Toen was ik vijf/zesquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Geen idee. Het was in 1999 dus ja...
Ik 12/13quote:
Toen was je twee keer zo oud als ik, nu is het verschil bijna 20%. Conclusie: ik word sneller oud dan jij en in dit tempo haal ik je binnen vier jaar in.quote:
Van mij mag jequote:Op donderdag 28 maart 2013 14:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toen was je twee keer zo oud als ik, nu is het verschil bijna 20%. Conclusie: ik word sneller oud dan jij en in dit tempo haal ik je binnen vier jaar in.
Baas boven baasquote:
Die facebookpagina is echt lachenquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo maar eens wat red bull inslaan. Anders moet ik de Aziaten als voorbeeld nemen
Soms denk ik wel eens dat dit topic een grote honeypot is en dat Tchock, Etsu, Paxcon allemaal van de FBI zijnquote:
Die is wel geinig jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:55 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Die facebookpagina is echt lachen
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens dat dit topic een grote honeypot is en dat Tchock, Etsu, Paxcon allemaal van de FBI zijn
Ben jij van 1999? Dan is Pax niet meer de jongstequote:Op donderdag 28 maart 2013 14:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Rechtsfilosofie ging niet al te best. Ik heb veel laten liggen bij de MC-vragen en de open vragen gingen wel redelijk, maar niet goed genoeg om een voldoende te sprokkelen.
Balen. Volgende keer beter toch?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Rechtsfilosofie ging niet al te best. Ik heb veel laten liggen bij de MC-vragen en de open vragen gingen wel redelijk, maar niet goed genoeg om een voldoende te sprokkelen.
Nee, van 87.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:56 schreef Etsu het volgende:
Ben jij van 1999? Dan is Pax niet meer de jongste
Eh...quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben jij van 1999? Dan is Pax niet meer de jongste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |