Ik bedoelde meer in het blik, met de weersvoorspellingen van komende weekquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:36 schreef Etcetera het volgende:
Daar hebben ze geen verkrabber voor nodig op sommige punten
het is ook huilen met de pet op.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb die doelbewust nog niet bekeken
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:45 schreef LadyBlack het volgende:
Hm.... 0.9 graden hier nu. Ik ben benieuwd of ik het straks op de fiets dan toch nog eens koud ga krijgen in mn jurkje en pumps
Vriend houdt ook niet van rijst.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:01 schreef Soempie het volgende:
Ik heb trouwens vannacht over jullie gedroomd.Iets met zombies en TM die vreemd was gegaan, omdat z'n vriendin geen rijst wilde eten.
Partnerruil?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Vriend houdt ook niet van rijst.
Iedereen legt sleutels in een schaal. Aan het einde(?) mag een man een sleutel pakken, en de vrouw die bij de sleutel hoort gaat met hem mee naar huis of hij naar haar huis. Ofzo.quote:
Rete retro! Ik denk dat je het met autosleutels moet doen, en dat de vrouwen dan mogen trekken, de mannen zijn immers eigenaar van de auto.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Iedereen legt sleutels in een schaal. Aan het einde(?) mag een man een sleutel pakken, en de vrouw die bij de sleutel hoort gaat met hem mee naar huis of hij naar haar huis. Ofzo.
Waarom weet ik dit een beetje
Oh dat zou kunnen!quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Rete retro! Ik denk dat je het met autosleutels moet doen, en dat de vrouwen dan mogen trekken, de mannen zijn immers eigenaar van de auto.
Misschien in That 70's show gezien?
Grappig die film speelt in 1973, suburban Connecticutquote:
Hoezo? Ik ken Connecticut niet echt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:18 schreef Soempie het volgende:
Grappig die film speelt in 1973, suburban Connecticut
Doen ze dat dan niet in jouw toko?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:18 schreef lubje25 het volgende:
Heb het ook wel eens op tv/ in een film gezien ja. Niet that 70's show die heb ik nooit gezien.
Ik doelde op het jaartal.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:19 schreef wyccie het volgende:
Etcie, ik heb een Galaxy Tab 2, 7 inch, alleen wifi.
Maar ik gok dat jij wel een grotere wilt?
[..]
Hoezo? Ik ken Connecticut niet echt.
Volgens mij heb ik ook wel eens zo'n scene gezien. Zat in een politiefilm of -seriequote:Op donderdag 28 maart 2013 14:18 schreef lubje25 het volgende:
Heb het ook wel eens op tv/ in een film gezien ja. Niet that 70's show die heb ik nooit gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |