Ja, dat vind ik zo idioot! Waarom? Wij hebben zo'n vier seizoenenslaapzak (tweedehands, die dingen zijn duur!), een deel met mouwen en eentje zonder. En dan als reserve een wat dunnere van de hema met afritsbare mouwen. Ik gok dat we die als het warm wordt wel meer gaan gebruiken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:57 schreef Nirak het volgende:
Alleen de mouwen zijn altijd te lang... Ook als ze zak inmiddels te kort is![]()
+1quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:48 schreef bitterend het volgende:
Wij gebruiken geen pyjama's. Ze slaapt in een lange mouwen romper en een winterslaapzak zonder mouwen.
En die zijn leuk! Waar heb je die vandaan dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:14 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb Lientje in de zomer in een romper met lange mouwen en zomerslaapzak. Nu in de winter in een winterslaapzak met een pyjama en soms een dekentje.... Hier alleen maar pyjama's uit een stuk, of een jumpsuit aan in bed. Past altijd, zijn superzacht en blijven goed aan, heb ze al in 74 gehad, in maat 80 en nu draagt ze 86. Met kortingscode voor de helft vd prijs te kopen.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/P01 00854 D1812 00 0000 0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Van H&M, met kortingscode 0274 krijg je 50% korting op een babykledingstuk naar keuze....ook op de babykamer artikelen overigens.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:29 schreef Susie het volgende:
[..]
En die zijn leuk! Waar heb je die vandaan dan?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:30 schreef Susie het volgende:
Eerst had ik ook alleen een romper en broekje, maar ik merk dat ze met een pyama toch iets langer uit slaapt!
Danku!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:59 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Van H&M, met kortingscode 0274 krijg je 50% korting op een babykledingstuk naar keuze....ook op de babykamer artikelen overigens.
ah kijk, das altijd fijn uiteraardquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:59 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Van H&M, met kortingscode 0274 krijg je 50% korting op een babykledingstuk naar keuze....ook op de babykamer artikelen overigens.
Uche. +1.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:24 schreef Susie het volgende:
En dat je dan gaat kijken voor pyama's en hele andere dingen shoptMaar daar is een ander topic voor
Dat niet alleen, maar ook netjes de deur dicht doen hahahaquote:Op woensdag 3 april 2013 22:15 schreef Sannne het volgende:
Je heeele post is super herkenbaar JuudOp oma tas en papa werken na dan
Elise praat ook heel veel losse woorden, misschien wel 100, zo leuk!
En die driftbuien, oh boy..
En als ze boos op mij is: *zet boze blik op* Schreeuwt: DAAAAAAAAAAHAAAAG! zwaait, stampt kamer uit en doet deur achter haar dicht
Wel lief dat ze toch nog even zwaait
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, dat zou goed kunnen. Had ik dat gewetenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:32 schreef klavertje-4 het volgende:
Hihi clubsoda ik was ook verbaasd over het geduld. Mijn M zou het denk ik niet eens vier keer proberen maar zich bij de derde keer al dramatisch over z'n karretje hebben geworpen! Misschien zit t m in de naam
quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:34 schreef Fee-nix het volgende:
Montessori is heel erg leuk! En wat die groepen betreft: doordat ze allemaal een keer de jongste, middelste en oudste zijn, hebben de kindjes onderling veel minder zoiets van 'ik zit al in groep 6 en jij nog maar in groep 5'. Heel leuk om te zien hoe de oudere kinderen de jongere helpen. Tenminste, dat is mijn ervaring tijdens mijn stages.
Blaatverhaal over onze schoolkeuze voor J:Ha fijn, ervaringsverhalen! Ik kan me nog niet zo goed voorstellen of de leerkracht het voor elkaar krijgt om de aandacht over alle kinderen te verdelen, op hun niveau. Maar het zag er wel heel harmonieus uit, en toch een duidelijke structuur. Ik weet niet zo goed of M met de vrijheid van het plannen om kan gaan (als hij op mijn lijkt wel, als hij op zijn vader lijkt wat minderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.). Maar misschien is het juist ook goed om dat te leren. Ze gaven wel aan heel duidelijk te monitoren en kinderen tot de orde te roepen als ze heel scheef plannen. Ze krijgen inderdaad als 'pupil' ook allemaal een 'mini-mentor' aangewezen, die ze helpt als het moet. Zoet
![]()
Een Vrije School zou niet direct mijn keus zijn, het staat voor mijn gevoel zo ver af van de rest van het schoolsysteem. Maar aan de andere kant, M zit nu op een antroposofisch kdv en dat vind ik heel prettig. Het rooster zou voor mij ook wel een struikelblok zijn, zo lang alleen 's ochtends. Dat zou bij ons heel veel naschoolse opvang betekenen, en als het dan toch lange dagen zijn, dan zou ik liever hebben dat hij naar school gaat in die tijd.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Superlief!quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:37 schreef Fee-nix het volgende:
S vindt zijn loopkarretje heel leuk inderdaad! En t is ook handig dat ie m achterstevoren ook kan duwenhihi.
Horen jullie m trouwens ook 'woooowww' zeggen in t filmpje. Zo schattig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |