Hotelkamer, pfff, zo ordinair is Allure nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:47 schreef wise het volgende:
[..]
echt he, dat die 2 nog geen hotelkamer geboekt hebben.
Wist niet eens dat dat nog aan de gang was eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:47 schreef wise het volgende:
[..]
echt he, dat die 2 nog geen hotelkamer geboekt hebben.
owh, heb anders gehoord.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hotelkamer, pfff, zo ordinair is Allure niet.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dat nog aan de gang was eerlijk gezegd.
Ik word echt gek van dat liedjequote:
Oh, vertelquote:
nee, ben geen backstabberquote:
dan heb jij echt een sinkhole.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:54 schreef Allure_ het volgende:
A_F's piemel is zo lang dat hij me vanuit spanje nog kan penetreren ja
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:54 schreef Allure_ het volgende:
A_F's piemel is zo lang dat hij me vanuit spanje nog kan penetreren ja
Jij fapt daar op of nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:03 schreef wise het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)rianne-vaatstra.html
dat verslag![]()
De rechter vraagt of hij dit drie keer heeft gedaan. S: drie keer ja.
door Redactie NU.nl 12:41
'Op hetzelfde moment heb ik mijn mes gepakt en toen heb ik haar keel doorgesneden.'
door Redactie NU.nl 12:40
'In die paniek heb ik haar omgedraaid. Ik hem om me heen gegrepen en het eerste gepakt wat ik aan kon grijpen. Dat was haar BH. Die heb ik om haar hoofd gelegd en aangetrokken. Dat heeft maar heel kort geduurd. Ik hoorde haar nog ademen.'
Whaha ;pquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
Ally heb je al een toetje gekozen?
Zo nee, doe spotted dick
[ afbeelding ]
Nee, zo hoort het nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Whaha ;p
Het mooie is dat ik binnen 2 minuten al heb bewerkstelligd dat de jongeman voor MIJ gaat koken ipv andersom. Zoals het hoort.
Nu moet je er overheen, zo werkt het.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Whaha ;p
Het mooie is dat ik binnen 2 minuten al heb bewerkstelligd dat de jongeman voor MIJ gaat koken ipv andersom. Zoals het hoort.
Lang geleden. Skunny Kartquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:04 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen doe alsjeblieft allemaal even rustig en speel een spelletje Skunny.
[ afbeelding ]
Koop hem gewoon om met jonko mi manquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu moet je er overheen, zo werkt het.
Hoef toch geen relatie met hemquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, zo hoort het nietNu zal die niet onder de indruk zijn van jouw kookkunsten en dus zijn interesse verliezen.
Ohhhhh hahahaha dirty u lol ;Dquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Koop hem gewoon om met jonko mi man
[..]
Hoef toch geen relatie met hem
Heeft elke man wel eens gedaan, exclusief het zakmes gedeeltequote:Op donderdag 28 maart 2013 13:09 schreef Panzermaus het volgende:
Meisje verkrachten, wurgen met haar eigen BH en haar keel doorsnijden met je zakmes. Damn son.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |