Dat lijkt me heel sterk aangezien ze twee verschillende vakcodes hebben. Maar hou 't in de gaten, volgens blackboard loop je het risico dat je niet kunt afstuderen als je I + overgangsvak maakt of enkel II.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik had 2 gedaan, sis vond overgang. Is alweer gecorrigeerd door de onderwijsbalie.
vreselijk ja.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:31 schreef Tchock het volgende:
Ben ik de enige die zich ergert aan de stukjes van Grunberg op de voorpagina van de Volkskrant? Wat kan die man slap lullen zeg. Iedere dag weet een inhoudsloos quasi-filosofisch en intellectueel niemendalletje voor op de krant.
de omderwijsbalie heeft mij na ingeschrevenquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel sterk aangezien ze twee verschillende vakcodes hebben. Maar hou 't in de gaten, volgens blackboard loop je het risico dat je niet kunt afstuderen als je I + overgangsvak maakt of enkel II.
Moet je toch meer eens overstappen naar het NRCquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:31 schreef Tchock het volgende:
Ben ik de enige die zich ergert aan de stukjes van Grunberg op de voorpagina van de Volkskrant? Wat kan die man slap lullen zeg. Iedere dag weer een inhoudsloos quasi-filosofisch en intellectueel niemendalletje voor op de krant.
Je koopt de krant natuurlijk voor de column...quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Moet je toch meer eens overstappen naar het NRC.
Daar hebben we het al vaker over gehadquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Moet je toch meer eens overstappen naar het NRC.
Is toch een terugkerend onderwerp.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar hebben we het al vaker over gehad
op het hbo doen we niet aan dat hippige gedoequote:Op donderdag 28 maart 2013 13:17 schreef Paxcon het volgende:
Heeft de Hanze geen eigen bibliotheek? Ik lees op Spotted UB () dat er altijd veel hbo'ers naar de UB komen. Of is het stoerder om in de UB te zitten?
Dat zal ik doen zodra ik mijzelf Amsterdammer mag noemen. Dat duurt denk ik nog wat jaren.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
Is toch een terugkerend onderwerp.
Hup, allemaal aan Het Parool!
Dat laatste heb ik mij ook eens afgevraagd. Europees recht is in ieder geval een zeer interessante optie als je de ambitie hebt om Brussel in te gaan. Maar het lijkt mij dat IPL vrij beperkt is. Wellicht leuk om als bijvak te doen naast een reguliere (publiekrechtelijke) master als je wel de ambitie hebt om de VN kant op te gaan of je in te gaan zetten voor NGO's en dergelijke. Maar binnen regulier publiekrecht krijg je al genoeg internationaal publiekrecht mee.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:23 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat zal ik doen zodra ik mijzelf Amsterdammer mag noemen. Dat duurt denk ik nog wat jaren.
Wat ik me trouwens afvraag, is International Public Law een koos werkloos master of valt dat wel mee? Het is allemaal nog vroeg om daarnaar te kijken maar ik zie het nu al helemaal zitten.
Men kan nu eindelijk weer warme koffie drinken?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:41 schreef Yreal het volgende:
Zo. Weer lekker op kantoor. Mensen hadden mij gemist
Ik zal er eens goed naar kijken in de toekomst. Ik heb het vak Staats-bestuursrecht met zeer veel plezier gevolgd en ook internationaal/europees recht interesseert mij. Misschien moet ik toch toegeven aan mijzelf dat ik de (internationale) bestuursrecht kant op moet gaan , ondanks dat er procentueel niet het meeste en best betaalde werk in is. Goede mensen vinden toch wel een baan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik mij ook eens afgevraagd. Europees recht is in ieder geval een zeer interessante optie als je de ambitie hebt om Brussel in te gaan. Maar het lijkt mij dat IPL vrij beperkt is. Wellicht leuk om als bijvak te doen naast een reguliere (publiekrechtelijke) master als je wel de ambitie hebt om de VN kant op te gaan of je in te gaan zetten voor NGO's en dergelijke. Maar binnen regulier publiekrecht krijg je al genoeg internationaal publiekrecht mee.
precies. ZE hadden de hele week zelf moeten lopenquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Men kan nu eindelijk weer warme koffie drinken?
Ik zie echt voor me dat je deze grap al bedacht hebt toen je in die stoel lag en haast niet kon wachten om het snel hier te posten op het moment dat je naar buiten liepquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zo dat was de tandarts. Ik word 2 dagen na Willem-Alexander gekroond.
Als je een beetje op mij lijkt is dit een ondubbelzinnige 'nee'. Ik wacht liever tot ze zo hard ontsteken dat ik drie dagen onder volledige narcose moet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:57 schreef Etsu het volgende:
Ik mag zelf beslissen of m'n verstandskiezen eruit moeten of niet.
Ik ben bang voor beide.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je een beetje op mij lijkt is dit een ondubbelzinnige 'nee'. Ik wacht liever tot ze zo hard ontsteken dat ik drie dagen onder volledige narcose moet.
Volledige narcose vind ik niet erg. Als ik er maar -niets- van merk. Mijn tandarts heeft een keer tevergeefs geprobeerd een kies bij mij te trekken, denk niet dat ik daar ooit nog overheen komquote:
Daar zit je naast. Ik ben eerst naar mijn werk gereden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie echt voor me dat je deze grap al bedacht hebt toen je in die stoel lag en haast niet kon wachten om het snel hier te posten op het moment dat je naar buiten liep
Ik had geen verstandskies; een oude wortel komt door.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:57 schreef Etsu het volgende:
Ik mag zelf beslissen of m'n verstandskiezen eruit moeten of niet.
Overigens heb ik wel een lichte overbite. De tandarts kon wel lachen om "Salinero-itis"quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie echt voor me dat je deze grap al bedacht hebt toen je in die stoel lag en haast niet kon wachten om het snel hier te posten op het moment dat je naar buiten liep
Dat paard is jonger dan ik hoor. (net)quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Overigens heb ik wel een lichte overbite. De tandarts kon wel lachen om "Salinero-itis"
Zeg alsjeblieft niet dat dat paard leefde toen je drie was of zo
Gelukkigquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat paard is jonger dan ik hoor. (net)
En waar zocht je op?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:11 schreef Speedy_T het volgende:
Soms zijn die afbeeldingen op wikipedia zonder waarschuwing echt zwaar nsfw
Ik las laatst iets over een bedrijf dat voor iedereen een wiki aan kan maken ?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat een paard wel een Wikipediapagina heeft en ik niet is wel een beetje deprimerend.
Ik keek even wie Salinero ook alweer was. En één klik verder kijk ik een naar een stel (gecastreerde) paardenballen.quote:
Nee, dat mag niet. Worden consequent verwijderd.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik las laatst iets over een bedrijf dat voor iedereen een wiki aan kan maken ?
AH DUDEquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:13 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik keek even wie Salinero ook alweer was. En één klik verder kijk ik een naar een stel (gecastreerde) paardenballen.
Kom je nog goed weg. Ik had ook Amerigo kunnen zeggen. En wiens ballen had je dan gezien.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:13 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik keek even wie Salinero ook alweer was. En één klik verder kijk ik een naar een stel paardenballen.
Dus de vorige trekking is niet goed/volledig uitgevoerd?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik had geen verstandskies; een oude wortel komt door.
Inb4 "dat heb je met oude bomen"
Jackpot is in elk geval niet gevallenquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus de vorige trekking is niet goed/volledig uitgevoerd?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zo dat was de tandarts. Ik word 2 dagen na Willem-Alexander gekroond.
Geen idee. Het was in 1999 dus ja...quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus de vorige trekking is niet goed/volledig uitgevoerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |