebben het een keer voor elkaar gekregen een nep meet te organiseren. Comp_Lex trapte er met open ogen in, helemaal enthousiast enzoquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een aantal KLB-ers hebben het een keer voor elkaar gekregen een nep meet te organiseren. Comp_Lex trapte er met open ogen in, helemaal enthousiast enzokeihard genaaid toen hij daar stond.
En nu proberen een aantal Fokkers dat opnieuw
Onzin dit is gewoon echt . Wat zit je nou te stokenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een aantal KLB-ers hebben het een keer voor elkaar gekregen een nep meet te organiseren. Comp_Lex trapte er met open ogen in, helemaal enthousiast enzokeihard genaaid toen hij daar stond.
En nu proberen een aantal Fokkers dat opnieuw
hahahah kenkerrrrquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:27 schreef 9611Niels het volgende:
Uit Skrillarks fotoboek
[ afbeelding ]
Nou zo'n situatie met comp lex is een beetje waar ik bang voor ben eerlijk gezegd. Verder ja, kan ik nu wel enthousiast brullen 'ik kom ook' maar ik kijk nog even hoe het zich ontwikkelt.quote:
Echt he, sta je daar in je 1tjequote:Op donderdag 28 maart 2013 16:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou zo'n situatie met comp lex is een beetje waar ik bang voor ben eerlijk gezegd. Verder ja, kan ik nu wel enthousiast brullen 'ik kom ook' maar ik kijk nog even hoe het zich ontwikkelt.
Ik weet wel dat ik in die situatie daar gewoon was gebleven en biertje aan de bar was gaan drinken. Verder had ik natuurlijk dan ook niets gepost.quote:
Ja was ook niet zo handig dat hij ging posten dat hij er alleen wasquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik in die situatie daar gewoon was gebleven en biertje aan de bar was gaan drinken. Verder had ik natuurlijk dan ook niets gepost.
Ja, ach, meets kunnen bijzonder leuk zijn heb ik begrepen. Maar ik betwijfel het of KLB wel het forum is voor meets. KLB is toch een forum met een hoop mensen met een bijzonder grote mond en ongenuanceerde mening. Dat verhoogt toch de drempel om te komen denk ik hoor.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ja was ook niet zo handig dat hij ging posten dat hij er alleen was![]()
Maar Ik denk dat er nu sowieso wel een paar gaan
Ik heb me kapot gelachen om dat topic.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:27 schreef 9611Niels het volgende:
Uit Skrillarks fotoboek
[ afbeelding ]
Ik heb in het echt ook een grote mond, dus dat scheelt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ach, meets kunnen bijzonder leuk zijn heb ik begrepen. Maar ik betwijfel het of KLB wel het forum is voor meets. KLB is toch een forum met een hoop mensen met een bijzonder grote mond en ongenuanceerde mening. Dat verhoogt toch de drempel om te komen denk ik hoor.
Bij andere fora zie je dat meets veel makkelijker gaan. Niet zelden omdat die mensen die daar posten ook een gemeenschappelijke hobby hebben natuurlijk.
ehv centraal is 10 minuten lopen voor mij, maar waarom zou ik met je gaan vechten?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:34 schreef deadprez het volgende:
ik wacht nog steeds op de vechtmeet op ehv centraal maar al die pussys durven niet
Ik pak zo de trein richting eindhoven. Kom vechten dan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:34 schreef deadprez het volgende:
ik wacht nog steeds op de vechtmeet op ehv centraal maar al die pussys durven niet
Echt he, eerst ging het om een vechtmeet in Eindje, toen een normale meet in Amsterdam en nu opeens in Utrecht. Kom ik daar straks aan, blijkt iedereen naar Enschede te zijn gegaan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:34 schreef deadprez het volgende:
ok 5 uur bij de bussen kom jij met al je matties kom ik ook alleen ahahahaa zemmerquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik pak zo de trein richting eindhoven. Kom vechten dan.
echt eh, ik kan al die veranderingen niet handelenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Echt he, eerst ging het om een vechtmeet in Eindje, toen een normale meet in Amsterdam en nu opeens in Utrecht. Kom ik daar straks aan, blijkt iedereen naar Enschede te zijn gegaan.
Ik weet ook niet waarom het nu ineens naar Utrecht veranderd is, ik vind A'dam persoonlijk veel chiller.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Echt he, eerst ging het om een vechtmeet in Eindje, toen een normale meet in Amsterdam en nu opeens in Utrecht. Kom ik daar straks aan, blijkt iedereen naar Enschede te zijn gegaan.
Sowieso Stairwayquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:54 schreef madeliefff het volgende:
en wie weet een leuke tent in Utrecht. eentje die niet een uitgesproken publiek ( zoals gothic ofzo) heeft zodat t voor iedereen oke blijft;)
Stelletje Obamafanaten dat het zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt eh, ik kan al die veranderingen niet handelen
Utrecht is centraal. Ik zei het al: meets worden uiteindelijk altijd in Utrecht gehouden. Maar Amsterdam is een leukere stad natuurlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom het nu ineens naar Utrecht veranderd is, ik vind A'dam persoonlijk veel chiller.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:55 schreef Dimachaerus het volgende:
ik kom alleen als we naar het meest sletterige cafe gaan
K vind Amsterdam ook goed hoor, maar k dacht dat Utrecht wat chiller was voor mensen die wat zuidelijker wonen, of niet dan? Ik kom zelf uit Amsterdam hehe.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom het nu ineens naar Utrecht veranderd is, ik vind A'dam persoonlijk veel chiller.
ik moest lachenquote:
Sommige gothic meisjes hebben wel wat vind ik.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:54 schreef madeliefff het volgende:
en wie weet een leuke tent in Utrecht. eentje die niet een uitgesproken publiek ( zoals gothic ofzo) heeft zodat t voor iedereen oke blijft;)
ja maar die leuke gothic meisjes zijn er tegenwoordig niet meer, ik zie altijd alleen maar van die gare cyber gothics ofzo lopen. eerst waren het tenminste nog van die schattige evanescence luisterende chimis met van die dingen met eyeliner om hun ogen getekend en shitquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Sommige gothic meisjes hebben wel wat vind ik.Soms zijn ze echt heel mooi.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:09 schreef MAHL het volgende:
Hmm, misschien dat ik er ook bij ben. Altijd al de Oostbloklooks van Madeliefff irl willen bewonderen
Hoezo Amenth komt gwn toch?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:15 schreef Piye het volgende:
Zoveel mensen die beweren ook te willen komen.
Amenth komt sowieso, die rijdt dikke bempie tegenwoordig dacht ik.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hoezo Amenth komt gwn toch?
Ik geloof er niks van.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:15 schreef Piye het volgende:
Zoveel mensen die beweren ook te willen komen.
Heeft ie weer een m3 gekocht bemachtigd ja?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Amenth komt sowieso, die rijdt dikke bempie tegenwoordig dacht ik.
als het saai blijkt moet je gewoon goed door drinken en dan komt het alsnog goedquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:24 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Heeft ie weer een m3 gekocht bemachtigd ja?
OT: Misschien kom ik ook wel, weet niet of het nou zo gezellig zal zijn met al die chagrijnige klagers, maar ben wel benieuwd hoe iedereen in het echt is.
Als jij maar komt.quote:
Ik vrees er vooral voor dat mijn beeld van KLB'ers als brede fitnessboys en hete lingeriemodellen aan stukken gegooid zal worden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:24 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Heeft ie weer een m3 gekocht bemachtigd ja?
OT: Misschien kom ik ook wel, weet niet of het nou zo gezellig zal zijn met al die chagrijnige klagers, maar ben wel benieuwd hoe iedereen in het echt is.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Als jij maar komt.
[..]
Ik vrees er vooral voor dat mijn beeld van KLB'ers als brede fitnessboys en hete lingeriemodellen aan stukken gegooid zal worden.
Daar heb je ook wel weer een puntquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
als het saai blijkt moet je gewoon goed door drinken en dan komt het alsnog goed
Waarschijnlijk wel ja, blijken het allemaal bleke dunne nerdjes te zijnquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vrees er vooral voor dat mijn beeld van KLB'ers als brede fitnessboys en hete lingeriemodellen aan stukken gegooid zal worden.
Ja, stiekem ben ik ook een Greenpeace-hippie met lang haar, dreadlocks en een hipsterbaard.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Als jij maar komt.
[..]
Ja, zonder lijstje met vet coole mensen ga ik er niet eens over nadenken zeg.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Als jij maar komt.
[..]
Samen met Britneycheers en Hilarybanks zeker?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:37 schreef Nikmans het volgende:
Ik zou serieus naar een KLB-meet komen trouwens
AdvancedPower komt ook.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, zonder lijstje met vet coole mensen ga ik er niet eens over nadenken zeg.
Ik meen het, sommige mensen hier zou ik best wel willen ontmoetenquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:38 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Samen met Britneycheers en Hilarybanks zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |