De after pic komt wel over een paar maand, de before pic kan je vinden in m'n fotoalbum, you know where.quote:
Oh jawel.. met je kibbeling en shitquote:
Een paar maanden GVD.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
De after pic komt wel over een paar maand, de before pic kan je vinden in m'n fotoalbum, you know where.
laat datquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mwah, niet echt. Die probeer ik nu wel wat te kweken.
Hou je kop eikolquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Een paar maanden GVD.![]()
Oké zal even kijken.
Nee joh, beetje mooie strakke bolle bil kwekenquote:
We zullen zien.....quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Baby, ik ben op dieet. Mah body only will be bettah
zolang het maar geen black ass wordtquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou je kop eikol
[..]
Nee joh, beetje mooie strakke bolle bil kweken
quote:Hij had volgens de politie de huid van zijn moeder ingewreven met lotion in een poging haar weer tot leven te wekken.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
We zullen zien.....
We zullen zien
Bedoel je btw echt bettah? of buttah?
[quote]quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
Kind vier dagen alleen met dode moeder
Traantje weggepinkt bij deze zin:
[..]
quote:
Owh mennn zo zieligquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Kan ik uitslapen, was ik half 9 alweer wakker verdommie.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vond hem wel nice gevonden eigenlijkhet is nog vroeg.
quote:
Dat is toch uitslapen gek.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Kan ik uitslapen, was ik half 9 alweer wakker verdommie.
Ik eerder ook niet, nee. Maar ik slaap de laatste tijd echt kut op de één of andere manierquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Maar, dat is fucked up. Eigenlijk nooit echt last van zelf
Weet je wat helpt?quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik eerder ook niet, nee. Maar ik slaap de laatste tijd echt kut op de één of andere manier![]()
Ach aan 1 kant is het niet ergquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik eerder ook niet, nee. Maar ik slaap de laatste tijd echt kut op de één of andere manier![]()
Naja, had m'n uren ook wel gemaakt, want ging half 12/kwart voor 12 ofzo slapen. Maar dan nog, eerder sliep ik dan rustig door tot 10 uur/half 11.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik slaap meestal 6 uur, vaak 5 uur. Als ik om 11 uur ga slapen en om 6 uur eruit ga ben ik echt he-le-maal kapot.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach aan 1 kant is het niet ergmeer aan de dag... beter zo dan om 1 uur wakker worden.
Heb jij ook dat minimaal zoveel uur wil slapen? ik MOET altijd minimaal 7 uur slapen
Ben ook echt niet te genieten als het minder is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |