quote:
Dat is toch uitslapen gek.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Kan ik uitslapen, was ik half 9 alweer wakker verdommie.
Ik eerder ook niet, nee. Maar ik slaap de laatste tijd echt kut op de één of andere manierquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Maar, dat is fucked up. Eigenlijk nooit echt last van zelf
Weet je wat helpt?quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik eerder ook niet, nee. Maar ik slaap de laatste tijd echt kut op de één of andere manier![]()
Ach aan 1 kant is het niet ergquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik eerder ook niet, nee. Maar ik slaap de laatste tijd echt kut op de één of andere manier![]()
Naja, had m'n uren ook wel gemaakt, want ging half 12/kwart voor 12 ofzo slapen. Maar dan nog, eerder sliep ik dan rustig door tot 10 uur/half 11.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
Kind vier dagen alleen met dode moeder
Traantje weggepinkt bij deze zin:
[..]
Ik slaap meestal 6 uur, vaak 5 uur. Als ik om 11 uur ga slapen en om 6 uur eruit ga ben ik echt he-le-maal kapot.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach aan 1 kant is het niet ergmeer aan de dag... beter zo dan om 1 uur wakker worden.
Heb jij ook dat minimaal zoveel uur wil slapen? ik MOET altijd minimaal 7 uur slapen
Ben ook echt niet te genieten als het minder is.
quote:
Ja, het is ook zo hoe vroeger er uit hoe ergerquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik slaap meestal 6 uur, vaak 5 uur. Als ik om 11 uur ga slapen en om 6 uur eruit ga ben ik echt he-le-maal kapot.
Vingerenquote:
Oh bij mij juist andersom.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, het is ook zo hoe vroeger er uit hoe erger![]()
als ik om 5 uur ga pitten en om 11 uur wakker word is het beter dan 12 uur slapen en 6 uur wakker
quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:00 schreef wolvendagen het volgende:
omg die guy komt nu standaard bij me zitten help zosk help me sos
hey JBquote:
Hoe krijg je het voor elkaar?quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:00 schreef wolvendagen het volgende:
lolzorzquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:00 schreef wolvendagen het volgende:
Komt denk ik door je bloedlijn, die is gewend aan de andere kant van de wereld te leven en dus net andersom hahaquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh bij mij juist andersom.Haha, echt heel irritant is dat.
Wel lastig om dan in slaap te vallen, worden vrouwen toch juist alleen maar wakkerder van?quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Komt denk ik door je bloedlijn, die is gewend aan de andere kant van de wereld te leven en dus net andersom haha
quote:
Ja je moet het ook niet doen als je net met die vingers rode pepers gesneden hebt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wel lastig om dan in slaap te vallen, worden vrouwen toch juist alleen maar wakkerder van?
weet ik veel hij zet zn koffie neer en hij doet alsof hij hier komt zitten en ik heb geen zin in hem want hij is zo betweterig nee je moet het zo invullen en dan zeg ik nee want zo werken we niet hier en dan wordt hij mad en ik moet er gewoon van huilen want het is nog lang geen half 6quote:
Nou?quote:
Mwah ik moet vanmiddag naar school voor Engels examen dus de dag stelt weinig voorquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach aan 1 kant is het niet ergmeer aan de dag... beter zo dan om 1 uur wakker worden.
Heb jij ook dat minimaal zoveel uur wil slapen? ik MOET altijd minimaal 7 uur slapen
Ben ook echt niet te genieten als het minder is.
Het gaat nu nog steeds over je baas, toch?quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
weet ik veel hij zet zn koffie neer en hij doet alsof hij hier komt zitten en ik heb geen zin in hem want hij is zo betweterig nee je moet het zo invullen en dan zeg ik nee want zo werken we niet hier en dan wordt hij mad en ik moet er gewoon van huilen want het is nog lang geen half 6
NEE die nieuwequote:Op donderdag 28 maart 2013 10:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het gaat nu nog steeds over je baas, toch?Hoezo vertel jij hem dat ze daar zo niet werken? Ik volg het niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |