Smoel toe,doorgesnoven pepbarbie.quote:
Heb heel mijn avond exact lopen plannen, stoplichten, route in de AH, alles, voor DAT MOMENT.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:04 schreef Gorzalka het volgende:
Krio liep met zijn tong uit zijn mond te azen op de lapo.
Hou je bek tegen wd.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Smoel toe,doorgesnoven pepbarbie.
muil toe opgepompte kk anaboolquote:
Lekker heur :$quote:
Is ook een film van eh. The Noteblock.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:09 schreef Fascination het volgende:
Don't be fooled by the rocks that I got, I'm still Fas from the noteblock.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:09 schreef Fascination het volgende:
You're the best, around, nothing's gonna ever keep you downquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb heel mijn avond exact lopen plannen, stoplichten, route in de AH, alles, voor DAT MOMENT.
die staan altijd in de #spotlightquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:17 schreef krioro het volgende:
Maar hey, iemand vertel me nu eens over therapeuten, nog steeds geheel onduidelijk hier.
Ik ken iemand die 9 bullets ontving zonder vestquote:
Wat is z'n lievelingsdier?quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ken iemand die 9 bullets ontving zonder vest.
Ik gooi 9 Engelse woordenboeken naar je kop zonder helm, dat zal je leren.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sherlock op Murdera en therapeuten en je hebt je antwoord.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:17 schreef krioro het volgende:
Maar hey, iemand vertel me nu eens over therapeuten, nog steeds geheel onduidelijk hier.
Ik ken er zelfs tweequote:Op donderdag 28 maart 2013 00:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dank je.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sherlock op Murdera en therapeuten en je hebt je antwoord.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik gooi 9 Engelse woordenboeken naar je kop zonder helm, dat zal je leren.
quote:
Ahhw.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:24 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
chloro dit krijg je na je operatie van me
I don't get it.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Chloro na de operatie
[ afbeelding ]
...quote:
wist niet eens dat ze een hond wasquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Chloro na de operatie
[ afbeelding ]
Ga je nu de being an asshole-tactiek op me uitproberen? Daar kick ik wel op namelijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wist niet eens dat ze een hond waswtf
Ik lig al ontroostbaar in bed, ga mezelf in slaap huilen zo.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het was ook geen diss ofzo, wou gewoon dat plaatje posten. Geez people!
Zal 2 pallets tissues extra bestellen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik lig al ontroostbaar in bed, ga mezelf in slaap huilen zo.
Ik zou je vertroetelen en je in mijn armen laten slapen, jij kleine Syrische bunzing. Niets geen harde gevoelens voor mijn internetjuf.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga je nu de being an asshole-tactiek op me uitproberen? Daar kick ik wel op namelijk.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:09 schreef Fascination het volgende:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
precies daarom lees ik nooit terug wat hier snachts gebeurt
Wat is dit?quote:
hihi een trekpopquote:
's nachts is het juist het leukstequote:Op donderdag 28 maart 2013 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
precies daarom lees ik nooit terug wat hier snachts gebeurt
quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Van boven naar onder in drie jaar tijd.![]()
![]()
!
Sickquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
![]()
!
quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
![]()
!
Dat is ook niet zo moeilijk volgens mij.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een bijzonder goed dikkertje zou kunnen zijn.
Nee, maar komt nog wel.quote:
Pics van je kweekreet?quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mwah, niet echt. Die probeer ik nu wel wat te kweken.
De after pic komt wel over een paar maand, de before pic kan je vinden in m'n fotoalbum, you know where.quote:
Oh jawel.. met je kibbeling en shitquote:
Een paar maanden GVD.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
De after pic komt wel over een paar maand, de before pic kan je vinden in m'n fotoalbum, you know where.
laat datquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mwah, niet echt. Die probeer ik nu wel wat te kweken.
Hou je kop eikolquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Een paar maanden GVD.![]()
Oké zal even kijken.
Nee joh, beetje mooie strakke bolle bil kwekenquote:
We zullen zien.....quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Baby, ik ben op dieet. Mah body only will be bettah
zolang het maar geen black ass wordtquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou je kop eikol
[..]
Nee joh, beetje mooie strakke bolle bil kweken
quote:Hij had volgens de politie de huid van zijn moeder ingewreven met lotion in een poging haar weer tot leven te wekken.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
We zullen zien.....
We zullen zien
Bedoel je btw echt bettah? of buttah?
[quote]quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
Kind vier dagen alleen met dode moeder
Traantje weggepinkt bij deze zin:
[..]
quote:
Owh mennn zo zieligquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Kan ik uitslapen, was ik half 9 alweer wakker verdommie.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vond hem wel nice gevonden eigenlijkhet is nog vroeg.
quote:
Dat is toch uitslapen gek.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Kan ik uitslapen, was ik half 9 alweer wakker verdommie.
Ik eerder ook niet, nee. Maar ik slaap de laatste tijd echt kut op de één of andere manierquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Maar, dat is fucked up. Eigenlijk nooit echt last van zelf
Weet je wat helpt?quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik eerder ook niet, nee. Maar ik slaap de laatste tijd echt kut op de één of andere manier![]()
Ach aan 1 kant is het niet ergquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik eerder ook niet, nee. Maar ik slaap de laatste tijd echt kut op de één of andere manier![]()
Naja, had m'n uren ook wel gemaakt, want ging half 12/kwart voor 12 ofzo slapen. Maar dan nog, eerder sliep ik dan rustig door tot 10 uur/half 11.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik slaap meestal 6 uur, vaak 5 uur. Als ik om 11 uur ga slapen en om 6 uur eruit ga ben ik echt he-le-maal kapot.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach aan 1 kant is het niet ergmeer aan de dag... beter zo dan om 1 uur wakker worden.
Heb jij ook dat minimaal zoveel uur wil slapen? ik MOET altijd minimaal 7 uur slapen
Ben ook echt niet te genieten als het minder is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |