Ja, dat vind ik zo idioot! Waarom? Wij hebben zo'n vier seizoenenslaapzak (tweedehands, die dingen zijn duur!), een deel met mouwen en eentje zonder. En dan als reserve een wat dunnere van de hema met afritsbare mouwen. Ik gok dat we die als het warm wordt wel meer gaan gebruiken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:57 schreef Nirak het volgende:
Alleen de mouwen zijn altijd te lang... Ook als ze zak inmiddels te kort is![]()
+1quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:48 schreef bitterend het volgende:
Wij gebruiken geen pyjama's. Ze slaapt in een lange mouwen romper en een winterslaapzak zonder mouwen.
En die zijn leuk! Waar heb je die vandaan dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:14 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb Lientje in de zomer in een romper met lange mouwen en zomerslaapzak. Nu in de winter in een winterslaapzak met een pyjama en soms een dekentje.... Hier alleen maar pyjama's uit een stuk, of een jumpsuit aan in bed. Past altijd, zijn superzacht en blijven goed aan, heb ze al in 74 gehad, in maat 80 en nu draagt ze 86. Met kortingscode voor de helft vd prijs te kopen.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/P01 00854 D1812 00 0000 0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Van H&M, met kortingscode 0274 krijg je 50% korting op een babykledingstuk naar keuze....ook op de babykamer artikelen overigens.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:29 schreef Susie het volgende:
[..]
En die zijn leuk! Waar heb je die vandaan dan?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:30 schreef Susie het volgende:
Eerst had ik ook alleen een romper en broekje, maar ik merk dat ze met een pyama toch iets langer uit slaapt!
Danku!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:59 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Van H&M, met kortingscode 0274 krijg je 50% korting op een babykledingstuk naar keuze....ook op de babykamer artikelen overigens.
ah kijk, das altijd fijn uiteraardquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:59 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Van H&M, met kortingscode 0274 krijg je 50% korting op een babykledingstuk naar keuze....ook op de babykamer artikelen overigens.
Uche. +1.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:24 schreef Susie het volgende:
En dat je dan gaat kijken voor pyama's en hele andere dingen shoptMaar daar is een ander topic voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |